Ja, dat was niet echt slim.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, niet dus
Gaan linkeballen in de laatste kilometers met het peloton zo kort erachter___!
Uiteindelijk redelijke bui hier, maar niets uitzonderlijks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook
Maar vooralsnog is het alleen een standaard buitje, niets bijzonders.
Ik ben geen fan van Van Roosmalen, maar deze was wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:26 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand de column van van Roosmalen over Sjuul Paradijs gelezen? Boh.Hij was weer fijn.
Dat kwam al uit de wolken vandaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Er komt bijna geen water meer uit m'n kraan.
Dat klinkt onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Een jongen op de fiets stak totaal uit het niets 2x zijn middelvinger naar me op.
Mensen hebben korte lontjes tegenwoordig of vinden het leuk om te provoceren.quote:
* kruipt weer onder z'n steenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mensen hebben korte lontjes tegenwoordig of vinden het leuk om te provoceren.
Komt er helemaal geen water meer uit al je kranen?quote:
Ja sorry ik kwam er even tussendoor.quote:
Nop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt er helemaal geen water meer uit al je kranen?
Da's klote.quote:Oldengaardestraat 58 | Storing:Assen, 20-05-2022
Wordt aan gewerkt.
Startdatum: 20 mei 2022 | 19:10 uur
Verwachte eindtijd: 21 mei 2022 | 00:30 uur
Snel nog even naar de winkel dus voor wat flessen.quote:
Dat lijkt me zo vervelend. Want dan zit je daar veel te lang mee in je hoofd en twijfel je of je iets fout gedaan hebt, terwijl die jongen waarschijnlijk gewoon een geintje maakte en er al niet meer aan dacht toen hij de hoek om fietste.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Een jongen op de fiets stak totaal uit het niets 2x zijn middelvinger naar me op.
Ai! Heb je nog andere dranken of sapjes? Anders toch maar even naar de winkel, al zal het water daar dan ook wel op zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Ze doen hun klassiekers wel eer aan. Vandaag de finishplaats van Milaan - San Remo en morgen de finishplaats van Milaan - Turijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:42 schreef Momo het volgende:
Vandaag in San Remo met de giro, morgen in Turijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik had van de week dat twee van die over het paard getilde, niet opgevoede kloteblagen op een scooter een schietbeweging naar me maakten en ‘poef’ riepen.
Als ze op de fiets hadden gezeten, was ik erachter aan gegaan.
Het is triest gesteld met een deel van de mensheid
De herfstbok hier wel, en nog met kortingsstickers erop ook!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De pepernoten liggen anders nog steeds niet in de schappen
Mwa dat valt wel mee, ik weet 100% zeker dat ik niks fout heb gedaan, want ik liep gewoon op straat een voetpad minding my own businessquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
Dat lijkt me zo vervelend. Want dan zit je daar veel te lang mee in je hoofd en twijfel je of je iets fout gedaan hebt,
Je kreeg daar trek in door al dat nieuws over apepokken?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kreeg daar trek in door al dat nieuws over apepokken?
Wat niet weet...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Meneer Sjors zit al de hele week in Duitsland. Nou was hij dinsdag jarig en z’n zus heeft een grote Milka reep gebracht. Die heb ik net achter m’n huig gefrommeld
Het zijn dezelfde letters.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een wit eitje was en niet gewoon een puur eitje wat inmiddels helemaal wit uitgeslagen is?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg net een wit paaseitje, maar die was helemaal niet lekker. Er zat een andere smaak aan de binnenkant.
Ergens hoop ik dat hij dat wel gaat zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja![]()
En mijn vriend gaat ze nu nog kopen ook![]()
Staat hij bij de kassa straks: 'ja al dat nieuws over apepokken, kreeg hier helemaal zin in'.
Nee dat gaat hij niet zeggen.
Nee, hij was echt wit aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een wit eitje was en niet gewoon een puur eitje wat inmiddels helemaal wit uitgeslagen is?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat hij dat wel gaat zeggen.![]()
En dan het gezicht van de persoon achter de kassa zien.
Dat betwijfel ik ook niet, ik vraag me echter af of dat witte wel chocola was.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hij was echt wit aan de buitenkant.
Dat sowieso niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ook niet, ik vraag me echter af of dat witte wel chocola was.
Nee ok, dan is het goed.quote:
Planet of the Apesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Maar ja mensen, apenpokken.
Corona/covid klonk tenminste nog een beetje normaal. Apenpokken is meteen helemaal een soort 'vliegende apenaids'Het is wat.
Tja, in het Engels klinkt het iig ergens nog wel grappig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Corona/covid klonk tenminste nog een beetje normaal. Apenpokken is meteen helemaal een soort 'vliegende apenaids'Het is wat.
Tevens doet deze post me hieraan denken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Een onbekend iemand heeft mij een appje gestuurd over dat zijn dochter 1 juni op het feestje komt. Verkeerd nummer natuurlijk maar ik krijg nu wel zin om hier op te reageren
Maar voor het opeten bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet gegaan, daar heb ik mensen voor.
Heb er nog geen opgegeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar voor het opeten bedoel ik.
Oh, ik las het verkeerd. Ik las: De apenkoppen zijn opquote:
Ik weet dus ook nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
DoenMaar ik heb dan weer geen idee wat.
Vragen hoe laat en wat ze aan zal hebben.quote:
"Ok gezellig. Welk feestje precies? Misschien kom ik ook wel."quote:
Op het hart drukken dat ze niet wéér in de gang moet plassen. Die geur heb je nooit meer uit de deurmat gekregen. Oh ja, dat doet je er aan denken dat je nog een tikkie zou sturen voor een nieuwe matquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vragen hoe laat en wat ze aan zal hebben.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Ok gezellig. Welk feestje precies? Misschien kom ik ook wel."
Ik ben ook weer veel te preuts om op te reagerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op het hart drukken dat ze niet wéér in de gang moet plassen. Die geur heb je nooit meer uit de deurmat gekregen. Oh ja, dat doet je er aan denken dat je nog een tikkie zou sturen voor een nieuwe mat
Zo ben ik ja.quote:
Die heb ik lang niet gehoord. Ook maar eens opzettenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal melig geworden door de apenpokken.
Luister nu ook Arctic Monkeys.
Over drinken maak ik me geen zorgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai! Heb je nog andere dranken of sapjes? Anders toch maar even naar de winkel, al zal het water daar dan ook wel op zijn.
Ah had 'm net gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
- nee beer die opmerking wat té ranzig - stukje zelfcensuur.![]()
Arctic Monkeypox, voor als iemand nog een bandnaam zoekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal melig geworden door de apenpokken.
Luister nu ook Arctic Monkeys.
Pardonquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op het hart drukken dat ze niet wéér in de gang moet plassen. Die geur heb je nooit meer uit de deurmat gekregen. Oh ja, dat doet je er aan denken dat je nog een tikkie zou sturen voor een nieuwe mat
Meer rondom hygiëne en zo. Ik zit natuurlijk met een gapende open wond hier.quote:
Heelt ie goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meer rondom hygiëne en zo. Ik zit natuurlijk met een gapende open wond hier.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meer rondom hygiëne en zo. Ik zit natuurlijk met een gapende open wond hier.
Z’n zus gaat ‘m echt wel vertellen dat ze chocola heeft gebrachtquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n zus gaat ‘m echt wel vertellen dat ze chocola heeft gebracht![]()
Morgen snel een nieuwe halen
Persoonlijk zou ik bromwater wel leuk vinden. Dat het een beetje chagrijnig tegen je gaat lopen als je knoeit enzo.quote:
Zou bromwater niet ook gaan mopperen als je het op probeert te drinken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik bromwater wel leuk vinden. Dat het een beetje chagrijnig tegen je gaat lopen als je knoeit enzo.
2 novemberquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Kom ik weer met een ongevraagde muziektip tussendoor
Zo jammer dat het Bon Iver concert weer een jaar uit is gesteld
Ja. Dat ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou bromwater niet ook gaan mopperen als je het op probeert te drinken?
Ik weet niet of ik liever dat heb of water dat jubelt dat het eindelijk in mijn slokdarm verdwijnt. Het lijkt me allebei behoorlijk afleidenquote:
Huilend water lijkt me dan weer heel erg verwarrend eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik liever dat heb of water dat jubelt dat het eindelijk in mijn slokdarm verdwijnt. Het lijkt me allebei behoorlijk afleiden
Wel handig dat je glas dan niet zo snel leeg gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Huilend water lijkt me dan weer heel erg verwarrend eigenlijk.
Economisch verantwoord. Net zoiets als dat je geld met geld maakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig dat je glas dan niet zo snel leeg gaat
Ja, jeukt het zo erg?quote:
Nou zit ik steeds te denken wat je wilde zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
edit; - nee beer die opmerking wat té ranzig - stukje zelfcensuur.![]()
WAAR GAAT DIT OVERquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik liever dat heb of water dat jubelt dat het eindelijk in mijn slokdarm verdwijnt. Het lijkt me allebei behoorlijk afleiden
Nou ja zeg. Water is gewoon gezondquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De bron van alle ellende is water, als ik het goed heb gevolgd.
Je kent vast wel die M&M's-reclame Get in the bowl, met een groepje M&M's in een voorraadkast die er weinig trek in hebben opgegeten te worden. De vraag is of je beter dat kan hebben of M&M's die juist heel graag opgegeten willen worden, alleen dan met waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |