Graham Norton komt sowieso toch altijd pas opdagen voor de finale, de diva?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm klopt de programmering van de BBC niet of is er vanavond geen Eurovision te zien op de BBC met Norton?
Gezien er geen alternatief commentaar met Mark en Ramon is vandaag
Neuh mien jong. Geen iesjes veur miequote:
Die halen de finale wel, dan kan je er alsnog op stemmenquote:
Ik weet zelf ook niet meer wat dit isquote:
Aahw dan toch Jan Smitquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Graham Norton komt sowieso toch altijd pas opdagen voor de finale, de diva?
Wat is het alternatiefquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Als je Georgië of San Marino leuk vindt, kan je beter niet op Jan Smit afstemmen.
We moeten daar wel bij bedenken dat Georgië en San Marino waarschijnlijk ook geen al te hoge pet op hebben van Jan Smit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Als je Georgië of San Marino leuk vindt, kan je beter niet op Jan Smit afstemmen.
Ik ga voor de Belgquote:
Nee, die pet gaat snel buiten de regio Volendam af.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten daar wel bij bedenken dat Georgië en San Marino waarschijnlijk ook geen al te hoge pet op hebben van Jan Smit.
Jij vroeg nog wat mijn voorkeur was voor halve finale 1quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
Hopelijk is deze halve finale een stuk beter.
San Marinoquote:
Ja ho, om te kijken he, niet om te stemmenquote:
@Em31 zeg er wat van.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:23 schreef Salina het volgende:
Weten jullie al dat je ook op de Belg kan kijken?
Ik zeg het maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |