Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...quote:
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.
Mag ik je huiswerk overschrijven? Daar was ik nog wel eens lui mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozen
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozen
huehuehuequote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalGewoon vragen of je Recce’s floppy even mag vasthouden
Naast heel normaal ben je ook nog eens heel bescheidenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...
Ik ook, maakte geen huiswerkquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik je huiswerk overschrijven? Daar was ik nog wel eens lui mee.
Floppy'squote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalGewoon vragen of je Recce’s floppy even mag vasthouden
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...
Bij sommige vakken moest het wel.quote:
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbh
Dat eerste heb ik hopelijk ook niet!quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbh
Sworry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoopte eigenlijk op een_!
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?quote:
hey je bent er weerquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.
8/10 trefzekerheidquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
Ja geen idee wie ik benquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag ik sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |