https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Nou of dat hij in slaap valt in het saunaatje na een fles whisky vannacht.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef XSbig het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Rene ieder moment van tafel kan weglopen.
Haat jij per definitie alle vrouwen?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef timmmmm het volgende:
'krijg je dan een brief'
bedankt voor de input
Alleen je dikke moederquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haat jij per definitie alle vrouwen?
Wat is dat S22?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
gaat gelijk op hier
Ik zou S10 best doen, maar ik heb liever de S22
?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Angela de Jong heeft een nog betere
Doe even normaal alsjeblieft.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
SHOTS FIREDquote:Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel weer waarom ik VI niet meer keek. Is ook wat waard
Dat is meer een zweet anus.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het gaat zo over Feyenoord.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel weer waarom ik VI niet meer keek. Is ook wat waard
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Haaksbergen geen idee welke supermarkt ze daar hebben.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In welke supermarkt loop je morgen? ER VOLGEN TRIBUNALEN
Haaksbergenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haaksbergen geen idee welke supermarkt ze daar hebben.
Stukje @yvonnequote:Op maandag 16 mei 2022 22:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik stuur alleen ordinaire DM's naar FOK!sters.
Ik heb een pittige mening over DM's die lukraak gestuurd worden.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier ook een ordinaire DM ontvangen. Dacht dat ik speciaal was, niet dus. Stukje pis.
Review van de betreffende DM:quote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over DM's die lukraak gestuurd worden.
Dat is juist een uitstekende competentie voor die wereld.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor een diplomaat is Kaag best wereldvreemd.
Daar heb ik jaren geleden het restaurant onder gekotst.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef JohnBercow het volgende:
Preston Palace boycotten.
Zijn niet woke genoeg
Stukje Perziequote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Betcity goden!!!!!!!
WIJ zijn anti toto.
Sjaakgod
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:25 schreef riazop het volgende:
protestgroepje voor de studio nu
[ afbeelding ]
Volkertjes.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:25 schreef riazop het volgende:
protestgroepje voor de studio nu
[ afbeelding ]
nou nou nouquote:
nergens voor nodigquote:Op maandag 16 mei 2022 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je de seksisme troef moet gaan spelen hier.
Ik hou daar niet zo vanquote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://gfycat.com/enviousfluffygroundhog
@:de_boswachter
quote:
Prima halfuur.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Gijp is echt een halfuur lang stil geweest.
Flink veel snijwerk gezien je eerdere onthullingquote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef PotjeSambal het volgende:
Heleen van Royen snapt niet wat de uitdrukking 'in je eigen mes vallen' betekent.
Valiumpje teveel gepakt?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja opmerkelijkquote:
Stukje Antifa hondenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dan dat Sjon die ingehuurd heeft idd
Zit met z'n gedachten al in de stribclub, kreeg toch een 2k waardebonquote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Of jij begrijpt niet wat Heleen bedoelt, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef PotjeSambal het volgende:
Heleen van Royen snapt niet wat de uitdrukking 'in je eigen mes vallen' betekent.
Vind je dit zelf wel een logische post?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Heleen heeft het niet zo op Angela heb ik het idee
Terwijl het hoogtepunt van de rel toch wel was Angela die in VI de rel besprak om vervolgens naar ik meen OP1 te rénnen om zichzelf te bespreken die de rel van VI bespreekt
Die maakte een opmerking na 1minuut en was er toen al wel weer klaar mee dat daarop zo gereageerd werd.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist niet dat René rookte, dik pakje peuken in z’n broekzakquote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit met z'n gedachten al in de stribclub, kreeg toch een 2k waardebon
Als dit gedoe weer voorbij is en ze het weer over luchtige zaken kunnen hebben fleurt ie wel weer op.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of René dit nog lang gaat volhouden. Lijkt er met de uitzending minder zin in te hebben en had er het al over dat hij wel een rolletje voor zichzelf zag bij een nieuwe sporttalkshow van Humberto.
Hij mist het voetbal en bossie/Kraaij/Kieft.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of René dit nog lang gaat volhouden. Lijkt er met de uitzending minder zin in te hebben en had er het al over dat hij wel een rolletje voor zichzelf zag bij een nieuwe sporttalkshow van Humberto.
Of de CL doen met Kieft.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Die gedachte had hij toen VI nog niet teruggekeerd was op de buis.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Rene doet veel liever een voetbal/sportprogramma dan dit, liet ie vanavond ook zwaar blijken. Tis alleen dat zijn 2 compagnons hier zitten.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:06 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Die gedachte had hij toen VI nog niet teruggekeerd was op de buis.
CANCELENquote:Op maandag 16 mei 2022 23:04 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik wist niet dat René rookte, dik pakje peuken in z’n broekzak
Niets mis mee als je twintig bier op hebt.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
CANCELEN
Wie rookt er vandaag de dag nog. Walgelijk.
Klopt, roken in combinatie met bier is wel lekker. Overdag roken vind ik voor paupers.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niets mis mee als je twintig bier op hebt.
Eens vriend. Het rokershok is DE plek where the magic happens.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:25 schreef Ronald het volgende:
[..]
Klopt, roken in combinatie met bier is wel lekker. Overdag roken vind ik voor paupers.
Denk dat dat hem best gekwetst heeft ja. Hij vindt het ook niet zo leuk om met zulke dingen geconfronteerd te worden heb ik het idee.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:05 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Of de CL doen met Kieft.
Zou jammer zijn, maar hij wordt natuurlijk wel geblamed omdat ie met het kaarsincident zat te lachen en daardoor ook kritiek heeft gehad.
Zijn vrouw rookt ouwe reus.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
CANCELEN
Wie rookt er vandaag de dag nog. Walgelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:29 schreef Mylene het volgende:
Het lachen van Jinek om die ene voetbaljongen die anaal met een spatel ofzo werd bewerkt is niet ter sprake gekomen?
Politiek correcte programmatjes betreuren we zeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:20 schreef RipCity het volgende:
Nabeschouwing bij goedemorgen Nederland nu incl. Pedante presentatrice die niet blij is dat er iemand zit die het voor Johan opneemt
Inderdaad. Je ziet hem altijd opleven als het over voetbal gaat.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rene doet veel liever een voetbal/sportprogramma dan dit, liet ie vanavond ook zwaar blijken. Tis alleen dat zijn 2 compagnons hier zitten.
Jammer dat het zo'n matige show was die alleen maar over woke en cancellen ging, ze hadden beter over kunnen gaan tot de orde van de dag na 5 minuten ofzo.quote:
Rene was lachwekkend gisteren.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rene doet veel liever een voetbal/sportprogramma dan dit, liet ie vanavond ook zwaar blijken. Tis alleen dat zijn 2 compagnons hier zitten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil deze nog als gifje eigenlijk.
[ afbeelding ]
Het was ook gewoon enorm zielig voor Johan dat hij niet vol-le-dig gesteund werd door Talpa. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten, ook niet als fan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo hilarisch blijft het hè, mensen hebben het altijd over de stoere “mannen” van VI maar zodra ze iets van kritiek krijgen zijn ze weken van de legwat een sneuheid.
IK VIND DIT ZO GOED JOHAN DIT KAN TOCH NIET
Hij mag wel iets meer zijn best doen voor dat salaris van hem.quote:Op maandag 16 mei 2022 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon 100% gelijk. Dat zeg ik als kijker van het eerste uur, die bijna geen enkele aflevering gemist heeft. Is me in die 20 jaar al vaker opgevallen dat JD heel geniaal kan uitdelen maar zeer slecht kan incasseren. Het wordt dan echt een klein kind, en dat is niet erg, niemand is perfect en JD mag ook gewoon zn zwaktes hebben. Heeft denk ik ook met zn enigskind opvoeding te maken gehad, en dat die nooit liefde van zn vader gehad heeft, in tegendeel, die hebben elkaar hun hele leven gehaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:37 schreef Stikkelbaars het volgende:
Angela is boos dat ze gisteren werd beledigd door Heleen.
Was PowNed, wat ook logischer is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:23 schreef RipCity het volgende:
BnnvaraGenot
Iemand trouwens die video van voor de show gezien.
Die beveiliger heeft gewoon een koffer waar kogelvrij scherm in zit. Net zoals bij Biden/koning. Beetje overdreven wel of niet :/
Maar heeft wel volledig gelijk uiteraard, maar dat is bij Johan eigenlijk nooit anders geweest in z'n carrièrequote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:37 schreef Stikkelbaars het volgende:
Angela is boos dat ze gisteren werd beledigd door Heleen.
quote:
© SBS, KRO-NCRV, Gisteren om 11:30
Eigenlijk heeft Maarten van Rossem met de in opspraak geraakte Johan Derksen helemaal niet zo’n moeite, maar diens collega René van der Gijp kan hij echt niet uitstaan. Maarten is twee keer te gast geweest bij VI, maar het tweede optreden is hem zó slecht bevallen dat hij VI boycot zolang René er aan tafel zit.
‘Johan aardige man’
Hoe staat Maarten in de rel rondom het kaarsverhaal van Johan? “Ik vind het nou niet zo’n geweldig onderwerp. In principe vond ik Johan Derksen, die ik wel eens geïnterviewd heb, wel een aardige man, die serieuze belangstellingen heeft. Hij weet met name veel van de Verenigde Staten en de muziek van de Verenigde Staten”, zegt hij in zijn podcast.
Hij vervolgt: “Maar Johan Derksen is natuurlijk tegelijkertijd ook iemand die het wel leuk vindt om te provoceren. Dat is zonneklaar. (…) Daar komt bij dat hij de pech heeft gehad, naar mijn idee, dat hij dikbetaald in helemaal de verkeerde talkshow terecht is gekomen, waar jongemannenpret domineert.”
‘René is infantiel’
Johan verlaagt zich tot de kleedkamerhumor van René, vindt Maarten. “De leidende geest van dit bedrijf, René van der Gijp, is zo’n man die nooit ouder is geworden dan 17. Die vindt dat type van grappen leuk en ook dat eeuwige stomme gelul over voetbal.”
Het is infantiel, vervolgt hij. “Het zijn mannen die nooit ouder zijn geworden dan lekker gas geven in de auto, een grote mond, lachen om seks en poep. Het is in feite in essentie een infantiele wereld. Dat is Van der Gijp. Dat is een groot kind.”
‘Het deugt niet’
René verpest Johan, meent de Slimste Mens-ster. “Johan vond het toch weer interessant, het betaalt goed, dat kwam erbij, het ging meestal over voetbal en dat vindt hij ook interessant. Dan krijg je dus dat Johan, overigens wel vrij stompzinnig, dat verhaal vertelt. Het valt in de sfeer van dat programma te beschouwen als: oh, wat een lollig verhaal!”
Vandaag Inside is volgens hem een treurig programma. “De hele context van het programma deugt niet en heeft ook nooit gedeugd.”
De mannen van VI zijn vanaf vanavond weer dagelijks om 21.30 uur te zien op SBS 6.
https://www.mediacourant.(...)is-gewoon-infantiel/
Je hoort Johan niet knip en klaar zeggen dat hij het verzonnen heeft. Alleen hoor je Johan zeggen dat het onhandig eruit kwam. En dat het tevens verjaard is. Dus er is wel degelijk wat gebeurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:
Angela:
En ik ben er inmiddels van overtuigd dat Johan dat kaarsverhaal heel onhandig uit zijn dikke duim heeft gezogen.
De contracten waren toch zogenaamd verscheurd aldus Gijp...quote:,,We waren heel ver, maar Talpa heeft de heren aan hun contract gehouden’’, aldus Weesie.
Toch 1,4 miljoen niet zo heldere lichten volgens de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:26 schreef Zipportal het volgende:
De contracten waren toch zogenaamd verscheurd aldus Gijp...
Dat mensen nog in deze poppenkast trappen.
Wat van Rossem ervan vindt , vind ik niet zo rullevant. Daar zit heel erg veel oud zeer kan ik je vertellen, en dan kan ik je mening al een stuk minder serieus nemen. Die is ooit een keertje op zn nummer gezet live in een uitzending en is daar 10 jaar later nog steeds niet overheen, hoe triest ben je dan.quote:
Rake typering wel.quote:“Het zijn mannen die nooit ouder zijn geworden dan lekker gas geven in de auto, een grote mond, lachen om seks en poep. Het is in feite in essentie een infantiele wereld.”
Alleen zal het ongetwijfeld niet Gijp zijn geweest, want die totaalmongool is nog te dom om zelfstandig te poepenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:46 schreef Eagles89 het volgende:
Wat van Rossem ervan vindt , vind ik niet zo rullevant. Daar zit heel erg veel oud zeer kan ik je vertellen, en dan kan ik je mening al een stuk minder serieus nemen. Die is ooit een keertje op zn nummer gezet live in een uitzending en is daar 10 jaar later nog steeds niet overheen, hoe triest ben je dan.
quote:Op maandag 16 mei 2022 12:48 schreef KingRoland het volgende:
1.5 miljoen kijkers MINI-FUCKING-MAAL
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is toch ook geen probleem? Johan was vroeger nog wel scherp en grappig maar ook hij is helaas verworden tot een voorspelbare en ruggengraatloze karikatuur van zichzelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:59 schreef Gehrman het volgende:
Maarten is zelf ook niet vies van om zo nu en dan te provoceren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen zal het ongetwijfeld niet Gijp zijn geweest, want die totaalmongool is nog te dom om zelfstandig te poepen
Precies, dat is waar Van Rossems haat voor Gijp vandaan komt. Buiten dat hun karakters elkaar natuurlijk sowieso al niet liggen.quote:
Dat komt wel binnen als iemand tegenover je met alleen maar lachers op zijn hand dat zegtquote:
Niet zo gek met een studio vol VI-fanboys. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat komt wel binnen als iemand tegenover je met alleen maar lachers op zijn hand dat zegt
Het is klip en klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hoort Johan niet knip en klaar zeggen dat hij het verzonnen heeft. Alleen hoor je Johan zeggen dat het onhandig eruit kwam. En dat het tevens verjaard is. Dus er is wel degelijk wat gebeurd.
[..]
De contracten waren toch zogenaamd verscheurd aldus Gijp...
Dat mensen nog in deze poppenkast trappen.
Viel me ook al op, zouden die voor iemand anders zijn?quote:Op maandag 16 mei 2022 23:04 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik wist niet dat René rookte, dik pakje peuken in z’n broekzak
VI hooligan van het eerste uur zelfs. Hij was ook bij een van de uitzendingen van VI Oranje in 2010.quote:
Vanwege zijn campagne.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
VI hooligan van het eerste uur zelfs. Hij was ook bij een van de uitzendingen van VI Oranje in 2010.
HAHAHAHAHAHAHA VPROGENOTquote:
Hij zat er toen undercover dus dat lijkt me niet. Kan me die uitzending nog goed herinneren, pas ergens halverwege merkte iemand aan tafel het op toen er al 1 of 2 reclameblokken waren geweest. Je herkende hem ook totaal niet met onopvallende kleding en een pet op die zover naar voren stak dat je zn ogen amper zag.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toentertijd niet ter sprake gekomen in ieder geval.
We wachten nog steedsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:49 schreef Zipportal het volgende:
De gasten zijn nog niet bekend. Dan zal die Turk er wel weer zitten. @:R-woud93
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
VI hooligan van het eerste uur zelfs. Hij was ook bij een van de uitzendingen van VI Oranje in 2010.
Hij was ff aan het chillen met vriendenquote:
quote:Mark Rutte zorgde vrijdag voor verbazing, toen hij plotseling in het publiek zat van de WK-talkshow VI Oranje op RTL 7. Hij was er op uitnodiging van vrienden, zei de VVD-leider maandag op Radio 538. “Ik was met vrienden gaan kijken in het Kurhaus. Een vriend van mij is de directeur daarvan. En in het Kurhaus heb je na afloop de uitzending van Voetbal International met zo’n panel, dus waren we even in het publiek gaan zitten. Ze zagen me zitten, dus toen werd naar mijn deskundig commentaar gevraagd.”
Dat zal erg mooi zijnquote:
stefanogodquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wat zijn als Jan Kooijemans en Bas Muijs aanschuiven.
Veel lullen, weinig neukenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Misschien heeft Koert intussen wat nieuwe woordgrappen verzonnen.
Nederland smacht al jaren naar de terugkeer van Emilequote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Misschien heeft Koert intussen wat nieuwe woordgrappen verzonnen.
Nou ouwe reus ik moet je zeggen dat ik al een end benquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker een flesje wijn achterover tikken. Lekker man
Sure bradgequote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nog een pizzaatje bestellen om team #viesdik optimaal te vertegenwoordigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |