Dat is mooi. Maar dat hadden ze denk ik met plek vijf ook wel. Of het nipt winnen van de televote.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het dikke prima. Als dit de mensen uit Oekraïne een heel klein beetje vreugde heeft dan is het prachtig.
Jaquote:Op zondag 15 mei 2022 01:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen gestemd op het nummer. Jahoor, geloof je het zelf.
Dit was gewoon een prima lied dat anders ook hoog was geëindigdquote:Op zondag 15 mei 2022 01:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dit zo'n enorme onzin is. Ze kan niet zo goed tegen onrechtvaardige winnaars, net als ik.
Hoezo niet? U2 kwam daar vorige week nog optreden en politici vliegen af en aan.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:03 schreef ijs_beer het volgende: Ach, maar Oekraïne gaat het niet kunnen organiseren. Dus alsnog naar Londen.
Was nou niet echt een slecht nummer. Maar natuut spelen andere sentimenten nu ook mee. Da's logisch.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen gestemd op het nummer. Jahoor, geloof je het zelf.
quote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
480/12 = 40 landen
Dus Ukraine heeft op zichzelf gestemd bij de televote?
Op dit moment miljoenen lappen lijkt me niet te verantwoorden naar de bevolking.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo niet? U2 kwam daar vorige week nog optreden en politici vliegen af en aan.
Maar ze hebben 439 gehaald bij de televotequote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
480/12 = 40 landen
Dit jaar was geen reclame voor het festival.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef Fascination het volgende:
Zin om volgend jaar niet meer te kijken
En dat met een NL-talig nummerquote:Op zondag 15 mei 2022 01:06 schreef Arizona het volgende:
Anticlimax. Gehoopt dat het anders zou zijn.
Maar wel heel blij voor Sam en UK!
En trots op de prachtige prestatie van S10.
Was 460 tochquote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
480/12 = 40 landen
Een festival als dit organiseren in het land is veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo niet? U2 kwam daar vorige week nog optreden en politici vliegen af en aan.
Ik verstond 480 of zoietsquote:Op zondag 15 mei 2022 01:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ze hebben 439 gehaald bij de televote
De winnaar heeft zelden foor vriendjespolitiek gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:06 schreef svann het volgende:
[..]
Toch altijd ook veel vriendjespolitiek?
Minstens half om half toch?
Zo slecht is het niet hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 01:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit lied hoef ik niet nog een keer te horen
Daarnaast moet er eerst iets aan huizen opgebouwd worden.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een festival als dit organiseren in het land is veel te gevaarlijk.
Top 10 misschien maar niet top 3-5. Kijk maar naar Servië. Het feit dat ze ongeveer het maximale aantal televotes hebben gehad zegt genoeg. Normaliter is er nooit een nummer die het in alle landen goed doet.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was gewoon een prima lied dat anders ook hoog was geëindigd
Kunnen we lelijk doen idd, maar kennelijk is dat wat het volk (ook NL) wilde. Tja.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:07 schreef Saboo het volgende:
Nou ik vond het liedje schijt. Maar vind dit toch wel een beetje mooi 😳 Hoop dat ze er dan maar de steun uit kunnen halen die ze nu kunnen gebruiken..
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 mei 2022 01:07 schreef Arizona het volgende:
Welterusten!
Dank voor de gezellige avond allemaal!
Leuk voor de UK.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:06 schreef Arizona het volgende:
Anticlimax. Gehoopt dat het anders zou zijn.
Maar wel heel blij voor Sam en UK!
En trots op de prachtige prestatie van S10.
Nattekatgodquote:Op zondag 15 mei 2022 01:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was gewoon een prima lied dat anders ook hoog was geëindigd
12 voor Oekraïne, 10 voor Moldaviëquote:Op zondag 15 mei 2022 01:08 schreef Meridiaan het volgende:
Staan de publiekspunten die NL heeft gegeven al online?
Nou, ik moet zeggen dat ik de reportage in het NOS-journaal vanavond wel een soort oproep vond om op de Oekraine te stemmen, ja. Dat had niet gehoeven, wmb.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kunnen we lelijk doen idd, maar kennelijk is dat wat het volk (ook NL) wilde. Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |