abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:51:27 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204731404
Eerst kwam dit



Toen dit



Fantasieverhalen of een beerput die opengaat?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:51:55 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204731407
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:? Dat staat er toch, bij roddelpraat. Halverwege de uitzending.
Geen audioberichten van Thijs toch?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:10:39 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204732518
Ik begrijp de behoefte niet zo om nu ‘partij’ te kiezen en te beslissen wie de waarheid spreekt. Dat kan helemaal niet. We weten niets. Meer dan je iets proberen voor te stellen bij beide kanten van het verhaal, kún je eenvoudigweg niet. Het lijkt soms wel een wedkantoor hier.

En dan, mocht de waarheid boven tafel komen, hebben we winnaars en verliezers zeker. Alsof de mensen die het dan ‘goed’ hadden een speciale gave hadden en een schouderklop verdienen. Iedereen speculeert maar wat, dat is het enige dat vaststaat.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204732996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:51 schreef NoXia het volgende:
Eerst kwam dit

[ afbeelding ]

Toen dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Fantasieverhalen of een beerput die opengaat?
Geen idee.

Enige wat ik weet is dat ik een heel slecht gevoel heb bij de juicy kanalen die dit gewoon online gooien.

Als het wel waar blijkt te zijn vraag ik me nog steeds sterk af of dit voor dit meisje wel goed is om dit zo online te gooien (ipv gewoon zonder allerlei media-aandacht een aangifte te doen).

En als het niet waar is dan wordt die Thijs Romer gewoon even voor altijd als halve pedo en echte viezerik te boek gezet zonder dat er fatsoenlijk 'journalistiek' onderzoek naar is gedaan.

Alleen maar omdat mevrouw Yvonne geld wil verdienen.
pi_204733056
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:06 schreef roninho het volgende:

[..]
Geen idee.

Enige wat ik weet is dat ik een heel slecht gevoel heb bij de juicy kanalen die dit gewoon online gooien.

Als het wel waar blijkt te zijn vraag ik me nog steeds sterk af of dit voor dit meisje wel goed is om dit zo online te gooien (ipv gewoon zonder allerlei media-aandacht een aangifte te doen).

En als het niet waar is dan wordt die Thijs Romer gewoon even voor altijd als halve pedo en echte viezerik te boek gezet zonder dat er fatsoenlijk 'journalistiek' onderzoek naar is gedaan.

Alleen maar omdat mevrouw Yvonne geld wil verdienen.
Deze juicekanalen gaan over lijken. Ik denk dan ook dat ze haar benaderd hebben en niet andersom. Meisje is wat labielig, makkelijke prooi.
pi_204734025
Alleen heeft in deze dat meisje het zelf op Twitter geplaatst en daar reageerde alle kanalen op. Dus zij zijn in deze niet degene die het online hebben gegooid, dat heeft dat meisje zelf gedaan.
Go hard or go home
pi_204734084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:52 schreef Noek het volgende:
Alleen heeft in deze dat meisje het zelf op Twitter geplaatst en daar reageerde alle kanalen op. Dus zij zijn in deze niet degene die het online hebben gegooid, dat heeft dat meisje zelf gedaan.
Tsja, neemt niet weg dat dit soort kanalen nog steeds over lijken gaan om wat eurotjes te verdienen. Dat meisje heeft geen enkel voordeel bij alle media-aandacht en kan behoorlijk schadelijk voor haar zijn. En als er uiteindelijk niets gebeurd blijkt te zijn is die Romer online valselijk neergezet.
pi_204738846
Dat meisje kan wel hele scenario’s en verhalen vertellen maar is er ENIGSZINS bewijs d.m.v. berichten of getuigen die deze verhalen kunnen bevestigen?
Heeft Yvonne die gezien? Krijgt het publiek die ook te zien?
Thijs had zeker weleens gereageerd op haar via Twitter blijkbaar en er zijn enkele foto’s van hen samen.
Maar verder? :?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 02:07:30 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204740010
Hoe zit het met de rest van de family eigenlijk?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 03:19:01 #11
269689 crew  Viv
pi_204740091
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:07 schreef vencodark het volgende:
Dat meisje kan wel hele scenario’s en verhalen vertellen maar is er ENIGSZINS bewijs d.m.v. berichten of getuigen die deze verhalen kunnen bevestigen?
Heeft Yvonne die gezien? Krijgt het publiek die ook te zien?
Thijs had zeker weleens gereageerd op haar via Twitter blijkbaar en er zijn enkele foto’s van hen samen.
Maar verder? :?
Die foto's van hen samen, zijn van meet & greets. Soms heeft ze zelfs een derde persoon eraf geknipt om het intiemer te doen lijken. :')

Hun DM-gesprek op Twitter bewijst alleen dat zij hem in vertrouwen heeft genomen over hoe moeilijk ze het thuis had.

Verder is er een openbare tweet waarin hij haar lieverd noemt. Sommigen hier vonden dat flirten, aan de andere kant is dat onwaarschijnlijk, gezien haar leeftijd en zijn niet-vrijgezelle status.

Dat is het qua openbaar"bewijs" tot nu toe, niets dat de ernstige beschuldigingen onderbouwt dus. :)
pi_204740203
Het écht kutte aan dit verhaal is, is dat ik sympathie krijg voor een totale lul als Römer. :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 08:20:51 #13
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204740448
Het hele gebeuren dat BN'ers geëxposed worden als ze zich hebben misdragen is goed, maar dat betekend helaas ook dat er zich mensen melden die nogal fantasierijk zijn. Dit gevoel heb ik heel erg bij die Nena. Het enige wat ik zie is een dikkige megafan die door aandachtstekort even haar 5 minutes of fame wil, waarschijnlijk met de intentie bekend te willen worden.
With love :*
pi_204740494
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 08:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het hele gebeuren dat BN'ers geëxposed worden als ze zich hebben misdragen is goed, maar dat betekend helaas ook dat er zich mensen melden die nogal fantasierijk zijn. Dit gevoel heb ik heel erg bij die Nena. Het enige wat ik zie is een dikkige megafan die door aandachtstekort even haar 5 minutes of fame wil, waarschijnlijk met de intentie bekend te willen worden.
Of ze zag dingen die er niet waren. Dat ze bijvoorbeeld de berichtjes van Thijs compleet verkeerd geīnterpreteerd heeft.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 11:46:58 #15
269689 crew  Viv
pi_204741939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Of ze zag dingen die er niet waren. Dat ze bijvoorbeeld de berichtjes van Thijs compleet verkeerd geīnterpreteerd heeft.
Dit denk ik inderdaad eerder. Dat ze echt verliefd was en dacht dat het wederzijds was. :)

En vlak voordat zij haar beschuldigingen twitterde, was via juicekanalen bekendgemaakt dat hij vreemdgegaan zou zijn met (meerderjarige) fans.

Wat iemand hier al opperde ( @Duderinnetje dacht ik), misschien is er toen iets geknapt bij haar. Door het besef dat zij slechts één van vele fans was die dachten een speciale band met hem te hebben.

En dat ze toen in haar boosheid uit de bocht geschoten is met oneigenlijke beschuldigingen.

Ik ben benieuwd hoe dit verder loopt. Als hij het wel gedaan heeft, dan hoop ik dat ze daar nog bewijs van heeft.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 12:05:49 #16
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204742089
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 06:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Het écht kutte aan dit verhaal is, is dat ik sympathie krijg voor een totale lul als Römer. :(
Herkenbaar ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:07:20 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204742104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 06:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Het écht kutte aan dit verhaal is, is dat ik sympathie krijg voor een totale lul als Römer. :(
Aan de andere kant, hij heeft het jaren uitgehouden met totale nutjob Katja Schuurman. Misschien verdient hij meer credits dan wij hem geven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 12:07:39 #18
213457 engine
pi_204742108
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 06:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Het écht kutte aan dit verhaal is, is dat ik sympathie krijg voor een totale lul als Römer. :(
Gelukkig geen last van. Ik vooral voor dat meisje.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204742251
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 03:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Die foto's van hen samen, zijn van meet & greets. Soms heeft ze zelfs een derde persoon eraf geknipt om het intiemer te doen lijken. :')

Hun DM-gesprek op Twitter bewijst alleen dat zij hem in vertrouwen heeft genomen over hoe moeilijk ze het thuis had.

Verder is er een openbare tweet waarin hij haar lieverd noemt. Sommigen hier vonden dat flirten, aan de andere kant is dat onwaarschijnlijk, gezien haar leeftijd en zijn niet-vrijgezelle status.

Dat is het qua openbaar"bewijs" tot nu toe, niets dat de ernstige beschuldigingen onderbouwt dus. :)
In die openbare tweet zegt hij toch; ik hou ook van jou lieverd?
pi_204742262
Ik ben benieuwd waarom Katja Schuurman dat meisje volgt.
pi_204742284
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 08:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het hele gebeuren dat BN'ers geëxposed worden als ze zich hebben misdragen is goed, maar dat betekend helaas ook dat er zich mensen melden die nogal fantasierijk zijn. Dit gevoel heb ik heel erg bij die Nena. Het enige wat ik zie is een dikkige megafan die door aandachtstekort even haar 5 minutes of fame wil, waarschijnlijk met de intentie bekend te willen worden.
Kan
Wat dat met haar gewicht heeft te maken lijkt me ook wel een even een -zie mij eens stoer mijn momentje pakken op FOK! hihaho- maar dit terzijde, grote meid.
Maar ze is dus niet de enige die zich opeens meldt.
Go hard or go home
pi_204742330
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]
Kan
Wat dat met haar gewicht heeft te maken lijkt me ook wel een even een -zie mij eens stoer mijn momentje pakken op FOK! hihaho- maar dit terzijde, grote meid.
Maar ze is dus niet de enige die zich opeens meldt.
Ik denk dus dat mensen dit soort beschuldigingen minder snel aannemen als het wordt gedaan door een onaantrekkelijker persoon of een persoon met overgewicht (niet dat overgewicht onaantrekkelijk is, maar wordt als niet zo fantastisch gezien). Kan dus daarmee te maken hebben dat die persoon het gewicht van het meisje eraan koppelt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 13:50:47 #23
269689 crew  Viv
pi_204742777
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:38 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
In die openbare tweet zegt hij toch; ik hou ook van jou lieverd?
Ik zie dat als geslijm. Als B-acteur moet je iedere fan koesteren lijkt me. :D

Ik denk namelijk echt niet dat hij als niet-vrijgezel in een openbare tweet de liefde zou verkondigen, laat staan aan een 14-jarige.
pi_204742852
Dat meisje liep toch bij Jeugdzorg=problemen 'je bent de enige die met me praat' Thijs denkt: Als ik reply:rot op muts,pleegt ze misschien wel zelfmoord.

En nu pleegt ze straks zelfmoord, omdat Thijs geen kwade bedoelingen had en Yvonne scoort hiermee.

Meisje -1
Thijs -1
Yvonne RP +heelveelclick

Wat een hoerenwereld. Kan dat Roddelpraat niet een koekje van eigen deeg krijgen? (ohnee, ze heeft carte blanche van de rechter gekregen onder het mom van satire ofzo)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204742859
Is er ondertussen al bewijs? of moeten we het vooralsnog doen met saaie verhaaltjes?
pi_204743199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:59 schreef theunderdog het volgende:
Is er ondertussen al bewijs? of moeten we het vooralsnog doen met saaie verhaaltjes?
YP
U MAD?
pi_204743207
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
YP
YP?
pi_204743241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:50 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik zie dat als geslijm. Als B-acteur moet je iedere fan koesteren lijkt me. :D

Ik denk namelijk echt niet dat hij als niet-vrijgezel in een openbare tweet de liefde zou verkondigen, laat staan aan een 14-jarige.
Elke artiest houdt van zijn fans. :P
pi_204743399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]
YP?
Google
U MAD?
pi_204743408
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Google
Gedaan. Geen bewijs.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 15:33:18 #31
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204743471
Schandalig eigenlijk als dit onwaar blijkt te zijn. Dan moet er snoeihard ingegrepen worden. Snoeihard.
pi_204743586
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:33 schreef Draak31 het volgende:
Schandalig eigenlijk als dit onwaar blijkt te zijn. Dan moet er snoeihard ingegrepen worden. Snoeihard.
Ze zit al achter tralies dus een baby step is al voldoende.
Go hard or go home
  zaterdag 14 mei 2022 @ 15:57:14 #33
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204743648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Ze zit al achter tralies dus een baby step is al voldoende.
Huh achter de tralies ja? Bron?
pi_204744172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:49 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Ik denk dus dat mensen dit soort beschuldigingen minder snel aannemen als het wordt gedaan door een onaantrekkelijker persoon of een persoon met overgewicht (niet dat overgewicht onaantrekkelijk is, maar wordt als niet zo fantastisch gezien). Kan dus daarmee te maken hebben dat die persoon het gewicht van het meisje eraan koppelt.
Ja, want wat moet onze knappe Thijs toch met dat dikkertje?
Feit is dat sommige mannen gewoon enorm goed gaan op jonge meisjes. Allah belooft niet voor niks al die 72 maagden in dat Valhalla van hem.
Go hard or go home
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 17:29:05 #35
213457 engine
pi_204744374
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:48 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dit ja.

YvonneRoddelcunt met haar 'spionnen'. Jamaar t is satire hoor. Gadver, media :r Hilversum/Aalsmeer/DeMol/NOS mensen :r Internet/asocial media :r

Ik "hoop" dat dat meisje zelfmoord pleegt als blijkt dat Thijs geen fuk gedaan heeft, en dat dan de pleuris uitbreekt. Maarja, accountje deleten en weer dooor.
Dat vind je walgelijk maar je hoopt wel dat iemand zelfmoord pleegt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:16:57 #36
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204745382
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]
Kan
Wat dat met haar gewicht heeft te maken lijkt me ook wel een even een -zie mij eens stoer mijn momentje pakken op FOK! hihaho- maar dit terzijde, grote meid.
Maar ze is dus niet de enige die zich opeens meldt.
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.

Er zijn inderdaad nog wat verhalen verschenen, maar ook die vind ik nogal vaag overkomen. Wellicht dat Nena nog wat fake accountjes heeft aangemaakt om daar te gaan beschuldigen. We hebben het over een meid die niet helemaal normaal functioneert, ook al is dat zielig.
With love :*
pi_204745444
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:08 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, want wat moet onze knappe Thijs toch met dat dikkertje?
Feit is dat sommige mannen gewoon enorm goed gaan op jonge meisjes. Allah belooft niet voor niks al die 72 maagden in dat Valhalla van hem.
Op de foto’s te zien had ze in de tijd van Thijs geen overgewicht trouwens.
pi_204745488
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.

Er zijn inderdaad nog wat verhalen verschenen, maar ook die vind ik nogal vaag overkomen. Wellicht dat Nena nog wat fake accountjes heeft aangemaakt om daar te gaan beschuldigen. We hebben het over een meid die niet helemaal normaal functioneert, ook al is dat zielig.
Nou, toen dat speelde had ze geen overgewicht ofzo. Zag ze eruit als een normale jong meisje die er prima uitziet. Maar ik vind het sowieso oppervlakkig wat je zegt. Alsof alleen mensen die, in jouw ogen dan, er goed uitzien lastig gevallen kunnen worden door mannen?
pi_204745509
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.

Er zijn inderdaad nog wat verhalen verschenen, maar ook die vind ik nogal vaag overkomen. Wellicht dat Nena nog wat fake accountjes heeft aangemaakt om daar te gaan beschuldigen. We hebben het over een meid die niet helemaal normaal functioneert, ook al is dat zielig.
Jij begrijpt wel meer dingen niet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:27:36 #40
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204745525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:24 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Nou, toen dat speelde had ze geen overgewicht ofzo. Zag ze eruit als een normale jong meisje die er prima uitziet. Maar ik vind het sowieso oppervlakkig wat je zegt. Alsof alleen mensen die, in jouw ogen dan, er goed uitzien lastig gevallen kunnen worden door mannen?
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
With love :*
pi_204745552
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
Zegt een vrouw die zogenaamd huiselijk geweld heeft meegemaakt.

Jij domme koe om zo te oordelen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204745572
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
Oh nou dat gebeurt zeker hoor. Gebeurt bij alle soorten en maten vrouwen. Vind het een gekke gedachte van je. :P
pi_204745588
Normaal ogende mensen nog wel, wat een koeienkut ben jij.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204745589
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
Domme koe is idd de juiste benaming.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_204745676
Misbruik gaat niet om normale aantrekkingskracht, dat gaat om kansen zien, kansen creeeren, kansen pakken en machtsmisbruik.

Dat dat voor vrouwen notabene zo lastig te begrijpen lijkt is bijzonder te noemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:46:26 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204745759
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:24 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Nou, toen dat speelde had ze geen overgewicht ofzo. Zag ze eruit als een normale jong meisje die er prima uitziet. Maar ik vind het sowieso oppervlakkig wat je zegt. Alsof alleen mensen die, in jouw ogen dan, er goed uitzien lastig gevallen kunnen worden door mannen?
Nee. Lees de post waar je op reageert anders nog een keer.
pi_204745774
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:33 schreef Draak31 het volgende:
Schandalig eigenlijk als dit onwaar blijkt te zijn. Dan moet er snoeihard ingegrepen worden. Snoeihard.
Misschien moet je eens wat voorzichtiger zijn met het uitbraken van allerlei superlatieven..
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:31 schreef Draak31 het volgende:
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden. Echt zwaar nasty dit. :r
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:49:30 #48
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204745796
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misbruik gaat niet om normale aantrekkingskracht, dat gaat om kansen zien, kansen creeeren, kansen pakken en machtsmisbruik.

Dat dat voor vrouwen notabene zo lastig te begrijpen lijkt is bijzonder te noemen.
Thijs Römer gaat echt geen minderjarige 6- aanduwen hoor :N dit is gewoon een bullshitverhaal van een labiele fan.
  Admin zaterdag 14 mei 2022 @ 19:50:27 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204745806
Kan het ietsjes vriendelijker tegen elkaar. En ja er zijn 3 post weg. Of 4,kan ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204745836
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:50 schreef yvonne het volgende:
Kan het ietsjes vriendelijker tegen elkaar. En ja er zijn 3 post weg. Of 4,kan ook.
Juist nu zou het fijn zijn om posts te laten staan. De discussie loopt verder niet uit de hand
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 19:57:00 #51
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204745869
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.

Er zijn inderdaad nog wat verhalen verschenen, maar ook die vind ik nogal vaag overkomen. Wellicht dat Nena nog wat fake accountjes heeft aangemaakt om daar te gaan beschuldigen. We hebben het over een meid die niet helemaal normaal functioneert, ook al is dat zielig.
Nou zo lelijk is ze toch ook weer niet. En ik weet niet of die foto's gemaakt zijn toen ze 14 was, maar anders weet je ook niet hoe ze eruit zag toen ze wel 14 was....
Ik zie dat je een vrouw bent, en ik weet niet of je onzeker bent over of mannen je aantrekkelijk vinden oid.

Maar (ook knappe) mannen kunnen afwijkende voorkeuren hebben, die anders zijn dan blond, strak en knap. Vind het dus niet bepaald onmogelijk dat een knappe enigszins relevante man op 14 jarige getroebleerde meisjes valt. Hij zal de eerste ook niet zijn, zeg.

Hoe dan ook een tragisch verhaal. Vind het ook tragisch dat het hele internet haar nu dik en lelijk noemt terwijl dat irrelevant is en ze sowieso al zo kwetsbaar is.

Ook tragisch voor Thijs als het niet waar is. En tragisch dat het op deze openbare manier verloopt.
Ik denk dat we voorlopig geen uitsluitsel krijgen over "de waarheid". Dus ongeacht wat de waarheid is, zie ik hier alleen maar verliezers. Als het waar is krijgt het meisje ook niet de gram die ze hoopte te halen. Als het niet waar is, is het een heel lelijk verhaal.

Vind inderdaad dat de juichechannels zo'n kwetsbaar meisje hier echt tegen hadden moeten beschermen. Had des noods achter de schermen onderzoek gedaan a la #boos. Maar dit is echt geen RTL boulevard / juice channel achtige roddel over "pietje puk doet het met trientje truus hihaho,." :n
  zaterdag 14 mei 2022 @ 20:01:19 #52
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204745912
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
Maar heel misschien hč, gezien je reactie hier.

Kan het zo zijn dat mensen die zoiets meemaken in jou misschien ook niet de vertrouwenspersoon zien die nodig is om dergelijk verhaal aan te vertellen?

Want lelijk of niet - dat is nogal subjectief - gebeuren dit soort dingen wél gewoon, en vaker dan je denkt...
Ik werk in de hulpverlening en dit soort dingen gebeuren bij allerlei meiden, met allerlei verschillende soorten uiterlijk en achtergronden en maatstaven van succes.

Waarmee ik dus niet wil zeggen dat het waar is. Maar dat het waarschijnlijk niet waar is omdat ze lelijk is, is een drogredenering van de bovenste plank en bovendien erg onaardig.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 20:17:30 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204746059
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:01 schreef Saboo het volgende:

[..]
Maar heel misschien hč, gezien je reactie hier.

Kan het zo zijn dat mensen die zoiets meemaken in jou misschien ook niet de vertrouwenspersoon zien die nodig is om dergelijk verhaal aan te vertellen?

Want lelijk of niet - dat is nogal subjectief - gebeuren dit soort dingen wél gewoon, en vaker dan je denkt...
Ik werk in de hulpverlening en dit soort dingen gebeuren bij allerlei meiden, met allerlei verschillende soorten uiterlijk en achtergronden en maatstaven van succes.

Waarmee ik dus niet wil zeggen dat het waar is. Maar dat het waarschijnlijk niet waar is omdat ze lelijk is, is een drogredenering van de bovenste plank en bovendien erg onaardig.
Leuk verhaal. De kans dat een BNer die een dozijn lekkere wijven onder zijn sneltoetsen heeft zitten een matig uitziende labiele minderjarige doet is nogal klein.
pi_204746072
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Thijs Römer gaat echt geen minderjarige 6- aanduwen hoor :N dit is gewoon een bullshitverhaal van een labiele fan.
We weten gewoon niet of het waar is, maar tenzij je iemand heel goed en persoonlijk kent, dan kun je dat gewoon niet zeggen over iemand. Hoe vaak hoor je bij crime docs niet dat niemand het verwacht had en dat het zo'n leuk voorkomend type is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 mei 2022 @ 20:19:50 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204746090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
We weten gewoon niet of het waar is, maar tenzij je iemand heel goed en persoonlijk kent, dan kun je dat gewoon niet zeggen over iemand. Hoe vaak hoor je bij crime docs niet dat niemand het verwacht had en dat het zo'n leuk voorkomend type is?
Kan allemaal, ik acht de kans echter niet zo groot. Waarom zou hij dat in vredesnaam doen :')
pi_204746104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:01 schreef Saboo het volgende:

[..]
Maar heel misschien hč, gezien je reactie hier.

Kan het zo zijn dat mensen die zoiets meemaken in jou misschien ook niet de vertrouwenspersoon zien die nodig is om dergelijk verhaal aan te vertellen?

Want lelijk of niet - dat is nogal subjectief - gebeuren dit soort dingen wél gewoon, en vaker dan je denkt...
Ik werk in de hulpverlening en dit soort dingen gebeuren bij allerlei meiden, met allerlei verschillende soorten uiterlijk en achtergronden en maatstaven van succes.

Waarmee ik dus niet wil zeggen dat het waar is. Maar dat het waarschijnlijk niet waar is omdat ze lelijk is, is een drogredenering van de bovenste plank en bovendien erg onaardig.
_O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204746126
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Kan allemaal, ik acht de kans echter niet zo groot. Waarom zou hij dat in vredesnaam doen :')
Ja, daar zijn dus allemaal antwoorden op te geven die helemaal niet zo uniek zijn als je het bekikt vanuit de MO van een misbruiker.

Again, geen idee of dat hier geldt. Maar als het zo is, is "hij kan aan elke vinger 10 vrouwen krijgen" totaal geen argument.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 mei 2022 @ 20:36:10 #58
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204746344
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Leuk verhaal. De kans dat een BNer die een dozijn lekkere wijven onder zijn sneltoetsen heeft zitten een matig uitziende labiele minderjarige doet is nogal klein.
Tja dat de kans klein is betekent niet dat het niet gebeurt.

Genoeg mannen die geilen op een afhankelijkheidsrelatie en op jonge meisjes.

Dat knappe mannen alleen maar seks willen met knappe vrouwen is echt een misverstand. Helemaal als het gaat om seks, hebben mensen soms triggers die voor de buitenwereld erg onwaarschijnlijk lijken. Zie ook het aantal tamelijk onvoorstelbare fetisjen dat bestaat. En jonge meisjes die je als vaderfiguur beschouwen, is daarin nou niet bepaald de meest schaarse voorkeur volgens mij.

Nogmaals, ik weet echt niet of het verhaal waar is of niet.
Er zijn ook genoeg labiele meisjes die verhalen verzinnen, die zie ik ook.

Maar dat mensen denken dat het niet waar kan zijn omdat ze lelijk zou zijn, vind ik naar en erg. Dat je er zelf niet warm of koud van wordt is prima. Maar dat zegt echt helemaal precies niets over een ander.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 20:45:20 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204746499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:36 schreef Saboo het volgende:

[..]
Tja dat de kans klein is betekent niet dat het niet gebeurt.

Genoeg mannen die geilen op een afhankelijkheidsrelatie en op jonge meisjes.

Dat knappe mannen alleen maar seks willen met knappe vrouwen is echt een misverstand. Helemaal als het gaat om seks, hebben mensen soms triggers die voor de buitenwereld erg onwaarschijnlijk lijken. Zie ook het aantal tamelijk onvoorstelbare fetisjen dat bestaat. En jonge meisjes die je als vaderfiguur beschouwen, is daarin nou niet bepaald de meest schaarse voorkeur volgens mij.

Nogmaals, ik weet echt niet of het verhaal waar is of niet.
Er zijn ook genoeg labiele meisjes die verhalen verzinnen, die zie ik ook.

Maar dat mensen denken dat het niet waar kan zijn omdat ze lelijk zou zijn, vind ik naar en erg. Dat je er zelf niet warm of koud van wordt is prima. Maar dat zegt echt helemaal precies niets over een ander.
Duh, alles kan natuurlijk. Maar de kans is alleen niet zo groot. Waar maak je je druk om zeg.

Dat is trouwens ook wat @girlnextdoor. zei. Niemand zegt hier dat het niet waar zou kunnen zijn. Maar selectief lezen is ook een kunst :)
  zaterdag 14 mei 2022 @ 21:10:54 #60
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204747177
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Duh, alles kan natuurlijk. Maar de kans is alleen niet zo groot. Waar maak je je druk om zeg.

Dat is trouwens ook wat @:girlnextdoor. zei. Niemand zegt hier dat het niet waar zou kunnen zijn. Maar selectief lezen is ook een kunst :)
Tja, de laatste woorden die ik er vuil aan ga maken.

Ik neem aan dat je snapt waarom ik als hulpverlener het idee probeer te bestrijden dat iemand geen slachtoffer zou kunnen zijn vanwege een bepaald uiterlijk. En waarom dat (maatschappelijk) relevant is.

En dat iemand vervolgens maar ongegeneerd en consequent lelijk noemen op internet nogal schadelijk kan zijn voor iemand waarvan we niet eens weten of ze wel of niet slachtoffer is...
  zaterdag 14 mei 2022 @ 21:15:15 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204747337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 21:10 schreef Saboo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je snapt waarom ik als hulpverlener het idee probeer te bestrijden dat iemand geen slachtoffer zou kunnen zijn vanwege een bepaald uiterlijk.
En ik zeg voor de laatste keer dat niemand hier dat idee heeft. Er valt dus niets te bestrijden.
pi_204749549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 21:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]
En ik zeg voor de laatste keer dat niemand hier dat idee heeft. Er valt dus niets te bestrijden.
Ehm, dat is letterlijk wat er werd beweerd, dat het niet waar kan zijn omdat ze middelmatig zou zijn.

(Waarbij ik het geestig vind dat juist een girlnextdoor dat zegt)
pi_204750001
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:36 schreef Saboo het volgende:

[..]
Tja dat de kans klein is betekent niet dat het niet gebeurt.

Genoeg mannen die geilen op een afhankelijkheidsrelatie en op jonge meisjes.

Dat knappe mannen alleen maar seks willen met knappe vrouwen is echt een misverstand. Helemaal als het gaat om seks, hebben mensen soms triggers die voor de buitenwereld erg onwaarschijnlijk lijken. Zie ook het aantal tamelijk onvoorstelbare fetisjen dat bestaat. En jonge meisjes die je als vaderfiguur beschouwen, is daarin nou niet bepaald de meest schaarse voorkeur volgens mij.

Nogmaals, ik weet echt niet of het verhaal waar is of niet.
Er zijn ook genoeg labiele meisjes die verhalen verzinnen, die zie ik ook.

Maar dat mensen denken dat het niet waar kan zijn omdat ze lelijk zou zijn, vind ik naar en erg. Dat je er zelf niet warm of koud van wordt is prima. Maar dat zegt echt helemaal precies niets over een ander.
100% met je eens. Een vreemde redenering, aan haar uiterlijk kan je niet afleiden of het verhaal wel of niet waar is. En iemand steeds maar lelijk noemen vind ik ook vreemd gedrag, haar uiterlijk is irrelevant, bovendien was het een kind.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:15:13 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204750099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:04 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ehm, dat is letterlijk wat er werd beweerd, dat het niet waar kan zijn omdat ze middelmatig zou zijn.

(Waarbij ik het geestig vind dat juist een girlnextdoor dat zegt)
Waar zegt ze dat dan?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:22:17 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204750407
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:12 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
100% met je eens. Een vreemde redenering, aan haar uiterlijk kan je niet afleiden of het verhaal wel of niet waar is. En iemand steeds maar lelijk noemen vind ik ook vreemd gedrag, haar uiterlijk is irrelevant, bovendien was het een kind.
Ik vind haar uiterlijk helemaal niet irrelevant bij het inschatten van de kans dat hij het wel/niet gedaan zou hebben. Sterker nog, het was het eerste wat ik dacht toen ik dat meisje zag. Die gozer kan hordes lekkere wijven krijgen, waarom zou hij voor háár gaan :{

Daarmee dus niet zeggende dat het niet waar kan zijn!!!

Wie noemt haar eigenlijk lelijk hier? Meerdere users maken het verwijt dat ze 'lelijk' wordt genoemd, maar dat zie ik niet terug hoor. Het wordt echt tijd dat mensen hier eens goed gaan lezen voordat ze een verhaal neerplempen :{

[ Bericht 11% gewijzigd door leolinedance op 14-05-2022 22:28:45 ]
pi_204750570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik vind haar uiterlijk helemaal niet irrelevant bij het inschatten van de kans dat hij het wel/niet gedaan zou hebben. Sterker nog, het was het eerste wat ik dacht toen ik dat meisje zag. Die gozer kan hordes lekkere wijven krijgen, waarom zou hij voor háár gaan :{

Daarmee dus niet zeggende dat het niet waar kan zijn!!!
Maar weet jij veel wat voor voorkeuren of fetisjes hij heeft. Wat voor de één lelijk is kan voor de ander aantrekkelijk zijn. Niet iedereen valt op insta fitgirls.
pi_204750616
Op die foto's is toch gewoon een heel leuk, vrolijk, normaal 14-jarig meisje te zien?

Als volwassen vrouwen meiden van die leeftijd die er zo uitzien als dik en lelijk bestempelen, dan begrijp ik dat er zoveel jongedames met een serieus raar ideaal- en zelfbeeld rondlopen.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:31:18 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204750792
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:27 schreef ikbent het volgende:
Op die foto's is toch gewoon een heel leuk, vrolijk, normaal 14-jarig meisje te zien?

Als volwassen vrouwen meiden van die leeftijd die er zo uitzien als dik en lelijk bestempelen, dan begrijp ik dat er zoveel jongedames met een serieus raar ideaal- en zelfbeeld rondlopen.
Prima meisje ja, dat is het punt ook helemaal niet. Je zou van die Thijs verwachten dat zijn lat een stukje hoger zou liggen. Dat neemt niet weg dat hij het niet gedaan kan hebben!!!

Maar wie noemt haar dik en lelijk hier dan?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 22:32:08 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204750825
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:25 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Maar weet jij veel wat voor voorkeuren of fetisjes hij heeft. Wat voor de één lelijk is kan voor de ander aantrekkelijk zijn. Niet iedereen valt op insta fitgirls.
Klopt, is allemaal mogelijk. Volgens mij beweert ook helemaal niemand dat het niet waar kan zijn.
pi_204751324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Prima meisje ja, dat is het punt ook helemaal niet. Je zou van die Thijs verwachten dat zijn lat een stukje hoger zou liggen. Dat neemt niet weg dat hij het niet gedaan kan hebben!!!

Maar wie noemt haar dik en lelijk hier dan?
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 08:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het hele gebeuren dat BN'ers geëxposed worden als ze zich hebben misdragen is goed, maar dat betekend helaas ook dat er zich mensen melden die nogal fantasierijk zijn. Dit gevoel heb ik heel erg bij die Nena. Het enige wat ik zie is een dikkige megafan die door aandachtstekort even haar 5 minutes of fame wil, waarschijnlijk met de intentie bekend te willen worden.
Wat gasten die misbruik maken van jonge meiden geil vinden is dat ze ze zo ver krijgen om dingen te doen die ze eigenlijk niet willen, uit kalverliefde, onzekerheid en omdat ze aandacht krijgen.

Een superhotte, zelfverzekerde chick die zo met je het bed in wil is geen obvious slachtoffer als je macht hebben opwindend vind.
  zondag 15 mei 2022 @ 00:19:28 #71
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204754846
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 19:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Misschien moet je eens wat voorzichtiger zijn met het uitbraken van allerlei superlatieven..
[..]

Huh waarom het is toch een nasty verhaal? Ik zeg helemaal niets over of het waar is of niet. Daarom ook juist dat het uitgezocht moet worden. Want als iemand zoiets ranzigs als dit verzint dan is dat natuurlijk een totaal achterlijke actie.
  zondag 15 mei 2022 @ 02:56:04 #72
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204757804
Ga hier ff 'girlnextdoor' fiks afzeiken om haar ietwat onhandige uitspraak :{w

Als ze straks van een klif springt samen met Reumert en Nena, sleep ik jullie allemaal voor het gerecht / drie gangen menu :{w
love & heet
  Leukste jonkie 2022 zondag 15 mei 2022 @ 03:10:49 #73
213457 engine
pi_204757845
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 02:56 schreef sly-nl het volgende:
Ga hier ff 'girlnextdoor' fiks afzeiken om haar ietwat onhandige uitspraak :{w

Als ze straks van een klif springt samen met Reumert en Nena, sleep ik jullie allemaal voor het gerecht / drie gangen menu :{w
De nieuwe Sly kraamt wat onzin uit post _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 15 mei 2022 @ 08:28:17 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204758216
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 02:56 schreef sly-nl het volgende:
Ga hier ff 'girlnextdoor' fiks afzeiken om haar ietwat onhandige uitspraak :{w

Als ze straks van een klif springt samen met Reumert en Nena, sleep ik jullie allemaal voor het gerecht / drie gangen menu :{w
Het was nieteens onhandig maar het klopte gewoon. Er is hier een horde woke users die er hun eigen draai aan hebben geven.

- Verzinnen dat er wordt gezegd dat het meisje lelijk is.
- Verzinnen dat er is gezegd dat het niet waar kan zijn omdat het meisje lelijk is.

Is ook wel iets van de huidige tijd, 3 woorden lezen en meteen een deugend verhaal neerplempen.

[ Bericht 0% gewijzigd door leolinedance op 15-05-2022 08:52:46 ]
pi_204758283
:') :')
"Iets van de tegenwoordige tijd.."
:') :')
Go hard or go home
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 15 mei 2022 @ 09:44:36 #76
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204758573
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 02:56 schreef sly-nl het volgende:
Ga hier ff 'girlnextdoor' fiks afzeiken om haar ietwat onhandige uitspraak :{w

Als ze straks van een klif springt samen met Reumert en Nena, sleep ik jullie allemaal voor het gerecht / drie gangen menu :{w
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 15 mei 2022 @ 10:47:46 #77
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204758963
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik vind haar uiterlijk helemaal niet irrelevant bij het inschatten van de kans dat hij het wel/niet gedaan zou hebben. Sterker nog, het was het eerste wat ik dacht toen ik dat meisje zag. Die gozer kan hordes lekkere wijven krijgen, waarom zou hij voor háár gaan :{

Daarmee dus niet zeggende dat het niet waar kan zijn!!!

Wie noemt haar eigenlijk lelijk hier? Meerdere users maken het verwijt dat ze 'lelijk' wordt genoemd, maar dat zie ik niet terug hoor. Het wordt echt tijd dat mensen hier eens goed gaan lezen voordat ze een verhaal neerplempen :{
Ik snap dat het lastig accepteren is, maar het feit dat jij in een klassieke denkfout trapt maakt het niet minder een denkfout. Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status (en het uiterlijk is een belangrijk statussymbool voor vrouwen), o.a. omdat daders het gevoel hebben macht over ze te hebben, geen rekening met ze te hoeven houden en denken er makkelijker mee weg te komen. Dat is dus onder andere vanwege jouw redenering (en die van girlnextdoor), "hij kan toch makkelijk een 'betere' vrouw krijgen" en daarom is die problematisch.
pi_204759350
Hij had Katja, de vrouw waar Tong al 30 jaar een chronische boner van heeft dus het gaat niet om "iets beters" te krijgen. Het begint gewoon een beetje pathetisch te worden als je zoveel moeite blijft doen om het niet te willen snappen omdat je zgn zo anti-woke bent. Ook dat heeft er geen ene kut mee te maken.
Wat een kut discussie eigenlijk. :D
Go hard or go home
  zondag 15 mei 2022 @ 11:41:43 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204759405
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:47 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik snap dat het lastig accepteren is, maar het feit dat jij in een klassieke denkfout trapt maakt het niet minder een denkfout. Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status (en het uiterlijk is een belangrijk statussymbool voor vrouwen), o.a. omdat daders het gevoel hebben macht over ze te hebben, geen rekening met ze te hoeven houden en denken er makkelijker mee weg te komen. Dat is dus onder andere vanwege jouw redenering (en die van girlnextdoor), "hij kan toch makkelijk een 'betere' vrouw krijgen" en daarom is die problematisch.
Ik zeg nergens dat misbruikslachtoffers niet vaak mensen met een lagere maatschappelijke status zijn! :D
Wat is dit toch voor een onzin, leer toch eens lezen...

We gaan het zien. Ik denk dat een knappe BNer die hordes lekkere wijven kan krijgen totaal geen behoefte heeft aan een labiele minderjarige 6-.
  Leukste jonkie 2022 zondag 15 mei 2022 @ 11:45:55 #80
213457 engine
pi_204759445
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 11:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat misbruikslachtoffers niet vaak mensen met een lagere maatschappelijke status zijn! :D
Wat is dit toch voor een onzin, leer toch eens lezen...

We gaan het zien. Ik denk dat een knappe BNer die hordes lekkere wijven kan krijgen totaal geen behoefte heeft aan een labiele minderjarige 6-.
Je snapt er dus helemaal niks van. Denk dat je eerst zelf eens moet leren lezen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204759511
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 22:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Die gozer kan hordes lekkere wijven krijgen, waarom zou hij voor háár gaan


Wie noemt haar eigenlijk lelijk hier? Meerdere users maken het verwijt dat ze 'lelijk' wordt genoemd, maar dat zie ik niet terug hoor. Het wordt echt tijd dat mensen hier eens goed gaan lezen voordat ze een verhaal neerplempen :{
quote:
Hij kan ook hordes lekkere wijven krijgen...

Daarnaast "dikkige", "middelmatig", een "6-", "terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen", " Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi".

Maar inderdaad, het woord lelijk staat er niet letterlijk tussen. Ik weet wel hoe ik of mijn dochters zich zouden voelen als we dat soort opmerken over ons zouden lezen..en dat is niet dat we ook maar in enige mate mooi zouden zijn.

Ik hoop dat die Nena zo verstandig is om geen reacties op social media meer te lezen, wat moeten al dat soort opmerkingen wel niet met iemand doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ikbent op 15-05-2022 11:59:01 ]
  Moderator / Miss SHO zondag 15 mei 2022 @ 18:13:47 #82
22592 crew  Ole
pi_204763337
even dicht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 15 mei 2022 @ 20:23:10 #83
22592 crew  Ole
pi_204764372
topic blijft dicht
Zie SHO FB

[ Bericht 30% gewijzigd door Ole op 15-05-2022 20:37:15 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 07:54:51 #84
184769 crew  Deisyy
pi_205902134
Er is nieuws, dus weer open.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 07:59:47 #85
184769 crew  Deisyy
pi_205902169
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie Noord-Nederland onderzoekt meerdere aangiften tegen Thijs Römer van zedenmisdrijven. Het gaat om jonge vrouwen die de acteur beschuldigen van onder meer sekstortion ofwel online seksueel misbruik.



Een woordvoerster van het OM bevestigt dat er een onderzoek gaande is, maar geeft verder geen commentaar. „Over lopende onderzoeken doen we nooit mededelingen”, aldus de woordvoerster. Römer zou reeds in Amsterdam door de zedenpolitie zijn verhoord. Het OM wil niet zeggen of hij verdachte is.

In de regel worden zedenaangiften eerst grondig onderzocht en beslist het OM pas daarna of verdere strafrechtelijke vervolging plaatsvindt. In dat stadium van besluitvorming bevindt het onderzoek zich nog niet. Volgens bronnen dicht bij het onderzoek is een van de vermeende slachtoffers er zo slecht aan toe dat zij is opgenomen in een instelling.

Thijs Römer lag al eerder onder vuur na beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag. De acteur zou zes jaar geleden misbruik hebben gemaakt van de destijds 14-jarige Nena. Het onderzoek naar haar aangifte is nog gaande. Het is niet bekend of zij een van de drie vrouwen is die tegen Römer aangifte deden of dat haar aangifte een aparte zaak is. Het OM wil daar niets over zeggen.

Fanclubje
De zaak die het OM Noord-Nederland betreft heeft te maken met een ’fanclubje’ dat uitsluitend online contact had met Römer. Binnen dat contact zou het seksueel misbruik zijn ontstaan. De aangeefsters worden bijgestaan door Slachtofferhulp. Thijs Römer maakte deze week via zijn management bekend dat hij voor komende tijd zijn agenda heeft leeggehaald. „De acteur heeft het afgelopen jaar te hard gewerkt en neemt daarom rust”, liet zijn manager weten. Die wil verder niet reageren op vragen over het onderzoek van het OM. Thijs Römer reageert ook niet op vragen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-van-zedenmisdrijven
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 9 september 2022 @ 08:38:06 #86
213457 engine
pi_205902498
Thijs ging toch aangifte doen? :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 11:52:35 #87
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205904567
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Thijs ging toch aangifte doen? :Y)
Hij heeft het te druk blijkbaar. Eerst uitrusten :z
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_205906195
"Oei, ik groei!" _O-

Sorry, blijft hilarisch :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205985060
https://www.mediacourant.(...)landt-hij-in-de-bak/

Lijkt mij sterk dat de politie tegen haar zegt wat Thijs heeft gezegd
  Leukste jonkie 2022 donderdag 15 september 2022 @ 14:07:32 #90
213457 engine
pi_205985092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:04 schreef Beboja het volgende:
https://www.mediacourant.(...)landt-hij-in-de-bak/

Lijkt mij sterk dat de politie tegen haar zegt wat Thijs heeft gezegd
Dat kun je lezen zoals je wilt. Dat hoeft niet te betekenen dat de politie haar verteld wat er gezegd is.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_205986128
quote:
‘Thijs Römer is een vieze vent, hopelijk belandt hij in de bak!’
Nena Kruizenga, een van de vermeende slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag door Thijs Römer, wil dat mensen te weten komen wat voor een ‘vieze vent’ hij is. Dat zegt ze in de Story.

Dik een maand geleden kondigde Nena Kruizenga aan voorlopig geen media-aandacht meer te zoeken met haar verhaal als vermeend slachtoffer van Thijs Römer. Nu er drie aangiftes tegen hem blijken te liggen, is ze echter weer terug van weggeweest. Ze staat deze week zelfs met een lang interview in de Story.

Vieze vent
Nena geeft aan blij te zijn met de ontwikkelingen in het dossier-Thijs Römer. “Ik weet dat het goedkomt. Zolang Thijs een passende straf krijgt, vind ik het goed. Het maakt me niet uit wat voor straf, maar de mensen moeten gewoon weten dat hij een vieze vent is. Ik gun hem het slechtste en dat hij in de bak belandt.”

Volgens Nena is een van die drie aangiftes van haar. Wie zijn de andere twee aangeefsters? Dat wil ze niet zeggen, maar: “Ik ken die twee andere meisjes die aangifte tegen Thijs hebben gedaan.

Veel bewijzen
Nena denkt een sterke zaak tegen Thijs te hebben, omdat ze meerdere bewijzen zegt te hebben. “Ik heb van alles waarvan ik Thijs heb beschuldigd bewijzen, zoals naaktfoto’s. We kregen via Twitter contact en op den duur kreeg ik zijn telefoonnummer. Ik heb vaak naaktfoto’s doorgestuurd, maar ga niet zeggen hoe dat precies ging.”

Het begon echt al héél vroeg, aldus Nena. “Op mijn veertiende ging ik bizar genoeg alleen met de trein van Groningen naar Amsterdam. Ik ben toen nog een stuk met de tram gegaan naar zijn huis.”

‘Hij ontkent niet’
Wat Nena van de politie te horen krijgt stemt haar positief. “De politie houdt me op de hoogte var de status van het onderzoek en ik weet dat Thijs bij de politie níet heeft ontkend.”

Een van de beschuldigingen is:
Sextortion: afpersing met een seksueel getinte foto of video van het slachtoffer.

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 15-09-2022 16:23:05 ]
  zaterdag 17 september 2022 @ 01:05:16 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206003836
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:17 schreef JourneyBlue het volgende:
Nena Kruizenga
pi_206003886
quote:
Ze heeft wel gelijk, als hij daar op geilt is het inderdaad een vieze vent.
-nee-
  zondag 18 september 2022 @ 21:46:04 #94
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206208771
  Miss 200.000.000! woensdag 5 oktober 2022 @ 08:39:34 #96
367000 roos94
pi_206208889
De match Igone-Thijs ga ik nooit snappen.
pi_206209637
Goeie foto van Thijs wel :')
pi_206209661
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:08 schreef Magica het volgende:
Goeie foto van Thijs wel :')
Van Linda ook :P
pi_206209671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Van Linda ook :P
Haha idd, net een heks :D
pi_206213597
Wat mooi dat de Mariska van Kolck nog een voorpagina weet te halen.
Elke 80 jarige begint te schuifelen op de wipstoel.
Go hard or go home
  woensdag 5 oktober 2022 @ 17:36:27 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206214497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:39 schreef roos94 het volgende:
De match Igone-Thijs ga ik nooit snappen.
Nee.

En ik ben ook nog helemaal niet toe aan een nieuwe Fernando voor André. :'(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206214771
Ik dacht heel even dat Fernando Leco was.
Go hard or go home
pi_206214837
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 11:35 schreef Noek het volgende:
Hij had Katja, de vrouw waar Tong al 30 jaar een chronische boner van heeft dus het gaat niet om "iets beters" te krijgen. Het begint gewoon een beetje pathetisch te worden als je zoveel moeite blijft doen om het niet te willen snappen omdat je zgn zo anti-woke bent. Ook dat heeft er geen ene kut mee te maken.
Wat een kut discussie eigenlijk. :D
Wat een walgelijke opmerking, jij snapt er duidelijk niets van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206214860
quote:
16s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat een walgelijke opmerking, jij snapt er duidelijk niets van.
:6 Toedeledokie
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206214868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]
:6 Toedeledokie
Wat een toxic femininity in dit topic.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206214997
quote:
16s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat een toxic femininity in dit topic.
Ik neen users met een PI zoals dit niet serieus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 18:24:36 #107
184769 crew  Deisyy
pi_206215002
Ho maar tegen elkaar
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206215378
quote:
16s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat een walgelijke opmerking, jij snapt er duidelijk niets van.
15 mei, gast
Get a life.
Go hard or go home
pi_206215430
naja als dat de toon hier... :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206215482
quote:
15s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
naja als dat de toon hier... :{
Je kan het wel :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206532524
Katja Schuurman woest over pikant saunaverhaal: ‘Bizarre leugen’

https://www.mediacourant.(...)haal-bizarre-leugen/

[ Bericht 9% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2022 10:01:03 ]
  woensdag 2 november 2022 @ 17:40:07 #112
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206534807
Katja heeft de schijn tegen. Geloofwaardig i.h.k.v. die bizarre trioversierpogingen bij jan en alleman. Ik denk serieus dat ze het zelf niet meer weet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206535010
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:40 schreef Andromache het volgende:
Katja heeft de schijn tegen. Geloofwaardig i.h.k.v. die bizarre trioversierpogingen bij jan en alleman. Ik denk serieus dat ze het zelf niet meer weet.
Je weet dat deze meid in een inrichting zit en dol is op aandacht?
Heeft ze zelf vermeld op Twitter en nee ik ga geen bewijzen leveren. ;)

Ik vind Katja niks maar geloof wel wat ze zegt.

Heeft iemand de screenshots?
  woensdag 2 november 2022 @ 18:05:04 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206535060
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:59 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Je weet dat deze meid in een inrichting zit en dol is op aandacht?
Heeft ze zelf vermeld op Twitter en nee ik ga geen bewijzen leveren. ;)

Ik vind Katja niks maar geloof wel wat ze zegt.

Heeft iemand de screenshots?
Die Nena is gek
pi_206535833
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:59 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Je weet dat deze meid in een inrichting zit en dol is op aandacht?
Heeft ze zelf vermeld op Twitter en nee ik ga geen bewijzen leveren. ;)

Ik vind Katja niks maar geloof wel wat ze zegt.

Heeft iemand de screenshots?
Eigenlijk zou de intern/ambulant begeleide/familie/weetikveel van Nena haar een beetje tegen zichzelf moeten beschermen.
  woensdag 2 november 2022 @ 19:06:48 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206535904
Volgens mij erkent Schuurman het gesprek grotendeels. En spreekt ze van leugens over het dronkenschap en de flessen op de achtergrond én de implicatie dat de sauna-uitnodiging een bijbedoeling had.

Maar het gesprek is er dus gewoon geweest, als ik het zo lees.

Dus misschien even wat inbinden ten aanzien van de 'dikke mongool'.
En misschien überhaupt je taalgebruik een beetje volwassen laten worden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206535907
Volgens mij is Katja ook van het padje af
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206536015
pi_206536053
quote:
Nou ja en? Bezopen of niet _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206536114
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is Katja ook van het padje af
Niks nieuws bij Kat. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206536225
Lekker gaslighten met Katja. :{
pi_206536268
Het klinkt wel als Katja. Mooi wijf maar wel wat problematisch.
Go hard or go home
pi_206536344
quote:
Ik snap wel wat Katja heeft geprobeerd te bewerkstelligen en nee, dat niet niet om te vozen in de sauna met die Nena, dat maakt zij er weer van. Die denkt echt dat iedereen met haar in bed wil duiken ofzo. :')

Ik heb dat mokkel gevolgd ten tijde van de beschuldigingen naar Thijs. Ik geloof haar niet omdat ik zelf heb gezien hoe obsessief ze naar hem was en nog steeds is. De foto's van haar met Thijs en de andere vriendinnen die ook aangifte hebben gedaan en die net zo obsessief waren, de verhalen dat ze hem zelfs gingen opzoeken thuis. And so on.

Ook toen het bekend werd dat Katja contact had gezocht met haar, volgens mij kwam dat nieuwtje van een juicekanaal? en toen dacht ik al dat ze de hand wou reiken en geen slechte bedoelingen had.

Wat ik verder van Katja denk staat hier los van, ik geloof wat ze hier zegt. :Y
pi_206536451
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:31 schreef Noek het volgende:
Het klinkt wel als Katja. Mooi wijf maar wel wat problematisch.
True that
-nee-
pi_206536552
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij erkent Schuurman het gesprek grotendeels. En spreekt ze van leugens over het dronkenschap en de flessen op de achtergrond én de implicatie dat de sauna-uitnodiging een bijbedoeling had.

Maar het gesprek is er dus gewoon geweest, als ik het zo lees.

Dus misschien even wat inbinden ten aanzien van de 'dikke mongool'.
En misschien überhaupt je taalgebruik een beetje volwassen laten worden.

Ik heb je niet eerder gezien bij de andere reacties over Nena, die ook niet zo prettig waren. Waarom je mij nu denkt te moeten bemoederen of de les te moeten lezen waar je bij anderen voorbij gaat vind ik best wel hypocriet.
  woensdag 2 november 2022 @ 20:02:46 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206536997
quote:
4s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ik heb je niet eerder gezien bij de andere reacties over Nena, die ook niet zo prettig waren. Waarom je mij nu denkt te moeten bemoederen of de les te moeten lezen waar je bij anderen voorbij gaat vind ik best wel hypocriet.
Mij een beetje verwijten dat ik anderen niet corrigeer, terwijl jij een meisje dikke mongool noemt. Mooie manier van omdraaien. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206537206
Lekker boeien hoe ik die leugenaar noem. Ze is toch ook dik?
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.

Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
pi_206537363
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Katja Nena heeft uitgenodigd met bijbedoelingen. Als ze haar überhaupt heeft uitgenodigd. Wel bijzonder dat ze blijkbaar wel hebben gefacetimed midden in de nacht, maar dat dat dan in de Story moet, om Katja ook nog eens te bashen, dat geeft mij wel te denken over de intenties van Nena. Als je dan een rechtszaak tegen Thijs aanspant, houdt je dan verder helemaal op de achtergrond en ga niet de media opzoeken met je juice.
  woensdag 2 november 2022 @ 20:26:03 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206537387
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lekker boeien hoe ik die leugenaar noem. Ze is toch ook dik?
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.

Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
Ik stoor me niet pas aan zaken als ze mijzelf raken. Jij wel? Dan worden we een zielloos stel mensen bij elkaar.

Verder mag je uiteraard zeggen wat je van haar vindt. Je denkt dat ze liegt en dat ze ze niet op een rijtje heeft. Ik zie eigenlijk niet hoe zich dat moet vertalen in ‘dikke mongool’.
En juist jij concludeert dat ze geestelijk niet in orde is. Waarom zou je iemand dan ‘dikke mongool’ noemen? Noem iemand die ze allemaal prima op een rij heeft en tegenover je aan tafel zit desnoods dikke mongool. Als je durft. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2022 @ 20:28:03 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206537401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:23 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Katja Nena heeft uitgenodigd met bijbedoelingen. Als ze haar überhaupt heeft uitgenodigd. Wel bijzonder dat ze blijkbaar wel hebben gefacetimed midden in de nacht, maar dat dat dan in de Story moet, om Katja ook nog eens te bashen, dat geeft mij wel te denken over de intenties van Nena. Als je dan een rechtszaak tegen Thijs aanspant, houdt je dan verder helemaal op de achtergrond en ga niet de media opzoeken met je juice.
Dat denk ik inderdaad ook. Kan me niet voorstellen dat Schuurmans dat zo bedoeld heeft.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 november 2022 @ 20:28:13 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206537403
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
Natuurlijk, échte SHO'ers kennen het ongeschreven handboekje. :7 Boehoe, het is niet eerlijk.

En Nena heeft het vast verkeerd geīnterpreteerd. Het is gebeurd, geen enkele twijfel, maar ik kan me ook voorstellen dat als je slachtoffer bent van een zedendelict, wat zij beweert, dat alles dat maar een beetje een intieme sfeer met zich meebrengt verkeerd kan overkomen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206537725
Denk nog steeds dat Nena niet zo’n fantast is.
Je bent zelf ook wel een staatsdebiel als je denkt dat die Thijs en zn ex wel lekker bij de tijd zijn. Ofnie dan?! :9
Go hard or go home
pi_206537953
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik stoor me niet pas aan zaken als ze mijzelf raken. Jij wel? Dan worden we een zielloos stel mensen bij elkaar.

Verder mag je uiteraard zeggen wat je van haar vindt. Je denkt dat ze liegt en dat ze ze niet op een rijtje hebt. Ik zie eigenlijk niet hoe zich dat moet vertalen in ‘dikke mongool’.
En juist jij concludeert dat ze geestelijk niet in orde is. Waarom zou je iemand dan ‘dikke mongool’ noemen? Noem iemand die ze allemaal prima op een rij heeft en tegenover je aan tafel zit desnoods dikke mongool. Als je durft. :+
Als je durft? Je moet eens weten wat ik allemaal durf.


Ik stoor mij inderdaad niet wat users van personen in de showbizz - media vinden. Waarom zou ik? Fok! is groot geworden omdat niet alles en iedereen dezelfde gezapige mening heeft en zelf vind ik de minder gezapige reacties ook het leukst.
Als ik me tussen de inmiddels woke geworden fora wil begeven waar anderen willen bepalen wat je mag denken en schrijven ga ik wel naar Viva.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 november 2022 @ 21:32:20 #134
367000 roos94
pi_206538163
Nena en Katja zijn beide labiel, end of story
pi_206538197
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 21:32 schreef roos94 het volgende:
Nena en Katja zijn beide labiel, end of story
Dit. Slotje op dit verhaal. Niks anders dan gęnant.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206541272
Wat voor appjes heeft Katja dan gestuurd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 10:02:20 #137
184769 crew  Deisyy
pi_206541304
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lekker boeien hoe ik die leugenaar noem. Ze is toch ook dik?
Ik snap dat gejank nooit, ik heb het toch niet tegen jou persoonlijk? In dat geval zou je alle recht hebben om mij op de vingers te tikken.

Dat wijf spoort niet en als ik dat vind mag ik dat zeggen. Rauwe emotie daar houden we hier toch zo van? Of is dat alleen maar weggelegd voor de aandachtshoeren uit de media :')
Boeit wel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206541374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 10:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Boeit wel.
Ja, de boodschap was gisteren duidelijk hoor. Het oprakelen de dag erna en maar blijven doorgaan is net zo irritant. I get it. Ok!?
pi_206545931
Ik wilde Nena het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het wel een hele vreemde actie van haar om naar een roddelblad te stappen. Mijn sympathie is ze in ieder geval kwijt.
pi_206546195
Omg hoeveel pagina's moet ik teruglezen omdat ik even een leven had :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 3 november 2022 @ 18:44:00 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206546222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:21 schreef YT123 het volgende:
Ik wilde Nena het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het wel een hele vreemde actie van haar om naar een roddelblad te stappen. Mijn sympathie is ze in ieder geval kwijt.
Waarom gaf je haar het voordeel van de twijfel? Waarom zou Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?

[ Bericht 0% gewijzigd door leolinedance op 03-11-2022 19:04:30 ]
pi_206546521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Waarom gaf je haar het voordeel.van de twijfel? Waarom zijn Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?
Omdat een minderwaardigheidscomplex minder snel haar mond voorbij praat en zich eindelijk speciaal voelt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 november 2022 @ 19:05:15 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206546647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Omdat een minderwaardigheidscomplex minder snel haar mond voorbij praat en zich eindelijk speciaal voelt.
Tuurlijk :')
pi_206546726
Ze zijn allebei een beetje labiel :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 3 november 2022 @ 20:15:42 #145
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206548347
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Waarom gaf je haar het voordeel van de twijfel? Waarom zou Thijs met een labiele, dikkige 6- aanpappen?
Alsof dit magere argument ook maar enige waarde heeft. Misbruik kan natuurlijk gewoon prevaleren boven zijn 'verfijnde' smaak. Ook ondanks zijn 'status' en beeldige uiterlijk, Leo.

Barnie-god ging ook met Silvia vroegah, terwijl een 9+ scoren altijd al een mogelijkheid was voor een kerel met zo'n knappe kop.

love & heet
pi_206553507
Katja Schuurman krijgt kritiek van Natacha Harlequin: ‘Onhandig’

https://www.mediacourant.(...)-harlequin-onhandig/

Bijzonder.

Dus het niet handig dat Katja contact heeft gezocht.
Het is niet handig dat Thijs zelf niks heeft laten horen.
Maar dat Nena met de walgelijke Guido van Story heeft gepraat is wel handig en volkomen normaal in een zaak dat nog volop in onderzoek is?

:?
pi_206554134
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:31 schreef Noek het volgende:
Het klinkt wel als Katja. Mooi wijf maar wel wat problematisch.
Flink problematisch. Je bent niet wijs als je een vermeend slachtoffer van je ex gaat lopen 'troost-appen', terwijl het onderzoek nog loopt. Meisje is 20. Gaat over de vader van je dochter waar je co-ouderschap mee hebt. In welke hallucinatie dacht Katja dat dit een goed idee was?
pi_206554179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Katja Schuurman krijgt kritiek van Natacha Harlequin: ‘Onhandig’

https://www.mediacourant.(...)-harlequin-onhandig/

Bijzonder.

Dus het niet handig dat Katja contact heeft gezocht.
Het is niet handig dat Thijs zelf niks heeft laten horen.
Maar dat Nena met de walgelijke Guido van Story heeft gepraat is wel handig en volkomen normaal in een zaak dat nog volop in onderzoek is?

:?
Neu, maar wat Nena deed is secundair, een vervolgactie. Katja had gewoon sowieso niet moeten gaan appen.
pi_206557218
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:15 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Alsof dit magere argument ook maar enige waarde heeft. Misbruik kan natuurlijk gewoon prevaleren boven zijn 'verfijnde' smaak. Ook ondanks zijn 'status' en beeldige uiterlijk, Leo.

Barnie-god ging ook met Silvia vroegah, terwijl een 9+ scoren altijd al een mogelijkheid was voor een kerel met zo'n knappe kop.

[ afbeelding ]
Barnie is een stuk aantrekkelijker door zijn bankrekening
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206560684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Flink problematisch. Je bent niet wijs als je een vermeend slachtoffer van je ex gaat lopen 'troost-appen', terwijl het onderzoek nog loopt. Meisje is 20. Gaat over de vader van je dochter waar je co-ouderschap mee hebt. In welke hallucinatie dacht Katja dat dit een goed idee was?
Denk dat t een vrij basic avondje was voor haar.
Geen hallucinatie. Ik denk dat die menig kerel flink onder de tafel zuipt, elke avond, op karakter.
Go hard or go home
  zaterdag 5 november 2022 @ 02:38:48 #151
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206562822
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Katja Schuurman krijgt kritiek van Natacha Harlequin: ‘Onhandig’

https://www.mediacourant.(...)-harlequin-onhandig/

Bijzonder.

Dus het niet handig dat Katja contact heeft gezocht.
Het is niet handig dat Thijs zelf niks heeft laten horen.
Maar dat Nena met de walgelijke Guido van Story heeft gepraat is wel handig en volkomen normaal in een zaak dat nog volop in onderzoek is?

:?
Ondanks het niet zo'n slimme actie van Katja was, denk ik oprecht dat ze de beste bedoelingen had. Beetje vreemd wel om met een vermeend slachtoffer van de vader van je kind contact te zoeken, maar toch. Hoe labiel Katja af en toe ook kan zijn (of vaak misschien wel), ik denk echt dat dat pure goedheid is.

Nena daarintegen bewijst precies wat ik al dacht: het is een enorme aandachtstrekker die volgens mij gewoon hoopt door haar 15 minutes of fame zelf een BN'er te worden, met als gevolg dat een goedbedoelde actie van Katja wordt verdraaid om een schokkend verhaal te creeëren zodat zij weer de aandacht krijgt. Die aandacht was immers ook wel weer een beetje over. Hoe weten we trouwens zo zeker dat er nog aangifte/onderzoek loopt? Ik neem aan dat als de politie in de gaten heeft dat het Nena alleen om de aandacht te doen is, ze die aangifte wel laten vallen. Als die aangifte nog loopt zou er dus een kern van waarheid in de beschuldiging naar Thijs zitten.

Het is alleen maar wat ik denk te zien iig.
With love :*
pi_206562871
Nena is wel een geil ding :9~
pi_206562988
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 02:38 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ondanks het niet zo'n slimme actie van Katja was, denk ik oprecht dat ze de beste bedoelingen had. Beetje vreemd wel om met een vermeend slachtoffer van de vader van je kind contact te zoeken, maar toch. Hoe labiel Katja af en toe ook kan zijn (of vaak misschien wel), ik denk echt dat dat pure goedheid is.

Nena daarintegen bewijst precies wat ik al dacht: het is een enorme aandachtstrekker die volgens mij gewoon hoopt door haar 15 minutes of fame zelf een BN'er te worden, met als gevolg dat een goedbedoelde actie van Katja wordt verdraaid om een schokkend verhaal te creeëren zodat zij weer de aandacht krijgt. Die aandacht was immers ook wel weer een beetje over. Hoe weten we trouwens zo zeker dat er nog aangifte/onderzoek loopt? Ik neem aan dat als de politie in de gaten heeft dat het Nena alleen om de aandacht te doen is, ze die aangifte wel laten vallen. Als die aangifte nog loopt zou er dus een kern van waarheid in de beschuldiging naar Thijs zitten.

Het is alleen maar wat ik denk te zien iig.
Wel ironisch om te zien dat Nena de enorme aandachtstrekker is terwijl wat weten we eigenlijk van haar en Katja wordt weggezet als de goedebedoelende bemiddelaar terwijl al 1001 jaar vaststaat dat Katja nogal wat issues heeft als het gaat om aandacht en relaties.
Go hard or go home
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:06:03 #154
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206565197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 07:42 schreef Noek het volgende:

[..]
Wel ironisch om te zien dat Nena de enorme aandachtstrekker is terwijl wat weten we eigenlijk van haar en Katja wordt weggezet als de goedebedoelende bemiddelaar terwijl al 1001 jaar vaststaat dat Katja nogal wat issues heeft als het gaat om aandacht en relaties.
Nogmaals, het is gewoon de indruk die ik heb. Ik zeg niet dat Katja geen aandachtstrekker is en eerlijkgezegd irriteer ik me ook best aan haar aandachtsgetrek, maar ik denk dat de intentie bij haar wel goedbedoeld is. Je weet bij Katja in ieder geval dat het dat ze op psychisch vlak wat stoornissen heeft wat deze actie zou kunnen veroorzaken (vooral stemmingswisselingen). Nena heeft een vrij opmerkelijk 'verleden' met Thijs want ze is/was duidelijk een superfan die hem constant berichten stuurde, door haar klaarblijkelijk minder goede thuissituatie is zij waarschijnlijk niet opgegroeid tot stabiel persoon waardoor er niet veel hoeft te gebeuren voordat je een stap te ver gaat qua beschuldigen. Ook dit is een aanname, gebaseerd op soortgelijke ervaring op psychisch vlak. Een verliefde superfan die rancuneus is omdat zijn/haar idool niet voor haar kiest is niet heel vreemd. Als Thijs het wel heeft gedaan dan moet hij absoluut gestraft worden omdat misbruik maken van een persoon gewoon walgelijk is. Er zijn drie aangiftes en die zullen er niet voor niks zijn. Er zijn in het geval van Nena alleen teveel gebeurtenissen, met als laatste dus het naar de Story stappen met het Katja-verhaal, waardoor ik dingen in twijfel trek.

[ Bericht 3% gewijzigd door girlnextdoor. op 05-11-2022 13:11:39 ]
With love :*
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:15:36 #155
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206565265
Ik denk dat het wel waar is en dat Nena doordraait in haar wens om GERECHTIGHEID, AANKLACHHHHHHT, NIEMAND DEUGTTTTTT.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 17 november 2022 @ 15:30:20 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206709251
(hij) wordt vervolgd :o :o :o
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206709286
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef Andromache het volgende:
(hij) wordt vervolgd :o :o :o
Eindelijk! Mooi voor 'm. Hopelijk gaan andere slachtoffers ook aangifte doen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! donderdag 17 november 2022 @ 15:35:48 #158
367000 roos94
pi_206709294
14 tot 16 jaar oud.

Opsluiten die smeerlap.



En dit is alleen nog maar wat er bekend is. Denk je nou echt dat het alleen 3 gevallen waren die nu ook alle 3 toevallig vervolgd worden. Meestal zit daar een hele beerput onder want niet iedereen doet aangifte.
  donderdag 17 november 2022 @ 15:36:19 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206709301
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef Andromache het volgende:
(hij) wordt vervolgd :o :o :o
Wow :o
https://www.nu.nl/film/62(...)e-minderjarigen.html

quote:
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat acteur Thijs Römer strafrechtelijk vervolgen voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat bevestigt het OM aan NU.nl na berichtgeving van RTL Boulevard donderdag.
De aanklacht gaat om online zedendelicten met drie minderjarigen die tijdens de vermeende delicten 14 tot en met 16 jaar oud waren. Het online seksueel grensoverschrijdend gedrag speelde eind 2015 tot eind 2017. Volgens het OM is er geen sprake geweest van fysiek contact.

De zaak wordt volgend jaar behandeld.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206709309
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef Andromache het volgende:
(hij) wordt vervolgd :o :o :o
pi_206709317
online seksueel grensoverschrijdend gedrag
  Miss 200.000.000! donderdag 17 november 2022 @ 15:40:43 #162
367000 roos94
pi_206709337
pi_206709356
Kan je vervolgd worden voor vieze praat online?

Juicy.
-nee-
  donderdag 17 november 2022 @ 15:42:39 #164
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206709357
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef Andromache het volgende:
(hij) wordt vervolgd :o :o :o
Zo dan :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 november 2022 @ 15:44:03 #165
367000 roos94
pi_206709368
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef Marsenal het volgende:
Kan je vervolgd worden voor vieze praat online?

Juicy.
Seksuele afpersing van minderjarigen, hoeveel staat daar op in NL. Paar weekjes taakstraf of wat _O-
pi_206709399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:38 schreef JourneyBlue het volgende:
online seksueel grensoverschrijdend gedrag
Geen fysiek contact tenminste.
pi_206709411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:47 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Geen fysiek contact tenminste.
Preutse wijven :(
-nee-
pi_206709496
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef Marsenal het volgende:
Kan je vervolgd worden voor vieze praat online?

Juicy.
Met minderjarigen en wat ik lees in dit geval vieze praat icm bedreiging/afpersing. Daar kan je in ongeveer ieder normaal land voor vervolgd worden.
pi_206709530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:44 schreef roos94 het volgende:

[..]
Seksuele afpersing van minderjarigen, hoeveel staat daar op in NL. Paar weekjes taakstraf of wat _O-
Carričre voorbij, huwelijk in zwaar weer. Zijn straf krijgt hij wel.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 november 2022 @ 15:57:45 #170
367000 roos94
pi_206709541
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:57 schreef Limone het volgende:

[..]
Carričre voorbij, huwelijk in zwaar weer. Zijn straf krijgt hij wel.
Boehoe
pi_206709578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:57 schreef roos94 het volgende:

[..]
Boehoe
Ik denk dat hij dat erger vindt dan een paar maanden gevangenisstraf.
pi_206709680
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:57 schreef Limone het volgende:

[..]
Carričre voorbij, huwelijk in zwaar weer. Zijn straf krijgt hij wel.
En dan te bedenken dat de strafrechtelijke vervolging nog plaats moet vinden. Dat het OM er aanleiding toe ziet is natuurlijk verontrustend, maar laten we niet doen alsof-ie al schuldig is bevonden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206709868
https://www.rtlnieuws.nl/(...)js-romer-om-vervolgd

Drie aangiftes
OM vervolgt Thijs Römer voor zedendelicten

Het Openbaar Ministerie (OM) gaat Thijs Römer vervolgen voor online zedendelicten. Er zijn drie aangiftes gedaan tegen de acteur door vrouwen die tijdens de vermeende delicten 14 tot 16 jaar oud waren.

Volgens het OM is er geen sprake geweest van fysiek contact. De delicten zouden hebben plaatsgevonden tussen eind 2015 en eind 2017.

Eerder al deed het arrondissementsparket Noord-Nederland de afgelopen maanden onderzoek naar de aangiftes. De zaak zal niet nog dit jaar voorkomen, maar wordt volgend jaar behandeld.

Bronnen meldden eerder al aan RTL Boulevard dat er minimaal drie aangiftes van zedenmisdrijven door jonge vrouwen zijn gedaan. Ze zouden de acteur beschuldigen van onder meer sextortion, een vorm van seksuele afpersing.

Volgens een van de aangeefsters vertoonde Römer het overschrijdende gedrag toen zij veertien jaar oud was.

Römer zei eerder dit jaar zich niet genoodzaakt te voelen te reageren. "Het verhaal over een toentertijd veertienjarig meisje waarmee ik grensoverschrijdend contact zou hebben gehad, gaat mij als vader van een tienerdochter en weldenkend mens echter een brug te ver."


Dat wist ik niet , dat er drie aangiftes waren. Sorry, ik zie nu dat het er al stond.

Was hij toen nog met Katja Schuurman getrouwd? Nee, hij was samen met Igone de Jongh. Lees ik nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door tesssssssss op 17-11-2022 16:36:01 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 17 november 2022 @ 16:32:10 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206709998
Geen fysiek contact dus. Saai.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206710000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat de strafrechtelijke vervolging nog plaats moet vinden. Dat het OM er aanleiding toe ziet is natuurlijk verontrustend, maar laten we niet doen alsof-ie al schuldig is bevonden.
Als het online grensoverschrijdend gedraag is, is er misschien wel bewijs in de vorm van chatberichten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206710041
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als het online grensoverschrijdend gedraag is, is er misschien wel bewijs in de vorm van chatberichten.
pi_206710061
Popcorn.gif
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206710080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als het online grensoverschrijdend gedraag is, is er misschien wel bewijs in de vorm van chatberichten.
Anders zou het OM zeker niet tot vervolging overgaan.
pi_206710114
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:35 schreef roos94 het volgende:
14 tot 16 jaar oud.

Opsluiten die smeerlap.

[ link | afbeelding ]

En dit is alleen nog maar wat er bekend is. Denk je nou echt dat het alleen 3 gevallen waren die nu ook alle 3 toevallig vervolgd worden. Meestal zit daar een hele beerput onder want niet iedereen doet aangifte.
Laten we eerst zijn rechtzaak afwachten. Sjonnie de Mol en Danny de Munk werden hier ook voorbarig aan de hoogste boom opgehangen.

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206710130
Wanneer ging het OM over tot het vervolgen van Johnny de Mol en Danny de Munk voor meerdere zedendelicten dan? Bron?

Want je post wekt nu de suggestie dat dat bij hen ook het geval was. Beetje lasterig als dat niet aan de orde was.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206710131
Go hard or go home
pi_206710221
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:41 schreef superniger het volgende:

[..]
Laten we eerst zijn rechtzaak afwachten. Sjonnie de Mol en Danny de Munk werden hier ook voorbarig aan de hoogste boom opgehangen.

[ twitter ]
Het OM gaat echt geen online seksueel misbruik vervolgen zonder sluitend bewijs in de vorm van logs van chat/sms/foto's/video etc.

Überhaupt wordt dat 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' maar te pas en te onpas gebruikt overal. Dat is helemaal geen regel buiten het juridisch systeem en aangezien het fok forum geen rechtbank is mogen en kunnen wij prima zelf oordelen. Het vermoeden van onschuld is een juridisch vermoeden, niet een feitelijk vermoeden.
pi_206710248
Maar naar Danny de Munk is toch alleen een onderzoek gestart door het OM en er was helemaal geen sprake van vervolging?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206710254
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:56 schreef Stepperoller het volgende:
Maar naar Danny de Munk is toch alleen een onderzoek gestart door het OM en er was helemaal geen sprake van vervolging?
Danny en Johnny worden beide niet vervolgd.
pi_206710261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Danny en Johnny worden beide niet vervolgd.
Maar werden ze dat in eerste instantie dan wel? Anders snap ik de vergelijking niet.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206710292
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Maar werden ze dat in eerste instantie dan wel? Anders snap ik de vergelijking niet.
Trial by media is de vergelijking.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206710295
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Maar werden ze dat in eerste instantie dan wel? Anders snap ik de vergelijking niet.
twitter



Onvoldoende bewijs.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206710312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat de strafrechtelijke vervolging nog plaats moet vinden. Dat het OM er aanleiding toe ziet is natuurlijk verontrustend, maar laten we niet doen alsof-ie al schuldig is bevonden.
en dan te bedenkend dat die zgn slachtoffers gelijk werden weggezet als fantasten.
Het schept ook zoveel toekomst en zo'n gezond klimaat om je verhaal te gaan doen wanneer iemand daadwerkelijk wel schuldig is.
Go hard or go home
pi_206710314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
[ twitter ]


Onvoldoende bewijs.
Ja alleen een onderzoek, maar niet vervolgd dus.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206710325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:01 schreef superniger het volgende:

[..]
Trial by media is de vergelijking.
Trial by kromme vergelijkingen over de rug van mensen die helemaal niet worden vervolgd is net zo kwalijk
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206710326
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja alleen een onderzoek, maar niet vervolgd dus.
Ja, maar in een verkrachtingszaak is het uberhaupt ook heel moeilijk om aan bewijs te komen, omdat je meestal met zijn tweeën bent.

Maar goed.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206710666
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar in een verkrachtingszaak is het uberhaupt ook heel moeilijk om aan bewijs te komen, omdat je meestal met zijn tweeën bent.

Maar goed.
Wat voor allerlei internet warriors (hier en elders) genoeg bewijs is om net te doen alsof het nooit gebeurd.
  Vis een optie? donderdag 17 november 2022 @ 17:43:47 #193
70532 loveli
N
pi_206710670
Bah.
crap in = crap out
  donderdag 17 november 2022 @ 18:57:21 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206711351
En zit onder de slachtoffers ook die dikkige 6- die de media zo opzoekt?
pi_206711435
Nou Thijs, ben benieuwd. Onze labiele vriendin Katja gaat hier zeker ook nog wel weer wat over roepen. Kan natuurlijk niet zo zijn dat haar ex meer aandacht krijgt dan zijzelf
Alius aliud dicit
pi_206711458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:03 schreef Noek het volgende:

[..]
en dan te bedenkend dat die zgn slachtoffers gelijk werden weggezet als fantasten.
Het schept ook zoveel toekomst en zo'n gezond klimaat om je verhaal te gaan doen wanneer iemand daadwerkelijk wel schuldig is.
Ja precies de fantasten die een kusje kregen :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 17 november 2022 @ 19:12:20 #197
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_206711508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:57 schreef leolinedance het volgende:
En zit onder de slachtoffers ook die dikkige 6- die de media zo opzoekt?
Lijkt me wel hč
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  donderdag 17 november 2022 @ 19:23:37 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206711676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Lijkt me wel hč
Geen idee.
pi_206712431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies de fantasten die een kusje kregen :D
Geen idee wat je eigenlijk zegt maar whatever, komende van jou kan ik wel raden wie in jouw ogen de dader is.
Dat stomme wazige gelul altijd. Not today.
Go hard or go home
pi_206714799
Lijkt me in ieder geval dat het OM over voldoende bewijs lijkt te beschikken. Denk dat dit het einde van z'n carriere is. Normaliter zou je na een eventuele veroordeling wellicht weer aan de bak kunnen, maar als het misdrijf met minderjarigen te maken heeft wordt dat toch een stuk lastiger in een branche waarbij mensen een kaartje voor je moeten kopen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Vis een optie? donderdag 17 november 2022 @ 22:55:38 #201
70532 loveli
N
pi_206715056
In dit topic worden bijkans meer negatieve dingen over de ex-(chat)partners van Thijs gezegd dan over hemzelf, terwijl het OM na onderzoek aanleiding ziet tot vervolging. Rare wereld.
crap in = crap out
pi_206715095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:55 schreef loveli het volgende:
In dit topic worden bijkans meer negatieve dingen over de ex-(chat)partners van Thijs gezegd dan over hemzelf, terwijl het OM na onderzoek aanleiding ziet tot vervolging. Rare wereld.
Ja maar het is zo'n knappe leuke man.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206715153
Thijs lijkt me wel zo iemand die denkt omdat hij er goed uit ziet alles kan flikken bij vrouwen. En iemand die een weerwoord bied, dat kent onze Thijs niet. Aanpakken die vetzak!
U MAD?
  vrijdag 18 november 2022 @ 13:09:50 #204
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206719312
Goh:

quote:
Emile Ratelband en Ruud de Wild in de bres voor Thijs Römer
Emile Ratelband en Ruud de Wild steunen de in opspraak geraakte Thijs Römer, die door het OM wordt vervolgd voor zedendelicten met drie jonge tienermeisjes. “Ze willen alleen maar geld!”

Thijs Römer lijkt zijn biezen wel te kunnen pakken. Het Openbaar Ministerie acht de drie aangiftes die tegen hem gedaan zijn dermate geloofwaardig dat er is besloten om hem te vervolgen. Het gaat om online zedendelicten met drie minderjarige meiden die toentertijd tussen de veertien en zestien waren

‘Gaat om geld!’
Het leidt tot een sceptische reactie van Emile Ratelband, die dit jaar op het schild werd gehesen door RTL’s Videoland. “Ben benieuwd hoeveel geld de dames eisen!! Daar gaat het natuurlijk ook alleen maar om, BAH”, twittert hij.

Emile krijgt verschillende reacties, maar niemand is het met hem eens. “Emile, dat is een beetje vals vind je niet? Heb je het verhaal van die meisjes wel goed gevolgd? Ik denk het niet, want anders zou je niet zulke onzin uitkramen. Schaam je diep als vader zijnde van dochters”, reageert iemand bijvoorbeeld.

‘Gorigheid’
Ook Ruud de Wild bagatelliseert de zaak rond Thijs. Hij vindt dat de vermeende slachtoffers van Thijs wel heel laat aangifte hebben gedaan, een enorm platgetrapt argument. “Hoe komt het dat deze personen nu pas komen?”, vraagt hij in zijn radioshow op NPO Radio 2.

Sidekick Bridget Maasland daarop: “Omdat zij nu pas daadwerkelijk hun aangifte hebben gedaan.”

Als Bridget uitlegt waar Thijs precies van verdacht wordt, dan doet Ruud het als volgt af: “Oké, dus gorigheid.”

Top 2000
Ruud lijkt bij voorbaat al te pleiten voor het niet-cancelen van Thijs. Gekscherend: “Mag ik de platen van Thijs nu niet meer draaien? Ik denk dat Thijs ook niet meer in de Top 2000 staat. Dan doe ik Marco Borsato zometeen.”

Vervolgens draait Ruud, kennelijk om Thijs te steunen, achter elkaar twee platen van Marco: Ik Leef Niet Meer Voor Jou en De Waarheid. “Binnenkort kan er weer gestemd worden op de Top 2000. Ik denk dat een hoop mensen zijn die gaan stemmen nu je dit weer op de radio hoort.”

‘Respect, Ruud!’
De sidekick van Ruud begint vervolgens complimentjes aan zijn adres voor te lezen: “Respect, Ruud, eindelijk iemand die ballen heeft!”

Bridget geërgerd: “Jongens, we moeten niet uit het oog verliezen dat er niet zomaar strafzaken komen, hč? We moeten ook niet nu gaan doen alsof je een held bent omdat je het wel durft te draaien, toch? Ik vind dat we alles even af moeten wachten. We kunnen de muziek draaien, maar maak er geen halszaak van.”

Ruud: “Bridget heeft me teruggefloten.”
https://www.mediacourant.(...)es-voor-thijs-romer/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 18 november 2022 @ 13:14:48 #205
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206719361
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:09 schreef AgnesGru het volgende:
reageert iemand bijvoorbeeld
pfffffffffffffffffffffff :{w
pi_206721564
Lol

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206721703
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:56 schreef superniger het volgende:
Lol

[ twitter ]
Wtf. :D :')
pi_206721716
quote:
16s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja maar het is zo'n knappe leuke man.
_O-
pi_206721723
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:55 schreef loveli het volgende:
In dit topic worden bijkans meer negatieve dingen over de ex-(chat)partners van Thijs gezegd dan over hemzelf, terwijl het OM na onderzoek aanleiding ziet tot vervolging. Rare wereld.
Als de slachtoffers allemaal beauty’s waren dan was het allemaal direct voor waar aangenomen. :Y
pi_206721732
De pedofiel
  vrijdag 18 november 2022 @ 17:23:28 #211
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206721883
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 17:07 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wtf. :D :')
Wel mooi van Geert, gezien dit:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 21 november 2022 @ 15:48:41 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_206762209
De hoeveelheid victim blaming hier is echt blaartrekkend. En Ruud de Wild..Meine gute. Hoop dat Olcay hem even aan de tand voelt. Zou me doodschamen als het mijn vent was.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 21 november 2022 @ 16:50:12 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_206763315
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:48 schreef Vivi het volgende:
De hoeveelheid victim blaming hier is echt blaartrekkend. En Ruud de Wild..Meine gute. Hoop dat Olcay hem even aan de tand voelt. Zou me doodschamen als het mijn vent was.
Thijs heeft echt niet met dat matige dikkertje lopen aanpappen hoor :')
  Vis een optie? maandag 21 november 2022 @ 16:52:48 #214
70532 loveli
N
pi_206763355
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Thijs heeft echt niet met dat matige dikkertje lopen aanpappen hoor :')
"Niemand zou je geloven als je ermee naar buiten kwam."
crap in = crap out
pi_206763946
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Thijs heeft echt niet met dat matige dikkertje lopen aanpappen hoor :')
Waar blijft de hysterie nu jij haar een matige dikkertje noemt? :7

Sja, tot voor 2 jaar terug was ze nog vet fan van hem. Het blijft allemaal een beetje ongeloofwaardig maar ben benieuwd wat er overeind blijft tijdens de rechtszaak.
pi_206777172
Ze is niet de enige hč?
Dat was in topic 1 al duidelijk maar het bekt zo lekker om haar aan te vallen want ze is dik. *knor knor
Wie wil dat nu aanraken?
Nou, schijnbaar had Thijs er iets minder moeite mee. Maar dat hebben wel meer mensen want je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een staatsmongool die het wil misbruiken en dan kan zo'n Thijs dus gerust de staatsmongool zijn maar hier op FOK! weten jullie al zeker dat zij degene is die niet spoort.
Zo lang er mannen met pony's trouwen, zou ik maar nergens zeker van zijn.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 16:23:43 #217
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_206777972
Ze was overigens ook wat slanker toen de vermeende feiten zich afspeelden. Zoals ze zelf ook te kennen heeft gegeven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_206785756
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 november 2022 @ 09:08:23 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206785834
quote:
Ahaha, die trouwjurk bij het afval, :'). Geen idee of dat te maken heeft met de huidige situatie maar het ziet er wel hilarisch uit, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206797680
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ahaha, die trouwjurk bij het afval, :'). Geen idee of dat te maken heeft met de huidige situatie maar het ziet er wel hilarisch uit, :D.
Mevrouw moet ook even een statement maken hoor. :')
  Moderator donderdag 24 november 2022 @ 16:14:18 #221
184769 crew  Deisyy
pi_206804312
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ahaha, die trouwjurk bij het afval, :'). Geen idee of dat te maken heeft met de huidige situatie maar het ziet er wel hilarisch uit, :D.
Ik ben totaal geen fan van Katja, maar ze doet het wel leuk met Frederique Spigt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 7 december 2022 @ 13:33:19 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206981431
Is er eigenlijk iets bekend over de echtelijke stand van zaken tussen Thijs en Igone?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206981593
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over de echtelijke stand van zaken tussen Thijs en Igone?
Ze rent bij elk cameramoment iig hard en bang weg.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 7 december 2022 @ 13:49:16 #224
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206981598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:48 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze rent bij elk cameramoment iig hard en bang weg.
bron?
pi_206981621
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! woensdag 7 december 2022 @ 14:14:42 #226
367000 roos94
pi_206981875
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:49 schreef NoXia het volgende:

[..]
bron?
Raar wijf is t
pi_207074811
Nena had weer wat aandacht nodig.

pi_207074815
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2022 07:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nena had weer wat aandacht nodig.

[ afbeelding ]
Jeetje die houdt de shitshow ook wel graag gaande hč
Alius aliud dicit
pi_207074913
Tja dat dikkerdje pakt ff de wave van bekendheid nu het nog kan. Is er al wat bekend over vervolging
  woensdag 14 december 2022 @ 08:29:47 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207074935
Wat is bc?
pi_207074963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 08:29 schreef leolinedance het volgende:
Wat is bc?
because
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_207075150


Er zijn best veel van die filmpjes en ineens krijgt ze erg veel steun.

Moeilijk verhaal, ze is niet voor voor niets in een JeugdzorgPlus Instelling geplaatst (gesloten, gedwongen behandeling en begeleiding, ernstige gedragsproblemen en (mogelijk) psychiatrische klachten, mogelijk gevaar voor zichzelf/anderen).

[ Bericht 27% gewijzigd door JourneyBlue op 14-12-2022 09:16:16 ]
  woensdag 14 december 2022 @ 13:10:31 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207077450
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 08:36 schreef KaBuf het volgende:

[..]
because
:')
pi_207078378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 13:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
:')
:D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_207088722
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 09:06 schreef JourneyBlue het volgende:


Moeilijk verhaal, ze is niet voor voor niets in een JeugdzorgPlus Instelling geplaatst (gesloten, gedwongen behandeling en begeleiding, ernstige gedragsproblemen en (mogelijk) psychiatrische klachten, mogelijk gevaar voor zichzelf/anderen).
Dat kan ook best juist het gevķlg zijn van een hele hoop shit meemaken, niet de juiste hulp krijgen en niet geloofd worden.
pi_207089682
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:34 schreef _flore het volgende:

[..]
Dat kan ook best juist het gevķlg zijn van een hele hoop shit meemaken, niet de juiste hulp krijgen en niet geloofd worden.
Vandaar ook mijn "niet voor voor niets". Het is een hele lastige combinatie van heel veel factoren en oorzaak en gevolg zijn niet duidelijk. Thijs heeft haar kwetsbaarheid minimaal verkeerd ingeschat en in het ergste geval er zelfs misbruik van gemaakt. De manier waarop dit in de media is en wordt gebracht is ook voor niemand helpend.
pi_207186763
Daar is ze weer.

Thijs Römers aangeefster: ‘Nooit reactie gehad van Tim Hofman’.

Nena Kruizenga, een van de drie vermeende slachtoffers van Thijs Römer, heeft haar zaak vorig jaar al voorgelegd aan Tim Hofman. “Ik wist niet hoe ik het moest aanpakken, maar nooit wat gehoord.”

Thijs Römer wordt vervolgd voor zedendelicten bij drie minderjarige meiden van 14 tot en met 16 jaar oud. Eén van hen is Nena Kruizenga, nu 20 jaar. Zij durfde pas naar buiten te treden over de acteur toen het juicekanaal Juice Channel in de lente een hele serie stories over twijfelachtige avontuurtjes van de acteur naar buiten bracht.

Tim negeert Nena

Nena besloot haar verhaal te doen aan Juice Channel, omdat ze niet wist hoe ze het anders moest aanpakken. Ze had vorig jaar al wel contact opgenomen met het programma BOOS van Tim Hofman, maar hij liet haar in de kou staan.

Ze vertelt nu op haar Instagram-kanaal: “Wat niemand wist is dat ik vorig jaar al mailtjes heb gestuurd aan BOOS van Tim Hofman, omdat ik niet wist hoe ik dit moest aan pakken. Nooit een reactie gehad. Dus ik heb het echt wel op andere manieren geprobeerd.”
https://www.mediacourant.(...)ehad-van-tim-hofman/
  Miss 200.000.000! donderdag 22 december 2022 @ 15:39:04 #238
367000 roos94
pi_207187220
Ik denk dat boos heel veel mailtjes krijgt
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 15:43:01 #239
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_207187317
Denk het ook.

Volgende week komt er waarschijnlijk een artikel over dat ze wordt genegeerd door Rutte. Of de Paus.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_207187696
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:34 schreef _flore het volgende:

[..]
Dat kan ook best juist het gevķlg zijn van een hele hoop shit meemaken, niet de juiste hulp krijgen en niet geloofd worden.
Kan idd een trauma response zijn maar ook een makkelijke prooi.
De oudere man die je wel even gaat helpen als je maar wel je mond houdt.
Go hard or go home
  donderdag 22 december 2022 @ 17:14:39 #241
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207188544
Wat is haar punt nu? Dat ze BOOS is op Tim? Wellicht dat BOOS pas in actie komt als ze meerdere mailtjes over hetzelfde onderwerp krijgen?
With love :*
pi_207188833
Haar punt lijkt te zijn dat ze echt niet begon met aandacht zoeken via Juicekanalen maar eerst het wat serieuzere Boos benaderde.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207190111
Haar punt is dat ze even geen aandacht kreeg. Nu weer wel.
  donderdag 22 december 2022 @ 20:29:21 #244
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207191322
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar punt is dat ze even geen aandacht kreeg. Nu weer wel.
Van jou altijd wel als ze weer opduikt.
love & heet
  Vis een optie? donderdag 22 december 2022 @ 21:08:51 #245
70532 loveli
N
pi_207192056
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar punt is dat ze even geen aandacht kreeg. Nu weer wel.
Takes one to know one?
crap in = crap out
  Miss 200.000.000! woensdag 11 januari 2023 @ 13:56:54 #246
367000 roos94
pi_207510939
pi_207511045
Zat er dik in. Arme vrouw.
  Miss 200.000.000! woensdag 11 januari 2023 @ 14:07:52 #248
367000 roos94
pi_207511110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zat er dik in. Arme vrouw.
Heb de match nooit begrepen.
pi_207511609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:07 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heb de match nooit begrepen.
ik ook niet. igone is veel te leuk voor hem.

kut voor haar, maar zij verdient oprecht beter.
Alius aliud dicit
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2023 @ 15:22:12 #250
70532 loveli
N
pi_207512017
Dat ja.
crap in = crap out
pi_207512040
Sneu voor haar, maar dit kon ook bijna niet anders aflopen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:49:09 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_207512341
Dat heeft nog lang geduurd.
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:55:16 #253
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207512407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Sneu voor haar, maar dit kon ook bijna niet anders aflopen.
Inderdaad :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:06:27 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207512552
Kudo’s voor @Cyan9

She's (I)gone?

_O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:14:02 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207512656
Nou, toch sneu. Een flinke tijd terug leek het zo mooi te gaan met alle kinderen samen en alle betrokken exen en nieuwe partners bijeen aan tafel en zo.
Dat is dan zo fijn voor de kinderen, lijkt me. En nu toch weer een breuk.

Zonde. maar ook nooit de match begrepen, eerlijk gezegd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207512797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:

Zonde. maar ook nooit de match begrepen, eerlijk gezegd.
Jij kent beide persoonlijk? Waar baseer je dit op?
pi_207512811
Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar.

Mensen die er nu allemaal verbanden achter zien :') Hij is nergens veroordeeld.
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:36:23 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_207512966
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar.

Mensen die er nu allemaal verbanden achter zien :') Hij is nergens veroordeeld.
Nou, het komt door de manier waarop ze het aankondigt. ‘Met een zwaar hart heb ik besloten ..’ Stel je gaat uit elkaar omdat de koek gewoon op is. Dan zegt je wellicht eerder iets als ‘we zijn niet langer een stel of ‘we gaan ieder ons eigen weg’. Deze breuk komt denk ik echt wel door de beschuldigingen en de rechtszaak.
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:36:45 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207512971
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jij kent beide persoonlijk? Waar baseer je dit op?
Op mijn onderbuik.
Moet jou toch aanspreken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! woensdag 11 januari 2023 @ 16:42:28 #260
367000 roos94
pi_207513062
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar.

Mensen die er nu allemaal verbanden achter zien :') Hij is nergens veroordeeld.
R u srs
  woensdag 11 januari 2023 @ 16:50:33 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207513185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
R u srs
Thijs gaat toch niet voor zijn lol achter dat lelijke dikkie aan _O-
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 17:13:36 #262
184769 crew  Deisyy
pi_207513488
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar.

Mensen die er nu allemaal verbanden achter zien :') Hij is nergens veroordeeld.
Gezien de wedervaardigheden van Thijs lijkt het mij niet dat ze uit elkaar zijn omdat de koek op was.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207513548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:36 schreef Aventura het volgende:

[..]
Nou, het komt door de manier waarop ze het aankondigt. ‘Met een zwaar hart heb ik besloten ..’ Stel je gaat uit elkaar omdat de koek gewoon op is. Dan zegt je wellicht eerder iets als ‘we zijn niet langer een stel of ‘we gaan ieder ons eigen weg’. Deze breuk komt denk ik echt wel door de beschuldigingen en de rechtszaak.
Er is 1 dikkerdje dat hem beschuldigd en hij is verder niet vervolgd. Wellicht komt het door de spanningen die door de beschuldigingen op hem liggen. Who knows.
pi_207513561
I(m)gone?

(niet gecheckt of ie reeds gemaakt is)
pi_207513598
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Op mijn onderbuik.
Moet jou toch aanspreken.
Heb jij zo'n dikke/grote onderbuik dan, dat je dat kan aanvoelen bij 2 voor jou totaal onbekende mensen?
pi_207513712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Er is 1 dikkerdje dat hem beschuldigd en hij is verder niet vervolgd. Wellicht komt het door de spanningen die door de beschuldigingen op hem liggen. Who knows.
Correctie: er liggen 3 aangiftes tegen Thijs en het OM ziet voldoende reden om hem strafrechtelijk te vervolgen.

Dat de strafzaak nog voor moet komen betekent niet dat hij niet vervolgd is.

Het lijkt mij eerder het signaal dat Igone "het zinkende schip" verlaat...en dat kan ik me voorstellen.

Waarbij ik me OOK voor kan stellen dat dat met een zwaar hart gaat, je trouwt immers niet met de gedachte om te gaan scheiden.
pi_207513773
Van borderline Katja naar smaakvolle ballerina. Ik zou de tijd met Igone koesteren als ik Thijs was. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207513880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:30 schreef totebel het volgende:

[..]


Waarbij ik me OOK voor kan stellen dat dat met een zwaar hart gaat, je trouwt immers niet met de gedachte om te gaan scheiden.
Of met de gedachte dat je vent een vies mannetje is dat erop geilt om jonge, getroubleerde fans zover te krijgen blootfoto's naar hem te sturen.

Zou me echt zo goor en beschaamd voelen als ik achter zoiets kwam en de OvJ het blijkbaar ook nog eens als erg genoeg ziet voor vervolging. Ook al heb je er zelf helemaal niets mee te maken.

Hoe moet je ooit nog een liefdesrelatie voortzetten in de wetenschap dat hij vieze dingen lispelt/appt naar meisjes die zo oud waren als zijn dochter nu ongeveer is en daar opgewonden van wordt? En dat jij dan verliefd bent geworden op iemand die die smeerlapperij in zich heeft.

🤮

[ Bericht 9% gewijzigd door ikbent op 11-01-2023 17:49:56 ]
pi_207514041
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:42 schreef ikbent het volgende:

[..]
Of met de gedachte dat je vent een vies mannetje is dat erop geilt om jonge, getroubleerde fans zover te krijgen blootfoto's naar hem te sturen.

Zou me echt zo goor en beschaamd voelen als ik achter zoiets kwam en de OvJ het blijkbaar ook nog eens als erg genoeg ziet voor vervolging. Ook al heb je er zelf helemaal niets mee te maken.

Hoe moet je ooit nog een liefdesrelatie voortzetten in de wetenschap dat hij vieze dingen lispelt/appt naar meisjes die zo oud waren als zijn dochter nu ongeveer is en daar opgewonden van wordt? En dat jij dan verliefd bent geworden op iemand die die smeerlapperij in zich heeft.

🤮
Precies dit!

Voor wie ik het overigens ook erg vind, is zn dochter. Oud genoeg om het ten dele te begrijpen wat er speelt en jong genoeg om er vreselijk mee gepest te worden.
pi_207514643
https://www.nouveau.nl/pe(...)tm_term=Nouveau_5841

Ze zal die foto van hun als gezin met de woorden "Dichtbij elkaar blijven. Heel goed de kinderen beschermen" echt niet zomaar hebben verwijderd. Naar mijn bescheiden mening.
  woensdag 11 januari 2023 @ 18:39:55 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207514796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:31 schreef ikbent het volgende:
https://www.nouveau.nl/pe(...)tm_term=Nouveau_5841

Ze zal die foto van hun als gezin met de woorden "Dichtbij elkaar blijven. Heel goed de kinderen beschermen" echt niet zomaar hebben verwijderd. Naar mijn bescheiden mening.
Verder heeft ze geen enkele post verwijderd?
  woensdag 11 januari 2023 @ 18:55:19 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207515163
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:52 schreef totebel het volgende:

[..]
Precies dit!

Voor wie ik het overigens ook erg vind, is zn dochter. Oud genoeg om het ten dele te begrijpen wat er speelt en jong genoeg om er vreselijk mee gepest te worden.
Ja dat is inderdaad een lastige leeftijd ja.
Sneu voor haar. En inmiddels heeft ze overigens wel erg veel relaties om zich heen zien stranden.

Ben wel reuze benieuwd naar hoe dit af gaat lopen eigenlijk. De rechtzaak dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 januari 2023 @ 19:10:09 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207515419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Verder heeft ze geen enkele post verwijderd?
Dit staat onderin het artikel:

quote:
De aantijgingen gingen al in de zomer van 2022 rond. Igone schreef toen loyaal op Instagram: 'Dichtbij elkaar blijven. Heel goed de kinderen beschermen,' bij een (inmiddels verwijderde) foto met hun kinderen waarop ze tegen Römer aanleunde.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 januari 2023 @ 19:32:40 #274
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207515814
Afschuwelijk anglicisme, Igoné, brrr!!

Maar: sneu. De kinderen konden het goed vinden in de situatie, leek het. Echt sneu. Hoop dat Igoné steun heeft, wie weet van Katja, want die voelt zich hoe dan ook betrokken bij de zaak. Kennelijk ook bij Nena, hoewel het wat raar gelopen is allemaal, vind ik het Katja toch sieren hoe ze zich opstelt, ook in relatie tot Igoné is ze volgens mij altijd heel fatsoenlijk geweest zijnde ex-partner en moeder van het stiefkind.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 11 januari 2023 @ 19:58:30 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207516397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dit staat onderin het artikel:
[..]

Dat zegt toch helemaal niets, misschien heeft ze alle posts met Thijs wel verwijderd.
Het is schandalig hoe deze man al wordt zwartgemaakt voordat hij veroordeeld is. En dit aangewakkerd door een hoop hysterisch geblaat van een aandachtsgeile dikkie.
pi_207517015
https://www.ad.nl/show/ig(...)hijs-romer~ace95f48/

Igone de Jongh beëindigt huwelijk met Thijs Römer

Balletdanseres Igone de Jongh heeft besloten om haar huwelijk met acteur Thijs Römer te beëindigen. Dat laat ze weten op Instagram. Römer wordt verdacht van online zedendelicten.

‘Met een zwaar hart heb ik besloten om mijn liefdesrelatie met Thijs te beëindigen’, schrijft ze in haar stories. De twee zijn in 2019 getrouwd.

De scheiding komt nadat het OM in november aankondigde dat Römer (44) strafrechtelijk wordt vervolgd voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Justitie Noord-Nederland liet weten dat er drie aangiftes tegen Römer liggen. Een zegsvrouw benadrukt dat er uit onderzoek is gebleken dat er geen fysiek contact is geweest. Het gaat om online zedendelicten, van eind 2015 tot eind 2017, met drie minderjarigen die destijds 14 tot en met 16 jaar oud waren. Römer ontkent.

‘Met een zwaar hart heb ik besloten om mijn liefdesrelatie met Thijs te beëindigen’, schrijft ze in haar stories. De twee zijn in 2019 getrouwd.

De scheiding komt nadat het OM in november aankondigde dat Römer (44) strafrechtelijk wordt vervolgd voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Justitie Noord-Nederland liet weten dat er drie aangiftes tegen Römer liggen. Een zegsvrouw benadrukt dat er uit onderzoek is gebleken dat er geen fysiek contact is geweest. Het gaat om online zedendelicten, van eind 2015 tot eind 2017, met drie minderjarigen die destijds 14 tot en met 16 jaar oud waren. Römer ontkent.

Gezinsleven
In juni vertelde Igone aan Mezza dat het gezinsleven in Zuiderwoude haar erg bevalt. ,,We zijn onlangs naar het platteland verhuisd en de rust hier ontspant meteen. En ook wandelen met de honden, koken, met vrienden eten”, zei ze. Ze vertelde ook over de impact van haar vorige scheiding van de vroegere balletdanser Mathieu Gremillet. ,,Als ik me zorgen maak kan ik nachten wakker liggen. Vlak na de scheiding van mijn eerste man bijvoorbeeld, heb ik zes maanden bijna niet geslapen. Heel lang dacht ik: blijf liggen, beweeg niet, dan val je vanzelf in slaap, maar dat werkt voor mij niet. Dus ik stap uit bed, smeer een boterham, zet thee en lees een boek totdat ik zo moe ben dat ik weer wil slapen”
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 11 januari 2023 @ 20:26:26 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207517034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat zegt toch helemaal niets, misschien heeft ze alle posts met Thijs wel verwijderd.
Het is schandalig hoe deze man al wordt zwartgemaakt voordat hij veroordeeld is. En dit aangewakkerd door een hoop hysterisch geblaat van een aandachtsgeile dikkie.
Ik zeg alleen even wat in het artikel staat. Dacht dat je het niet kon vinden.

Lijkt me trouwens niet nodig een meisje als 'dikke' uit te schelden. Je kunt ook op een volwassen manier over zoiets praten, denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 11 januari 2023 @ 20:38:11 #278
269689 crew  Viv
pi_207517295
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 19:32 schreef Andromache het volgende:
Afschuwelijk anglicisme, Igoné, brrr!!
Het is Igone, zonder streepje. En volgens verschillende online bronnen is het een Baskische naam die Hemelvaart betekent. :)
pi_207517495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat zegt toch helemaal niets, misschien heeft ze alle posts met Thijs wel verwijderd.
Het is schandalig hoe deze man al wordt zwartgemaakt voordat hij veroordeeld is. En dit aangewakkerd door een hoop hysterisch geblaat van een aandachtsgeile dikkie.
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswellust te kunnen zijn geworden.

Meer reactie zal je uit mij niet krijgen, straks gaat het hele topic weer op slot omdat ik "te woke" ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikbent op 11-01-2023 20:58:29 ]
  woensdag 11 januari 2023 @ 20:56:13 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207517695
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ikbent het volgende:

[..]
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswelust te kunnen zijn geworden.

Meer reactie zal je uit mij niet krijgen, straks gaat het hele topic weer op slot omdat ik "te woke" ben.
Je volwassen opstellen en compassie tonen zou de norm moeten zijn.
Niets van aantrekken dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 januari 2023 @ 20:58:06 #281
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_207517747
Ik wil Igone wel troosten :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:42:26 #282
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207519847
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar.

Mensen die er nu allemaal verbanden achter zien :') Hij is nergens veroordeeld.
Nee, er zal vast geen verband zijn tussen de zaken die nog bij een rechter behandeld gaan worden en het feit dat ze bij hem weggaat. :D

Dat denk je dan wel te kunnen betwisten, dat er verbanden zijn. Kent u ze persoonlijk?? Is dan m'n vraag :{

Als iemand schrijft dat het geen goede match leek (wat overigens hier gedeeld wordt:) kom je met de wat dommige vraag "jij kent beide persoonlijk?" Doorfietsen :{w
love & heet
pi_207519898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:25 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/show/ig(...)hijs-romer~ace95f48/

Igone de Jongh beëindigt huwelijk met Thijs Römer

Balletdanseres Igone de Jongh heeft besloten om haar huwelijk met acteur Thijs Römer te beëindigen. Dat laat ze weten op Instagram. Römer wordt verdacht van online zedendelicten.

‘Met een zwaar hart heb ik besloten om mijn liefdesrelatie met Thijs te beëindigen’, schrijft ze in haar stories. De twee zijn in 2019 getrouwd.

De scheiding komt nadat het OM in november aankondigde dat Römer (44) strafrechtelijk wordt vervolgd voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Justitie Noord-Nederland liet weten dat er drie aangiftes tegen Römer liggen. Een zegsvrouw benadrukt dat er uit onderzoek is gebleken dat er geen fysiek contact is geweest. Het gaat om online zedendelicten, van eind 2015 tot eind 2017, met drie minderjarigen die destijds 14 tot en met 16 jaar oud waren. Römer ontkent.

‘Met een zwaar hart heb ik besloten om mijn liefdesrelatie met Thijs te beëindigen’, schrijft ze in haar stories. De twee zijn in 2019 getrouwd.

De scheiding komt nadat het OM in november aankondigde dat Römer (44) strafrechtelijk wordt vervolgd voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Justitie Noord-Nederland liet weten dat er drie aangiftes tegen Römer liggen. Een zegsvrouw benadrukt dat er uit onderzoek is gebleken dat er geen fysiek contact is geweest. Het gaat om online zedendelicten, van eind 2015 tot eind 2017, met drie minderjarigen die destijds 14 tot en met 16 jaar oud waren. Römer ontkent.

Gezinsleven
In juni vertelde Igone aan Mezza dat het gezinsleven in Zuiderwoude haar erg bevalt. ,,We zijn onlangs naar het platteland verhuisd en de rust hier ontspant meteen. En ook wandelen met de honden, koken, met vrienden eten”, zei ze. Ze vertelde ook over de impact van haar vorige scheiding van de vroegere balletdanser Mathieu Gremillet. ,,Als ik me zorgen maak kan ik nachten wakker liggen. Vlak na de scheiding van mijn eerste man bijvoorbeeld, heb ik zes maanden bijna niet geslapen. Heel lang dacht ik: blijf liggen, beweeg niet, dan val je vanzelf in slaap, maar dat werkt voor mij niet. Dus ik stap uit bed, smeer een boterham, zet thee en lees een boek totdat ik zo moe ben dat ik weer wil slapen”
Wat een zwakke lul ook.
Geeneens fysiek contact maar beetje vies praten met minderjarige meisjes.

Weet zeker dan een vrouw 10 keer minder problemen heeft als je de milf van 2 deuren verderop eens goed aandrukt dan dit.
Vakman pur sang
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:54:15 #284
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207519982
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat een zwakke lul ook.
Geeneens fysiek contact maar beetje vies praten met minderjarige meisjes.

Weet zeker dan een vrouw 10 keer minder problemen heeft als je de milf van 2 deuren verderop eens goed aandrukt dan dit.
Nu je toch bezig bent!@
En stel dat het een rottweiler twee deuren verder was geweest? En dan het filmpje op Geen Stijl? Denk je dan dat Igone wel was gebleven? Jij weet dat ;)
love & heet
pi_207520044
quote:
12s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Nu je toch bezig bent!@
En stel dat het een rottweiler twee deuren verder was geweest? En dan het filmpje op Geen Stijl? Denk je dan dat Igone wel was gebleven? Jij weet dat ;)
Dan wel, de grens is een hamster in je hol.
Vakman pur sang
  woensdag 11 januari 2023 @ 23:00:32 #286
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207520051
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dan wel, de grens is een hamster in je hol.
Check
love & heet
pi_207520803
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ikbent het volgende:

[..]
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswellust te kunnen zijn geworden.

Meer reactie zal je uit mij niet krijgen, straks gaat het hele topic weer op slot omdat ik "te woke" ben.
Ik vind het vooral heel lang duren voordat een zaak voor de rechter komt, bij Marco en Ali B en deze. Terwijl Rachel, Glennis en lil er even doorheen fietsten En dan zo’n Engel met zijn gezuig 😞 , nu snap ik best dat het verschillende rechtbanken zijn. Maar het duurt wel heel lang in bepaalde zaken.

Nu zal Igone thuis gesprekken gehad hebben met Thijs, en de waarheid weten. Dat ze voor de zitting de handdoek in de ring gooit, zal zijn zaak geen goed doen. Stand by your man is in ieder geval niet haar favoriete liedje.
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:58:24 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207520841
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ikbent het volgende:

[..]
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswellust te kunnen zijn geworden.

Meer reactie zal je uit mij niet krijgen, straks gaat het hele topic weer op slot omdat ik "te woke" ben.
Wacht nu maar gewoon af of Thijs schuldig wordt bevonden. Er is nog geen enkel bewijs. Het klinkt nogal onaannemelijk dat je geile gesprekjes gaat voeren met een dikke minderjarige (?) 6- als je thuis Katja of Igone op de bank hebt zitten.

Katja heeft ook al laten weten dat die Nena nogal raar is: https://www.libelle.nl/sh(...)ulke-dingen~b96c6150

Dat meisje moet duidelijk hulp krijgen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door leolinedance op 12-01-2023 01:06:25 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 01:03:36 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207520848
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 22:42 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Nee, er zal vast geen verband zijn tussen de zaken die nog bij een rechter behandeld gaan worden en het feit dat ze bij hem weggaat. :D

Dat denk je dan wel te kunnen betwisten, dat er verbanden zijn. Kent u ze persoonlijk?? Is dan m'n vraag :{

Als iemand schrijft dat het geen goede match leek (wat overigens hier gedeeld wordt:) kom je met de wat dommige vraag "jij kent beide persoonlijk?" Doorfietsen :{w
Kunt u ze dan persoonlijk? Het hoeft helemaal niets met elkaar te maken te hebben. Kán natuurlijk wel, misschien zijn die andere 2 zaken (naast die Nena dus) wel waar bijvoorbeeld :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 12 januari 2023 @ 01:04:58 #290
269689 crew  Viv
pi_207520849
Is het echt nodig om telkens Nena's postuur erbij te halen? Wat doet het er toe? Al was ze het mooiste meisje van de klas, en zat er thuis een lelijke heks op de bank, dan nog zou hij daar geen interesse in gehad moeten hebben, omdat ze minderjarig was.
  donderdag 12 januari 2023 @ 01:10:48 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207520859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:04 schreef Viv het volgende:
Is het echt nodig om telkens Nena's postuur erbij te halen? Wat doet het er toe? Al was ze het mooiste meisje van de klas, en zat er thuis een lelijke heks op de bank, dan nog zou hij daar geen interesse in gehad moeten hebben, omdat ze minderjarig was.
Als het een lekkere chick was geweest viel het nog enigszins te begrijpen waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Bij Nena valt het moeilijk voor te stellen. Welke weldenkende man gaat zijn relatie op het spel zetten voor dit meisje?

Is het uberhaupt al zeker dat Thijs ooit interesse in dit toen minderjarige meisje heeft gehad?

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 12-01-2023 01:17:11 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 01:20:49 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207520877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Als het een lekkere chick was geweest viel het nog enigszins te begrijpen waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Bij Nena valt het moeilijk voor te stellen. Welke weldenkende man gaat zijn relatie op het spel zetten voor dit meisje?
Het is hier al 100 keer gezegd, maar dit soort zedendelicten gaan over macht. Niet over gelijkwaardige aantrekkingskracht. Hij was niet verliefd op haar. Dit soort misbruik als waarvan hij wordt beschuldigd, concentreert zich juist rondom kwetsbaren.
Ook gehandicapte kinderen, jongeren met syndroom van down worden misbruikt. Wat denk je. Dat de dader dan uit is op een potje gelijkwaardige seks?

Verdiep je er gewoon eens in en neem jezelf niet altijd als uitgangspunt van hoe zaken in elkaar zitten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 12 januari 2023 @ 01:33:16 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207520894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het is hier al 100 keer gezegd, maar dit soort zedendelicten gaan over macht. Niet over gelijkwaardige aantrekkingskracht. Hij was niet verliefd op haar. Dit soort misbruik als waarvan hij wordt beschuldigt, concentreert zich juist rondom kwetsbaren.
Ook gehandicapte kinderen, jongeren met syndroom van down worden misbruikt. Wat denk je. Dat de dader dan uit is op een potje gelijkwaardige seks?

Verdiep je er gewoon eens in en neem jezelf niet altijd als uitgangspunt van hoe zaken in elkaar zitten.
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 12 januari 2023 @ 02:25:13 #294
269689 crew  Viv
pi_207520916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien.
Als hij een knappe, meerderjarige vrouw zou kiezen is de machtsverhouding toch heel anders?

Zo'n onzeker pubermeisje, ruzie met haar ouders, die dan ineens alle aandacht krijgt van haar idool, waar ze verliefd op is. Tja, dan heb je als man gemakkelijk de overhand. En daar heeft hij naar verluidt misbruik van gemaakt.
pi_207521027
Die Thijs heeft altijd een beetje een viezige uitstraling gehad. Ook in de rollen die hij speelde. Zal er wel op gecast zijn, bah.
U MAD?
pi_207521164
Thijs Römer was toch degene die opriep om Wilders te vermoorden? (Volkert waar ben je?). Wat vervelend dat deze sympathieke knaap zo in de narigheid zit...
pi_207521217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Als het een lekkere chick was geweest viel het nog enigszins te begrijpen waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Bij Nena valt het moeilijk voor te stellen. Welke weldenkende man gaat zijn relatie op het spel zetten voor dit meisje?

Is het uberhaupt al zeker dat Thijs ooit interesse in dit toen minderjarige meisje heeft gehad?
Heerlijk gewoon zeggen hoe het zit, zonder woke of vals medelijden.
Vakman pur sang
pi_207521584
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
Juist. Het is een knappe bekende man. Hij hoeft weinig te doen om de mooiste vrouwen te versieren.

Er wordt hier door de vrouwen nogal zurig gereageerd. Het feit dat degene die hem beschuldigd lelijk en dik is maakt het minder waarschijnlijk aangezien zijn opties vele malen beter zijn.
pi_207521596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist. Het is een knappe bekende man. Hij hoeft weinig te doen om de mooiste vrouwen te versieren.

Er wordt hier door de vrouwen nogal zurig gereageerd. Het feit dat degene die hem beschuldigd lelijk en dik is maakt het minder waarschijnlijkwaarschijnlijker aangezien zijn opties vele malen beter zijn.
als hij een machtsgeile klootzak is, want hoe minder eigenwaarde het slachtoffer in kwestie heeft, hoe makkelijker ze tot slachtoffer te maken is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207521622
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
als hij een machtsgeile klootzak is, want hoe minder eigenwaarde het slachtoffer in kwestie heeft, hoe makkelijker ze tot slachtoffer te maken is.
Als..dat is nogal een beschuldiging blijkt het meisje het verzonnen te hebben.

Dat het een geil mannetje is zal wel kloppen na jaren bij Katja te zijn geweest :')
Vakman pur sang
pi_207521650
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist. Het is een knappe bekende man. Hij hoeft weinig te doen om de mooiste vrouwen te versieren.

Een mooie vrouw kan ook eindeloos mooie mannen krijgen, dus is lang niet eeuwig eager voor enkel en eeuwig sex zoals dit meisje misschien wel was.

(Ik zit mobiel, kan iemand een nieuw deel openen? :) )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')