Opgelostquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh gawd ik zit mobiel dus de hartjes doen het weer niet. Wat een gedóe.
Het kan zelfs met drie!quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat überhaupt kon, met z'n tweeën.
Ik wilde zo graag de Albanië Moldavië mashup posten maar niet in de lapo.quote:
Ik heb m'n laptop gebruiktquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er een trucje voor of kan het gewoon echt niet mobiel?
Ja WTF, Racing Genk trekt ook al aan Van Bommel. Hoe is dat toch mogelijkquote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha
*Haalt adem*
Hahahaha hahahaha hahahaha
Ik gun @Hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes het gaat niet best met Heracles hè.
Ach Van Bommel wordt er iig niet trainer.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun @:hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag de Albanië Moldavië mashup posten maar niet in de lapo.
Als middenvelder dan toch zeker..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
*Haalt adem*
Hahahaha hahahaha hahahaha
Mee eens! Niet alleen vanwege Vloet, maar ook omdat ze op kunstgras spelen en hun stadionnaam achterlijk is.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun @:hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.
Dan was zij er vast ook!quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het benauwd en warm in de sporthal.
Nog ontwikkelingen?quote:
Nou, zeg datquote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes het gaat niet best met Heracles hè.
Ja, het zat ook niet echt mee. Hopelijk, blijven ze er nog in. :quote:Op maandag 16 mei 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, zeg dat
Het is ook wel het jaar waarin alles fout gaat wat fout kan gaan, dus die degradatie komt dan vast ook nog wel
Moet wel zeggen dat ik gisteren al riep dat ze beter konden stoppen met Wormuth. Ik ben ontzettend fan van die man, als trainer en als mens, maar je merkte tijdens het seizoen eigenlijk al dat dit het jaar te veel was. Denk dat hij ook met wat te lief is voor het harde degradatievoetbal
Hoop van harte dat hij het bij Groningen erg goed gaat doen! En dat Heracles eens doet wat het hele seizoen al veel te moeizaam gaat: doelpunten maken. Dan moet het nog goed kunnen komen.
Overmars is de Molquote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
*Haalt adem*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |