nee manquote:Op zondag 15 mei 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook niet genoeg zijn denk ik, je hebt wel een miljoentje of iets nodig voor een beetje stuk grond
nog steeds nieg genoegquote:Op zondag 15 mei 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als wij nou gewoon allebei onze huizen verkopen en ons eigen eilandje kopen
Waar kun je dan een paar hectare grond voor een leuk prijsje kopen?quote:
Waarom?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe langer ik naar mijn vakantieplannen kijk, hoe minder formidabel het er eigenlijk uitziet allemaal![]()
Industrieterreinenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar kun je dan een paar hectare grond voor een leuk prijsje kopen?
Denk dat de prijzen in Marioepol momenteel wel gunstig zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje overlastgevende luidruchtige buren daar nu hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de prijzen in Marioepol momenteel wel gunstig zijn
Wel gave vuurwerkshows.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje overlastgevende luidruchtige buren daar nu hoor
Geeft zo'n troep joh al dat fosforquote:
Thailandquote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weeniet. Misschien wen ik er aan of zo. Zit ook weinig rustinquote:
Geen zwembadjes onderweg?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Misschien wen ik er aan of zo. Zit ook weinig rustinVooral heel veel doen en onderweg zijn.
Waar gaat de reis heen? En alleen of met anderen?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Misschien wen ik er aan of zo. Zit ook weinig rustinVooral heel veel doen en onderweg zijn.
Dat vind je toch leuk?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat je van die oelewapper niet heel veel last hebtquote:Op zondag 15 mei 2022 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je met rare buren en een vreemde oelewapper op de troon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |