abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 mei 2022 @ 16:56:40 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770698
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus alle goede karakters zijn door 'Rechts' bedacht? :D
Jij zou echt een goeie persvoolichter voor Biden met al die wazige conclusies die je trekt :P.

Nee, voorheen werkten linkse en rechtse mensen gewoon samen aan een project waardoor de focus gewoon op entertainen lag, maar hollywood is zo enorm opgeschoven naar extreem links, wokeness, dat er geen rechts persoon meer werkt in die business. En dan krijg je dus deze eenzijdig activitische drek, en das niet alleen Star Trek of Disney maar ook bijv Netflix.

En dat zie je nu gelukkig overal terug, Netflix en Disney krijgen openbaar meer en meer kritiek en ze lijken het zich een beetje te gaan beseffen dat activisme wellicht geen geweldige vorm van entertainment is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204770705
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Misschien moet je even lezen wat er staat en probeer het dan nog eens.
Misschien moet jij je eens verdiepen in de woede die de sequels opriep bij een deel van de fans. Jij roept trots dat je het niet erg vond dat Finn zwart is. Helemaal prima man, dat beweer ik dan ook nergens.

Maar de woke-woede zat hem vooral in het hoge diversiteitsgehalte van de main cast. En dan waren er dus idioten die deze boosheid gingen afreageren op de actrice die Rose speelde, alsof zij daar ook maar ene reet mee te maken heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 17:01:22 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_204770729
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jij zou echt een goeie persvoolichter voor Biden met al die wazige conclusies die je trekt :P.

Nee, voorheen werkten linkse en rechtse mensen gewoon samen aan een project waardoor de focus gewoon op entertainen lag, maar hollywood is zo enorm opgeschoven naar extreem links, wokeness, dat er geen rechts persoon meer werkt in die business. En dan krijg je dus deze eenzijdig activitische drek, en das niet alleen Star Trek of Disney maar ook bijv Netflix.

En dat zie je nu gelukkig overal terug, Netflix en Disney krijgen openbaar meer en meer kritiek en ze lijken het zich een beetje te gaan beseffen dat activisme wellicht geen geweldige vorm van entertainment is.
Je weet wie er rechts en links waren in Hollywood? Welke rechtse mensen zijn afgehaakt wegens wokeness? :o
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 mei 2022 @ 17:03:22 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770742
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jouw woorden, Willempie:
[..]
De zwarte hoofdpersoon kan niets fout doen en dat schijnt jou te irriteren. Maar zoals ik al eerder aangaf: zo rollen films en series nou eenmaal. Kirk lapt alle regels aan de laars en is zo'n beetje de grootste held die Starfleet ooit heeft gekend. Ik vermoed dat jij je daar niet aan ergert.

Als de hoofdpersoon iets fout doet - zoasl Burnham - dan wordt die op een gegeven moment gerehabiliteerd. Dat is zo'n beetje de standaard character arc voor helden.

Verder vond ik Discovery prima te pruimen, de ene aflevering was beter dan de andere en seizoen twee vond ik vermakelijk dan het eerste. Dat hele woke-gedoe is mij nooit opgevallen, simpelweg omdat ik mij er niet mee bezighoud, laat staan dat ik mij erover opwind.
Nope, dat ging niet specifiek over Burnham, maar dat zijn gewoon de "regels" in hollywood en ja, daar valt ze dan ook onder, maar het is niet de enige reden waarom het zo'n slecht personage is.

https://www.stephenwillis.co/star-trek-discovery-garbage/

Kijk, het wil niet zeggen dat JIJ het niet leuk mag vinden, maar "onze" kritiek hier is onder de die hard fans wel zo'n beetje de norm hoor. Dat mag je ontkennen, maar de cijfers en reviews liegen gewoon niet.

Men is er klaar mee. Niets mis met diversiteit wel iets mis met diversiteit als enige doel hebben. Of ga je beweren dat Red Dwarf, dat 75% niet blank was, universeel gehaat werd omdat er donkere mensen in zitten?

Diversiteit is prima, maar niet als het ten koste gaat van alles, en ja, dat is helaas heel vaak wel het geval tegenwoordig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:04:17 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770749
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je weet wie er rechts en links waren in Hollywood? Welke rechtse mensen zijn afgehaakt wegens wokeness? :o
Noem buiten Chris Hemsworth 1 Hollywood persoon van een beetje invloed die openlijk republikein is?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204770767
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, dat ging niet specifiek over Burnham, maar dat zijn gewoon de "regels" in hollywood en ja, daar valt ze dan ook onder, maar het is niet de enige reden waarom het zo'n slecht personage is.

https://www.stephenwillis.co/star-trek-discovery-garbage/

Kijk, het wil niet zeggen dat JIJ het niet leuk mag vinden, maar "onze" kritiek hier is onder de die hard fans wel zo'n beetje de norm hoor. Dat mag je ontkennen, maar de cijfers en reviews liegen gewoon niet.

Men is er klaar mee. Niets mis met diversiteit wel iets mis met diversiteit als enige doel hebben. Of ga je beweren dat Red Dwarf, dat 75% niet blank was, universeel gehaat werd omdat er donkere mensen in zitten?

Diversiteit is prima, maar niet als het ten koste gaat van alles, en ja, dat is helaas heel vaak wel het geval tegenwoordig.
Ik zou je toch aanraden om je obsessie met 'woke' los te laten. Een serie is kut omdat de verhaallijn zuigt of de personages niet goed zijn geschreven, niet omdat twee homo's elkaar elke aflevering op de mond mogen zoenen (hiermee verwijs ik naar een eerdere klacht van Chivaz).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 17:08:43 #157
323401 Kijkertje
met filter
pi_204770779
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Noem buiten Chris Hemsworth 1 Hollywood persoon van een beetje invloed die openlijk republikein is?
Dus er zijn geen Republikeinen die de kans krijgen in Hollywood? Waarom beginnen ze dan niet hun eigen toko? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 mei 2022 @ 17:11:12 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770797
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik zou je toch aanraden om je obsessie met 'woke' los te laten. Een serie is kut omdat de verhaallijn zuigt of de personages niet goed zijn geschreven, niet omdat twee homo's elkaar elke aflevering op de mond mogen zoenen (hiermee verwijs ik naar een eerdere klacht van Chivaz).
Nope, de oorlog is pas net begonnen en een paar maanden geleden riep iedereen hier dat woke niet eens bestond :').

En dat is weliswaar niet de reden waarom een serie kut is, maar het is wel een prima teken van "kijk ons eens hip en een ally zijn!" Virtue signallen. Want wat voegen die 2 nou eigenlijk toe aan de crew op cute en schattig samen zijn? Ze zijn de token gays, en meer niet.

Maar goed, jij bent duidelijk van de stroming; just consume product, get excited for next product!

Ieder zijn ding.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:15:09 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770820
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus er zijn geen Republikeinen die de kans krijgen in Hollywood? Waarom beginnen ze dan niet hun eigen toko? :D
Doen ze, Daily Wire.

En idd, die worden kapot gemaakt, er zullen vast nog een paar republikeinen "under cover" werken, maar zodra je 1 "rechtse" tweet post lig je eruit, zie Gina Carano.

Vrijwel elk Hollywoodtype dat tweet is pro dems, pro Biden, en al zeker 10000% anti Trump, zie Cathy Griffin met dr bloederige afgehakte kop van Trump, dat was echt zo stunning and brave!

Hollywood is een links broeinest van activisten. Daarom "Oscars so woke".

Dat die mensen allemaal perverse kleuterneukers blijken te zijn is puur toeval B-).

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 16-05-2022 17:26:14 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204770826
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, de oorlog is pas net begonnen en een paar maanden geleden riep iedereen hier dat woke niet eens bestond :').

En dat is weliswaar niet de reden waarom een serie kut is, maar het is wel een prima teken van "kijk ons eens hip en een ally zijn!" Virtue signallen. Want wat voegen die 2 nou eigenlijk toe aan de crew op cute en schattig samen zijn? Ze zijn de token gays, en meer niet.

Maar goed, jij bent duidelijk van de stroming; just consume product, get excited for next product!

Ieder zijn ding.
Ik ben van de stroming: een serie/film is kut of niet. Hoeveel homo's, vrouwen of transgenders er voorbijkomen zal mij een rotzorg zijn. Daar ben ik ook totaal niet mee bezig. Lijkt mij een buitengewoon vermoeiende manier om naar films en series te kijken.

Rise of the Skywalker is bijvoorbeeld de kutste Star Wars die ooit is gemaakt, maar niet omdat er teveel vrouwen en minderheden opduiken in de film. Nee, omdat het verhaal te kut is voor woorden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 17:23:10 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770866
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben van de stroming: een serie/film is kut of niet. Hoeveel homo's, vrouwen of transgenders er voorbijkomen zal mij een rotzorg zijn. Daar ben ik ook totaal niet mee bezig. Lijkt mij een buitengewoon vermoeiende manier om naar films en series te kijken.

Rise of the Skywalker is bijvoorbeeld de kutste Star Wars die ooit is gemaakt, maar niet omdat er teveel vrouwen en minderheden opduiken in de film. Nee, omdat het verhaal te kut is voor woorden.
Sja, dat mag, Ik en velen met mij zijn wel klaar met verkrachtigen van bestaande iconische personages/franchises. Han Solo als slechte vader en partner, Luke als mislukte Jedi die groene melk uit de tiet drinkt en niet eens tegen Rey op kan etc etc. En dat blijkt uit de aandelen Netflix en Disnet gelukkig.

En daar zijn we het dan deels over eens, al was The last Jedi net zo goed totaal bagger. En je verwart wederom de aanwezigheid van vrouwen/Poc/LGBTQ+ met de kwaliteit van die personages. Er is niets mis mee als ze erin zitten, wel iets mis als ze er alleen inzitten om een checkbox aan te kunnen vinken om vervolgens niets met het personage te doen, zie Finn.

Dan heb je gewoon de ouderwetse "neger/homo omdat het moet" heruitgevonden, nou chapeau hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:23:40 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204770869
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus alle goede karakters zijn door 'Rechts' bedacht? :D
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je weet wie er rechts en links waren in Hollywood? Welke rechtse mensen zijn afgehaakt wegens wokeness? :o
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus er zijn geen Republikeinen die de kans krijgen in Hollywood? Waarom beginnen ze dan niet hun eigen toko? :D
Wat een leuke troll-achtige vragen, de koffie smaakt goed vanochtend in huize Kijkertje zo te zien.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben van de stroming: een serie/film is kut of niet. Hoeveel homo's, vrouwen of transgenders er voorbijkomen zal mij een rotzorg zijn. Daar ben ik ook totaal niet mee bezig. Lijkt mij een buitengewoon vermoeiende manier om naar films en series te kijken.

Rise of the Skywalker is bijvoorbeeld de kutste Star Wars die ooit is gemaakt, maar niet omdat er teveel vrouwen en minderheden opduiken in de film. Nee, omdat het verhaal te kut is voor woorden.
Dit is een mooie gaslight.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204770937
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, dat mag, Ik en velen met mij zijn wel klaar met verkrachtigen van bestaande iconische personages/franchises. Han Solo als slechte vader en partner, Luke als mislukte Jedi die groene melk uit de tiet drinkt en niet eens tegen Rey op kan etc etc. En dat blijkt uit de aandelen Netflix en Disnet gelukkig.

En daar zijn we het dan deels over eens, al was The last Jedi net zo goed totaal bagger. En je verwart wederom de aanwezigheid van vrouwen/Poc/LGBTQ+ met de kwaliteit van die personages. Er is niets mis mee als ze erin zitten, wel iets mis als ze er alleen inzitten om een checkbox aan te kunnen vinken om vervolgens niets met het personage te doen, zie Finn.

Dan heb je gewoon de ouderwetse "neger/homo omdat het moet" heruitgevonden, nou chapeau hoor.
Het probleem is echter dat een aanzienlijke groep conservatieve 'fans' dus wel degelijk moeite had met de diversiteit an sich. Daarom kreeg de meid die Rose speelde ook een enorme berg haat over zich heen. Ik zeg niet dat jij tot die groep behoort, maar dat zijn wel dezelfde types die zich enorm druk maken om 'woke' in films.

Verder vond ik TLJ prima. Goede zet om van Luke een gedesillusioneerde ouwe man te maken, die terechte kritiek uit op de decadentie van de Jedi Order.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 17:37:49 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204770957
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben van de stroming: een serie/film is kut of niet. Hoeveel homo's, vrouwen of transgenders er voorbijkomen zal mij een rotzorg zijn. Daar ben ik ook totaal niet mee bezig. Lijkt mij een buitengewoon vermoeiende manier om naar films en series te kijken.

Rise of the Skywalker is bijvoorbeeld de kutste Star Wars die ooit is gemaakt, maar niet omdat er teveel vrouwen en minderheden opduiken in de film. Nee, omdat het verhaal te kut is voor woorden.
Dat had meer te maken met dat het een 3 religie filmreeks was en door verschillende regisseurs gemaakt waardoor er nogal verschil was qua verhaal lijn en uitvoering en afwerking, en de personages.
Erg jammer na de eerste film zat er best potentie in.

En ja op een of andere manier moet het er vaak alsnog ingestopt worden dat iemand homo of lesbisch is.. waarom geen idee maar soms komt het verhaal niet ten goede helaas.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:43:11 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204770985
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het probleem is echter dat een aanzienlijke groep conservatieve 'fans' dus wel degelijk moeite had met de diversiteit an sich. Daarom kreeg de meid die Rose speelde ook een enorme berg haat over zich heen. Ik zeg niet dat jij tot die groep behoort, maar dat zijn wel dezelfde types die zich enorm druk maken om 'woke' in films.

Verder vond ik TLJ prima. Goede zet om van Luke een gedesillusioneerde ouwe man te maken, die terechte kritiek uit op de decadentie van de Jedi Order.
Het is interessant hoe je je constant langs de kern van het issue probeert te wentelen, om het probleem te zoeken bij degenen die het slechts opmerken en benoemen. Misschien moet je toch eens terug naar de kern, ik denk dat dit ook een dialoog een stuk makkelijker maakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204771021
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]


Dat die mensen allemaal perverse kleuterneukers blijken te zijn is puur toeval B-).
zo zo dat is weer eens een flinke beschuldiging daar heb je vast goede bewijzen voor. Net zoals de kelder onder een pizza zaak. :O
  maandag 16 mei 2022 @ 17:52:02 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771036
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het probleem is echter dat een aanzienlijke groep conservatieve 'fans' dus wel degelijk moeite had met de diversiteit an sich. Daarom kreeg de meid die Rose speelde ook een enorme berg haat over zich heen. Ik zeg niet dat jij tot die groep behoort, maar dat zijn wel dezelfde types die zich enorm druk maken om 'woke' in films.

Verder vond ik TLJ prima. Goede zet om van Luke een gedesillusioneerde ouwe man te maken, die terechte kritiek uit op de decadentie van de Jedi Order.
Mjah, dat er idioten online zijn hoeven we niet over te discussieren idd. Maar op de normale Star Wars fora, site, YT kanalen, wordt ze gewoon, terecht, afgemaakt als waardeloos personage, niet omdat ze Aziatisch is.

Dat is namelijk gewoon de standaard taktiek van Hollywood, kritiek op ons activisme? RACIST!!!!!! En ja, ook daar zijn tientallen voorbeelden van de vinden, producers en acteurs die hun fans openlijk aanvallen omdat ze kritiek hebben. En dan wil er nog iemand beweren dat het geen activisten zijn?

Jij vond hem prima, de rest van de wereld niet gezien de nog ruime 42% op Rotten tomatoes. En de karaktermoord op Luke is precies wat eerder ook al aangehaald werd, een blanke hetero kan nooit meer de held zijn, die moet of evil zijn, of overklast door een vrouw die overal beter in is dan hij (Luke/Rey, Loki/Female Loki, Hawkeye/Kate Bishop. Dr Strange/Wanda etc etc,etc).

Als jij dit patroon niet ziet, of niet wil zien, dan wens ik je verder veel plezier met je activisme hoor. Maar gezien alle cijfers die ik je heb laten zien ben je redelijk alleen daarin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:53:22 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771047
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
zo zo dat is weer eens een flinke beschuldiging daar heb je vast goede bewijzen voor. Net zoals de kelder onder een pizza zaak. :O
https://www.marca.com/en/(...)2601dfe578b4594.html

Ik doe er 1 voor je, en verder zal de naam Epstein de rest wel invullen mag ik hopen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:53:34 #169
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204771048
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
zo zo dat is weer eens een flinke beschuldiging daar heb je vast goede bewijzen voor. Net zoals de kelder onder een pizza zaak. :O
Haha, aldus degene die vandaag nog meermaals andere users voor rechtsextremist probeerde weg te zetten, zonder verder enig bewijs.

🤡_!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 mei 2022 @ 17:55:04 #170
323401 Kijkertje
met filter
pi_204771064
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat een leuke troll-achtige vragen, de koffie smaakt goed vanochtend in huize Kijkertje zo te zien.

Tja je zal je maar bezighouden met wie er links en rechts is in Hollywood. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 mei 2022 @ 17:58:19 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771082
quote:
88s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja je zal je maar bezighouden met wie er links en rechts is in Hollywood. :D
Ja, je zal maar de hele tijd reageren op mensen en die mensen dan beschuldigen van zich ergens mee bezig houden :').

JIj hebt echt totaal geen zelfreflectie he? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 18:05:06 #172
323401 Kijkertje
met filter
pi_204771128
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, je zal maar de hele tijd reageren op mensen en die mensen dan beschuldigen van zich ergens mee bezig houden :').

JIj hebt echt totaal geen zelfreflectie he? :').
Tja het zijn je eigen woorden :D

Als je je daar niet mee bezighoudt hoe weet je dan dat rechts niet meer werkzaam is in die business?

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, voorheen werkten linkse en rechtse mensen gewoon samen aan een project waardoor de focus gewoon op entertainen lag, maar hollywood is zo enorm opgeschoven naar extreem links, wokeness, dat er geen rechts persoon meer werkt in die business. En dan krijg je dus deze eenzijdig activitische drek, en das niet alleen Star Trek of Disney maar ook bijv Netflix.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204771158
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
https://www.marca.com/en/(...)2601dfe578b4594.html

Ik doe er 1 voor je, en verder zal de naam Epstein de rest wel invullen mag ik hopen?
Ik dacht dat het over Hollywood ging krijgen we een link over iets uit de UK.

Epstein die man waar Trump, Clinton en prins andrew ook wel eens langs ging. Welke acteurs stonden in het boekje van hem.

En volgens mij hebben we nog republikein genaamd geatz die minderjarige hoertjes neukt.

Verder heb je het over kleuterneukers daarvan heb ik nog geen greintje bewijs nu gezien. Kom nu eens met bewijzen van Hollywood sterren die zich vergrepen hebben aan kinderen onder de 6 jaar.
  maandag 16 mei 2022 @ 18:08:46 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771159
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja het zijn je eigen woorden :D

Als je je daar niet mee bezighoudt hoe weet je dan dat rechts niet meer werkzaam is in die business?
[..]

Het gaat weer eens volkomen over je heen. Ik ontken niet dat ik me er mee bezighou, maar jij reageert overal op, post dagelijks de halve dag door en toch denk je dat "je houdt je ergens mee bezig op hetzelfde forum waar ik me er mee bezig hou" een own is ofzo.

Iemand denken te ownen omdat die persoon op FOK! post, terwijl je die own op FOK! post heb ik al sinds de oprichting van FOK! een van de infantielste 'argumenten" ooit gevonden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 18:14:24 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_204771203
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het gaat weer eens volkomen over je heen. Ik ontken niet dat ik me er mee bezighou, maar jij reageert overal op, post dagelijks de halve dag door en toch denk je dat "je houdt je ergens mee bezig op hetzelfde forum waar ik me er mee bezig hou" een own is ofzo.

Iemand denken te ownen omdat die persoon op FOK! post, terwijl je die own op FOK! post heb ik al sinds de oprichting van FOK! een van de infantielste 'argumenten" ooit gevonden :').
Dus omdat ik post over de Amerikaanse politiek mag ik het niet raar vinden dat iemand zich bezighoudt met wie er links of rechts is in Hollywood? :D

Okeeeej .... _O-

Weer even genoeg gelachen :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 mei 2022 @ 18:16:32 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771220
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik dacht dat het over Hollywood ging krijgen we een link over iets uit de UK.

Epstein die man waar Trump, Clinton en prins andrew ook wel eens langs ging. Welke acteurs stonden in het boekje van hem.

En volgens mij hebben we nog republikein genaamd geatz die minderjarige hoertjes neukt.

Verder heb je het over kleuterneukers daarvan heb ik nog geen greintje bewijs nu gezien. Kom nu eens met bewijzen van Hollywood sterren die zich vergrepen hebben aan kinderen onder de 6 jaar.
"Hollywood" is gewoon de makkelijke verzamelnaam voor de enterainment industrie :').

En ook die term "kleuterneukers" neem je veels te letterlijk, waarschijnlijk opzettelijk omdat je nu denkt een punt te hebben ofzo.

Er zijn inmiddels tientallen voorbeelden van Hollywood mensen (en voor jou, die kunnen ook uit het VK komen ofzo!) die iig beschuldigd zijn of veroordeeld. je kan blijkbaar zelf niet googlen:

https://www.theguardian.c(...)d-son-kevin-dreyfuss
https://en.wikipedia.org/wiki/Woody_Allen_sexual_abuse_allegation
https://fox4kc.com/news/g(...)-against-child-lapd/
https://www.foxla.com/new(...)-sex-crimes-children
https://www.ranker.com/li(...)imes/celebrity-lists
https://news.sky.com/stor(...)n-hollywood-11110821

En das Pagina 1.

En voor je weer begint over dat het niet allemaal kinderen zijn,, dat klopt, maar dat is ook niet zo relevant want alleen jij "eist" dat het voldoet aan de wetenschappelijke term "kleuterneukers" anderen vinden seksueel misbruik in het algemeen niet zo best, maar daar denk jij vast anders over :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 17-05-2022 13:20:42 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 18:17:17 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771230
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus omdat ik post over de Amerikaanse politiek mag ik het niet raar vinden dat iemand zich bezighoudt met wie er links of rechts is in Hollywood? :D

Okeeeej .... _O-

Weer even genoeg gelachen :W
Dat je totaal geen gevoel voor humor hebt was allang duidelijk hoor. Maar het gaat boven je pet, we houden er over op.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204771269
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus alle goede karakters zijn door 'Rechts' bedacht? :D
Hihi. Wanneer een Links iemand een zin met "Dus" begint, dan weet je dat er een joekel van een (domme) stropop wordt geplaatst. En wederom wordt niet teleurgesteld.
pi_204771286
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is interessant hoe je je constant langs de kern van het issue probeert te wentelen, om het probleem te zoeken bij degenen die het slechts opmerken en benoemen. Misschien moet je toch eens terug naar de kern, ik denk dat dit ook een dialoog een stuk makkelijker maakt.
Maar degenen die iets opmerken en benoemen zijn juist het probleem. Die geven immers het hypocriete en domme in de Linkse wereld weer, en dat mag niet. De ideologie moet met alle macht worden verdedigd.
  maandag 16 mei 2022 @ 18:29:16 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771319
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:25 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Maar degenen die iets opmerken en benoemen zijn juist het probleem. Die geven immers het hypocriete en domme in de Linkse wereld weer, en dat mag niet. De ideologie moet met alle macht worden verdedigd.
Vandaar ook de haat jegens LibsOfTiktok, die doet niets anders dan door reposts laten zien hoe enorm gestoord veel extreem linkse activisten zijn in hun eigen woorden, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Alleen kinderen die we kunnen indoctrineren horen die videos te zien, niet de hele wereld zodat ze kunnen zien hoe ziek we zijn! :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 18:35:20 #181
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204771384
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:
En ook die term "kleuterneukers" neem je veels te autistisch letterlijk, waarschijnlijk opzettelijk omdat je nu denkt een punt te hebben ofzo.
Ah, we noemen eerst allemaal mensen 'groomers' maar dat mag je niet te letterlijk nemen. Goed verhaal.
  maandag 16 mei 2022 @ 18:37:01 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771406
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ah, we noemen eerst allemaal mensen 'groomers' maar dat mag je niet te letterlijk nemen. Goed verhaal.
Altijd nog beter dan deze "toevoeging" aan de discussie, die al een beetje cringe was omdat het om een met een smiley afgesloten bijzin/sneer ging.

Maar denk maar weer dat je met je post gevat overkomt hoor, ooit zal het je lukken....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2022 @ 18:38:54 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204771422
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:37 schreef HeatWave het volgende:
Altijd nog beter dan deze "toevoeging" aan de discussie, die al een beetje cringe was omdat het om een met een smiley afgesloten bijzin/sneer ging.
Het was geen toevoeging, hooguit een opmerking omdat je stelde dat dat te letterlijk werd genomen. Dat is zo'n beetje de definitie van grooming, maar kennelijk wordt daarmee dan iets heel anders bedoeld?
  maandag 16 mei 2022 @ 18:42:12 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771461
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:38 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het was geen toevoeging, hooguit een opmerking omdat je stelde dat dat te letterlijk werd genomen. Dat is zo'n beetje de definitie van grooming, maar kennelijk wordt daarmee dan iets heel anders bedoeld?
Het was gewoon niet zo relevant voor de discussie op dat moment, en ja, dat is mijn "fout" dan wellicht, maar een zin zo afgesloten met een B-) zou ik in de toekomst misschien niet zo bloedserieus nemen nee, daar zijn die smilies tenslotte voor he?

Zo helder? Of komt er nog een enorm sterk argument dat totaal offtopic is?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204771516
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:

Jij vond hem prima, de rest van de wereld niet gezien de nog ruime 42% op Rotten tomatoes. En de karaktermoord op Luke is precies wat eerder ook al aangehaald werd, een blanke hetero kan nooit meer de held zijn, die moet of evil zijn, of overklast door een vrouw die overal beter in is dan hij (Luke/Rey, Loki/Female Loki, Hawkeye/Kate Bishop. Dr Strange/Wanda etc etc,etc).
Gast......

Honderden jaren lang hadden blanke heteromannen het patent op heldendaden in boeken en films. Dan duikt voor de verandering eens een vrouwelijke jedi op als hoofdpersoon en dan loopt je daar een enorm drama van te maken. Hoe hadden vrouwen en minderheden zich al die jaren moeten voelen? Die waren immers nooit de held van het verhaal.

Dat van Rey die beter zou zijn dan Luke heb ik ook nooit zo ervaren. Ik vind het bizar dat je daar zo mee bezig bent. In plaats van het verhaal te nemen zoals het door de makers wordt gepresenteerd - en dat kun je absoluut bagger vinden - zoek jij er van alles achter, zoals dat blanke heteromannen gemarginaliseerd zou worden. Gast.....

En Rotten Tomatoes, tsja. Ik kijk zelf vaak op imdb en mijn ervaring is dat meest vocale zuurpruimen zich het meeste uiten. Dat zal op RT niet anders zijn. Bovendien zal mij dat verder een rotzorg zijn. Ik vond TLJ een prima film. Vinden anderen dat niet? Prima.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 18:55:48 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204771591
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gast......

Honderden jaren lang hadden blanke heteromannen het patent op heldendaden in boeken en films. Dan duikt voor de verandering eens een vrouwelijke jedi op als hoofdpersoon en dan loopt je daar een enorm drama van te maken. Hoe hadden vrouwen en minderheden zich al die jaren moeten voelen? Die waren immers nooit de held van het verhaal.

Dat van Rey die beter zou zijn dan Luke heb ik ook nooit zo ervaren. Ik vind het bizar dat je daar zo mee bezig bent. In plaats van het verhaal te nemen zoals het door de makers wordt gepresenteerd - en dat kun je absoluut bagger vinden - zoek jij er van alles achter, zoals dat blanke heteromannen gemarginaliseerd zou worden. Gast.....

En Rotten Tomatoes, tsja. Ik kijk zelf vaak op imdb en mijn ervaring is dat meest vocale zuurpruimen zich het meeste uiten. Dat zal op RT niet anders zijn. Bovendien zal mij dat verder een rotzorg zijn. Ik vond TLJ een prima film. Vinden anderen dat niet? Prima.
Kappen met je gast.

Je leest, of waarschijnlijker negeert opzettelijk, totaal niet wat mijn punt is.

Keer op keer beweer JIJ dat ik moeite heb met vrouwelijke/donkere/LGBTQ+ personages en keer op keer kom ik met argumenten dat dat gewoon niet het geval is maar dat het om verschrikkelijk slecht geschreven personages gaat.

Ik geef voorbeelden van voorheen diverse shows die ik goed vond zonder klachten, laat met cijfers zien dat de meerderheid van de fans het gewoon slechte series/films vinden, en toch blijf je drammen met je "hur dur omdat er een vrouw in zit hur dur" gelul.

Dus je kan in dit geval gewoon niet lezen of je bent moedwillig onoprecht bezig. Enorm vervelend gedrag als iemand oprecht een punt duidelijk probeert te maken zonder "gast....." minachting.

Zielig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204771684
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Misschien moet jij je eens verdiepen in de woede die de sequels opriep bij een deel van de fans. Jij roept trots dat je het niet erg vond dat Finn zwart is. Helemaal prima man, dat beweer ik dan ook nergens.

Maar de woke-woede zat hem vooral in het hoge diversiteitsgehalte van de main cast. En dan waren er dus idioten die deze boosheid gingen afreageren op de actrice die Rose speelde, alsof zij daar ook maar ene reet mee te maken heeft.
Het was vooral omdat de cast divers was om de diversiteit.
Niemand die daar opkeek toen Mace Windu een zwarte man bleek te zijn.
pi_204771699
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kappen met je gast.

Je leest, of waarschijnlijker negeert opzettelijk, totaal niet wat mijn punt is.

Keer op keer beweer JIJ dat ik moeite heb met vrouwelijke/donkere/LGBTQ+ personages en keer op keer kom ik met argumenten dat dat gewoon niet het geval is maar dat het om verschrikkelijk slecht geschreven personages gaat.
Waar - in bovenstaande tekst, die jij citeert - beweer ik dat jij moeite hebt met vrouwelijke/donkere/LGBTQ+ personages? Doe me een lol en wees mij op de betreffende passage.

quote:
Ik geef voorbeelden van voorheen diverse shows die ik goed vond zonder klachten, laat met cijfers zien dat de meerderheid van de fans het gewoon slechte series/films vinden, en toch blijf je drammen met je "hur dur omdat er een vrouw in zit hur dur" gelul.
Nergens stel ik dat jij TLJ kut vindt omdat er een vrouw in zit. Nee, jij loopt te pijpzeiken dat een 'blanke heteroman' niet meer de held zou kunnen zijn. Daar reageer ik op. Zie je eigen citaat:

quote:
Jij vond hem prima, de rest van de wereld niet gezien de nog ruime 42% op Rotten tomatoes. En de karaktermoord op Luke is precies wat eerder ook al aangehaald werd, een blanke hetero kan nooit meer de held zijn, die moet of evil zijn, of overklast door een vrouw die overal beter in is dan hij (Luke/Rey, Loki/Female Loki, Hawkeye/Kate Bishop. Dr Strange/Wanda etc etc,etc).
In onderstaande post ga ik enkel en alleen op die vreemde claim van jouw kant.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

Honderden jaren lang hadden blanke heteromannen het patent op heldendaden in boeken en films. Dan duikt voor de verandering eens een vrouwelijke jedi op als hoofdpersoon en dan loopt je daar een enorm drama van te maken. Hoe hadden vrouwen en minderheden zich al die jaren moeten voelen? Die waren immers nooit de held van het verhaal.

Dat van Rey die beter zou zijn dan Luke heb ik ook nooit zo ervaren. Ik vind het bizar dat je daar zo mee bezig bent. In plaats van het verhaal te nemen zoals het door de makers wordt gepresenteerd - en dat kun je absoluut bagger vinden - zoek jij er van alles achter, zoals dat blanke heteromannen gemarginaliseerd zou worden. Gast.....
quote:
Dus je kan in dit geval gewoon niet lezen of je bent moedwillig onoprecht bezig. Enorm vervelend gedrag als iemand oprecht een punt duidelijk probeert te maken zonder "gast....." minachting.

Zielig.
Als je dingen leest die er niet staan, snap ik dat je het vervelend vindt. Verklaart wel een hoop over de slachtofferrol die je jezelf continu aanmeet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204771759
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het was vooral omdat de cast divers was om de diversiteit.
Niemand die daar opkeek toen Mace Windu een zwarte man bleek te zijn.
Mace Windu was dan ook de enige donkere kerel in die hele fucking flim. Dat is zelfs voor die hard racisten nog wel te verkroppen. Zou niet best wezen als daar anno 2000 nog ophef over was.

Maar voor een deel van de conservatieve Star Wars-'fans' gingen de makers te ver toen vrijwel de gehele main cast plots bestond uit vrouwen en minderheden. De meid die Rose speelde, moest het vervolgens ontgelden. En daar kan ik dus met mijn verstand niet bij. Boze mannetjes die door het lint gaan omdat de cast 'divers was om de diversiteit'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 19:22:19 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204771843
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gast......

Honderden jaren lang hadden blanke heteromannen het patent op heldendaden in boeken en films. Dan duikt voor de verandering eens een vrouwelijke jedi op als hoofdpersoon en dan loopt je daar een enorm drama van te maken. Hoe hadden vrouwen en minderheden zich al die jaren moeten voelen? Die waren immers nooit de held van het verhaal.

Dat van Rey die beter zou zijn dan Luke heb ik ook nooit zo ervaren. Ik vind het bizar dat je daar zo mee bezig bent. In plaats van het verhaal te nemen zoals het door de makers wordt gepresenteerd - en dat kun je absoluut bagger vinden - zoek jij er van alles achter, zoals dat blanke heteromannen gemarginaliseerd zou worden. Gast.....

En Rotten Tomatoes, tsja. Ik kijk zelf vaak op imdb en mijn ervaring is dat meest vocale zuurpruimen zich het meeste uiten. Dat zal op RT niet anders zijn. Bovendien zal mij dat verder een rotzorg zijn. Ik vond TLJ een prima film. Vinden anderen dat niet? Prima.
Is dit belangrijk dan? Je lijkt te denken dat dit nogal essentieel en bepalend is. Ik heb vroeger altijd voorbeelden gehad die voornamelijk hetero waren, en heb nooit het gevoel gehad dat ik mij vanwege een verschil in seksuele oriëntatie (of geslacht of huidskleur) niet met hun kon identificeren.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kappen met je gast.

Je leest, of waarschijnlijker negeert opzettelijk, totaal niet wat mijn punt is.

Keer op keer beweer JIJ dat ik moeite heb met vrouwelijke/donkere/LGBTQ+ personages en keer op keer kom ik met argumenten dat dat gewoon niet het geval is maar dat het om verschrikkelijk slecht geschreven personages gaat.

Ik geef voorbeelden van voorheen diverse shows die ik goed vond zonder klachten, laat met cijfers zien dat de meerderheid van de fans het gewoon slechte series/films vinden, en toch blijf je drammen met je "hur dur omdat er een vrouw in zit hur dur" gelul.

Dus je kan in dit geval gewoon niet lezen of je bent moedwillig onoprecht bezig. Enorm vervelend gedrag als iemand oprecht een punt duidelijk probeert te maken zonder "gast....." minachting.

Zielig.
Koos moet het natuurlijk wel zo framen, omdat hij dan jou als verkapte racist/homofoob/seksist kan wegzetten. Het lijkt er voornamelijk op dat hij zelf stiekem wel erg achter de woke-beweging staat en iedereen die daar anders over denkt probeert te demoniseren en gaslighten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204771891
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is dit belangrijk dan? Je lijkt te denken dat dit nogal essentieel en bepalend is. Ik heb vroeger altijd voorbeelden gehad die voornamelijk hetero waren, en heb nooit het gevoel gehad dat ik mij vanwege een verschil in seksuele oriëntatie (of geslacht of huidskleur) niet met hun kon identificeren.
Nee, dat is ook helemaal niet belangrijk. Ik ben een godse fan van 80s films, waarin mannen zoals Schwarzenegger en Stallone aliens en bad guys aan stront schieten. Je kunt mij wakker maken voor dat soort shit.

Maar loop dan ook niet te pijpzeiken als vrouwen wat vaker de held zijn en gehakt maken van kerels. En dat is dus wel wat HeatWave doet, getuige dit citaat:

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:
Jij vond hem prima, de rest van de wereld niet gezien de nog ruime 42% op Rotten tomatoes. En de karaktermoord op Luke is precies wat eerder ook al aangehaald werd, een blanke hetero kan nooit meer de held zijn, die moet of evil zijn, of overklast door een vrouw die overal beter in is dan hij (Luke/Rey, Loki/Female Loki, Hawkeye/Kate Bishop. Dr Strange/Wanda etc etc,etc).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204772123
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, dat is ook helemaal niet belangrijk. Ik ben een godse fan van 80s films, waarin mannen zoals Schwarzenegger en Stallone aliens en bad guys aan stront schieten. Je kunt mij wakker maken voor dat soort shit.

Maar loop dan ook niet te pijpzeiken als vrouwen wat vaker de held zijn en gehakt maken van kerels. En dat is dus wel wat HeatWave doet, getuige dit citaat:
[..]

Al had de beste film uit die periode natuurlijk ook een vrouw als hoofdrolspeelster :P
pi_204772161
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:47 schreef kipknots het volgende:

[..]
Al had de beste film uit die periode natuurlijk ook een vrouw als hoofdrolspeelster :P
True.

Aliens en Terminator staan beiden in mijn top-5.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 mei 2022 @ 19:53:09 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204772209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, dat is ook helemaal niet belangrijk. Ik ben een godse fan van 80s films, waarin mannen zoals Schwarzenegger en Stallone aliens en bad guys aan stront schieten. Je kunt mij wakker maken voor dat soort shit.

Maar loop dan ook niet te pijpzeiken als vrouwen wat vaker de held zijn en gehakt maken van kerels. En dat is dus wel wat HeatWave doet, getuige dit citaat:
[..]

De reden dat het veel mensen stoort is omdat het niet meer natuurlijk komt. Er is actief activisme gaande om alles 'inclusiever' en 'diverser' te maken. Voor zover ik weet was het totaal geen probleem dat je in de jaren 90, The Fresh Prince, Cosby Show of Family Matters had. En niemand boeide het dat je in de jaren 2000, Will & Grace, Brokeback Mountain had of Halle Berry als Bond girl. Omdat iedereen wist dat die mensen werden geselecteerd op kwaliteit en een originele verhaallijn. Nu heb je een doorgeslagen identiteitspolitiek waar mensen bewust worden geselecteerd op huidskleur, seksuele oriëntatie, geslacht en het zogenaamde 'genderidentiteit'.

En dan met teksten als, 'ja maar de filmindustrie is nog veel te wit', de reclames zijn nog 'veel te hetero', veel te veel 'cis-normatieve' rollen in series. 'Actrice X gaat door het stof voor het doen van een voice-over van een donker persoon in een cartoon', 'mensen van kleur zijn 15% van de bevolking, maar nog maar 9% van alle hoofdrollen'. 'Helaas is nog maar 4% van de regisseurs vrouw', 'voor de award van screenwriter worden te weinig Aziatische vrouwen geselecteerd'.

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Normale, weldenkende mensen hebben geen probleem met een homo of een zwart persoon in een film of serie. Wel met deze obsessieve identiteitspolitiek van woke idioten, die erop op uit zijn om onveranderlijke kenmerken van identiteit de leidraad te maken van de wereld. En bestaande verhalen zo aan te passen dat er overal iets LGBTQ of andere minderheden in zal zitten. En dat probleem ligt echt bij die mensen dat doen, niet bij degenen die dit opmerken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 mei 2022 @ 19:59:51 #195
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204772299
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
Normale, weldenkende mensen hebben geen probleem met een homo of een zwart persoon in een film of serie. Wel met deze obsessieve identiteitspolitiek van woke idioten, die erop op uit zijn om onveranderlijke kenmerken van identiteit de leidraad te maken van de wereld. En bestaande verhalen zo aan te passen dat er overal iets LGBTQ of andere minderheden in zal zitten. En dat probleem ligt echt bij die mensen dat doen, niet bij degenen die dit opmerken.
Zoals Netflix eerder beweerde en nog op jouw goedkeuring kon rekenen: dan kijk je toch iets anders?
pi_204772342
Het is duidelijk dat de maatschappelijke opvatting overeenkomen met de filmindustrie. Er wordt opgemerkt dat karakters slecht worden gevonden vanwege huidskleur of seksuele opvattingen. Dit is de observeerbare Linkse identiteitspolitiek. Links kan niet accepteren dat de karakters slecht zijn geschreven, of geen toegevoegde waarde hebben voor het verhaal. En het is dan makkelijker om iemand een -foob te noemen dan toe te geven dat iemand meer is dan een seksuele voorkeur of huidskleur. En dat is godslastering.
  maandag 16 mei 2022 @ 20:03:44 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204772343
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ah, we noemen eerst allemaal mensen 'groomers' maar dat mag je niet te letterlijk nemen. Goed verhaal.
Als je kinderen van zes aan het leren bent over seksuele oriëntatie en gender. Klopt, dan is zo'n label gepast.

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 mei 2022 @ 20:05:11 #198
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204772366
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je kinderen van zes aan het leren bent over seksuele oriëntatie en gender. Klopt, dan is zo'n label gepast.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Want leren is 'grooming'? In welk universum precies?
  maandag 16 mei 2022 @ 20:06:51 #199
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204772382
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:03 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is duidelijk dat de maatschappelijke opvatting overeenkomen met de filmindustrie. Er wordt opgemerkt dat karakters slecht worden gevonden vanwege huidskleur of seksuele opvattingen.
Neuh, dat is niet zozeer aan de orde. Maar wel symbolisch voor de binaire manier van denken.
pi_204772390
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:53 schreef HowardRoark het volgende:

Normale, weldenkende mensen hebben geen probleem met een homo of een zwart persoon in een film of serie. Wel met deze obsessieve identiteitspolitiek van woke idioten, die erop op uit zijn om onveranderlijke kenmerken van identiteit de leidraad te maken van de wereld. En bestaande verhalen zo aan te passen dat er overal iets LGBTQ of andere minderheden in zal zitten. En dat probleem ligt echt bij die mensen dat doen, niet bij degenen die dit opmerken.
Het probleem ligt inderdaad niet bij degenen die het opmerken, maar bij figuren die er een drama van maken. Star Wars was voor bepaalde types blijkbaar prima toen Lando het enige zwarte personage was en Luke de sterkste Jedi.

Maar toen er in de sequals plots een heel scala aan vrouwen en minderheden opdoken, was dat voor sommige 'fans' blijkbaar reden om door het lint te gaan. En dat begrijp ik dus niet. Prima om kritiek te uiten op personages, maar waarom boos worden om de diversiteit an sich? Is een film niet leuk meer als een man niet de traditionele held is of er meer mensen met een kleurtje rondlopen?

En zoals hierboven al wordt opgemerkt: dan kijk je toch lekker niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')