Voorraden nog aan het aanvullen.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die tenten zijn al falliet sinds je aankomst..
Vast welquote:Op zondag 15 mei 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijna op het vliegveld. Misschien hebben ze sushi
Op het terras laten bezorgen en 'm er dan mee voor z'n smoel slaan omdat 'ie laat is toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
De bezorger is laat met mijn nieuwe oplader.
Wil nog even van het zonnetje gaan genieten op een terrasje
Lastige vliegvelden vaak. Bij mij is Dash8-100 favoriet. Ook vaak gecrashed, want ja, lastige bestemmingen.quote:
Meer dat je onder de vleugel zit ipv er boven denk ikquote:
Nee, dat heet een dubbeldekker. Hoogdekker is dat de vleugels aan de bovenkant van de romp zitten. Net als de Fokker 50.quote:
Dat vond ik een leuk toestelquote:Op zondag 15 mei 2022 16:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, dat heet een dubbeldekker. Hoogdekker is dat de vleugels aan de bovenkant van de romp zitten. Net als de Fokker 50.
* stuurt grote fwruitmand naar Kwiwiquote:Op zondag 15 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Ook nog hooikoorts er bovenop, nu hoest en nies ik me de hele dag een ongeluk
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
Was al filmpje aan het maken omdat ik dacht dat ze mij alle 3 wel "welkom zouden heten" maar ze geven er geen fuck om.
Dan kun je beter een labrador nemenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
Was al filmpje aan het maken omdat ik dacht dat ze mij alle 3 wel "welkom zouden heten" maar ze geven er geen fuck om.
het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 15 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Ook nog hooikoorts er bovenop, nu hoest en nies ik me de hele dag een ongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |