SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPZonder wrijving geen glans
@Recce, volgens mij is hij heel slim en dat is handig voor afkijken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:43 schreef Haags het volgende:
Als jullie iemand uit deze SC zouden mogen kiezen waar je vroeger bij in de klas zou mogen zitten, wie en waarom?
IT totaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Bij mij wel redelijk 50//50. Bedrijfsadministratie is redelijk genderneutraal....
lol na eerste jaar was het alleen maar mannen, kan mij ook niet herinneren dat er in de andere jaren vrouwen zaten, hooguit een docent.quote:In het eerste jaar (daarna stopte ze met de opleiding) zat ook de zangeres van Doekoe van Def RHymzz. Maar dat heb ik wel eens gepost.![]()
![]()
![]()
![]()
Net als Budaquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Recce, volgens mij is hij heel slim en dat is handig voor afkijken.
Met @4EverBlackEyed en dan in de pauze verwenfristi drinken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:43 schreef Haags het volgende:
Als jullie iemand uit deze SC zouden mogen kiezen waar je vroeger bij in de klas zou mogen zitten, wie en waarom?
Beetje schuchter voetjevrijenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met @:4everblackeyed en dan in de pauze verwenfristi drinken.
ik zat ook met zoiets in mn hoofdquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Waarom doet die TT me gelijk denken aan zo'n zeikering Nederlandstalig nummer van Acda & De Munnik ofzo
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Als Kwiwi wakker, vrolijk en fit is is ze als een gloeiend hete pollepel in een grote bak met boter
Maar wel verstandigquote:
Wait whutquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Als Kwiwi wakker, vrolijk en fit is is ze als een gloeiend hete pollepel in een grote bak met boter
Ja en het stoort me dat ik niet weet welk nummer het is ondanks dat ik het een kutnummer vindquote:
ik wou dat ik jou was.. veldhuis & Kemperquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het stoort me dat ik niet weet welk nummer het is ondanks dat ik het een kutnummer vind
Ja mij ook, door "ik wou juist dat ik jou was en iets met vrouw was"quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Waarom doet die TT me gelijk denken aan zo'n zeikering Nederlandstalig nummer van Acda & De Munnik ofzo
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met een klasgenootje![]()
Wat een charmeur was ik dan
Nee, dat nummer van die Acda & De Munnik-klonen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Marieke deed dat nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.
Je zegt zelf dat je niet slim bentquote:
Bedankt, dan hoef ik dat niet op te zettenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wou dat ik jou was.. veldhuis & Kemper
Vier jaar geleden was ik in Tilburg, was niet heel tof dat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Vier jaar geleden was ik in Londen bij Gary Barlow. Tof was dat.
Ik ben wel slim maar niet verstandigquote:
Ali B?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
O tien jaar geleden was er ingebroken. Dat er ineens een of andere Marokkaan in m'n huis stond.
Thanks Facebook.
We kijken gewoon wie de lekkerste chocola heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij en @:haags gaan straks vechten om dud0r?
Heeft die je proberen te betasten?quote:
Je zet een inbraak op Facebook?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
O tien jaar geleden was er ingebroken. Dat er ineens een of andere Marokkaan in m'n huis stond.
Thanks Facebook.
Stak z’n hand zomaar in een gat. Gelukkig was het de kruimeldief die CL weer had laten slingeren.quote:
ik hoorde dat de zoon van @Haags WInston heetquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kijken gewoon wie de lekkerste chocola heeft.
Gvdquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stak z’n hand zomaar in een gat. Gelukkig was het de kruimeldief die CL weer had laten slingeren.
Heeft ie een kind van 55?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hoorde dat de zoon van @:haags WInston heet
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Thanks Facebook.
Ik moest lachen om samson in die helmquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
ik zocht ook 1 Samson & Gert nummer op hoor.. gelijk dit in mn aanbevolen video's
Ik dezequote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
ik zocht ook 1 Samson & Gert nummer op hoor.. gelijk dit in mn aanbevolen video's
vrienden van Amstel staat op nuquote:
Zelfkastijding is een keuzequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:15 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash nog een maandje genieten van lengende dagen.
Ik heb het daar prima naar mijn zin gehad, die Noordkaap. Mooi stukje hoor. Helemaal de weg daar naartoe.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan..
Ik deed dit ook als wij aan boord als wij het noordelijkste punt van een route passeerden (Noordkaap bv)
ik zat dan meestal nog een 14 mijl noordelijkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het daar prima naar mijn zin gehad, die Noordkaap. Mooi stukje hoor. Helemaal de weg daar naartoe.
Baas boven baas.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat dan meestal nog een 14 mijl noordelijker
Ik ga gewoon normaal doen denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan..
Ik deed dit ook met de armen omhoog al krijsend als wij aan boord het noordelijkste punt van een route passeerden (Noordkaap bv)
Ik vind dit echt heel jammer dat je dit als mod post op een reactie waarbij niemand persoonlijk wordt aangevallen. De ene user mag meer typen hier dan de ander om een uitbrander van jou te krijgen. En normaal posten zeg je. Wat is normaal? Dat iemand geil wordt van jouw strenge post en jij reageert metquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat achterlijke denigrerende gedoe van je. Post normaal mee of donder op.
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Recce, volgens mij is hij heel slim en dat is handig voor afkijken.
Dr_Reccequote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.
Ik zou zo mee kunnen doen inderdaad. Op het laatst kon ik het zelf nauwelijks meer lezen.quote:
US loopt negen van de tien keer enorm te zuigen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel jammer dat je dit als mod post op een reactie waarbij niemand persoonlijk wordt aangevallen. De ene user mag meer typen hier dan de ander om een uitbrander van jou te krijgen. En normaal posten zeg je. Wat is normaal? Dat iemand geil wordt van jouw strenge post en jij reageert met
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...quote:
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.
Mag ik je huiswerk overschrijven? Daar was ik nog wel eens lui mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozen
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozen
huehuehuequote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalGewoon vragen of je Recce’s floppy even mag vasthouden
Naast heel normaal ben je ook nog eens heel bescheidenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...
Ik ook, maakte geen huiswerkquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik je huiswerk overschrijven? Daar was ik nog wel eens lui mee.
Floppy'squote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalGewoon vragen of je Recce’s floppy even mag vasthouden
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...
Bij sommige vakken moest het wel.quote:
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbh
Dat eerste heb ik hopelijk ook niet!quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbh
Sworry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoopte eigenlijk op een_!
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?quote:
hey je bent er weerquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.
8/10 trefzekerheidquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
Ja geen idee wie ik benquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag ik sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
O, lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de vellen hangen er van af:P
Was druk![]()
we verkopen churro's nu in de die zaak buiten
nee ik stond binnen maar heb buiten na de diesnt nog even gezetenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, lekker
Moet jij daar ook helpen?
Nomnomquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de vellen hangen er van af:P
Was druk![]()
dat vind ik ook jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch een mooie score voor de eerste dag na de vakantie.
waarom waren ze slecht?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NomnomAl had ik laatst hele slechte churros
kwiwi staat vandaag in de kracht van haarzelf en leeft haar mooiste levenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
Maak je dan piepgeluidjes in de hoop dat ze een churros naar je gooien?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik stond binnen maar heb buiten na de diesnt nog even gezeten
Ja, dat zijn echt irritante vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
"En hoe vertaalt zich dat in deze baan?".quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwiwi staat vandaag in de kracht van haarzelf en leeft haar mooiste leven
Wat is een churro?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je dan piepgeluidjes in de hoop dat ze een churros naar je gooien?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"En hoe vertaalt zich dat in deze baan?".
- Ja nou moet je ophouden pipo.
Mooie holle teksten zijn dat altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwiwi staat vandaag in de kracht van haarzelf en leeft haar mooiste leven
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
We hebben toch mensen uit spanje aangenomen? en blijkbaar ook een jongen uit oekraine voor de afwas. Een pakistaan die uit oekraine is gevlucht.
Hij zit nu al in zijn laatste week bij ons omdat hij claimt dat hij in pakistand een arts is. Hier knipt die dus met zijn vingers naar ons en verteld ons dat hij te goed is voor de afwas en hij in de bediening wilt staan. Hebben ze dat geprobeerd, kan die dat helemaal niet
Dus hij is alweer ontslagen
Een arts lijkt me sowieso beter in afwassen dan bedienen, hij moet toch ook z'n instrumenten wassen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
We hebben toch mensen uit spanje aangenomen? en blijkbaar ook een jongen uit oekraine voor de afwas. Een pakistaan die uit oekraine is gevlucht.
Hij zit nu al in zijn laatste week bij ons omdat hij claimt dat hij in pakistand een arts is. Hier knipt die dus met zijn vingers naar ons en verteld ons dat hij te goed is voor de afwas en hij in de bediening wilt staan. Hebben ze dat geprobeerd, kan die dat helemaal niet
Dus hij is alweer ontslagen
ja maar hij is pas 23 ofzo ook dus hij is misschien student ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een arts lijkt me sowieso beter in afwassen dan bedienen, hij moet toch ook z'n instrumenten wassen?
Hmm, hmm, ik ben nog niet helemaal enthousiast. Het zouden ook een soort rare frieten kunnen zijn als je dit zo ziet.quote:
Ja een bruine vrouw, ieuwquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij is pas 23 ofzo ook dus hij is misschien student ofzo
Maar ik zag em dus net en stelde mij gewoon voor zonder dat ik die dingen had gehoord maar dat liep ook al mis. Hij negeerde mij vrijwel compleet
jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm, ik ben nog niet helemaal enthousiast. Het zouden ook een soort rare frieten kunnen zijn als je dit zo ziet.
Is dat nutella?
Het is gewoon gefrituurd deeg met suiker en nutella of kaneel e.d.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm, ik ben nog niet helemaal enthousiast. Het zouden ook een soort rare frieten kunnen zijn als je dit zo ziet.
Is dat nutella?
Ja daarom juist, die hebben ze het liefst zo wit als sneeuwquote:
quote:
Zou ook wel eens een keertje tijd worden dat ze langskomen, hoort wel in het rijtje pandemie en wereldoorlogquote:
Daar ben ik mee gestopt. Ik heb al genoeg psychische isues....quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik hopelijk ook niet!Ik heb bij veel dingen dat ik probeer te beredeneren wat ik leuk/mooi vind en dat werkt gewoon niet eigenlijk.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n moeder wilde me zo'n tekstbord geven voor in mn vorig huis.
Ze was zwaar beledigd toen we in zo'n winkel stonden en ik luidkeels verkondigde dat ik dat ding ritueel in de fik zou steken als ze me dat zou geven.
Een andere kerel in die winkel begon keihard te lachen en sleepte z'n vrouw ook gelijk naar buiten
Hmm, dat is wel een goeie eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt. Ik heb al genoeg psychische isues....
Ik ga denk ik op bed liggen....quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
hmm ga denk ik die quiche verruilen met crackers en hagelslag
Oven opwarmen duurt te lang?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
hmm ga denk ik die quiche verruilen met crackers en hagelslag
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik op bed liggen....
Op den duur wel. Nog even wat spelletjes spelen op de foon en eventueel wat tekenen/muziekluisteren..quote:
calm en headspace werken voor mij wel als mn hoofd niet stil staat en ik wil slapen.. gewoon zo'n sleep story op de speaker aan en ben zo vertrokkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ik wilde een meditatie-app proberen, maar daar krijg ik ook allemaal vage teksten van, dus die ga ik deleten.
In licht en liefde,
Recce
Ik had nu Meditation Moments geïnstalleerd, maar ik moet nog een meditatie proberen. Ze willen je mailadres en ik heb al tig mailtjes met gejank over een abo gehad nu.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
calm en headspace werken voor mij wel als mn hoofd niet stil staat en ik wil slapen.. gewoon zo'n sleep story op de speaker aan en ben zo vertrokken
daar heb ik een apart e-mailadres voorquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had nu Meditation Moments geïnstalleerd, maar ik moet nog een meditatie proberen. Ze willen je mailadres en ik heb al tig mailtjes met gejank over een abo gehad nu.
herkenbaar..quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog is het irritant.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik een apart e-mailadres voor
Ze proberen je gewoon een handvat te geven om de frustratie op te wekken zodat je daarna helemaal zen kunt wordenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had nu Meditation Moments geïnstalleerd, maar ik moet nog een meditatie proberen. Ze willen je mailadres en ik heb al tig mailtjes met gejank over een abo gehad nu.
eigen markt in stand houdenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze proberen je gewoon een handvat te geven om de frustratie op te wekken zodat je daarna helemaal zen kunt worden
Alsof Barry naast je bed zit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
calm en headspace werken voor mij wel als mn hoofd niet stil staat en ik wil slapen.. gewoon zo'n sleep story op de speaker aan en ben zo vertrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Zal hem even je adres meegevenquote:
Ja in het buitenland, dat telt nietquote:
Dat is een ander soort, dat telt niet mee voor het quotumquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Mijn benen zijn helemaal kapot gebeten
En voor hoeveel wordt ie dan verkocht bij jullie?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:38 schreef mschol het volgende:
ik weet dat disney duur is maar vandaag had ik een mooi stukje vergelijkingsmateriaal..
kwam die baby yoda animatronic tegen..
¤100
op de zaak kunnen we hem inkopen voor 24
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een ander soort, dat telt niet mee voor het quotum
ik dacht 55 ofzo, maar al is het 70, dan nog dat prijsverschil... zeker omdat het uiteindelijk bij disney eerst gekocht wordtquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor hoeveel wordt ie dan verkocht bij jullie?
cue music planet of the apesquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
SCIENTISTS WARN OF INTERNATIONAL MONKEYPOX OUTBREAKS
"MONKEYPOX USUALLY DOES NOT OCCUR GLOBALLY."
https://futurism.com/neos(...)Th8Fw7LHEA_oEzcrSz1U
Heb jij ook zo’n trek aan bananen de hele dag?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-maquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
hmm misschien even laten testen Losquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij ook zo’n trek aan bananen de hele dag?
Hoe gaat het met de nieuwe tuin Kwiwi?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had twee repen van die lekkere Milka uit Albaantje meegenomen en het lukte me best aardig er zuinig op te zijn maar nu heb ik gister in 1x die tweede reep opgegeten.
Welkom in de KSC. Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had twee repen van die lekkere Milka uit Albaantje meegenomen en het lukte me best aardig er zuinig op te zijn maar nu heb ik gister in 1x die tweede reep opgegeten.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien is het beter als ik denk dat ik ze alleen in Albanie kan kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]EAN opzoeken in google, misschien kan je ze online bestellen
Op Amazon enz voor 40quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt al vier reisjes gepland staan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik denk dat ik ze alleen in Albanie kan kopen.
Nou normaal post ik niet zo vaak over eten toch.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in de KSC. Je bent nieuw hier?
Wij welquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou normaal post ik niet zo vaak over eten toch.
heb je wel elke reis wat om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik denk dat ik ze alleen in Albanie kan kopen.
Nee maar welkom in onze wereldquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou normaal post ik niet zo vaak over eten toch.
Extra bagage boeken in het vliegtuig.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je wel elke reis wat om naar uit te kijken
Nee helaas. Mijn vaste collega heeft ontslag genomen dus vrij nemen is wat lastig. En daarna is het al snel zomervakantie en dan lijken de ticketprijzen echt achterlijk hoog voor Wizz.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt al vier reisjes gepland staan?
Razende apenaids @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb afgelopen week gewoon 3 dagen met een bak magnum-ijs gedaan, sorryquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in de KSC. Je bent nieuw hier?
Dan kijken of ze de chocola in Duitsland hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas. Mijn vaste collega heeft ontslag genomen dus vrij nemen is wat lastig. En daarna is het al snel zomervakantie en dan lijken de ticketprijzen echt achterlijk hoog voor Wizz.
ik heb tot nu toe nog nooit een koffer extra mee terug genomen. maar was vandaag in de legoshop en ik had wel 3 koffers kunnen vullenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra bagage boeken in het vliegtuig.
Weer net als BB terugkomt uit een land met apen. Ik zie een connectie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Razende apenaids @:mexicanobakker
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe nog nooit een koffer extra mee terug genomen. maar was vandaag in de legoshop en ik had wel 3 koffers kunnen vullen![]()
Heb je nog Knorretjes gezien? Pluche?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe nog nooit een koffer extra mee terug genomen. maar was vandaag in de legoshop en ik had wel 3 koffers kunnen vullen![]()
wat betaal je dan voor retour?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas. Mijn vaste collega heeft ontslag genomen dus vrij nemen is wat lastig. En daarna is het al snel zomervakantie en dan lijken de ticketprijzen echt achterlijk hoog voor Wizz.
het heb op feestboek gestaan dus is het zoquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen bij het uitgaan nu ipv iets in het drinken gestoken worden net een naald.
Was zo’n gast die had het meegemaakt.
Hij was slecht geweest en voelde zich beroerd las op Facebook dat dit gebeurde en concludeerde dat hem dit ook gebeurd was.
nouquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer net als BB terugkomt uit een land met apen. Ik zie een connectie.
Ik ben altijd te lelijk geweest voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen bij het uitgaan ,nu ipv iets in het drinken, gestoken worden met een naald.
Hij was slecht geweest en voelde zich beroerd las op Facebook dat dit gebeurde en concludeerde dat hem dit ook gebeurd was.
Jezus wat errug. Dit gebeurd waarschijnlijk echt ontzettend vaak ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen bij het uitgaan ,nu ipv iets in het drinken, gestoken worden met een naald.
Thaise apenpokkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer net als BB terugkomt uit een land met apen. Ik zie een connectie.
Wees blij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lelijk geweest voor dit soort dingen.
niet gezien maar ook niet op gelet, zullen ze vast hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog Knorretjes gezien? Pluche?
Dus ik mijn drankjes tegenwoordig weer onbeheerd achter laten?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Had de vorige keer bijna Lucifer gekocht van Assepoester. Maar weet eigenlijk niet wat ik met die knuffels moet op mijn leeftijd maar ze zijn wel tof altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gezien maar ook niet op gelet, zullen ze vast hebben
gewoon niet uitgaan, kan het ook niet gebeurenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lelijk geweest voor dit soort dingen.
Ik geloof daar dus geen fuck van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Jezus wat errug. Dit gebeurd waarschijnlijk echt ontzettend vaak ook.
Ja dat heeft ook wel geholpen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon niet uitgaan, kan het ook niet gebeuren
Met de studiereizen zeiden we er vaak wel wat van, let even op elkaar en laat je drankjes niet onbeheerd achter enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
In mijn vriendengroep van vroeger heeft een 'vriend' van ons een keer wat in het drankje van mijn nichtje gestopt. Toen ze zich raar begon te gedragen bleef hij er maar op aandringen dat hij haar wel alleen naar huis zou brengen. HIj bleef maar aandringen. Op dat moment dachten we er niet echt bij na. HIj heeft haar niet naar huis gebracht uiteindelijk.
Jaren later heeft die het aan een vriend toegegeven dat hij dat had gedaan
ja deden wij ook niet maar als je een drankje krijgt van iemand uit jevrienden groep dan denk je niet dat er wat in zt tochquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de studiereizen zeiden we er vaak wel wat van, let even op elkaar en laat je drankjes niet onbeheerd achter enzo.
Ik laat mijn drankjes altijd onbeheerd achter in de hoop dat er drugs inzit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de studiereizen zeiden we er vaak wel wat van, let even op elkaar en laat je drankjes niet onbeheerd achter enzo.
Was daar met feestjes ook altijd voorzichtig mee. Als ik drankje wel uit oog was verloren een tijdje dan kocht ik wel een nieuwe.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis drugs FTWquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik last mijn drankjes altijd onbeheerd achter in de hoop dat er drugs inzit.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus geen fuck van.
Men leest iets spannends en gaat ervan uit dat hen dit ook gebeurt.
Niemand is daarna ook iets kwijt of is verkracht ofzo.
EN TOEN?!?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
In mijn vriendengroep van vroeger heeft een 'vriend' van ons een keer wat in het drankje van mijn nichtje gestopt. Toen ze zich raar begon te gedragen bleef hij er maar op aandringen dat hij haar wel alleen naar huis zou brengen. HIj bleef maar aandringen. Op dat moment dachten we er niet echt bij na. HIj heeft haar niet naar huis gebracht uiteindelijk.
Jaren later heeft die het aan een vriend toegegeven dat hij dat had gedaan
ik zat te koekeloeren wat ze bij de glazen dingen hadden:quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had de vorige keer bijna Lucifer gekocht van Assepoester. Maar weet eigenlijk niet wat ik met die knuffels moet op mijn leeftijd maar ze zijn wel tof altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geinig, maar die prijs...
er was ook een kasteeltje in kleur, cm of 10 15 hoog denk ik, 400 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze proberen je gewoon een handvat te geven om de frustratie op te wekken zodat je daarna helemaal zen kunt worden
Nou ja hij naar zijn eigen huis. Wij met haar ook naar huis. Was een flink avontuur want die was compleet van het pad af. Totaal aan het trippen op iets.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat te koekeloeren wat ze bij de glazen dingen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geinig, maar die prijs...
er was ook een kasteeltje in kleur, cm of 10 15 hoog denk ik, 400 euroIk wilde net zeggen, SwarovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken iemand die het spaart, is echt niet leuk.
Tap tap tap
Ow dus ze is niet met die gast meegegaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij naar zijn eigen huis. Wij met haar ook naar huis. Was een flink avontuur want die was compleet van het pad af. Totaal aan het trippen op iets.![]()
we dachten eerst dat iemand in die club, een vreemde, wat in haar drankje had gedaan maar vonden het wel vreemd dat die zogenaamde vriend zo bleef aandringen. Later dus toegegeven ja
hmm ja als je dat paar keer per maand wilt doen tikt dat wel aaquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het hoogseizoen? Als ik zo even kijk makkelijk 250 euro.
Dat zei ze meteen al.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow dus ze is niet met die gast meegegaan
@Pino112 kan bevestigen dat ik dit vanmiddag ook al zeiquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Razende apenaids @:mexicanobakker
nee hij wilde haar dan op de fiets naar huis brengen. Ze was helemaal niet eens in staat om op een bagage drager te zitten :pquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow dus ze is niet met die gast meegegaan
Dat was niet helemaal duidelijkquote:
Ja en ook nog met Wizz he? En het is maar 2 uurtjes vliegen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja als je dat paar keer per maand wilt doen tikt dat wel aa
de eerste was geen Swarovski zover ik zag..quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, SwarovskiIk ken iemand die het spaart, is echt niet leuk.
Er was in den haag toen op het lange voorhout een beelden tentoonstelling en daar moesten we langs. BIj elk beeld reageerde ze anders.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal duidelijk![]()
Niet naar huis gebracjt kan ook betekenen “ergens in de bosjes gedumpt”
U hierquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Pino112 kan bevestigen dat ik dit vanmiddag ook al zei
airco staat op standje lekker frisquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel lekker afgekoeld vanavond, hopelijk straks weer eens onder de dekens kunnen liggen
Een fokker dus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was in den haag toen op het lange voorhout een beelden tentoonstelling en daar moesten we langs. BIj elk beeld reageerde ze anders.![]()
of in pure angst, of complete vreugde, woede, etc.
Het was zo raar om te zien. Ene moment was ze aan het huppelen en andere moment gooide ze zichzelf krijsend en huilend op de grond
Ik werd getagd hequote:
Neuh.quote:
Een worm 10 lees ik net.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar doe met deze info wat je wilt
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat octopi drie harten hebben?
9 breinen jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]Rare beesten. Ze hebben toch ook op meer dan één plek hersenen?
Het schijnt dat Corona ook niet zo makkelijk van mens op mens wordt overgebracht. Daarnaast zijn er allerlei protocollen die in werking treden waardoor het aantal besmettingen beperkt blijft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:52 schreef Recce het volgende:
Ik las net dat een viroloog denkt dat de apenpokkenuitbraak waarschijnlijk niet zo erg gaat worden als corona. Ik voel me heel erg gerustgesteld nu.
Echt maf! Waarschijnlijk is één van de breinen speciaal voor het voorspellen van voetbaluitslagen.quote:
En carnaval vieren we in kleine groepen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt dat Corona ook niet zo makkelijk van mens op mens wordt overgebracht. Daarnaast zijn er allerlei protocollen die in werking treden waardoor het aantal besmettingen beperkt blijft.
quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom hebben die dat nodig denk ik dan
Is dat niet zo?quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.Ik dacht vroeger altijd dat als je ze per ongeluk stuk maakte ze dan met een deel verder konden leven.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.Ik dacht vroeger altijd dat als je ze per ongeluk stuk maakte ze dan met een deel verder konden leven.
https://www.quest.nl/natu(...)dden-fabeltjeskrant/quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat niet zo?![]()
Dan hebben ze tegen mij gelogen op de kleuterschool
Ja, precies! Volgens mij hebben ze mij verteld dat de ene helft dan doodgaat en de andere helft gewoon verder leeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat niet zo?![]()
Dan hebben ze tegen mij gelogen op de kleuterschool
Oh, dan klopt het toch wel ongeveer wat ik dacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/natu(...)dden-fabeltjeskrant/
Dat staat er niet zo duidelijk. Maar als worm kun je best verder leven als je wat korter bent, lijkt me?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/natu(...)dden-fabeltjeskrant/
Soms dus wel.quote:Kortom: hak je de achterste helft van een regenworm af? Dan kan de voorste helft best verder leven.
Ik heb eigenlijk weinig verstand van wormen. Ik weet wel dat je wormen hebt die compost maken en dat andere wormen weer je bodem verbeteren door diepe gangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat staat er niet zo duidelijk. Maar als worm kun je best verder leven als je wat korter bent, lijkt me?
Ze schijnen heel belangrijk te zijn voor de tuin.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig verstand van wormen. Ik weet wel dat je wormen hebt die compost maken en dat andere wormen weer je bodem verbeteren door diepe gangen.
Ik vind ze allemaal viesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig verstand van wormen. Ik weet wel dat je wormen hebt die compost maken en dat andere wormen weer je bodem verbeteren door diepe gangen.
Lol ja, hoop alleen dat ze het overleven omdat er op den duur wel een bodem is van tegels. Maar ik denk dat ze dan wel gangetjes door de naden enzo gaan maken. Hoop ik. Anders is straks de moestuin een groot massagraf.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze schijnen heel belangrijk te zijn voor de tuin.Gelukkig zaten er genoeg bij jullie.
Ik zie me dat zo voor me. Een trotste kleuter met een vette worm in de hand. Misschien is je collega daarom wel gevlucht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard heb ik de kinderen ook fan van wormen gemaakt. Dus als vooral de kleuters ze gaan zoeken onder tegels enzo dan gaan ze ze daarna helemaal blij naar de moestuin brengen.
Gedverquote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent vast ook geen fan van zeepieren dan.
Maar waarom zouden ze weg willen? Ze hebben alles wat ze nodig hebben daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, hoop alleen dat ze het overleven omdat er op den duur wel een bodem is van tegels. Maar ik denk dat ze dan wel gangetjes door de naden enzo gaan maken. Hoop ik. Anders is straks de moestuin een groot massagraf.
Oh ik niet. Al heb ik afgelopen maanden wel 2x een exemplaar voorbij zien komen die ik zelf ook liever niet aan wilde raken. Die leken serieus wel kleine slangen. Maar kijk wel eens filmpjes van een tuinder ergens in euhm, een warm land en daar springen de wormen zeg maar zijn hand uit, onze wormen zijn gelukkig van die traag kronkelende slomen.quote:
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie me dat zo voor me. Een trotste kleuter met een vette worm in de hand. Misschien is je collega daarom wel gevlucht.
Wat hebben insecten nou met wormen te maken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet dat insecten hartstikke nuttig en noodzakelijk zijn, maar ik walg er echt van.
Nou, ze planten ook nogal voort geloof ik. Dus dan krijgen we overbevolking, burenruzies omdat ze elkaars gangen slopen en al die ellende.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze weg willen? Ze hebben alles wat ze nodig hebben daar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik niet. Al heb ik afgelopen maanden wel 2x een exemplaar voorbij zien komen die ik zelf ook liever niet aan wilde raken. Die leken serieus wel kleine slangen. Maar kijk wel eens filmpjes van een tuinder ergens in euhm, een warm land en daar springen de wormen zeg maar zijn hand uit, onze wormen zijn gelukkig van die traag kronkelende slomen.
Straks zie je allemaal dode wormen die bij de grote slag rondom de aardappels zijn gesneuveld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ze planten ook nogal voort geloof ik. Dus dan krijgen we overbevolking, burenruzies omdat ze elkaars gangen slopen en al die ellende.
Wormen zijn trouwens tweeslachtig maar kunnen niet zichzelf bevruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |