SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Sowieso Cap'tainquote:
Zet die geile snob-barbecjoekel maar aan van jequote:Op zondag 15 mei 2022 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
100 km over alleen maar zand en grind kunnen fietsen, Duitsland Getelo en terug.
100km 3000 Cal, ik mag lekker vreten!
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Moest even iets bij iemand in de bus gooien. Nog geen km verderop. Zweet. Overal. Rode kop.
Haat.
Moest even iets bij iemand in de bus gooien. Nog geen km verderop. Zweet. Overal. Rode kop.
Haat.
das wel vervelend ja..quote:Op zondag 15 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Haat.
Was gelukkig niet nodig. Bumpy ride was het welquote:Op zondag 15 mei 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Armen uit het raam en meeflapperen
quote:Op zondag 15 mei 2022 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was gelukkig niet nodig. Bumpy ride was het wel
die tenten zijn al falliet sinds je aankomst..quote:Op zondag 15 mei 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijna op het vliegveld. Misschien hebben ze sushi
Voorraden nog aan het aanvullen.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die tenten zijn al falliet sinds je aankomst..
Vast welquote:Op zondag 15 mei 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijna op het vliegveld. Misschien hebben ze sushi
Op het terras laten bezorgen en 'm er dan mee voor z'n smoel slaan omdat 'ie laat is toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
De bezorger is laat met mijn nieuwe oplader.
Wil nog even van het zonnetje gaan genieten op een terrasje
Lastige vliegvelden vaak. Bij mij is Dash8-100 favoriet. Ook vaak gecrashed, want ja, lastige bestemmingen.quote:
Meer dat je onder de vleugel zit ipv er boven denk ikquote:
Nee, dat heet een dubbeldekker. Hoogdekker is dat de vleugels aan de bovenkant van de romp zitten. Net als de Fokker 50.quote:
Dat vond ik een leuk toestelquote:Op zondag 15 mei 2022 16:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, dat heet een dubbeldekker. Hoogdekker is dat de vleugels aan de bovenkant van de romp zitten. Net als de Fokker 50.
* stuurt grote fwruitmand naar Kwiwiquote:Op zondag 15 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Ook nog hooikoorts er bovenop, nu hoest en nies ik me de hele dag een ongeluk
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
Was al filmpje aan het maken omdat ik dacht dat ze mij alle 3 wel "welkom zouden heten" maar ze geven er geen fuck om.
Dan kun je beter een labrador nemenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
Was al filmpje aan het maken omdat ik dacht dat ze mij alle 3 wel "welkom zouden heten" maar ze geven er geen fuck om.
het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 15 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Ook nog hooikoorts er bovenop, nu hoest en nies ik me de hele dag een ongeluk
Ach ergens ook wel een goed teken.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ergens ook wel een goed teken.Kan ik met een gerust hart weer een weekend weg.
Ik ook. Alsof je in een bus zat, 30 stoelen ofzo. Het flight deck was z'n tijd ook ver vooruit. Het was de eerste dark cockpit. KLM vloog er mee oa Kopenhagen - Schiphol, maar ook op London City. Voor de korte afstand.quote:
Ohh. Ken die term niet:pquote:Op zondag 15 mei 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vleugels aan de bovenkant van de romp.
Jawel doen ze al maar ratten eten niet meer dan ze kunnen en heb het bakje echt helemaal vol gegooid + nog wat uitgestrooid.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan ratten niet op hun baasjes lijken dan?
Ze heeft ze nog niet zo lang...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen honten ook. Kadden niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze stonden meteen tegen de tralies toen ik met een hondenkoekje voor de dag kwam dus tja..quote:
truequote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder neuken kan het ook een prima weekend zijn?
Kijk maar uit, straks gaan ze nog blaffen.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze stonden meteen tegen de tralies toen ik met een hondenkoekje voor de dag kwam dus tja..
#storyofmylifequote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder neuken kan het ook een prima weekend zijn?
Ze piepen wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaan ze nog blaffen.
Haha leuk is dat hč.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
DHL of Post.nl?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Bezorger is nu een UUR te laat en in de app staat al de hele tijd dat ik de volgende ben
Gewoon maccie halen voor in het vliegtuigquote:Op zondag 15 mei 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
De meest dure winkels maar sushi is niet te vinden
dan moeten ze gasmaskers op...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon maccie halen voor in het vliegtuig
Schietpartij hier in de wijk, vliegen al uren helikopters rond, afgesloten straten, veel politiequote:
Zoetermeer biedt meer...quote:
Kan best dat het morgen pas bezorgd word...Groot sukkelbedrijf. Ik had van de week een pakket dat op woensdag bezorgd zou worden. Stonden ze dinsdag al aan de deur. Tja toen was ik op mijn werk.quote:
Volgens mij bezorgen die hier ook ooit op zondag.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
DHL op zondag? dan mag je de portemonnee trekken
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Gisteren op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
Sterkte voor alle nabestaanden.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gisteren op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja niet veel keus denk k. Raar welquote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je al in bangkok? neem je toch een burgertje?
Gecondoleerd.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
nu een chefhoedje op en hem leren kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
Lijkt wel op deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ik betaal voor select dan zullen ze goddomme ook zorgen dat ze hier op zondag komenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan best dat het morgen pas bezorgd word...Groot sukkelbedrijf. Ik had van de week een pakket dat op woensdag bezorgd zou worden. Stonden ze dinsdag al aan de deur. Tja toen was ik op mijn werk.
Hoop het voor je, maar denk dat select los staat van Post.nl.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal voor select dan zullen ze goddomme ook zorgen dat ze hier op zondag komen
bol doet zijn zondag zendingen vziw alleen met postnl?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoop het voor je, maar denk dat select los staat van Post.nl.
Ga je je nu helemaal misselijk vretenquote:
Wat Mangalie post.quote:
vziw ook, Alleen heeft post.nl er "schijt" aan denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bol doet zijn zondag zendingen vziw alleen met postnl?
Hier komen ze op zondag meestal met budbeequote:Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bol doet zijn zondag zendingen vziw alleen met postnl?
dat is dan een specifieke bezorger die er schijt aan heeft en hopelijk kan je daar goed een klacht over indienen danquote:Op zondag 15 mei 2022 17:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
vziw ook, Alleen heeft post.nl er "schijt" aan denk ik.
Tnx NOS.quote:Voor als je binnen moet zitten of niet van dit weer houdt, een overzicht met beeld van deze zonnige dag.
Doen ze niets mee. Ook Bol.com niet helaas.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dan een specifieke bezorger die er schijt aan heeft en hopelijk kan je daar goed een klacht over indienen dan
Die budbee vind k wel chillquote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komen ze op zondag meestal met budbee
Zal de piloten alvast inlichten ...quote:
Die eerste foto is wel heel charmantquote:Op zondag 15 mei 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)druk-op-scheveningen
[..]
Tnx NOS.
jawel hoor..quote:Op zondag 15 mei 2022 17:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doen ze niets mee. Ook Bol.com niet helaas.
Ah ok, hier wisselt het idd wel vaak van bezorgers.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel hoor..
al vaker gehoord dat bezorgers de laan uit gestuurd waren na klachten
of die daadwerkelijk de laan uit gestuurd was of een andere wijk kreeg, dat boeit niet.. de bezorger was weg en de bezorg problemen opgelost
Maar 28 graden zeker.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Had gelukkig extra setje kleding in handbagage. Voelt nu wat frisser
Is dat zo?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja maar lijken alle baby rittens niet beetje op elkaar?
Zijn dit jouw ratjes?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees je veel?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
ereader gekocht. benieuwd of ik 't wat vind..
Soul heeft ze.quote:
Niet mijn probleemquote:Op zondag 15 mei 2022 17:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
vziw ook, Alleen heeft post.nl er "schijt" aan denk ik.
Oh leukquote:
Fair enoughquote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut niet.Dat hebben we nooit gedaan.quote:
Las aan boord veel via mn iPad.. maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer (gebruikte ik ook alleen om te lezen).. Thuis eigenlijk alleen papieren boeken. maar goed. Weet nooit goed wat te kopen qua boekenquote:
Oh gelukkig...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Absoluut niet.Dat hebben we nooit gedaan.
Hoeveel hebben jullie er? (Op de rittens na)quote:Op zondag 15 mei 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Absoluut niet.Dat hebben we nooit gedaan.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevalt. Zou best handig kunnen zijn als je er boeken, tijdschriften en whatnot allemaal naast elkaar op kunt laden of zo.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Las aan boord veel via mn iPad.. maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer (gebruikte ik ook alleen om te lezen).. Thuis eigenlijk alleen papieren boeken. maar goed. Weet nooit goed wat te kopen qua boekenbuiten series die ik volgde. Dus eens dat kobo plus proberne
8 nu,we hebben ook naaktratten gehad,die vind ik echt leuk.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er? (Op de rittens na)
Naaktratten vind ik beetje eng ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
8 nu,we hebben ook naaktratten gehad,die vind ik echt leuk.
kan volgens mij ook (ik heb er dan wel 1 zonder kleurenscherm)quote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevalt. Zou best handig kunnen zijn als je er boeken, tijdschriften en whatnot allemaal naast elkaar op kunt laden of zo.
Ik heb dan teveel keuze en weet niet meer wat ik als eerste wil lezen..quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Las aan boord veel via mn iPad.. maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer (gebruikte ik ook alleen om te lezen).. Thuis eigenlijk alleen papieren boeken. maar goed. Weet nooit goed wat te kopen qua boekenbuiten series die ik volgde. Dus eens dat kobo plus proberne
Nope.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Naaktratten vind ik beetje eng ofzo.Maar naaktkatten heb ik ook niks mee.
Hebben jullie dumbo ratjes?
Dumbo's zijn wel heel leuk.quote:
Luisterboeken zou ik wel iets vinden.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb dan teveel keuze en weet niet meer wat ik als eerste wil lezen..
Al denk ik dat jij al geīrriteerd raakt door de response time van het ding bij het invullen van je inlog gegevensquote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevalt. Zou best handig kunnen zijn als je er boeken, tijdschriften en whatnot allemaal naast elkaar op kunt laden of zo.
Ik moet niet een ding hebben wat zo uit de box al zo traag als stront is nee. Ben ik nu raar?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Al denk ik dat jij al geīrriteerd raakt door de response time van het ding bij het invullen van je inlog gegevens
als je apart betaald hebt voor je zondag service krijg je dan wel dat geld terug..quote:Op zondag 15 mei 2022 18:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die leven wel met je mee ditdat...
Ik zet u even in de wacht om met een college te overleggen,momentje.....quote:Op zondag 15 mei 2022 18:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die leven wel met je mee ditdat...
het is niet traag, maar het is absoluut geen tablet/telefoonquote:Op zondag 15 mei 2022 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet niet een ding hebben wat zo uit de box al zo traag als stront is nee. Ben ik nu raar?
Dat lijkt me dan weer helemaal niets...Als zo'n stem je irriteert ben je mooi de klos..quote:Op zondag 15 mei 2022 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luisterboeken zou ik wel iets vinden.
Al onze medewerkers zijn in gesprekquote:Op zondag 15 mei 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zet u even in de wacht om met een college te overleggen,momentje.....
Insert wachtmuziekje.quote:
Het idee van sushi is dat je er de tijd voor neemt Balquote:Op zondag 15 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Was zeer smakelijk. Ben weg gegaan voordat k meer zou bestellen :p
Maar een goede stem kan het boek ook mooier maken is mijn ervaring.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer helemaal niets...Als zo'n stem je irriteert ben je mooi de klos..
Ja maar zou mezelf weer vol eten en cookiemonster gifquote:Op zondag 15 mei 2022 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het idee van sushi is dat je er de tijd voor neemt Bal
discipline is jou onbekend?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zou mezelf weer vol eten en cookiemonster gif
quote:Op zondag 15 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:
Is er al een Sushi-monster gif?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wasabi.quote:
Nee :p naar Doha. Daar dacht ik ook 3 uur overstapquote:Op zondag 15 mei 2022 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar dan wel rechtstreeks naar Schiphol?
OMG,je hebt er wel wat voor over zeg.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p naar Doha. Daar dacht ik ook 3 uur overstap
Kun je je daar ook weer 3 uur lang volvretenquote:Op zondag 15 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p naar Doha. Daar dacht ik ook 3 uur overstap
Ja het kost je wat moeite om er te komen. Ben nu met de ferry inclusief 24 uur bezig om thuis te komen :pquote:Op zondag 15 mei 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,je hebt er wel wat voor over zeg.
Goede reis alvast..!quote:Op zondag 15 mei 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kost je wat moeite om er te komen. Ben nu met de ferry inclusief 24 uur bezig om thuis te komen :p
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kost je wat moeite om er te komen. Ben nu met de ferry inclusief 24 uur bezig om thuis te komen :p
Doedens.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.
hoeveel tenen heb je gezien?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Haags het volgende:
Ik ben KOEKOEK gaar na een hele dag op het strand.
Zit je dan de hele dag in de zon?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Haags het volgende:
Koekoek was je sws alquote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Haags het volgende:
God wat schattig. Ik had onlangs muizen in huis. Wilde. Ik wil dat dus niet hebben hier. Humaan vangsysteem opgezet en buiten op flinke afstand uitgezet. Ik hou van dieren, liever wat groter zoals honten of kadden. Die zijn gedomesticeerd en gewend aan mensen. Kleine diertgens heel schattig, maar heb ik weinig sociaals mee afgezien dat ik ze niet verzuip. Ik vang ze en laat ze vrij.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.
Kakkerlakrace in een staalprofiel aan dek. Wil jij de goene, de blauwe of de rode spuitbus? Ik ga geen nummers op de rug plakken. Het is in kleur spuiten.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
Burp. Nog even een 'koelkast-leeg-maak'-saus gemaakt bij de torto's.. 400 gram spinazie, kilo paddenstoelen en nog wat smaakmakers.
Hier kan 4 man 3 dagen van eten nu
bij mij geen kakkerlakken aan dekquote:Op zondag 15 mei 2022 19:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kakkerlakrace in een staalprofiel aan dek. Wil jij de goene, de blauwe of de rode spuitbus? Ik ga geen nummers op de rug plakken. Het is in kleur spuiten.
Haat.
Gewoon verhuizen naar een landgoed zonder directe burenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:59 schreef mschol het volgende:
of keiharde muziek of iemand die in de avond gaat boren
dat nodigt wel uit om ook gewoon alle regels gewoon aan mn laars te lappen
sponsor jij het bedrag? dan graagquote:Op zondag 15 mei 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen naar een landgoed zonder directe buren
Nee want kan het zelf ook niet betalen helaasquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want kan het zelf ook niet betalen helaas
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zullen we dan @:bitterbal beroven en dr huizen laten verkopen? die heeft dan geld zat
Zal ook niet genoeg zijn denk ik, je hebt wel een miljoentje of iets nodig voor een beetje stuk grondquote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zullen we dan @:bitterbal beroven en dr huizen laten verkopen? die heeft dan geld zat
Als wij nou gewoon allebei onze huizen verkopen en ons eigen eilandje kopenquote:
nee manquote:Op zondag 15 mei 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook niet genoeg zijn denk ik, je hebt wel een miljoentje of iets nodig voor een beetje stuk grond
nog steeds nieg genoegquote:Op zondag 15 mei 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als wij nou gewoon allebei onze huizen verkopen en ons eigen eilandje kopen
Waar kun je dan een paar hectare grond voor een leuk prijsje kopen?quote:
Waarom?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe langer ik naar mijn vakantieplannen kijk, hoe minder formidabel het er eigenlijk uitziet allemaal![]()
Industrieterreinenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar kun je dan een paar hectare grond voor een leuk prijsje kopen?
Denk dat de prijzen in Marioepol momenteel wel gunstig zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje overlastgevende luidruchtige buren daar nu hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de prijzen in Marioepol momenteel wel gunstig zijn
Wel gave vuurwerkshows.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje overlastgevende luidruchtige buren daar nu hoor
Geeft zo'n troep joh al dat fosforquote:
Thailandquote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weeniet. Misschien wen ik er aan of zo. Zit ook weinig rustinquote:
Geen zwembadjes onderweg?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Misschien wen ik er aan of zo. Zit ook weinig rustinVooral heel veel doen en onderweg zijn.
Waar gaat de reis heen? En alleen of met anderen?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Misschien wen ik er aan of zo. Zit ook weinig rustinVooral heel veel doen en onderweg zijn.
Dat vind je toch leuk?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat je van die oelewapper niet heel veel last hebtquote:Op zondag 15 mei 2022 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je met rare buren en een vreemde oelewapper op de troon
een 1 sec google actie:men richt een thai bedrijfje op, die koopt het land en tadaaa je hebt land?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je van die oelewapper niet heel veel last hebt
Trouwens bedenk mij nu. Buitenlanders mogen er helemaal geen grond kopen
Nja het schijnt dat er een zwemplek voor echte vikingen is of zo. Sowieso nemen we de zwembroek wel mee want je weet maar nooit wat je tegenkomtquote:
Nou dat wordt hem dus niet, gewoon iets dichterbij, Spanje ofzoquote:Op zondag 15 mei 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je van die oelewapper niet heel veel last hebt
Trouwens bedenk mij nu. Buitenlanders mogen er helemaal geen grond kopen
Ja je hebt nog steeds thai nodig in je bedrijf als mede-eigenaarquote:Op zondag 15 mei 2022 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
een 1 sec google actie:men richt een thai bedrijfje op, die koopt het land en tadaaa je hebt land?
oh en je hebt natuurlijk een rare snack die van tijd tot tijd de boel kaalvreet
Is het nog geen tijd om te boarden?quote:
Nou ben benieuwd! We zien vast de foto's!quote:Op zondag 15 mei 2022 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja het schijnt dat er een zwemplek voor echte vikingen is of zo. Sowieso nemen we de zwembroek wel mee want je weet maar nooit wat je tegenkomt
Goeie vluchtquote:Op zondag 15 mei 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gaat per zone. Ben nog niet aan de beurt
Dan maar hopen dat het een lekkere rustige vlucht is en je languit kunt liggenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gaat per zone. Ben nog niet aan de beurt
Ziet er druk uitquote:Op zondag 15 mei 2022 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het een lekkere rustige vlucht is en je languit kunt liggen
Hopen dan op de vlucht vanuit Dohaquote:
Vliegsequote:
Lapland en de Noordkaapquote:Op zondag 15 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen? En alleen of met anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |