Kanye Westquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef GGMM het volgende:
Deze man doet me aan een andere rapper denken maar ik kan niet op z'n naam komen
Zaterdag ben ik er niet, erg jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Zaterdag wordt diep diep diep in de nacht.
om half twee zullen ze wel klaar zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Aratanax het volgende:
Puntentellen met deze drie pipo's wordt zo'n topshow
Al vijf edities geen publiekspunten meer gehadquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze konden winnen of tweede worden maar hadden ze geen zin in.
?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
Nog steeds ongelofelijk dat Duitsland een populaire band gewoon doei heeft gezegd.
Duitsland staat 27e in de bookies terwijl ze al zeker zijn van de finale waar maar 25 landen aan mee doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef Evenstar het volgende:
0 punten van televoters en 0 punten van de jury dit.
Belgie iig niet, want die gaan niet door.quote:
Neuhquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
doe die zin eens opnieuw als je wilt...
Ja laat ook maar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Belgie iig niet, want die gaan niet door.
De puntentelling is altijd wel het leukst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:
oke dan vergeef me dat ik t niet snapquote:
Ja, want het zou niet "radio friendly" zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
Nog steeds ongelofelijk dat Duitsland een populaire band gewoon doei heeft gezegd.
Niemand kent Duncan nog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Evenstar het volgende:
Maneskin is toch wel geniaal bezig geweest. Jaar lang aandacht weten vast te houden, overal in de wereld uitverkochte zalen. Kunnen weinig winnaars zeggen.
... en dan dag voor finale een single uitbrengen
Jeanguquote:
Klopt. Zondag een punthoofd @Neef_Wuppiequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Zipportal het volgende:
jij snapt die zin?!?!?!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want het zou niet "radio friendly" zijn
Terwijl ze daar een nationale finale hebben, dus dan was het daar toch al afgevallen?
Dat zeker. Ook erg jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zondag een punthoofd @:neef_wuppie
Zij welquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Haha, België gewoon als eerste genoemd.
Ja sowieso onzin maar ze hadden vast geen zin in de winst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, want het zou niet "radio friendly" zijn
Terwijl ze daar een nationale finale hebben, dus dan was het daar toch al afgevallen?
Azerbaijan doet ook mee.quote:
Had je maar moeten stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doorgestoken kaart. We worden beflikkerd hier.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Belgie iig niet, want die gaan niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |