Ik ook, maar dan nog is het irritant.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik een apart e-mailadres voor
Ze proberen je gewoon een handvat te geven om de frustratie op te wekken zodat je daarna helemaal zen kunt wordenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had nu Meditation Moments geīnstalleerd, maar ik moet nog een meditatie proberen. Ze willen je mailadres en ik heb al tig mailtjes met gejank over een abo gehad nu.
eigen markt in stand houdenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze proberen je gewoon een handvat te geven om de frustratie op te wekken zodat je daarna helemaal zen kunt worden
Alsof Barry naast je bed zit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
calm en headspace werken voor mij wel als mn hoofd niet stil staat en ik wil slapen.. gewoon zo'n sleep story op de speaker aan en ben zo vertrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Zal hem even je adres meegevenquote:
Ja in het buitenland, dat telt nietquote:
Dat is een ander soort, dat telt niet mee voor het quotumquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Mijn benen zijn helemaal kapot gebeten
En voor hoeveel wordt ie dan verkocht bij jullie?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:38 schreef mschol het volgende:
ik weet dat disney duur is maar vandaag had ik een mooi stukje vergelijkingsmateriaal..
kwam die baby yoda animatronic tegen..
¤100
op de zaak kunnen we hem inkopen voor 24
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een ander soort, dat telt niet mee voor het quotum
ik dacht 55 ofzo, maar al is het 70, dan nog dat prijsverschil... zeker omdat het uiteindelijk bij disney eerst gekocht wordtquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor hoeveel wordt ie dan verkocht bij jullie?
cue music planet of the apesquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
SCIENTISTS WARN OF INTERNATIONAL MONKEYPOX OUTBREAKS
"MONKEYPOX USUALLY DOES NOT OCCUR GLOBALLY."
https://futurism.com/neos(...)Th8Fw7LHEA_oEzcrSz1U
Heb jij ook zo’n trek aan bananen de hele dag?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-maquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
hmm misschien even laten testen Losquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij ook zo’n trek aan bananen de hele dag?
Hoe gaat het met de nieuwe tuin Kwiwi?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor hoeveel wordt ie dan verkocht bij jullie?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had twee repen van die lekkere Milka uit Albaantje meegenomen en het lukte me best aardig er zuinig op te zijn maar nu heb ik gister in 1x die tweede reep opgegeten.
Welkom in de KSC. Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had twee repen van die lekkere Milka uit Albaantje meegenomen en het lukte me best aardig er zuinig op te zijn maar nu heb ik gister in 1x die tweede reep opgegeten.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |