SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede halve finale is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
De Zweedse Cornelia is favoriet om deze halve finale te winnen
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
Ligt dichter bij Europa dan Isralquote:
Diodatoquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
Kunnen we die knakker die eergisteren zong niet nog een keer doen? De Italiaanse Soldier On?
Als het die gozer uit Isral is dan hoop ik dat ze hem van het podium afgehaald hebben en afgevoerd hebben in een dwangbuisquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:51 schreef KingRoland het volgende:
ze waren toch met zn drien eerst toch
waar is die 3e gozer?
Ooooh wat sneuquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:51 schreef Greys het volgende:
Een Voloboi via het scherm want die heeft corona.
GELOOF HOOP EN LIEFDEquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maar @:coco en ik hadden liever LA the voices.
Goeie kans dat ze dat onder voorwaarden zouden mogenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dit.
Straks wil Egypte ook meedoen?
Coronaquote:
Stukje grensoverschrijdend gedragquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:52 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
de ongevraagde zoen ook gevonden
Geen zin.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Straks mag iemand anders de OP pakken. @:fetx @:Coco
Ik ben tegen Wilfred.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef GGMM het volgende:
Of je nou VI kijkt of ESF, de filmpjes tussendoor zijn altijd niet leuk
bij VI welquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef GGMM het volgende:
Of je nou VI kijkt of ESF, de filmpjes tussendoor zijn altijd niet leuk
Als Will Smith het kan...quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je doen?
Op zichzelf staand zijn het 'kleine irritante dingen'. Alles bij elkaar is het een taffeslul. Maar ja, ze kunnen hem moeilijk tijdens een live uitzending op z'n muil beuken. (Al had ik het graag gezien.)
eens wel, dat kon echt nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben blij dat Nederland zich hersteld heeft van de Sienkes, Toppers en indianenvrouwtjes en trommelaars.
Man man man wat was dat slecht.
Dit kan ik echt onmogelijk een like gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Will Smith zich even bij de balie melden
Alleen jammer dat er een Treintje tussendoor kwamquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben blij dat Nederland zich hersteld heeft van de Sienkes, Toppers en indianenvrouwtjes en trommelaars.
Man man man wat was dat slecht.
Zelfs @Mexicanobakker zal dit geen like geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Will Smith zich even bij de balie melden
Soms ga je 2 stappen vooruit en weer 1 terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een Treintje tussendoor kwam
Ik heb het wel gedaan, want een goeie dad-joke verdient datquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit kan ik echt onmogelijk een like geven
Niks geleerd van 1991quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaan ze nou echt die enorme backstage failers in het zonnetje zetten? Slechtste organisatorische Eurovisie in jaren.
Ik vind Chanel te duurquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
I love Chanel. Ik vind haar zo leuk en energiek.
Geen ponypacks dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Laat maar.
Matige act.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Laat maar.
Zwiftquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen geen tijd om te fietsen tijdens Giro!
Zoals?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dit niks.
Ik heb liever iets Aziatisch.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Minder dan Malta en Cyprus
Edit: nvm die ass shake verandert de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ben voor Georgi in plaats van Belgi, verder eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Aratanax het volgende:
Tijd voor een lijstje met qualifiers:
Zweden
Ierland
Polen
Australi
Estland
Servi
Finland
San Marino
Tsjechi
Belgi
SPONSOR.Marocon-oil voor in je haar.quote:
Geven en nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is ook wel een lekker blond wijf
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Nizno het volgende:
ow koel, ik zit twitter nog even door te bladeren, zweden had een mening over Sienekes nummer
[ twitter ]
Zal uiteraard wel met een knipoog uitgesproken zijnDeze mening verdient een like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is ook wel een lekker blond wijf
Die is dood.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef BufordTJustice het volgende:
Dit had Freddie mercury moeten zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cyprus niet door. Jou nemen we niet meer serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Zeker door:
Zweden
Polen
Australi
Servi
Waarschijnlijk:
Finland
San Marino
Tsjechi
Estland
Twijfel:
Azerbeidzjan
Roemeni
Niet:
Montenegro
Georgi
Isral
Cyprus
Ierland
Malta
Belgi
Macedoni
Dat vind ik toch wel de grootste rotsmoes van allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef TLC het volgende:
UK krijgt weer heel weinig punten want Brexit
Ze konden winnen of tweede worden maar hadden ze geen zin in.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Nizno het volgende:
ow koel, ik zit twitter nog even door te bladeren, zweden had een mening over Sienekes nummer
[ twitter ]
Zal uiteraard wel met een knipoog uitgesproken zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Tsja, niemand vind de UK aardig dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel de grootste rotsmoes van allemaal
Macklemore.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Deze man doet me aan een andere rapper denken maar ik kan niet op z'n naam komen
50 centquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Deze man doet me aan een andere rapper denken maar ik kan niet op z'n naam komen
Lil kleine.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Kanye Westquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Zaterdag ben ik er niet, erg jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Zaterdag wordt diep diep diep in de nacht.
om half twee zullen ze wel klaar zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Aratanax het volgende:
Puntentellen met deze drie pipo's wordt zo'n topshow
Al vijf edities geen publiekspunten meer gehadquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze konden winnen of tweede worden maar hadden ze geen zin in.
?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
Nog steeds ongelofelijk dat Duitsland een populaire band gewoon doei heeft gezegd.
Duitsland staat 27e in de bookies terwijl ze al zeker zijn van de finale waar maar 25 landen aan mee doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef Evenstar het volgende:
0 punten van televoters en 0 punten van de jury dit.
Belgie iig niet, want die gaan niet door.quote:
Neuhquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
doe die zin eens opnieuw als je wilt...
Ja laat ook maar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Belgie iig niet, want die gaan niet door.
De puntentelling is altijd wel het leukst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:
oke dan vergeef me dat ik t niet snapquote:
Ja, want het zou niet "radio friendly" zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
Nog steeds ongelofelijk dat Duitsland een populaire band gewoon doei heeft gezegd.
Niemand kent Duncan nog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Evenstar het volgende:
Maneskin is toch wel geniaal bezig geweest. Jaar lang aandacht weten vast te houden, overal in de wereld uitverkochte zalen. Kunnen weinig winnaars zeggen.
... en dan dag voor finale een single uitbrengen
Jeanguquote:
Klopt. Zondag een punthoofd @Neef_Wuppiequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:
jij snapt die zin?!?!?!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want het zou niet "radio friendly" zijn
Terwijl ze daar een nationale finale hebben, dus dan was het daar toch al afgevallen?
Dat zeker. Ook erg jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zondag een punthoofd @:neef_wuppie
Zij welquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Haha, Belgi gewoon als eerste genoemd.
Ja sowieso onzin maar ze hadden vast geen zin in de winst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want het zou niet "radio friendly" zijn
Terwijl ze daar een nationale finale hebben, dus dan was het daar toch al afgevallen?
Azerbaijan doet ook mee.quote:
Had je maar moeten stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doorgestoken kaart. We worden beflikkerd hier.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Belgie iig niet, want die gaan niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |