Niet mijn probleemquote:Op zondag 15 mei 2022 17:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
vziw ook, Alleen heeft post.nl er "schijt" aan denk ik.
Oh leukquote:
Fair enoughquote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut niet.Dat hebben we nooit gedaan.quote:
Las aan boord veel via mn iPad.. maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer (gebruikte ik ook alleen om te lezen).. Thuis eigenlijk alleen papieren boeken. maar goed. Weet nooit goed wat te kopen qua boekenquote:
Oh gelukkig...quote:Op zondag 15 mei 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Absoluut niet.Dat hebben we nooit gedaan.
Hoeveel hebben jullie er? (Op de rittens na)quote:Op zondag 15 mei 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Absoluut niet.Dat hebben we nooit gedaan.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevalt. Zou best handig kunnen zijn als je er boeken, tijdschriften en whatnot allemaal naast elkaar op kunt laden of zo.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Las aan boord veel via mn iPad.. maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer (gebruikte ik ook alleen om te lezen).. Thuis eigenlijk alleen papieren boeken. maar goed. Weet nooit goed wat te kopen qua boekenbuiten series die ik volgde. Dus eens dat kobo plus proberne
8 nu,we hebben ook naaktratten gehad,die vind ik echt leuk.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er? (Op de rittens na)
Naaktratten vind ik beetje eng ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
8 nu,we hebben ook naaktratten gehad,die vind ik echt leuk.
kan volgens mij ook (ik heb er dan wel 1 zonder kleurenscherm)quote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevalt. Zou best handig kunnen zijn als je er boeken, tijdschriften en whatnot allemaal naast elkaar op kunt laden of zo.
Ik heb dan teveel keuze en weet niet meer wat ik als eerste wil lezen..quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Las aan boord veel via mn iPad.. maar die gebruik ik eigenlijk nauwelijks meer (gebruikte ik ook alleen om te lezen).. Thuis eigenlijk alleen papieren boeken. maar goed. Weet nooit goed wat te kopen qua boekenbuiten series die ik volgde. Dus eens dat kobo plus proberne
Nope.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Naaktratten vind ik beetje eng ofzo.Maar naaktkatten heb ik ook niks mee.
Hebben jullie dumbo ratjes?
Dumbo's zijn wel heel leuk.quote:
Luisterboeken zou ik wel iets vinden.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb dan teveel keuze en weet niet meer wat ik als eerste wil lezen..
Al denk ik dat jij al geīrriteerd raakt door de response time van het ding bij het invullen van je inlog gegevensquote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bevalt. Zou best handig kunnen zijn als je er boeken, tijdschriften en whatnot allemaal naast elkaar op kunt laden of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |