abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2022 @ 14:56:57 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204769880
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
[..]
Dus: artistieke vrijheid, dus ook de vrijheid om een zwarte Bond te maken. Snap jij ook wel, maar het is natuurlijk leuker om wat semantische spelletjes te spelen dan inhoudelijk te reageren. Waarvan akte.
Letterlijke vertaling: 'artistieke expressie'. Expressie is geen synoniem van vrijheid. Dit betreft trouwens enkel de titel, het onderwerp is de roep om censuur vanwege vermeend 'schadelijke/kwetsende' grappen (mbt comedy van Dave Chappelle). Daar geeft Netflix dus gelukkig geen gehoor aan.

Met het wel of niet vrouw/zwart zijn van een volgende James Bond heeft dat niets te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204769954
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Letterlijke vertaling: 'artistieke expressie'. Expressie is geen synoniem van vrijheid.
Ik merk dat we een stapje terug moeten doen, want het lijkt iets te snel voor je te gaan. De letterlijke vertaling van 'artistic expression' is inderdaad 'artistieke expressie', dat klopt. Het klopt ook dat dat expressie geen synoniem van vrijheid is.

Hier moet dus nog een stap tussen. Hoe kom ik van artistieke expressie bij artistieke vrijheid? Laten we dat eens samen onderzoeken. In het laatste deel van die zin stelt Netflix dat ze geen censuur zullen toepassen op 'specifieke artiesten of stemmen' (ik vertaal hem hier alvast even, dan hoef je dat niet zelf te doen). Wat gebeurt er als je geen censuur gaat toepassen op artiesten of stemmen? Dan geef je artiesten en stemmen vrijheid om te publiceren wat zij willen publiceren. Dat geeft ze dus artistieke vrijheid om te maken wat ze willen maken.

quote:
Dit betreft trouwens enkel de titel, het onderwerp is de roep om censuur vanwege vermeend 'schadelijke/kwetsende' grappen (mbt comedy van Dave Chappelle). Daar geeft Netflix dus gelukkig geen gehoor aan.
En dat werkt dus twee kanten op: als iemand de ruimte krijgt om een artistieke expressie over transgenders te publiceren kun je nooit tegelijkertijd betogen dat iemand die een artistieke expressie over een zwarte James Bond wil maken wél gecensureerd moet worden.

Ik snap dat je hier gaat vallen over het woord 'gecensureerd' zodat je de rest van die zin kunt negeren. Om dat te ondervangen geef ik nu alvast een aanvullende uitleg. Dit woord gebruik ik om twee redenen: enerzijds omdat Netflix dat woord ook gebruikt, en we graag dicht bij de tekst blijven. Ten tweede kun je wel betogen dat Netflix, als zij een film met een zwarte James Bond niet publiceren, die specifieke artistieke expressie dus censureert. Ze staan hem immers niet toe op het platform.

quote:
Met het wel of niet vrouw/zwart zijn van een volgende James Bond heeft dat dus niets te maken.
Ik herhaal even mijn kernboodschap. Immers, herhaling is de kracht van het onderwijs. Als je vindt dat er geen censuur plaats mag vinden op artistieke expressie (wat Netflix dus voorstaat), dan kan je ook nooit en te nimmer tegelijkertijd claimen dat James Bond niet zwart mag zijn. Dat zou immers censuur betekenen op een specifieke artistieke expressie, en we hebben net vastgesteld dat we daar tegen zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 16 mei 2022 @ 15:15:24 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204770000
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik merk dat we een stapje terug moeten doen, want het lijkt iets te snel voor je te gaan. De letterlijke vertaling van 'artistic expression' is inderdaad 'artistieke expressie', dat klopt. Het klopt ook dat dat expressie geen synoniem van vrijheid is.

Hier moet dus nog een stap tussen. Hoe kom ik van artistieke expressie bij artistieke vrijheid? Laten we dat eens samen onderzoeken. In het laatste deel van die zin stelt Netflix dat ze geen censuur zullen toepassen op 'specifieke artiesten of stemmen' (ik vertaal hem hier alvast even, dan hoef je dat niet zelf te doen). Wat gebeurt er als je geen censuur gaat toepassen op artiesten of stemmen? Dan geef je artiesten en stemmen vrijheid om te publiceren wat zij willen publiceren. Dat geeft ze dus artistieke vrijheid om te maken wat ze willen maken.
[..]
En dat werkt dus twee kanten op: als iemand de ruimte krijgt om een artistieke expressie over transgenders te publiceren kun je nooit tegelijkertijd betogen dat iemand die een artistieke expressie over een zwarte James Bond wil maken wél gecensureerd moet worden.

Ik snap dat je hier gaat vallen over het woord 'gecensureerd' zodat je de rest van die zin kunt negeren. Om dat te ondervangen geef ik nu alvast een aanvullende uitleg. Dit woord gebruik ik om twee redenen: enerzijds omdat Netflix dat woord ook gebruikt, en we graag dicht bij de tekst blijven. Ten tweede kun je wel betogen dat Netflix, als zij een film met een zwarte James Bond niet publiceren, die specifieke artistieke expressie dus censureert. Ze staan hem immers niet toe op het platform.
[..]
Ik herhaal even mijn kernboodschap. Immers, herhaling is de kracht van het onderwijs. Als je vindt dat er geen censuur plaats mag vinden op artistieke expressie (wat Netflix dus voorstaat), dan kan je ook nooit en te nimmer tegelijkertijd claimen dat James Bond niet zwart mag zijn. Dat zou immers censuur betekenen op een specifieke artistieke expressie, en we hebben net vastgesteld dat we daar tegen zijn.
Als je film geld moet opleveren helpt het weinig door het concept aan te passen door er een dergelijke aanpassing in te doen.
Bijvoorbeeld de nieuwe Vikings serie werd enorm slecht ontvangen.
Historisch gezien wijkt men gewoon dusdanig ver af dat het niet meer leuk is.

Een nieuwe blade film en dan de hoofdpersoon blank helpt ook geen hol.. het wijkt te veel af van bijvoorbeeld de commics.

En ga zo maar even door.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_204770031
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, dat een Aziatische meid en een donkere gast hoofdpersonages waren in de nieuwe Star Wars-films was voor bepaalde lieden inderdaad reden om compleet door het lint te gaan.

Helemaal niet raar.

HeatWave is zelfs boos dat de zwarte heldin in Star Trek: Discovery wordt gerehabiliteerd.

Volstrekt normaal.
En ook dat was niet het probleem bij Woke Wars. Lando Calrissian was juist een van de coolste personages in heel Star Wars.
pi_204770146
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is het nooit een issue geweest dat er content is dat 'woke' is. Het is juist uitstekend dat er voor elk wat wils is. De kritiek is dat A) allerlei bestaande series en films in een nieuw 'woke' jasje worden gestopt en B) dat het ook driftig aan kinderen wordt voorgeschoteld.
Oh mijn hemel! Kinderen die zwarte mensen op TV zien of kinderen die zien dat er meer is dan hetero stellen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 15:43:10 ]
pi_204770191
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En ook dat was niet het probleem bij Woke Wars. Lando Calrissian was juist een van de coolste personages in heel Star Wars.
Leg het eens uit wat dan wel het probleem is? Bij hoeveel zwarte mensen en in welke posities is er voor jou sprake van woke?
pi_204770262
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Leg het eens uit wat dan wel het probleem is? Bij hoeveel zwarte mensen en in welke posities is er voor jou sprake van woke?
Ik heb daar nooit een probleem van gemaakt dat Finn zwart was. Ik weet ook niet waar dat vandaan komt.
pi_204770324
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bepaalde figuren - lees: zure conservatieve kereltjes - namen er aanstoot aan dat de bulk van de hoofdpersonen vrouw en niet-blank waren. Een deel van die enge mannetjes trok dat niet en reageerde hun woede af op de actrice die Rose speelde. Want een divers heldengezelschap is natuurlijk een grove schande.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204770347
Wat we geleerd hebben is dat Links geen goede karakters kan bedenken, en dus maar goede bestaande karakters sloopt zodat de gewenste equity wordt behaald. Lang leve het marxisme.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:11:16 #135
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204770356
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

[..]
Beste Ludachrist, er heeft hier letterlijk niemand die oproept tot het censureren van een mogelijke zwarte James Bond. Er is enkel aangegeven, in reactie op de post van een andere user, dat het veel mensen stoort dat er tegenwoordig bij veel films en series moedwillig wordt geprobeerd hele bekende karakters te veranderen, langs de lijnen van woke gedachtegoed.

Het is opvallend om te zien dat die post voor jou blijkbaar nogal een trigger was.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh mijn hemel! Kinderen die zwarte mensen op TV zien of kinderen die zien dat er meer is dan hetero stellen?
Misschien moet je het eens proberen zonder dit soort rare stropoppen op te tuigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 mei 2022 @ 16:17:35 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204770404
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat we geleerd hebben is dat Links geen goede karakters kan bedenken, en dus maar goede bestaande karakters sloopt zodat de gewenste equity wordt behaald. Lang leve het marxisme.
Hihi, inderdaad. En het valt ook op dat er nooit eens een discussie kan worden gevoerd zonder stropoppen, cherry-picking of anderen woorden in de mond te leggen.

En dan ga je dus van 'het stoort sommige mensen dat bekende karakters in films en series worden aangepast' naar 'jij wilt een zwarte James Bond censureren' en 'stel je voor dat kinderen zwarte mensen op TV zien'.

🤡 🤡 🤡 🤡 🤡
pi_204770427
Sterker nog, de film was zoveel beter geweest als Finn de Jedi was ipv Rey.
Finn had een vreselijke jeugd, hij kende de vijand en hij had een geweldig motief om zich te keren tegen de First Order.
Rey daarentegen was slechts een zwerver die blijkbaar erg goed kon vliegen, allerlei talen sprak en zelfs beter was met een lightsabre dan Luke Skywalker.
Ongetrainde Rey wist Ben in de eerste film al te verslaan met een lightsabre ook was ze al redelijk kundig met de force.
Ter vergelijking met Skywalker die pas na training van Yoda en Obi Wan Kenobi er in slaagde Darth Vader een keer te raken terwijl Vader niet eens vocht om hem te doden.
Uiteindelijk koste hem dat zijn hand.

Die dikke Aziatische meid zat er slechts in omdat de producer had beloofd dat er een Aziatische vrouw in zou zitten.
De rol van deze vrouw was er moedwillig in gepropt om de representatie af te vinken.
Het is ronduit lachwekkend dat de getrainde vechter Finn is veranderd in hulpeloze laffe dwaas die door het dikke hulpje constant word gecorrigeerd.
Om nog maar niet te spreken over de rol van Holdo die opzichtig die ene piloot ontmand. En dan heb ik het nog niet eens over het visuele aspect waar bij de rebellen alle leidinggevende rollen inclusief brug personeel vrouwen zijn van alle kleuren soorten en maten. En bij de slechteriken zijn het allemaal blanke mannen zonder uitzondering.
Het woke gehalte in de film was dermate storend en het verhaal bizar slecht dat dit de film was die Star Wars voor mij voorgoed heeft verpest.
pi_204770445
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Bepaalde figuren - lees: zure conservatieve kereltjes - namen er aanstoot aan dat de bulk van de hoofdpersonen vrouw en niet-blank waren. Een deel van die enge mannetjes trok dat niet en reageerde hun woede af op de actrice die Rose speelde. Want een divers heldengezelschap is natuurlijk een grove schande.
Niemand had er een probleem mee as Rose er niet geforceerd ingeschreven was.
Haar rol was dusdanig nutteloos en de verhaallijn die speciaal voor haar en Finn was geschreven deed niets om het plot verder te helpen.
pi_204770465
quote:
En het is erg jammer dat het gebeurt. Neem bijvoorbeeld Blade een van de meest vette films die ooit is gemaakt gebaseerd op een stripboek.
Buiten de hardcore racisten is er echt niemand die klaagt over het feit dat Blade zwart is.
Voor alles is een tijd en een plaats, een blanke Blade had niet gewerkt net zoals een Aziatische Captain America ook niet had gewerkt.
pi_204770509
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Haar rol was dusdanig nutteloos en de verhaallijn die speciaal voor haar en Finn was geschreven deed niets om het plot verder te helpen.
Dit, en al dat gejank van sommigen als je het niet eens bent met dat geforceerde woke gedoe in films en serie, dat je dan wel een extreem rechts conservatief mannetje moet zijn begint ook een beetje een jankspeelplaat te worden uit hun eigen onzekerheid omdat ze de kern niet snappen.

Daag :W
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 16 mei 2022 @ 16:39:57 #142
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204770578
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En het is erg jammer dat het gebeurt. Neem bijvoorbeeld Blade een van de meest vette films die ooit is gemaakt gebaseerd op een stripboek.
Buiten de hardcore racisten is er echt niemand die klaagt over het feit dat Blade zwart is.
Voor alles is een tijd en een plaats, een blanke Blade had niet gewerkt net zoals een Aziatische Captain America ook niet had gewerkt.
Precies, of dat je nu The Fresh Prince zou re-maken, maar met een blanke of Aziatische familie. Dat werkt toch ook voor geen meter? Dan is de hele verhaallijn direct kapot. En het zou trouwens ook tot flinke ophef leiden.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dit, en al dat gejank van sommigen als je het niet eens bent met dat geforceerde woke gedoe in films en serie, dat je dan wel een extreem rechts conservatief mannetje moet zijn begint ook een beetje een jankspeelplaat te worden uit hun eigen onzekerheid omdat ze de kern niet snappen.

Daag :W
Tja, dit soort beeldvorming hebben die mensen ook voor zichzelf nodig heb ik altijd het gevoel.
pi_204770584
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
Er is enkel aangegeven, in reactie op de post van een andere user, dat het veel mensen stoort dat er tegenwoordig bij veel films en series moedwillig wordt geprobeerd hele bekende karakters te veranderen, langs de lijnen van woke gedachtegoed.
Dat is de artistieke expressie waar je zo enthousiast over bent. Alleen lijk je er wat selectief enthousiast over op het moment dat die artistieke expressie ingezet wordt om bestaande karakters te veranderen. Nochtans niet onverwachts, maar wel goed om te benoemen.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:42:10 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204770602
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

HeatWave is zelfs boos dat de zwarte heldin in Star Trek: Discovery wordt gerehabiliteerd.

Volstrekt normaal.
Je zal vast kennis op bepaalde vlakken hebben hoor en over het algemeen zijn je posts weliswaar niet overeenkomend met mijn mening maar iig onderbouwd, maar op Star Trek gebied laat je blijken totaal geen idee te hebben.

En nee, ik ben niet "boos" omdat de ZWARTE heldin gerehabiliteerd wordt, dat is jouw racistische kijk blijkbaar. Het is gewoon een waardeloos geschreven personage, een bloedirritante Mary Sue.

En je gaf ergens ook aan dat Trek meer leeft dan ooit meen ik me te herinneren, omdat er meerdere series lopen. Wat je even uit het oog bent verloren is dat de fans Discovery intens haten.

De publieksscores op Rotten Tomatoes:

Seizoen 1 49%
Seizoen 2 36%
Seizoen 3 40%
Seizoen 4 20% (twin-tig!)

Op de eigen streamingdienst zou het de topper moeten zijn, de publiekstrekker, maar ze zijn daar niet eens de nummer 1, herhalingen Spongebob verslaan STD :').

STD is gewoon echt heel erg slecht en er is geen traditionele Trekkie die het kan waarderen, puur om de enorme wokeness en de daar automatisch bij horende afgeraffelde bijzaken als verhaallijn, karakterontwikkeling en continuiteit. Er zijn zelfs screenshots te vinden waarin Burnham dr Phaser verkeerd omhoudt in een gevecht, zo veel aandacht schenken ze eraan :').

Echte Trek was niet woke, het was weliswaar regelmatig maatschappelijk betrokken, maar nooit in your face, nooit belerend en al helemaal niet activitisch. STD is activisme eerst, al het andere is er omdat het moet ofzo....

En mbt Star Wars, zie boven van Chivaz. "jullie" verdraaien kritiek op tokenkarakters altijd tot racisme of homofobie, terwijl het vrijwel altijd over het karakter zelf gaat, niet de uiterlijke kenmerken of wie die persoon wil neuken. Het zijn oppervlakkige karakters die vaak niet meer persoonlijkheid hebben dan hun huidskleur of seksuele voorkeur, meer karakterontwikkeling hebben ze niet. Rose Tico is meer gehaat dan Jar Jar Binks, do the math.

Dus nee, het is geen racisme, het is geen istafobie, STD en Disney Star Wars zijn gewoon objectief slechte aftreksels van ooit iconische franchises die kapot zijn gemaakt omdat "the message" eerst komt, zie ook de originele Star Wars brainstorms, ze waren zo met verhaal en karakters bezig dat ze "diversity and inclusivity" 2 keer op de white boards hadden gekalkt, zo enorm belangrijk is dat dus voor ze.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204770629
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gast....

Door wat voor bril kijk jij films in godsnaam? Mijn maten en ik zijn enorme Star Wars-fans. We hadden een hoop aan te merken op de sequels (RotS was kuttttttttt), maar zeiken over diversiteit van de hoofdpersonen is nooit bij ons opgekomen.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:47:24 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204770643
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is de artistieke expressie waar je zo enthousiast over bent. Alleen lijk je er wat selectief enthousiast over op het moment dat die artistieke expressie ingezet wordt om bestaande karakters te veranderen. Nochtans niet onverwachts, maar wel goed om te benoemen.
Nee, je verwisselt artistieke expressie hier met ideologisch activisme. Want wat belet producers om met hun artistieke expressie iets nieuws te creëren? Bijvoorbeeld een nieuwe verhaallijn anno 2022, met een homo of vrouw als succesvol geheim agent, of een nieuwe zwarte superheld? Dat soort dingen kunnen heel cool uitpakken en zouden onder het grote publiek ook tot een groot succes kunnen leiden.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:49:00 #147
323401 Kijkertje
met filter
pi_204770655
quote:
Dus alle goede karakters zijn door 'Rechts' bedacht? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204770669
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gast....

Door wat voor bril kijk jij films in godsnaam? Mijn maten en ik zijn enorme Star Wars-fans. We hadden een hoop aan te merken op de sequels (RotS was kuttttttttt), maar zeiken over diversiteit van de hoofdpersonen is nooit bij ons opgekomen.
Misschien moet je even lezen wat er staat en probeer het dan nog eens.
pi_204770674
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je zal vast kennis op bepaalde vlakken hebben hoor en over het algemeen zijn je posts weliswaar niet overeenkomend met mijn mening maar iig onderbouwd, maar op Star Trek gebied laat je blijken totaal geen idee te hebben.

En nee, ik ben niet "boos" omdat de ZWARTE heldin gerehabiliteerd wordt, dat is jouw racistische kijk blijkbaar. Het is gewoon een waardeloos geschreven personage, een bloedirritante Mary Sue.
Jouw woorden, Willempie:

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 13:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit is voor mij slechts een deel ervan. Het personeel is idd totaal ongeschikt om in een organisatie als Starfleet te dienen. Je kan als "militaire" organisatie niet constant staan te janken om alles en niets.

Maar het wokedeel is voornamelijk dat strong female of color gewoon nooit iets fout kan doen, ook al lokt ze intergalactische oorlogen uit, negeert ze orders, ze is toch altijd en overal the bestast evaaaaar!!!

Dat komt gewoon 1 op 1 uit de hollywood Bible, donkere mensen zijn nooit de bad guy, LGBTQ+ hetzelfde. En daarom staat Burnham bekend als Space Jesus bijv.
De zwarte hoofdpersoon kan niets fout doen en dat schijnt jou te irriteren. Maar zoals ik al eerder aangaf: zo rollen films en series nou eenmaal. Kirk lapt alle regels aan de laars en is zo'n beetje de grootste held die Starfleet ooit heeft gekend. Ik vermoed dat jij je daar niet aan ergert.

Als de hoofdpersoon iets fout doet - zoasl Burnham - dan wordt die op een gegeven moment gerehabiliteerd. Dat is zo'n beetje de standaard character arc voor helden.

Verder vond ik Discovery prima te pruimen, de ene aflevering was beter dan de andere en seizoen twee vond ik vermakelijk dan het eerste. Dat hele woke-gedoe is mij nooit opgevallen, simpelweg omdat ik mij er niet mee bezighoud, laat staan dat ik mij erover opwind.
pi_204770691
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, je verwisselt artistieke expressie hier met ideologisch activisme.
Dat sluit elkaar niet uit natuurlijk. Een artistieke expressie kan voortkomen uit ideologisch activisme. Er is heel veel activistische kunst.

quote:
Want wat belet producers om met hun artistieke expressie iets nieuws te creëren? Bijvoorbeeld een nieuwe verhaallijn anno 2022, met een homo of vrouw als succesvol geheim agent, of een nieuwe zwarte superheld? Dat soort dingen kunnen heel cool uitpakken en zouden onder het grote publiek ook tot een groot succes kunnen leiden.
Dat zou best kunnen, en niks belet ze, maar deze producers kiezen blijkbaar voor deze specifieke artistieke expressie. Dat mag natuurlijk, daar willen we ze geen strobreed voor in de weg leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')