Nou ja hij naar zijn eigen huis. Wij met haar ook naar huis. Was een flink avontuur want die was compleet van het pad af. Totaal aan het trippen op iets.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat te koekeloeren wat ze bij de glazen dingen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geinig, maar die prijs...
er was ook een kasteeltje in kleur, cm of 10 15 hoog denk ik, 400 euroIk wilde net zeggen, SwarovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken iemand die het spaart, is echt niet leuk.
Tap tap tap
Ow dus ze is niet met die gast meegegaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij naar zijn eigen huis. Wij met haar ook naar huis. Was een flink avontuur want die was compleet van het pad af. Totaal aan het trippen op iets.![]()
we dachten eerst dat iemand in die club, een vreemde, wat in haar drankje had gedaan maar vonden het wel vreemd dat die zogenaamde vriend zo bleef aandringen. Later dus toegegeven ja
hmm ja als je dat paar keer per maand wilt doen tikt dat wel aaquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het hoogseizoen? Als ik zo even kijk makkelijk 250 euro.
Dat zei ze meteen al.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow dus ze is niet met die gast meegegaan
@Pino112 kan bevestigen dat ik dit vanmiddag ook al zeiquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Razende apenaids @:mexicanobakker
nee hij wilde haar dan op de fiets naar huis brengen. Ze was helemaal niet eens in staat om op een bagage drager te zitten :pquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow dus ze is niet met die gast meegegaan
Dat was niet helemaal duidelijkquote:
Ja en ook nog met Wizz he? En het is maar 2 uurtjes vliegen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja als je dat paar keer per maand wilt doen tikt dat wel aa
de eerste was geen Swarovski zover ik zag..quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, SwarovskiIk ken iemand die het spaart, is echt niet leuk.
Er was in den haag toen op het lange voorhout een beelden tentoonstelling en daar moesten we langs. BIj elk beeld reageerde ze anders.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal duidelijk![]()
Niet naar huis gebracjt kan ook betekenen “ergens in de bosjes gedumpt”
U hierquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Pino112 kan bevestigen dat ik dit vanmiddag ook al zei
airco staat op standje lekker frisquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel lekker afgekoeld vanavond, hopelijk straks weer eens onder de dekens kunnen liggen
Een fokker dus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was in den haag toen op het lange voorhout een beelden tentoonstelling en daar moesten we langs. BIj elk beeld reageerde ze anders.![]()
of in pure angst, of complete vreugde, woede, etc.
Het was zo raar om te zien. Ene moment was ze aan het huppelen en andere moment gooide ze zichzelf krijsend en huilend op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |