Ben je geel of wil je een koekje?quote:
Sweet memories, schuifelen in groep 8 op strani amoriquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Laura ook nog een van haar classics zingen? I+
Ik kan dit niet missen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Goed dat je er bent. Het wordt net gezellig.
Dit is alvast het volgende topic aan het klaarzettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan dit niet missen.
Ligt @:zipportal te slapen?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:11 schreef TLC het volgende:
Als je met je kind in een speeltuin was en je zou zo'n man met een ballon zien zou je t handje van je kind pakken en weglopen
Daarvoor moet je gekleed zijn toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat er geen Barbara Dex Award meer wordt uitgereikt.
Ik heb dat ook eens aangekaart, toen kreeg ik een note.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Fosive het volgende:
Wellicht kan @:Danny "De volgende x users hebben deze post geliked:" wijzigen naar "geliket"
We spreken hier immers Nederlands
En users moet dan uiteraard gebruikers zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Fosive het volgende:
Wellicht kan @:Danny "De volgende x users hebben deze post geliked:" wijzigen naar "geliket"
We spreken hier immers Nederlands
Wanneer is deze meme eigenlijk begonnen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
BBC 3 volgens mij, maar die kun je hier niet meer ontvangen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm klopt de programmering van de BBC niet of is er vanavond geen Eurovision te zien op de BBC met Norton?
Gezien er geen alternatief commentaar met Mark en Ramon is vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |