Ik werd getagd hequote:
Neuh.quote:
Een worm 10 lees ik net.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar doe met deze info wat je wilt
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat octopi drie harten hebben?
9 breinen jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]Rare beesten. Ze hebben toch ook op meer dan één plek hersenen?
Het schijnt dat Corona ook niet zo makkelijk van mens op mens wordt overgebracht. Daarnaast zijn er allerlei protocollen die in werking treden waardoor het aantal besmettingen beperkt blijft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:52 schreef Recce het volgende:
Ik las net dat een viroloog denkt dat de apenpokkenuitbraak waarschijnlijk niet zo erg gaat worden als corona. Ik voel me heel erg gerustgesteld nu.
Echt maf! Waarschijnlijk is één van de breinen speciaal voor het voorspellen van voetbaluitslagen.quote:
En carnaval vieren we in kleine groepen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt dat Corona ook niet zo makkelijk van mens op mens wordt overgebracht. Daarnaast zijn er allerlei protocollen die in werking treden waardoor het aantal besmettingen beperkt blijft.
quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom hebben die dat nodig denk ik dan
Is dat niet zo?quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.Ik dacht vroeger altijd dat als je ze per ongeluk stuk maakte ze dan met een deel verder konden leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |