Geen audioberichten van Thijs toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Dat staat er toch, bij roddelpraat. Halverwege de uitzending.
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:51 schreef NoXia het volgende:
Eerst kwam dit
[ afbeelding ]
Toen dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fantasieverhalen of een beerput die opengaat?
Deze juicekanalen gaan over lijken. Ik denk dan ook dat ze haar benaderd hebben en niet andersom. Meisje is wat labielig, makkelijke prooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:06 schreef roninho het volgende:
[..]
Geen idee.
Enige wat ik weet is dat ik een heel slecht gevoel heb bij de juicy kanalen die dit gewoon online gooien.
Als het wel waar blijkt te zijn vraag ik me nog steeds sterk af of dit voor dit meisje wel goed is om dit zo online te gooien (ipv gewoon zonder allerlei media-aandacht een aangifte te doen).
En als het niet waar is dan wordt die Thijs Romer gewoon even voor altijd als halve pedo en echte viezerik te boek gezet zonder dat er fatsoenlijk 'journalistiek' onderzoek naar is gedaan.
Alleen maar omdat mevrouw Yvonne geld wil verdienen.
Tsja, neemt niet weg dat dit soort kanalen nog steeds over lijken gaan om wat eurotjes te verdienen. Dat meisje heeft geen enkel voordeel bij alle media-aandacht en kan behoorlijk schadelijk voor haar zijn. En als er uiteindelijk niets gebeurd blijkt te zijn is die Romer online valselijk neergezet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:52 schreef Noek het volgende:
Alleen heeft in deze dat meisje het zelf op Twitter geplaatst en daar reageerde alle kanalen op. Dus zij zijn in deze niet degene die het online hebben gegooid, dat heeft dat meisje zelf gedaan.
Die foto's van hen samen, zijn van meet & greets. Soms heeft ze zelfs een derde persoon eraf geknipt om het intiemer te doen lijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:07 schreef vencodark het volgende:
Dat meisje kan wel hele scenario’s en verhalen vertellen maar is er ENIGSZINS bewijs d.m.v. berichten of getuigen die deze verhalen kunnen bevestigen?
Heeft Yvonne die gezien? Krijgt het publiek die ook te zien?
Thijs had zeker weleens gereageerd op haar via Twitter blijkbaar en er zijn enkele foto’s van hen samen.
Maar verder?
Of ze zag dingen die er niet waren. Dat ze bijvoorbeeld de berichtjes van Thijs compleet verkeerd geīnterpreteerd heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het hele gebeuren dat BN'ers geëxposed worden als ze zich hebben misdragen is goed, maar dat betekend helaas ook dat er zich mensen melden die nogal fantasierijk zijn. Dit gevoel heb ik heel erg bij die Nena. Het enige wat ik zie is een dikkige megafan die door aandachtstekort even haar 5 minutes of fame wil, waarschijnlijk met de intentie bekend te willen worden.
Dit denk ik inderdaad eerder. Dat ze echt verliefd was en dacht dat het wederzijds was.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of ze zag dingen die er niet waren. Dat ze bijvoorbeeld de berichtjes van Thijs compleet verkeerd geīnterpreteerd heeft.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Het écht kutte aan dit verhaal is, is dat ik sympathie krijg voor een totale lul als Römer.
Aan de andere kant, hij heeft het jaren uitgehouden met totale nutjob Katja Schuurman. Misschien verdient hij meer credits dan wij hem geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Het écht kutte aan dit verhaal is, is dat ik sympathie krijg voor een totale lul als Römer.
Gelukkig geen last van. Ik vooral voor dat meisje.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:48 schreef Het_Bokje het volgende:
In die openbare tweet zegt hij toch; ik hou ook van jou lieverd?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 03:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Die foto's van hen samen, zijn van meet & greets. Soms heeft ze zelfs een derde persoon eraf geknipt om het intiemer te doen lijken.![]()
Hun DM-gesprek op Twitter bewijst alleen dat zij hem in vertrouwen heeft genomen over hoe moeilijk ze het thuis had.
Verder is er een openbare tweet waarin hij haar lieverd noemt. Sommigen hier vonden dat flirten, aan de andere kant is dat onwaarschijnlijk, gezien haar leeftijd en zijn niet-vrijgezelle status.
Dat is het qua openbaar"bewijs" tot nu toe, niets dat de ernstige beschuldigingen onderbouwt dus.
Kanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het hele gebeuren dat BN'ers geëxposed worden als ze zich hebben misdragen is goed, maar dat betekend helaas ook dat er zich mensen melden die nogal fantasierijk zijn. Dit gevoel heb ik heel erg bij die Nena. Het enige wat ik zie is een dikkige megafan die door aandachtstekort even haar 5 minutes of fame wil, waarschijnlijk met de intentie bekend te willen worden.
Ik denk dus dat mensen dit soort beschuldigingen minder snel aannemen als het wordt gedaan door een onaantrekkelijker persoon of een persoon met overgewicht (niet dat overgewicht onaantrekkelijk is, maar wordt als niet zo fantastisch gezien). Kan dus daarmee te maken hebben dat die persoon het gewicht van het meisje eraan koppelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan
Wat dat met haar gewicht heeft te maken lijkt me ook wel een even een -zie mij eens stoer mijn momentje pakken op FOK! hihaho- maar dit terzijde, grote meid.
Maar ze is dus niet de enige die zich opeens meldt.
Ik zie dat als geslijm. Als B-acteur moet je iedere fan koesteren lijkt me.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:38 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
In die openbare tweet zegt hij toch; ik hou ook van jou lieverd?
YPquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:59 schreef theunderdog het volgende:
Is er ondertussen al bewijs? of moeten we het vooralsnog doen met saaie verhaaltjes?
Elke artiest houdt van zijn fans.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zie dat als geslijm. Als B-acteur moet je iedere fan koesteren lijkt me.![]()
Ik denk namelijk echt niet dat hij als niet-vrijgezel in een openbare tweet de liefde zou verkondigen, laat staan aan een 14-jarige.
Ze zit al achter tralies dus een baby step is al voldoende.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:33 schreef Draak31 het volgende:
Schandalig eigenlijk als dit onwaar blijkt te zijn. Dan moet er snoeihard ingegrepen worden. Snoeihard.
Huh achter de tralies ja? Bron?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zit al achter tralies dus een baby step is al voldoende.
Ja, want wat moet onze knappe Thijs toch met dat dikkertje?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:49 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Ik denk dus dat mensen dit soort beschuldigingen minder snel aannemen als het wordt gedaan door een onaantrekkelijker persoon of een persoon met overgewicht (niet dat overgewicht onaantrekkelijk is, maar wordt als niet zo fantastisch gezien). Kan dus daarmee te maken hebben dat die persoon het gewicht van het meisje eraan koppelt.
Dat vind je walgelijk maar je hoopt wel dat iemand zelfmoord pleegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:48 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit ja.
YvonneRoddelcunt met haar 'spionnen'. Jamaar t is satire hoor. Gadver, mediaHilversum/Aalsmeer/DeMol/NOS mensen
Internet/asocial media
Ik "hoop" dat dat meisje zelfmoord pleegt als blijkt dat Thijs geen fuk gedaan heeft, en dat dan de pleuris uitbreekt. Maarja, accountje deleten en weer dooor.
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan
Wat dat met haar gewicht heeft te maken lijkt me ook wel een even een -zie mij eens stoer mijn momentje pakken op FOK! hihaho- maar dit terzijde, grote meid.
Maar ze is dus niet de enige die zich opeens meldt.
Op de foto’s te zien had ze in de tijd van Thijs geen overgewicht trouwens.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want wat moet onze knappe Thijs toch met dat dikkertje?
Feit is dat sommige mannen gewoon enorm goed gaan op jonge meisjes. Allah belooft niet voor niks al die 72 maagden in dat Valhalla van hem.
Nou, toen dat speelde had ze geen overgewicht ofzo. Zag ze eruit als een normale jong meisje die er prima uitziet. Maar ik vind het sowieso oppervlakkig wat je zegt. Alsof alleen mensen die, in jouw ogen dan, er goed uitzien lastig gevallen kunnen worden door mannen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.
Er zijn inderdaad nog wat verhalen verschenen, maar ook die vind ik nogal vaag overkomen. Wellicht dat Nena nog wat fake accountjes heeft aangemaakt om daar te gaan beschuldigen. We hebben het over een meid die niet helemaal normaal functioneert, ook al is dat zielig.
Jij begrijpt wel meer dingen niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:16 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waarom Thijs, als het waar is, een of ander middelmaatje zou kiezen als neukertje terwijl hij de prachtigste vrouwen met prachtige afgetrainde lichamen kan krijgen. Als 'ie het inderdaad heeft gedaan en ziek is in zijn hoofd is dat een verklaring, maar toch. Mannen gaan toch wel heel vaak voor uiterlijk. Nena is niet bepaald strak en buitensporig mooi. Tel daarbij op dat ze nogal wat obsessieve posts over Thijs het wereldwijde web op heeft geslingerd, waarbij het vanuit mijn oogpunt lijkt alsof ze de volgende mevrouw Römer wilde worden. Dat werd ze niet, en als je al niet de sterktste mentale conditie hebt, is het makkelijk om op een #metoo mee te liften om Thijs te 'straffen' omdat hij niet je vriendje wil zijn. Ik denk dat Thijs alleen uit medelijden heeft gehandeld en daarom contact had met Nena. Niet meer, niet minder.
Er zijn inderdaad nog wat verhalen verschenen, maar ook die vind ik nogal vaag overkomen. Wellicht dat Nena nog wat fake accountjes heeft aangemaakt om daar te gaan beschuldigen. We hebben het over een meid die niet helemaal normaal functioneert, ook al is dat zielig.
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:24 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Nou, toen dat speelde had ze geen overgewicht ofzo. Zag ze eruit als een normale jong meisje die er prima uitziet. Maar ik vind het sowieso oppervlakkig wat je zegt. Alsof alleen mensen die, in jouw ogen dan, er goed uitzien lastig gevallen kunnen worden door mannen?
Zegt een vrouw die zogenaamd huiselijk geweld heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
Oh nou dat gebeurt zeker hoor. Gebeurt bij alle soorten en maten vrouwen. Vind het een gekke gedachte van je.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoor dat soort verhalen nooit van normaal ogende mensen, inclui ikzelf.
Domme koe is idd de juiste benaming.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nee. Lees de post waar je op reageert anders nog een keer.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:24 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Nou, toen dat speelde had ze geen overgewicht ofzo. Zag ze eruit als een normale jong meisje die er prima uitziet. Maar ik vind het sowieso oppervlakkig wat je zegt. Alsof alleen mensen die, in jouw ogen dan, er goed uitzien lastig gevallen kunnen worden door mannen?
Misschien moet je eens wat voorzichtiger zijn met het uitbraken van allerlei superlatieven..quote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:33 schreef Draak31 het volgende:
Schandalig eigenlijk als dit onwaar blijkt te zijn. Dan moet er snoeihard ingegrepen worden. Snoeihard.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:31 schreef Draak31 het volgende:
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden. Echt zwaar nasty dit.
Thijs Römer gaat echt geen minderjarige 6- aanduwen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misbruik gaat niet om normale aantrekkingskracht, dat gaat om kansen zien, kansen creeeren, kansen pakken en machtsmisbruik.
Dat dat voor vrouwen notabene zo lastig te begrijpen lijkt is bijzonder te noemen.
Juist nu zou het fijn zijn om posts te laten staan. De discussie loopt verder niet uit de handquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:50 schreef yvonne het volgende:
Kan het ietsjes vriendelijker tegen elkaar. En ja er zijn 3 post weg. Of 4,kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |