Dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ergens ook wel een goed teken.Kan ik met een gerust hart weer een weekend weg.
Ik ook. Alsof je in een bus zat, 30 stoelen ofzo. Het flight deck was z'n tijd ook ver vooruit. Het was de eerste dark cockpit. KLM vloog er mee oa Kopenhagen - Schiphol, maar ook op London City. Voor de korte afstand.quote:
Ohh. Ken die term niet:pquote:Op zondag 15 mei 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vleugels aan de bovenkant van de romp.
Jawel doen ze al maar ratten eten niet meer dan ze kunnen en heb het bakje echt helemaal vol gegooid + nog wat uitgestrooid.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan ratten niet op hun baasjes lijken dan?
Ze heeft ze nog niet zo lang...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen honten ook. Kadden niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze stonden meteen tegen de tralies toen ik met een hondenkoekje voor de dag kwam dus tja..quote:
truequote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder neuken kan het ook een prima weekend zijn?
Kijk maar uit, straks gaan ze nog blaffen.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze stonden meteen tegen de tralies toen ik met een hondenkoekje voor de dag kwam dus tja..
#storyofmylifequote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder neuken kan het ook een prima weekend zijn?
Ze piepen wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaan ze nog blaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |