Dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ergens ook wel een goed teken.Kan ik met een gerust hart weer een weekend weg.
Ik ook. Alsof je in een bus zat, 30 stoelen ofzo. Het flight deck was z'n tijd ook ver vooruit. Het was de eerste dark cockpit. KLM vloog er mee oa Kopenhagen - Schiphol, maar ook op London City. Voor de korte afstand.quote:
Ohh. Ken die term niet:pquote:Op zondag 15 mei 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vleugels aan de bovenkant van de romp.
Jawel doen ze al maar ratten eten niet meer dan ze kunnen en heb het bakje echt helemaal vol gegooid + nog wat uitgestrooid.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan ratten niet op hun baasjes lijken dan?
Ze heeft ze nog niet zo lang...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen honten ook. Kadden niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze stonden meteen tegen de tralies toen ik met een hondenkoekje voor de dag kwam dus tja..quote:
truequote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder neuken kan het ook een prima weekend zijn?
Kijk maar uit, straks gaan ze nog blaffen.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze stonden meteen tegen de tralies toen ik met een hondenkoekje voor de dag kwam dus tja..
#storyofmylifequote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder neuken kan het ook een prima weekend zijn?
Ze piepen wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaan ze nog blaffen.
Haha leuk is dat hè.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
Was al filmpje aan het maken omdat ik dacht dat ze mij alle 3 wel "welkom zouden heten" maar ze geven er geen fuck om.
DHL of Post.nl?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Bezorger is nu een UUR te laat en in de app staat al de hele tijd dat ik de volgende ben
Gewoon maccie halen voor in het vliegtuigquote:Op zondag 15 mei 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
De meest dure winkels maar sushi is niet te vinden
dan moeten ze gasmaskers op...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon maccie halen voor in het vliegtuig
Schietpartij hier in de wijk, vliegen al uren helikopters rond, afgesloten straten, veel politiequote:
Zoetermeer biedt meer...quote:
Kan best dat het morgen pas bezorgd word...Groot sukkelbedrijf. Ik had van de week een pakket dat op woensdag bezorgd zou worden. Stonden ze dinsdag al aan de deur. Tja toen was ik op mijn werk.quote:
Volgens mij bezorgen die hier ook ooit op zondag.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
DHL op zondag? dan mag je de portemonnee trekken
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Gisteren op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |