Ierland ook iddquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
Ik wil Cyprus en Ierland zaterdag wel nog een keertje zien.
Als t goed is kunnen Italië en Duitsland nu ook stemmen. Spanje en Frankrijk konden de vorige semi stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Engeland. Kon eerste semi niet stemmen. Nu wel. Geen idee waarom.
Het gaat om de muziek hé.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
Ik wil Cyprus en Ierland zaterdag wel nog een keertje zien.
ALL I KNOW ALL I KNOHOOOOWquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Moira het volgende:
oh Polen doet wel het leuke ooohoohoooohhh stukje als clip
@Danny en ik kennen alleen de grote big 4 (accountancy kantoren)quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eigenlijk de big 5....zitten meteen in de finale maar hun nummer kan niet 'groeien'.
Alles om Rusland te fucken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Sinds wanneer hoort Australië bij Europa wtf
PWC goden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:danny en ik kennen alleen de grote big 4 (accountancy kantoren)
Ja dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef KingRoland het volgende:
2015quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Wat moet je doen?quote:
Arme BDOquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:danny en ik kennen alleen de grote big 4 (accountancy kantoren)
Klopt, is vaak in hun nadeel geweest denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eigenlijk de big 5....zitten meteen in de finale maar hun nummer kan niet 'groeien'.
Hebben we het nu over Derksen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je doen?
Op zichzelf staand zijn het 'kleine irritante dingen'. Alles bij elkaar is het een taffeslul. Maar ja, ze kunnen hem moeilijk tijdens een live uitzending op z'n muil beuken. (Al had ik het graag gezien.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |