Geen ponypacks dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Laat maar.
Matige act.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen. Laat maar.
Zwiftquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen geen tijd om te fietsen tijdens Giro!
Zoals?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dit niks.
Ik heb liever iets Aziatisch.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Minder dan Malta en Cyprus
Edit: nvm die ass shake verandert de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ben voor Georgië in plaats van België, verder eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Aratanax het volgende:
Tijd voor een lijstje met qualifiers:
Zweden
Ierland
Polen
Australië
Estland
Servië
Finland
San Marino
Tsjechië
België
SPONSOR.Marocon-oil voor in je haar.quote:
Geven en nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is ook wel een lekker blond wijf
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Nizno het volgende:
ow koel, ik zit twitter nog even door te bladeren, zweden had een mening over Sienekes nummer
[ twitter ]
Zal uiteraard wel met een knipoog uitgesproken zijnDeze mening verdient een like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is ook wel een lekker blond wijf
Die is dood.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef BufordTJustice het volgende:
Dit had Freddie mercury moeten zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cyprus niet door. Jou nemen we niet meer serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Zeker door:
Zweden
Polen
Australië
Servië
Waarschijnlijk:
Finland
San Marino
Tsjechië
Estland
Twijfel:
Azerbeidzjan
Roemenië
Niet:
Montenegro
Georgië
Israël
Cyprus
Ierland
Malta
België
Macedonië
Dat vind ik toch wel de grootste rotsmoes van allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef TLC het volgende:
UK krijgt weer heel weinig punten want Brexit
Ze konden winnen of tweede worden maar hadden ze geen zin in.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Nizno het volgende:
ow koel, ik zit twitter nog even door te bladeren, zweden had een mening over Sienekes nummer
[ twitter ]
Zal uiteraard wel met een knipoog uitgesproken zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Tsja, niemand vind de UK aardig dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel de grootste rotsmoes van allemaal
Macklemore.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Deze man doet me aan een andere rapper denken maar ik kan niet op z'n naam komen
50 centquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Deze man doet me aan een andere rapper denken maar ik kan niet op z'n naam komen
Lil kleine.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |