Sterkte voor alle nabestaanden.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Gisteren op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja niet veel keus denk k. Raar welquote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je al in bangkok? neem je toch een burgertje?
Gecondoleerd.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Gisteren op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
nu een chefhoedje op en hem leren kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:28 schreef Ama het volgende:
Lijkt wel op deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ik betaal voor select dan zullen ze goddomme ook zorgen dat ze hier op zondag komenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan best dat het morgen pas bezorgd word...Groot sukkelbedrijf. Ik had van de week een pakket dat op woensdag bezorgd zou worden. Stonden ze dinsdag al aan de deur. Tja toen was ik op mijn werk.
Hoop het voor je, maar denk dat select los staat van Post.nl.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal voor select dan zullen ze goddomme ook zorgen dat ze hier op zondag komen
bol doet zijn zondag zendingen vziw alleen met postnl?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoop het voor je, maar denk dat select los staat van Post.nl.
Ga je je nu helemaal misselijk vretenquote:
Wat Mangalie post.quote:
vziw ook, Alleen heeft post.nl er "schijt" aan denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bol doet zijn zondag zendingen vziw alleen met postnl?
Hier komen ze op zondag meestal met budbeequote:Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bol doet zijn zondag zendingen vziw alleen met postnl?
dat is dan een specifieke bezorger die er schijt aan heeft en hopelijk kan je daar goed een klacht over indienen danquote:Op zondag 15 mei 2022 17:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
vziw ook, Alleen heeft post.nl er "schijt" aan denk ik.
Tnx NOS.quote:Voor als je binnen moet zitten of niet van dit weer houdt, een overzicht met beeld van deze zonnige dag.
Doen ze niets mee. Ook Bol.com niet helaas.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dan een specifieke bezorger die er schijt aan heeft en hopelijk kan je daar goed een klacht over indienen dan
Die budbee vind k wel chillquote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier komen ze op zondag meestal met budbee
Zal de piloten alvast inlichten ...quote:
Die eerste foto is wel heel charmantquote:Op zondag 15 mei 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)druk-op-scheveningen
[..]
Tnx NOS.
jawel hoor..quote:Op zondag 15 mei 2022 17:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doen ze niets mee. Ook Bol.com niet helaas.
Ah ok, hier wisselt het idd wel vaak van bezorgers.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel hoor..
al vaker gehoord dat bezorgers de laan uit gestuurd waren na klachten
of die daadwerkelijk de laan uit gestuurd was of een andere wijk kreeg, dat boeit niet.. de bezorger was weg en de bezorg problemen opgelost
Maar 28 graden zeker.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Had gelukkig extra setje kleding in handbagage. Voelt nu wat frisser
Is dat zo?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja maar lijken alle baby rittens niet beetje op elkaar?
Zijn dit jouw ratjes?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees je veel?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
ereader gekocht. benieuwd of ik 't wat vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |