SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPZonder wrijving geen glans
@Recce, volgens mij is hij heel slim en dat is handig voor afkijken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:43 schreef Haags het volgende:
Als jullie iemand uit deze SC zouden mogen kiezen waar je vroeger bij in de klas zou mogen zitten, wie en waarom?
IT totaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Bij mij wel redelijk 50//50. Bedrijfsadministratie is redelijk genderneutraal....
lol na eerste jaar was het alleen maar mannen, kan mij ook niet herinneren dat er in de andere jaren vrouwen zaten, hooguit een docent.quote:In het eerste jaar (daarna stopte ze met de opleiding) zat ook de zangeres van Doekoe van Def RHymzz. Maar dat heb ik wel eens gepost.![]()
![]()
![]()
![]()
Net als Budaquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Recce, volgens mij is hij heel slim en dat is handig voor afkijken.
Met @4EverBlackEyed en dan in de pauze verwenfristi drinken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:43 schreef Haags het volgende:
Als jullie iemand uit deze SC zouden mogen kiezen waar je vroeger bij in de klas zou mogen zitten, wie en waarom?
Beetje schuchter voetjevrijenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met @:4everblackeyed en dan in de pauze verwenfristi drinken.
ik zat ook met zoiets in mn hoofdquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Waarom doet die TT me gelijk denken aan zo'n zeikering Nederlandstalig nummer van Acda & De Munnik ofzo
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Als Kwiwi wakker, vrolijk en fit is is ze als een gloeiend hete pollepel in een grote bak met boter
Maar wel verstandigquote:
Wait whutquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Als Kwiwi wakker, vrolijk en fit is is ze als een gloeiend hete pollepel in een grote bak met boter
Ja en het stoort me dat ik niet weet welk nummer het is ondanks dat ik het een kutnummer vindquote:
ik wou dat ik jou was.. veldhuis & Kemperquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het stoort me dat ik niet weet welk nummer het is ondanks dat ik het een kutnummer vind
Ja mij ook, door "ik wou juist dat ik jou was en iets met vrouw was"quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Waarom doet die TT me gelijk denken aan zo'n zeikering Nederlandstalig nummer van Acda & De Munnik ofzo
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met een klasgenootje![]()
Wat een charmeur was ik dan
Nee, dat nummer van die Acda & De Munnik-klonen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
Marieke deed dat nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.
Je zegt zelf dat je niet slim bentquote:
Bedankt, dan hoef ik dat niet op te zettenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wou dat ik jou was.. veldhuis & Kemper
Vier jaar geleden was ik in Tilburg, was niet heel tof dat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Vier jaar geleden was ik in Londen bij Gary Barlow. Tof was dat.
Ik ben wel slim maar niet verstandigquote:
Ali B?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
O tien jaar geleden was er ingebroken. Dat er ineens een of andere Marokkaan in m'n huis stond.
Thanks Facebook.
We kijken gewoon wie de lekkerste chocola heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij en @:haags gaan straks vechten om dud0r?
Heeft die je proberen te betasten?quote:
Je zet een inbraak op Facebook?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
O tien jaar geleden was er ingebroken. Dat er ineens een of andere Marokkaan in m'n huis stond.
Thanks Facebook.
Stak z’n hand zomaar in een gat. Gelukkig was het de kruimeldief die CL weer had laten slingeren.quote:
ik hoorde dat de zoon van @Haags WInston heetquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kijken gewoon wie de lekkerste chocola heeft.
Gvdquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stak z’n hand zomaar in een gat. Gelukkig was het de kruimeldief die CL weer had laten slingeren.
Heeft ie een kind van 55?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hoorde dat de zoon van @:haags WInston heet
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Thanks Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |