Misschien is het beter als ik denk dat ik ze alleen in Albanie kan kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]EAN opzoeken in google, misschien kan je ze online bestellen
Op Amazon enz voor 40quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor hoeveel wordt ie dan verkocht bij jullie?
Je hebt al vier reisjes gepland staan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik denk dat ik ze alleen in Albanie kan kopen.
Nou normaal post ik niet zo vaak over eten toch.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in de KSC. Je bent nieuw hier?
Wij welquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou normaal post ik niet zo vaak over eten toch.
heb je wel elke reis wat om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik denk dat ik ze alleen in Albanie kan kopen.
Nee maar welkom in onze wereldquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou normaal post ik niet zo vaak over eten toch.
Extra bagage boeken in het vliegtuig.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je wel elke reis wat om naar uit te kijken
Nee helaas. Mijn vaste collega heeft ontslag genomen dus vrij nemen is wat lastig. En daarna is het al snel zomervakantie en dan lijken de ticketprijzen echt achterlijk hoog voor Wizz.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt al vier reisjes gepland staan?
Razende apenaids @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
SCIENTISTS WARN OF INTERNATIONAL MONKEYPOX OUTBREAKS
"MONKEYPOX USUALLY DOES NOT OCCUR GLOBALLY."
https://futurism.com/neos(...)Th8Fw7LHEA_oEzcrSz1U
Ik heb afgelopen week gewoon 3 dagen met een bak magnum-ijs gedaan, sorryquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom in de KSC. Je bent nieuw hier?
Dan kijken of ze de chocola in Duitsland hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas. Mijn vaste collega heeft ontslag genomen dus vrij nemen is wat lastig. En daarna is het al snel zomervakantie en dan lijken de ticketprijzen echt achterlijk hoog voor Wizz.
ik heb tot nu toe nog nooit een koffer extra mee terug genomen. maar was vandaag in de legoshop en ik had wel 3 koffers kunnen vullenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra bagage boeken in het vliegtuig.
Weer net als BB terugkomt uit een land met apen. Ik zie een connectie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Razende apenaids @:mexicanobakker
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe nog nooit een koffer extra mee terug genomen. maar was vandaag in de legoshop en ik had wel 3 koffers kunnen vullen![]()
Heb je nog Knorretjes gezien? Pluche?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe nog nooit een koffer extra mee terug genomen. maar was vandaag in de legoshop en ik had wel 3 koffers kunnen vullen![]()
wat betaal je dan voor retour?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas. Mijn vaste collega heeft ontslag genomen dus vrij nemen is wat lastig. En daarna is het al snel zomervakantie en dan lijken de ticketprijzen echt achterlijk hoog voor Wizz.
het heb op feestboek gestaan dus is het zoquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen bij het uitgaan nu ipv iets in het drinken gestoken worden net een naald.
Was zo’n gast die had het meegemaakt.
Hij was slecht geweest en voelde zich beroerd las op Facebook dat dit gebeurde en concludeerde dat hem dit ook gebeurd was.
nouquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer net als BB terugkomt uit een land met apen. Ik zie een connectie.
Ik ben altijd te lelijk geweest voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen bij het uitgaan ,nu ipv iets in het drinken, gestoken worden met een naald.
Hij was slecht geweest en voelde zich beroerd las op Facebook dat dit gebeurde en concludeerde dat hem dit ook gebeurd was.
Jezus wat errug. Dit gebeurd waarschijnlijk echt ontzettend vaak ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde op de radio dat mensen bij het uitgaan ,nu ipv iets in het drinken, gestoken worden met een naald.
Thaise apenpokkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer net als BB terugkomt uit een land met apen. Ik zie een connectie.
Wees blij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lelijk geweest voor dit soort dingen.
niet gezien maar ook niet op gelet, zullen ze vast hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog Knorretjes gezien? Pluche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |