Ah had 'm net gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
- nee beer die opmerking wat té ranzig - stukje zelfcensuur.![]()
Arctic Monkeypox, voor als iemand nog een bandnaam zoekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Helemaal melig geworden door de apenpokken.
Luister nu ook Arctic Monkeys.
Pardonquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op het hart drukken dat ze niet wéér in de gang moet plassen. Die geur heb je nooit meer uit de deurmat gekregen. Oh ja, dat doet je er aan denken dat je nog een tikkie zou sturen voor een nieuwe mat
Meer rondom hygiëne en zo. Ik zit natuurlijk met een gapende open wond hier.quote:
Heelt ie goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meer rondom hygiëne en zo. Ik zit natuurlijk met een gapende open wond hier.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meer rondom hygiëne en zo. Ik zit natuurlijk met een gapende open wond hier.
Z’n zus gaat ‘m echt wel vertellen dat ze chocola heeft gebrachtquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n zus gaat ‘m echt wel vertellen dat ze chocola heeft gebracht![]()
Morgen snel een nieuwe halen
Persoonlijk zou ik bromwater wel leuk vinden. Dat het een beetje chagrijnig tegen je gaat lopen als je knoeit enzo.quote:
Zou bromwater niet ook gaan mopperen als je het op probeert te drinken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik bromwater wel leuk vinden. Dat het een beetje chagrijnig tegen je gaat lopen als je knoeit enzo.
2 novemberquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
Kom ik weer met een ongevraagde muziektip tussendoor
Zo jammer dat het Bon Iver concert weer een jaar uit is gesteld
Ja. Dat ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou bromwater niet ook gaan mopperen als je het op probeert te drinken?
Ik weet niet of ik liever dat heb of water dat jubelt dat het eindelijk in mijn slokdarm verdwijnt. Het lijkt me allebei behoorlijk afleidenquote:
Huilend water lijkt me dan weer heel erg verwarrend eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik liever dat heb of water dat jubelt dat het eindelijk in mijn slokdarm verdwijnt. Het lijkt me allebei behoorlijk afleiden
Wel handig dat je glas dan niet zo snel leeg gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Huilend water lijkt me dan weer heel erg verwarrend eigenlijk.
Economisch verantwoord. Net zoiets als dat je geld met geld maakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig dat je glas dan niet zo snel leeg gaat
Ja, jeukt het zo erg?quote:
Nou zit ik steeds te denken wat je wilde zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
edit; - nee beer die opmerking wat té ranzig - stukje zelfcensuur.![]()
WAAR GAAT DIT OVERquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik liever dat heb of water dat jubelt dat het eindelijk in mijn slokdarm verdwijnt. Het lijkt me allebei behoorlijk afleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |