Ik ben tegen Wilfred.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef GGMM het volgende:
Of je nou VI kijkt of ESF, de filmpjes tussendoor zijn altijd niet leuk
bij VI welquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef GGMM het volgende:
Of je nou VI kijkt of ESF, de filmpjes tussendoor zijn altijd niet leuk
Als Will Smith het kan...quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je doen?
Op zichzelf staand zijn het 'kleine irritante dingen'. Alles bij elkaar is het een taffeslul. Maar ja, ze kunnen hem moeilijk tijdens een live uitzending op z'n muil beuken. (Al had ik het graag gezien.)
eens wel, dat kon echt nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben blij dat Nederland zich hersteld heeft van de Sienkes, Toppers en indianenvrouwtjes en trommelaars.
Man man man wat was dat slecht.
Dit kan ik echt onmogelijk een like gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Will Smith zich even bij de balie melden
Alleen jammer dat er een Treintje tussendoor kwamquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben blij dat Nederland zich hersteld heeft van de Sienkes, Toppers en indianenvrouwtjes en trommelaars.
Man man man wat was dat slecht.
Zelfs @Mexicanobakker zal dit geen like geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Will Smith zich even bij de balie melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |