quote:Op zondag 15 mei 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.
Kakkerlakrace in een staalprofiel aan dek. Wil jij de goene, de blauwe of de rode spuitbus? Ik ga geen nummers op de rug plakken. Het is in kleur spuiten.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
Burp. Nog even een 'koelkast-leeg-maak'-saus gemaakt bij de torto's.. 400 gram spinazie, kilo paddenstoelen en nog wat smaakmakers.
Hier kan 4 man 3 dagen van eten nu
bij mij geen kakkerlakken aan dekquote:Op zondag 15 mei 2022 19:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kakkerlakrace in een staalprofiel aan dek. Wil jij de goene, de blauwe of de rode spuitbus? Ik ga geen nummers op de rug plakken. Het is in kleur spuiten.
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Moest even iets bij iemand in de bus gooien. Nog geen km verderop. Zweet. Overal. Rode kop.
Haat.
Gewoon verhuizen naar een landgoed zonder directe burenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:59 schreef mschol het volgende:
of keiharde muziek of iemand die in de avond gaat boren
dat nodigt wel uit om ook gewoon alle regels gewoon aan mn laars te lappen
sponsor jij het bedrag? dan graagquote:Op zondag 15 mei 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen naar een landgoed zonder directe buren
Nee want kan het zelf ook niet betalen helaasquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want kan het zelf ook niet betalen helaas
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zullen we dan @:bitterbal beroven en dr huizen laten verkopen? die heeft dan geld zat
Zal ook niet genoeg zijn denk ik, je hebt wel een miljoentje of iets nodig voor een beetje stuk grondquote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zullen we dan @:bitterbal beroven en dr huizen laten verkopen? die heeft dan geld zat
Als wij nou gewoon allebei onze huizen verkopen en ons eigen eilandje kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |