Sworry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoopte eigenlijk op een_!
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?quote:
hey je bent er weerquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.
8/10 trefzekerheidquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
Ja geen idee wie ik benquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag ik sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
O, lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de vellen hangen er van af:P
Was druk![]()
we verkopen churro's nu in de die zaak buiten
nee ik stond binnen maar heb buiten na de diesnt nog even gezetenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, lekker
Moet jij daar ook helpen?
Nomnomquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de vellen hangen er van af:P
Was druk![]()
dat vind ik ook jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch een mooie score voor de eerste dag na de vakantie.
waarom waren ze slecht?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NomnomAl had ik laatst hele slechte churros
kwiwi staat vandaag in de kracht van haarzelf en leeft haar mooiste levenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
Maak je dan piepgeluidjes in de hoop dat ze een churros naar je gooien?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik stond binnen maar heb buiten na de diesnt nog even gezeten
Ja, dat zijn echt irritante vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
"En hoe vertaalt zich dat in deze baan?".quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwiwi staat vandaag in de kracht van haarzelf en leeft haar mooiste leven
Wat is een churro?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je dan piepgeluidjes in de hoop dat ze een churros naar je gooien?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"En hoe vertaalt zich dat in deze baan?".
- Ja nou moet je ophouden pipo.
Mooie holle teksten zijn dat altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwiwi staat vandaag in de kracht van haarzelf en leeft haar mooiste leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |