abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 22:11:41 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204712496


quote:
Met het verliezen van de Formule 1-rechten aan streamingplatform Viaplay komt er voor klanten van Ziggo ook een eind aan de optie om F1 TV Pro te ontvangen via Ziggo, zo laat de provider exclusief weten aan GPFans. De Formule 1-liefhebber die klant is van Ziggo heeft vanaf volgend jaar alleen de mogelijkheid om te kiezen voor het gloednieuwe Viaplay.

Lange tijd bleef er veel onduidelijk rondom de mysterieuze nieuwe uitzender van de Formule 1, maar woensdag zijn de meeste puzzelstukjes op zijn plek gevallen. De Nordic Entertainment Group heeft bekendgemaakt dat fans van de koningsklasse het nieuwe platform voor ¤13.99 per maand kunnen ontvangen. Daarbij werden ook experts Giedo van der Garde, Tom Coronel en Christijan Albers bekendgemaakt en liet men de verdere invulling van het pakket naar buiten komen.
Prijs Viaplay bij Ziggo nog niet bekend
Voor de Formule 1-fan die ergens in de afgelopen jaren klant van Ziggo is geworden puur wegens de Formule 1-rechten, verandert er dus het één en ander. Viaplay en Ziggo hebben inmiddels aangekondigd de handen ineen te slaan voor een samenwerking, waardoor de Formule 1 alsnog via het nieuwe platform via Ziggo bekeken kan worden. Daarvoor kan het Viaplay-pakket dus toegevoegd worden aan een televisie-abonnement. Hoe duur dat gaat zijn, is nog niet bekend, zo meldt Ziggo op de eigen website.

F1 TV Pro
Dan is er nog de kwestie rondom F1TV Pro. Abonnees op Ziggo Sport Totaal kregen dit seizoen gratis een koppeling van het bekende streamingsplatform bij hun abonnement. Die koppeling wordt na de laatste race in Abu Dhabi automatisch stopgezet, en deze speciale actie keert in 2022 ook niet meer terug, waardoor de klant van Ziggo alleen de optie overhoudt om een abonnement op Viaplay aan te schaffen

Dat laat een woordvoerder van Ziggo exclusief weten aan GPFans. "De overeenkomst met Formule 1 stopt en dat gaat naar NENT. Daarom stopt ook de automatische koppeling. Dat betekent ook dat er voor volgend jaar niks aan komt. Zo wordt het verder door NENT ingericht. Dat betekent dat het hele F1 TV Pro-gedeelte vervalt. Daar komt bij ons volgend jaar ook niks nieuws voor", klinkt het vanuit het Ziggo-kamp.
quote:
F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

De F1 TV Pro-streamingdienst voor het live bekijken van de Formule 1-races blijft vanaf volgend jaar beschikbaar in Nederland. Omdat de uitzendrechten in Nederland vanaf 2022 van Ziggo overgaan naar de Nordic Entertainment Group, waren er geruchten dat F1 TV zou verdwijnen.

De Formule 1 benadrukt in een officieel persbericht dat F1 TV Pro beschikbaar zal blijven. Over het goedkopere F1 TV Access-abonnement, zonder de mogelijkheid om de races live te kijken, wordt niets gezegd. Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn. Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Elk jaar zal de Grand Prix in Zandvoort in Nederland worden uitgezonden op een 'free-to-air basis'. Daarnaast zal Viaplay in totaal zes races gratis beschikbaar maken, waarbij de Zandvoort-race is inbegrepen. Nadere details daarover worden niet gegeven, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er voor deze races geen versleuteling is, waardoor de beelden gratis te ontvangen zullen zijn.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 22:11:48 #2
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204712500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
D+ heeft misschien wel al mijn vertrouwen in moderne live streaming diensten om zeep geholpen met hun absurde latency. Echt niets is zo leuk als de OS samen met FOK! kijken als anderen die toevallig de ES Player hadden het al 40 seconden voor jou weten.
Sinds dit seizoen F1 lees ik ook niet meer de laatste posts in het livetopic tijdens de race want sommigen hun streams lopen voor, dus dan scroll ik altijd naar onder om iets te posten. (lol)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 mei 2022 @ 22:15:19 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204712598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Sinds dit seizoen F1 lees ik ook niet meer de laatste posts in het livetopic tijdens de race want sommigen hun streams lopen voor, dus dan scroll ik altijd naar onder om iets te posten. (lol)
Dat vind ik dan nog wel redelijk meevallen als iemand die waarschijnlijk de verst achter lopende stream kijkt. Alleen de kwalificatie is een dingetje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204829812
Kijk vandaag voor t eerst viaplay via stream maar die 2 commentatoren. Zitten die ergens in een hok in zweden ofzo? 't is net alsof ze soort samenvatting van korfbal presenteren. Zitten die 2 wel daar op locatie? Geluid van circuit staat ook op heel zacht dus het is net alsof je bij hun in hun kantoortje zit qua sfeer. Heel doods.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 22 mei 2022 @ 15:15:35 #5
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204829908
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:10 schreef RipCity het volgende:
Kijk vandaag voor t eerst viaplay via stream maar die 2 commentatoren. Zitten die ergens in een hok in zweden ofzo? 't is net alsof ze soort samenvatting van korfbal presenteren. Zitten die 2 wel daar op locatie? Geluid van circuit staat ook op heel zacht dus het is net alsof je bij hun in hun kantoortje zit qua sfeer. Heel doods.
Ja, ze zitten op locatie.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_204830181
Kritisch zijn op Max blijft erg moeilijk voor de mannen.
sig verwijderd door FA
pi_204830339
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:10 schreef RipCity het volgende:
Kijk vandaag voor t eerst viaplay via stream maar die 2 commentatoren. Zitten die ergens in een hok in zweden ofzo? 't is net alsof ze soort samenvatting van korfbal presenteren. Zitten die 2 wel daar op locatie? Geluid van circuit staat ook op heel zacht dus het is net alsof je bij hun in hun kantoortje zit qua sfeer. Heel doods.
Ze geven een presentatie ipv commentaar, ja. En dat constante "ultra dichtbij", "ultra dit" en "ultra dat". Alsof de woordenschat sinds de basisschool niet meer is vergroot.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 mei 2022 @ 15:55:16 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204830718
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 15:10 schreef RipCity het volgende:
Kijk vandaag voor t eerst viaplay via stream maar die 2 commentatoren. Zitten die ergens in een hok in zweden ofzo? 't is net alsof ze soort samenvatting van korfbal presenteren. Zitten die 2 wel daar op locatie? Geluid van circuit staat ook op heel zacht dus het is net alsof je bij hun in hun kantoortje zit qua sfeer. Heel doods.
Hier nergens last van, ook bij Viaplay niet. Op de TV hier klinkt het gewoon prima, zowel het geluid als het commentaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204832007
twitter


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 19:17:23 #10
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204833508
Commentatoren mogen op zich de rijdersnummers of T wing cam kleuren uit hun hoofd leren
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204837984
Was bij een vriend die die ellende op zn TV heeft, maar man man man wat was het weer enorme bagger zeg. Presentatrice is echt een totale sfeerkiller, en doet me nog het meest denken aan de heks in een oud sprookje, en die pitreporter zat ook weer de meest irritante open deuren in te trappen (het is hier ontzettend warm, de zon schijnt heel fel, er is een hele goede sfeer, we verheugen ons op deze race, het wordt een hele belangrijke middag etc etc) , dat zien wij als kijkers ook wel allemaal ja. Daarnaast is het duo commentaar van die twee commentatoren lachwekkend, ze maken net zoveel fouten samen als Mol in zn eentje, en bovendien praten ze alsof.ze.na.elk.woord.een.punt.zetten en elke let-ter-greep als een los woord uit-spreek-ken, wat enorm overkomt als snachts Eurosport commentaar op een blauwe maandag waar niemand naar kijkt.

Erg jammer dat ze zo hoog van de toren bliezen vorig jaar dat ze het allemaal wel even naar een hoger niveau zouden tillen, want het tegenovergestelde is waar. Er zit gewoon totaal geen sfeer meer in, noch in presentatie als in het commentaar tijdens de race.
  maandag 23 mei 2022 @ 12:43:17 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204838339
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ze reageren wel inmiddels.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ twitter ]
'Heb m zelf ook'
Wat een niveau.

}:|
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204838359
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze reageren wel inmiddels.
[..]
}:|
Lekker zo’n 19-jarige werkstudent die thuis beetje de socials zit te beantwoorden maar eigenlijk niet gestoord wil worden tijdens de race. Wat een antwoord :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204838366
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze reageren wel inmiddels.
[..]
'Heb m zelf ook'
Wat een niveau.

}:|
Is toch een oude tweet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 mei 2022 @ 12:47:03 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204838371
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Is toch een oude tweet?
ja, van 18 maart. staat erbij :P
Eerste raceweekend volgens mij
  maandag 23 mei 2022 @ 12:47:44 #16
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204838377
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Is toch een oude tweet?
Ja, klopt.
Ze reageren toch?
Dus wat heeft de consumentenbond nu eigenlijk te mekkeren?

Dat is meer mijn punt :)

Beetje cynisch richting beide kanten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204838381
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:47 schreef Gunner het volgende:

[..]
ja, van 18 maart. staat erbij :P
Eerste raceweekend volgens mij
Volgens mij valt de hoeveelheid storingen nog best mee. Al kijk ik via de app ipv de zender zelf. Weet niet of dat ook wat uitmaakt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204838389
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Ze reageren toch?
Dus wat heeft de consumentenbond nu eigenlijk te mekkeren?

Dat is meer mijn punt :)

Beetje cynisch richting beide kanten.
Ah zo, helder!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 mei 2022 @ 12:48:44 #19
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204838393
Ik denk dat er meer gezegd kan worden dat ze niet *meer* reageren. Net zoals HBO Max. Ook van die jobstudenten die eigenlijks niets kunnen of mogen zeggen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 mei 2022 @ 13:07:21 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204838513
Gisteren even twee ronden Olav Mol aan gehad, en dan merk je toch wel dat het 'Olav Mol is goed'-gebeuren vooral een kwestie van gewenning was. Na drie bochten was ik, als jarenlang Olav Mol-liefhebber, eigenlijk wel weer klaar met die immense "Ik weet álles en zoals ik het zeg ís het honderd procent zeker zo"-houding waar bijna elke zin mee doordrenkt is. Ik had niet heel erg gedacht dat ik zijn commentaar zou missen, omdat hij niet vervangen ging worden door een mij onbekende commentator maar door iemand waar ik al jaren prettig naar luister, maar nu weet ik het wel zeker :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204838587
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:58 schreef Eagles89 het volgende:
Was bij een vriend die die ellende op zn TV heeft, maar man man man wat was het weer enorme bagger zeg. Presentatrice is echt een totale sfeerkiller, en doet me nog het meest denken aan de heks in een oud sprookje, en die pitreporter zat ook weer de meest irritante open deuren in te trappen (het is hier ontzettend warm, de zon schijnt heel fel, er is een hele goede sfeer, we verheugen ons op deze race, het wordt een hele belangrijke middag etc etc) , dat zien wij als kijkers ook wel allemaal ja. Daarnaast is het duo commentaar van die twee commentatoren lachwekkend, ze maken net zoveel fouten samen als Mol in zn eentje, en bovendien praten ze alsof.ze.na.elk.woord.een.punt.zetten en elke let-ter-greep als een los woord uit-spreek-ken, wat enorm overkomt als snachts Eurosport commentaar op een blauwe maandag waar niemand naar kijkt.

Erg jammer dat ze zo hoog van de toren bliezen vorig jaar dat ze het allemaal wel even naar een hoger niveau zouden tillen, want het tegenovergestelde is waar. Er zit gewoon totaal geen sfeer meer in, noch in presentatie als in het commentaar tijdens de race.
Iemand die af en toe het nieuws oplas vergelijken met Kampgod die veel ervaring had en tevens zich kan gedragen als 'bro's onder elkaar' is ook niet helemaal eerlijk.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 mei 2022 @ 13:32:03 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204838683
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iemand die af en toe het nieuws oplas vergelijken met Kampgod die veel ervaring had en tevens zich kan gedragen als 'bro's onder elkaar' is ook niet helemaal eerlijk.
Ze hebben dezelfde positie binnen het F1 programma, dus vergelijken is volkomen terecht. Als iemand nog niet ervaren genoeg is, laat je ze eerst inwerken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204838687
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:48 schreef Gunner het volgende:
Ik denk dat er meer gezegd kan worden dat ze niet *meer* reageren. Net zoals HBO Max. Ook van die jobstudenten die eigenlijks niets kunnen of mogen zeggen.
Bij Vodafone is het niets beter hoor. Ik geef best veel geld uit aan Vodafone (zakelijke abonnementen voor de werknemers, in totaal is dat best een significant bedrag), maar je wordt behandeld als de eerste de beste Pipo die bij een gratis service een klacht heeft.

Let wel: dan gaat het om zaken als dat het netwerk vaak niet goed functioneert. Best significant dus. En dan zwijg ik maar over hun weigering om een keer ondersteuning te geven voor de Apple Watch 4G.

Er zijn gewoon maar heel weinig grote bedrijven die een fatsoenlijke servicedesk hebben. Het is kennelijk goedkoper als de echt ontevreden klanten weglopen.
pi_204838826
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben dezelfde positie binnen het F1 programma, dus vergelijken is volkomen terecht. Als iemand nog niet ervaren genoeg is, laat je ze eerst inwerken.
Ja, was een opmerking met een knipoogbedoeling. Men gaat iets te makkelijk voorbij aan de invloed die ervaring heeft en ook de chemie van een groep die zorgt voor een bepaald resultaat, sfeer.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 mei 2022 @ 13:58:03 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204838853
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iemand die af en toe het nieuws oplas vergelijken met Kampgod die veel ervaring had en tevens zich kan gedragen als 'bro's onder elkaar' is ook niet helemaal eerlijk.
Dat is waar tot en met eind vorig jaar jarenlang over gezeken werd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 mei 2022 @ 14:00:07 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204838867
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja, was een opmerking met een knipoogbedoeling. Men gaat iets te makkelijk voorbij aan de invloed die ervaring heeft en ook de chemie van een groep die zorgt voor een bepaald resultaat, sfeer.
En Viaplay heeft nu bewust ervoor gekozen om het zo te doen, dus dan mag je daar kritiek op hebben. Wat er nu op tv is, is gewoon een stuk minder dan vorig jaar, en de hele backstory is dan niet interessant.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204838923
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren even twee ronden Olav Mol aan gehad, en dan merk je toch wel dat het 'Olav Mol is goed'-gebeuren vooral een kwestie van gewenning was. Na drie bochten was ik, als jarenlang Olav Mol-liefhebber, eigenlijk wel weer klaar met die immense "Ik weet álles en zoals ik het zeg ís het honderd procent zeker zo"-houding waar bijna elke zin mee doordrenkt is. Ik had niet heel erg gedacht dat ik zijn commentaar zou missen, omdat hij niet vervangen ging worden door een mij onbekende commentator maar door iemand waar ik al jaren prettig naar luister, maar nu weet ik het wel zeker :+
En dat heb ik weer echt totaal niet. Bij 538 kun je kaarten winnen, waarbij ze een fragment lieten horen van Olav tijdens afgelopen raceweekend: de beleving en bezieling die die man heeft, zijn echt ongekend. En dat hebben Melroy en ... (geen idee hoe die andere knakker heet) to-taal niet. Het enige wat zij doen, is opnoemen wat de kijker ook allemaal zelf kan zien _O-
pi_204838927
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is waar tot en met eind vorig jaar jarenlang over gezeken werd.
Over Kamphues? Geheid, en vaak genoeg terecht waarschijnlijk, maar ongezien blijkbaar voor die mensen zorgt zijn bewust of onbewuste onnozelheid/opmerkingen voor een sfeer en opzetjes waar de anderen dan weer op kunnen reageren. Vaak moest hij ook wel doen alsof hij het niet snapte zodat dingen voor de kijker die nog niet zo lang F1 volgt duidelijk worden.
  maandag 23 mei 2022 @ 14:05:48 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204838932
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja, was een opmerking met een knipoogbedoeling. Men gaat iets te makkelijk voorbij aan de invloed die ervaring heeft en ook de chemie van een groep die zorgt voor een bepaald resultaat, sfeer.
met een vrouw heb je sowieso wat meer afstand, ik vond het bij ziggo tenenkrommend dat ouwe jongens krentebrood gedoe, die Amber is weer net iets te koud voor het goeie maar heb dit toch liever
  maandag 23 mei 2022 @ 14:07:01 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204838946
Vooraf was ik wel enthousiast over Amber, maar het journaal vanaf een autocue presenteren is toch heel wat anders dan een live-programma van een paar uur. Ze komt niet echt heel charismatisch over.
pi_204838963
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
met een vrouw heb je sowieso wat meer afstand, ik vond het bij ziggo tenenkrommend dat ouwe jongens krentebrood gedoe, die Amber is weer net iets te koud voor het goeie maar heb dit toch liever
Ja dat bedoel ik met bro's onder elkaar. Tenzij ze die Amber prive ook veel zien of jarenlang intens met haar samenwerken, gaat dat er ook niet zo snel komen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 mei 2022 @ 14:12:58 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204838996
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is waar tot en met eind vorig jaar jarenlang over gezeken werd.
Wat natuurlijk niet per se dezelfde mensen zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 23 mei 2022 @ 14:14:04 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204839007
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik met bro's onder elkaar. Tenzij ze die Amber prive ook veel zien of jarenlang intens met haar samenwerken, gaat dat er ook niet zo snel komen.
dat weekend dat ze ziek was ging het wel beter, dat moet haar toch wel aan het denken zetten maar begrijp wel dat ze juist een vrouw daar neer zetten om het wat inclusiever te maken
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 mei 2022 @ 14:58:08 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204839229
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:05 schreef DjVero het volgende:

[..]
En dat heb ik weer echt totaal niet. Bij 538 kun je kaarten winnen, waarbij ze een fragment lieten horen van Olav tijdens afgelopen raceweekend: de beleving en bezieling die die man heeft, zijn echt ongekend. En dat hebben Melroy en ... (geen idee hoe die andere knakker heet) to-taal niet. Het enige wat zij doen, is opnoemen wat de kijker ook allemaal zelf kan zien _O-
Tja, dat beleeft iedereen anders dus. Ik vond het overdreven geschreeuw en grammaticaal vaak totaal bizarre taalgebruik ("Maar móet hij nog naar binnen, vraagteken, dubbele puntkomma, uitroepteken, punt!") van Olav ooit ook wel lachen, maar de laatste jaren werd het steeds meer overdreven allemaal, dus ging ik me er aan storen. Genoeg mensen zullen dat overdrevene ook juist leuk gevonden hebben natuurlijk, hoewel het uiteraard niet per se gelijk staat aan meer beleving.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204839247
ViaplayGoden _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 23 mei 2022 @ 15:01:34 #36
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204839250
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat weekend dat ze ziek was ging het wel beter, dat moet haar toch wel aan het denken zetten maar begrijp wel dat ze juist een vrouw daar neer zetten om het wat inclusiever te maken
Heb liever dat ze er iemand neerzetten met verstand van zaken en een prettige babbel.

Amber past beter bij het politieke veld. Misschien kan ze gaan solliciteren als politiek verslaggever bij de NOS?
  maandag 23 mei 2022 @ 15:02:35 #37
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204839262
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
ViaplayGoden _O_
Ultra :{w
pi_204839269
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Heb liever dat ze er iemand neerzetten met verstand van zaken en een prettige babbel.

Amber past beter bij het politieke veld. Misschien kan ze gaan solliciteren als politiek verslaggever bij de NOS?
"Hallo Kaag, u ging wel een beetje buiten de baan he, net. Had u nog geen pitstop gemaakt omdat u zo bleef glijden?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 mei 2022 @ 15:10:44 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204839344
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 15:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
"Hallo Kaag, u ging wel een beetje buiten de baan he, net. Had u nog geen pitstop gemaakt omdat u zo bleef glijden?"
kaag en glijden, moeilijke combinatie
pi_204839373
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
kaag en glijden, moeilijke combinatie
De waarheid een beetje rekken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 mei 2022 @ 18:24:33 #41
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_204841114
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Iemand die af en toe het nieuws oplas vergelijken met Kampgod die veel ervaring had en tevens zich kan gedragen als 'bro's onder elkaar' is ook niet helemaal eerlijk.
Kamphues was met Jack met afstand de grootste irritatiefactor bij Ziggo.

Dit weekend weer geen problemen met Viaplay, alleen in de nabeschouwing een paar haperingen. Hopelijk blijft dat nu wel goed gaan.
Commentaar vind ik inmiddels ook prima zo, ben er aan gewend en merk dat ik Olav eigenlijk totaal niet mis.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 23 mei 2022 @ 18:28:07 #42
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204841174
Amber is meer iets voor het Jeugdjournaal ;)
SOONY
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 18:33:54 #43
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204841287
Beetje sfeerloze bende bij VP in die studio. Ik krijg niet meteen heel veel zin om de race te krijgen van die voorbeschouwing.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204841590
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje sfeerloze bende bij VP in die studio. Ik krijg niet meteen heel veel zin om de race te krijgen van die voorbeschouwing.
Dat vind ik ook, ik heb geen problemen met viaplay en het commentaar tijdens de race maar de gezelligheid na de race mis ik toch wel een beetje. Dat stijve gedoe mag van mij wel wat losser.
pi_204841978
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef Sorella het volgende:

[..]
Dat vind ik ook, ik heb geen problemen met viaplay en het commentaar tijdens de race maar de gezelligheid na de race mis ik toch wel een beetje. Dat stijve gedoe mag van mij wel wat losser.
Rob was daar wel ster in, maar ook de hele sfeer eromheen was altijd top.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204842010
Misschien moet viaplay publiek erbij zetten?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204842015
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef RipCity het volgende:
Misschien moet viaplay publiek erbij zetten?
Die gaan Amber meteen uitfluiten :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 mei 2022 @ 20:30:41 #48
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204843023
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Rob was daar wel ster in, maar ook de hele sfeer eromheen was altijd top.
Die ging daar veel te ver in met zijn schijtlollige gedoe en het continu onderbreken van anderen. Dan vind ik de voor- en nabeschouwing bij Viaplay toch aangenamer om te kijken.

In plaats van dat jolige gedoe wat mij ontzettend afleidt krijg ik daar wel de informatie binnen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 23 mei 2022 @ 20:58:36 #49
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204843310
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef RipCity het volgende:
Misschien moet viaplay publiek erbij zetten?
Best wel een goed idee. Maakt het wat minder steriel.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 mei 2022 @ 21:06:55 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204843424
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef RipCity het volgende:
Misschien moet viaplay publiek erbij zetten?
Alsjeblieft niet. Klapvee was wel het minst prettige bij Ziggo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204844600
Het begint te wennen maar het blijft een beetje sfeerloos in de studio. De twee commentatoren doen hun best maar zitten er net zo vaak naast als Olav. Maar: Stephane Kox is wel een enorme verbetering tov de tandarts.
pi_204844676
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Die gaan Amber meteen uitfluiten :D
Of ze scanderen "Daar moet een ...".
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_204844857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 00:08 schreef aesop het volgende:
Het begint te wennen maar het blijft een beetje sfeerloos in de studio. De twee commentatoren doen hun best maar zitten er net zo vaak naast als Olav. Maar: Stephane Kox is wel een enorme verbetering tov de tandarts.
Vorig jaar was er veel commentaar op het Engels van de tandarts.
Maar het Engels van Stephane doet helemaal pijn aan de oren :')

Ze stelt wel wat betere vragen, maar ook bij Stephane blijft het allemaal wat stijfjes, net zoals bij de rest.

De twee commentatoren maken misschien nog wel meer fouten dan Olav. Nog maar te zwijgen over het gebruik van bepaalde stopwoordjes zoals ultra.

En dan Amber :')
Het begint toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat ze daar niet op de juiste plek zit, en dat ze maar Weinig verstand van zaken heeft
pi_204844884
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 05:59 schreef GM78 het volgende:

[..]

De twee commentatoren maken misschien nog wel meer fouten dan Olav. Nog maar te zwijgen over het gebruik van bepaalde stopwoordjes zoals ultra.
Ik heb 1 race gekeken en dit viel mij ook op, echt mega (ultra lmao) irritant :r
pi_204844889
Ultra, mega, super... Alsof we het over Pokéballs hebben
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 mei 2022 @ 06:57:20 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204844940
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 05:59 schreef GM78 het volgende:
Vorig jaar was er veel commentaar op het Engels van de tandarts.
Maar het Engels van Stephane doet helemaal pijn aan de oren
En dan luister je een keer voor de lol een interview van een gemiddelde Italiaanse of Braziliaanse of Spaanse reporter en besef je je weer dat het eigenlijk wel prima is met dat Nederlandse Engels :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204848514
Wat hier gezegd wordt is wel leuk te lezen. Totaal verschillende meningen. Ik vind ViaPlay verschrikkelijk, en dan met name Brandsen en dat duo commentaar. Maar sommigen vinden dat juist heel fijn naar te kijken. Iedereen zijn eigen smaak. Ik ben in elk geval enorm blij dat we nog enigszins een alternatief hebben met F1 TV zolang t duurt, en met Mol als commentator. Zijn stem is zoveel fijner naar te luisteren dan die twee Eurosport commentatoren. En ja ook ik irriteer me af en toe aan zijn popi jopi geklets en gescheld, maar dit hoort bij Olav, en zijn enthousiasme is ongeëvenaard. Dat voel je echt, en tijdens live sport is dat voor mij de allesbeslissende factor. Dankzij ViaPlay ben ik me dat in elk geval wel echt gaan realiseren, en hopelijk blijft Mol dit nog jaren doen, want hij doet het fantastisch. En zowaar, Jack als side kick / co commentator, doet het prima, terwijl ik me normaal enorm aan hem kon ergeren.
Dat synchroniseren is nu ook in 5 seconden geregeld, de eerste twee races ging t lastiger, maar ik weet nu precies hoe het moet. Gewoon bij de openingstune meteen op pauze drukken in GP Radio, en zodra de openingstune op het beeld begint (doorgaans een aantal seconden later) weer op play drukken in de app.
pi_204849852
twitter


De komende jaren.
pi_204850137
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:38 schreef Eagles89 het volgende:
Wat hier gezegd wordt is wel leuk te lezen. Totaal verschillende meningen. Ik vind ViaPlay verschrikkelijk, en dan met name Brandsen en dat duo commentaar. Maar sommigen vinden dat juist heel fijn naar te kijken. Iedereen zijn eigen smaak. Ik ben in elk geval enorm blij dat we nog enigszins een alternatief hebben met F1 TV zolang t duurt, en met Mol als commentator. Zijn stem is zoveel fijner naar te luisteren dan die twee Eurosport commentatoren. En ja ook ik irriteer me af en toe aan zijn popi jopi geklets en gescheld, maar dit hoort bij Olav, en zijn enthousiasme is ongeëvenaard. Dat voel je echt, en tijdens live sport is dat voor mij de allesbeslissende factor. Dankzij ViaPlay ben ik me dat in elk geval wel echt gaan realiseren, en hopelijk blijft Mol dit nog jaren doen, want hij doet het fantastisch. En zowaar, Jack als side kick / co commentator, doet het prima, terwijl ik me normaal enorm aan hem kon ergeren.
Dat synchroniseren is nu ook in 5 seconden geregeld, de eerste twee races ging t lastiger, maar ik weet nu precies hoe het moet. Gewoon bij de openingstune meteen op pauze drukken in GP Radio, en zodra de openingstune op het beeld begint (doorgaans een aantal seconden later) weer op play drukken in de app.
Zo doe ik het ook, alleen begint bij mij de openingstune eerst op tv.
Helaas bij de race in Amerika liep het beeld halverwege vast, en moest ik de app opnieuw opstarten. En dan is het bijna onmogelijk om de boel weer een beetje fatsoenlijk te synchroniseren
pi_204852469
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 16:57 schreef GM78 het volgende:

[..]
Zo doe ik het ook, alleen begint bij mij de openingstune eerst op tv.
Helaas bij de race in Amerika liep het beeld halverwege vast, en moest ik de app opnieuw opstarten. En dan is het bijna onmogelijk om de boel weer een beetje fatsoenlijk te synchroniseren
Ah ja, dat is mij ook een keer overkomen, dat is inderdaad heel vervelend. Dan is het veel lastiger geworden, en dan gebruik ik de team radio’s (dat geluidje als er een team radio aankomt waarvan je rechts in beeld dat beeldje ziet) of het kenmerkende geluid van de wheelguns tijdens een pitstop. Op die manier kun je het redelijk gelijk krijgen.
pi_204856693
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:38 schreef Eagles89 het volgende:
Wat hier gezegd wordt is wel leuk te lezen. Totaal verschillende meningen. Ik vind ViaPlay verschrikkelijk, en dan met name Brandsen en dat duo commentaar. Maar sommigen vinden dat juist heel fijn naar te kijken. Iedereen zijn eigen smaak. Ik ben in elk geval enorm blij dat we nog enigszins een alternatief hebben met F1 TV zolang t duurt, en met Mol als commentator. Zijn stem is zoveel fijner naar te luisteren dan die twee Eurosport commentatoren. En ja ook ik irriteer me af en toe aan zijn popi jopi geklets en gescheld, maar dit hoort bij Olav, en zijn enthousiasme is ongeëvenaard. Dat voel je echt, en tijdens live sport is dat voor mij de allesbeslissende factor. Dankzij ViaPlay ben ik me dat in elk geval wel echt gaan realiseren, en hopelijk blijft Mol dit nog jaren doen, want hij doet het fantastisch. En zowaar, Jack als side kick / co commentator, doet het prima, terwijl ik me normaal enorm aan hem kon ergeren.
Dat synchroniseren is nu ook in 5 seconden geregeld, de eerste twee races ging t lastiger, maar ik weet nu precies hoe het moet. Gewoon bij de openingstune meteen op pauze drukken in GP Radio, en zodra de openingstune op het beeld begint (doorgaans een aantal seconden later) weer op play drukken in de app.
Is er ergens een instructievideo van hoe je dat het beste kan doen? Ik begin me nou toch een beetje een boomer te voelen :@
  woensdag 25 mei 2022 @ 09:56:52 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204856742
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Heb liever dat ze er iemand neerzetten met verstand van zaken en een prettige babbel.

Amber past beter bij het politieke veld. Misschien kan ze gaan solliciteren als politiek verslaggever bij de NOS?
Ik mis het sportieve enthousiasme. Dit is de achtergronden van het nieuws presenteren.
The fuck.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204903296
Ik mis ook een vertaling van wat er over de boordradio gezegd wordt, dat is niet altijd duidelijk te horen en niet iedereen kan dat dan verstaan.

P.s. alles sloeg +/- 15 min. geleden op zwart, iemand anders daar ook last van ?
pi_204907343
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Sorella het volgende:
Ik mis ook een vertaling van wat er over de boordradio gezegd wordt, dat is niet altijd duidelijk te horen en niet iedereen kan dat dan verstaan.

P.s. alles sloeg +/- 15 min. geleden op zwart, iemand anders daar ook last van ?
Tijdens de rode vlag moest ik even opnieuw opstarten o|O voor de rest wonder boven wonder geen problemen.
pi_204910130
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 16:06 schreef Sorella het volgende:
Ik mis ook een vertaling van wat er over de boordradio gezegd wordt, dat is niet altijd duidelijk te horen en niet iedereen kan dat dan verstaan.

P.s. alles sloeg +/- 15 min. geleden op zwart, iemand anders daar ook last van ?
Dan moet je naar Olav luisteren, die zegt het wel altijd B-)
  zondag 29 mei 2022 @ 22:52:19 #66
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204910453
De grid walk of in ieder geval iemand bij Stephane heeft wel een meerwaarde zoals met Mike en nu Christijan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 30 mei 2022 @ 06:13:47 #67
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204911039
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:52 schreef nils7 het volgende:
De grid walk of in ieder geval iemand bij Stephane heeft wel een meerwaarde zoals met Mike en nu Christijan
En laten we Coulthard niet vergeten.
  maandag 30 mei 2022 @ 06:14:13 #68
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204911041
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dan moet je naar Olav luisteren, die zegt het wel altijd B-)
Wel grote kans dat het feitelijk onjuist is
  maandag 30 mei 2022 @ 06:23:18 #69
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204911054
Viaplay komt er steeds beter in vind ik. Gridwalks zijn top, zeker tov Plooij. Allard Kalff zit er lekker in heb ik het idee, komt meestal met toevoegingen op de info. Het herhalen wat we allemaal al 3x gezien hebben is daarmee voorbij. We kunnen ons heerlijk storen aan Chris maar hij is in elk geval geen nagemaakte. Meerwaarde dat je op de internationale crew kan leunen. Ook de app en site werken steeds beter.


Omdat ik er vanuit ga dat Viaplay ook hier verbeteringen op komt halen, graag aandacht voor het volgende:
- Sorry Amber. Je bent prettig om naar te kijken en luisteren maar je mist net die x factor om het gesprek soepel te leiden in de studio. Het blijft aanvoelen als een truukje. Dat heeft Kamphues veel beter in de vingers.
- Studiootje mag sowieso een flink stuk gezellig gemaakt worden. Heeft minder ziel dan een tandartspraktijk
- Co commentaar werkt goed, maar de stemmen lijken te veel op elkaar.
- Nabeschouwing mag wel wat meer zijn dan een opsomming van interviews. Meer beelden, meningen. Je hebt Coronel en die engineer in de studio, ter zake kundige mensen (geen zangeressen of ex politici) Maak daar meer gebruik van.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rode_Wijn op 30-05-2022 06:34:05 ]
pi_204911082
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Viaplay komt er steeds beter in vind ik. Gridwalks zijn top, zeker tov Plooij. Allard Kalff zit er lekker in heb ik het idee, komt meestal met toevoegingen op de info. Het herhalen wat we allemaal al 3x gezien hebben is daarmee voorbij. We kunnen ons heerlijk storen aan Chris maar hij is in elk geval geen nagemaakte. Meerwaarde dat je op de internationale crew kan leunen. Ook de app en site werken steeds beter.


Omdat ik er vanuit ga dat Viaplay ook hier verbeteringen op komt halen, graag aandacht voor het volgende:
- Sorry Amber. Je bent prettig om naar te kijken en luisteren maar je mist net die x factor om het gesprek soepel te leiden in de studio. Het blijft aanvoelen als een truukje. Dat heeft Kamphues veel beter in de vingers.
- Studiootje mag sowieso een flink stuk gezellig gemaakt worden. Heeft minder ziel dan een tandartspraktijk
- Co commentaar werkt goed, maar de stemmen lijken te veel op elkaar.
- Nabeschouwing mag wel wat meer zijn dan een opsomming van interviews. Meer beelden, meningen. Je hebt Coronel en die engineer in de studio, ter zake kundige mensen (geen zangeressen of ex politici) Maak daar meer gebruik van.
Grotendeels eens. :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 mei 2022 @ 06:57:25 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204911098
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Viaplay komt er steeds beter in vind ik. Gridwalks zijn top, zeker tov Plooij. Allard Kalff zit er lekker in heb ik het idee, komt meestal met toevoegingen op de info. Het herhalen wat we allemaal al 3x gezien hebben is daarmee voorbij. We kunnen ons heerlijk storen aan Chris maar hij is in elk geval geen nagemaakte. Meerwaarde dat je op de internationale crew kan leunen. Ook de app en site werken steeds beter.

Omdat ik er vanuit ga dat Viaplay ook hier verbeteringen op komt halen, graag aandacht voor het volgende:
- Sorry Amber. Je bent prettig om naar te kijken en luisteren maar je mist net die x factor om het gesprek soepel te leiden in de studio. Het blijft aanvoelen als een truukje. Dat heeft Kamphues veel beter in de vingers.
- Studiootje mag sowieso een flink stuk gezellig gemaakt worden. Heeft minder ziel dan een tandartspraktijk
- Co commentaar werkt goed, maar de stemmen lijken te veel op elkaar.
- Nabeschouwing mag wel wat meer zijn dan een opsomming van interviews. Meer beelden, meningen. Je hebt Coronel en die engineer in de studio, ter zake kundige mensen (geen zangeressen of ex politici) Maak daar meer gebruik van.
Alleen mogen de Engelse dingen nog wel wat vaker vertaald worden, dat doen ze nog nauwelijks. Voor mij geen probleem en voor de meesten hier vast ook niet, maar voor best veel mensen maakt dat het allemaal wat minder lekker te volgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 30 mei 2022 @ 08:41:58 #72
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204911535
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Alleen mogen de Engelse dingen nog wel wat vaker vertaald worden, dat doen ze nog nauwelijks. Voor mij geen probleem en voor de meesten hier vast ook niet, maar voor best veel mensen maakt dat het allemaal wat minder lekker te volgen.
Terwijl ze wel de tijd hebben gok ik want die beelden met Mika of DC lijken me opgenomen, ook al zit er soms niet veel tijd tussen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 mei 2022 @ 08:46:31 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204911585
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:41 schreef nils7 het volgende:

[..]
Terwijl ze wel de tijd hebben gok ik want die beelden met Mika of DC lijken me opgenomen, ook al zit er soms niet veel tijd tussen.
Lijkt me ook. Maar ook in een interview, Jack Plooij kon dat ook prima even in twee zinnen samenvatten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204911606
Zelfs Monaco werd bestempeld tot een MEGA spektakel _O- _O-
pi_204911660
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Viaplay komt er steeds beter in vind ik. Gridwalks zijn top, zeker tov Plooij. Allard Kalff zit er lekker in heb ik het idee, komt meestal met toevoegingen op de info. Het herhalen wat we allemaal al 3x gezien hebben is daarmee voorbij. We kunnen ons heerlijk storen aan Chris maar hij is in elk geval geen nagemaakte. Meerwaarde dat je op de internationale crew kan leunen. Ook de app en site werken steeds beter.

Omdat ik er vanuit ga dat Viaplay ook hier verbeteringen op komt halen, graag aandacht voor het volgende:
- Sorry Amber. Je bent prettig om naar te kijken en luisteren maar je mist net die x factor om het gesprek soepel te leiden in de studio. Het blijft aanvoelen als een truukje. Dat heeft Kamphues veel beter in de vingers.
- Studiootje mag sowieso een flink stuk gezellig gemaakt worden. Heeft minder ziel dan een tandartspraktijk
- Co commentaar werkt goed, maar de stemmen lijken te veel op elkaar.
- Nabeschouwing mag wel wat meer zijn dan een opsomming van interviews. Meer beelden, meningen. Je hebt Coronel en die engineer in de studio, ter zake kundige mensen (geen zangeressen of ex politici) Maak daar meer gebruik van.
- Elke keer tijdens de race de tekst "We gaan weer naar RACECONTROL naar <insert naam>" begint me af en toe ook wel op de zenuwen te werken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 30 mei 2022 @ 09:00:21 #76
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_204911677
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:14 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wel grote kans dat het feitelijk onjuist is
Sorry, maar je kan echt niet meer beweren dat Olav meer onzin verkondigt dan die 2 pipo's die er nu zitten, die zaten gisteren ook weer tientallen keren mis, verkeerde vertalingen gevend van boordradio's EN (en dit kan echt niet) niet wetend wanneer de race eindigt.

Het was echt dramatisch gister. Daarnaast blijft überhaupt het niveau van hun commentaar het uitleggen van dingen die mensen die 15 euro per maand betalen echt wel weten.

Zo was gisteren bijvoorbeeld het op een begeven moment wel van belang in welke ronde we zaten vanwege de punten en wij als kijker zagen geen rondes meer alleen die klok, hebben ze dus 0x benoemt na de herstart.

Nee, mensen die nog steeds volhouden dat dit beter is dan Olav laten teveel hun wrok tegen Olav overheersen, dit is dramatisch commentaar en het is eerder slechter dan beter aan het worden.
pi_204911689
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Sorry, maar je kan echt niet meer beweren dat Olav meer onzin verkondigt dan die 2 pipo's die er nu zitten, die zaten gisteren ook weer tientallen keren mis, verkeerde vertalingen gevend van boordradio's EN (en dit kan echt niet) niet wetend wanneer de race eindigt.

Het was echt dramatisch gister. Daarnaast blijft überhaupt het niveau van hun commentaar het uitleggen van dingen die mensen die 15 euro per maand betalen echt wel weten.
Dat ze dingen uitleggen vind ik an sich niet eens zo erg, maar eens het niveau is soms net alsof het wordt uitgelegd aan een groep kinderen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 30 mei 2022 @ 09:10:30 #78
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204911722
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
- Elke keer tijdens de race de tekst "We gaan weer naar RACECONTROL naar <insert naam>" begint me af en toe ook wel op de zenuwen te werken :P
Ja nahja elke commentator heeft zo zijn dingen. Ook dat Ultra gedoe heb ik weinig mee. Maar zo over de hele race genomen vind ik het commentaar gewoon goed. Inclusief dat foutje bij laatste ronde.
pi_204911739
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ja nahja elke commentator heeft zo zijn dingen. Ook dat Ultra gedoe heb ik weinig mee. Maar zo over de hele race genomen vind ik het commentaar gewoon goed. Inclusief dat foutje bij laatste ronde.
Is ook zo. Maar ergens mis ik gewoon het enthousiasme soms. Het voelt allemaal nog wat stijfjes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 30 mei 2022 @ 09:18:18 #80
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204911767
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Sorry, maar je kan echt niet meer beweren dat Olav meer onzin verkondigt dan die 2 pipo's die er nu zitten, die zaten gisteren ook weer tientallen keren mis, verkeerde vertalingen gevend van boordradio's EN (en dit kan echt niet) niet wetend wanneer de race eindigt.

Het was echt dramatisch gister. Daarnaast blijft überhaupt het niveau van hun commentaar het uitleggen van dingen die mensen die 15 euro per maand betalen echt wel weten.

Zo was gisteren bijvoorbeeld het op een begeven moment wel van belang in welke ronde we zaten vanwege de punten en wij als kijker zagen geen rondes meer alleen die klok, hebben ze dus 0x benoemt na de herstart.

Nee, mensen die nog steeds volhouden dat dit beter is dan Olav laten teveel hun wrok tegen Olav overheersen, dit is dramatisch commentaar en het is eerder slechter dan beter aan het worden.
Die laatste ronde was wel een grote fout inderdaad. Ik betrap ze algemeen gezien op heel wat minder fouten dan Mol.

Voor de rest heb je denk ik met iemand zitten praten tijdens de race want dat van die rondes en hele punten bijvoorbeeld heb ik wel een keer of 3 a 4 voorbij horen komen. En dat PER had bijgetekend was uitstekend meegepikt. Die boordradio's zijn verder nauwelijks te verstaan maar ik geef graag toe dat Mol dat beter in de vingers had.

Dat dikgedrukte is juist een kunst. Dat doen ze dus vind ik goed. Verder nogal denigrerend om het zo te stellen.

Tot slot koester ik geen wrok richting Mol. Het is een fenomeen. Pure nostalgie als je zijn stem hoort. Maar hij is wel op zijn retour en op een gegeven moment is het aan de volgende generatie.
pi_204911777
Ik ben in slaap gevallen nadat de race weer was begonnen en werd weer wakker toen perez zijn momentje voor de camera had, slaapverwekkend commentaar mag ik wel zeggen :)
pi_204912015
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:18 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Voor de rest heb je denk ik met iemand zitten praten tijdens de race want dat van die rondes en hele punten bijvoorbeeld heb ik wel een keer of 3 a 4 voorbij horen komen.
Wat hij bedoelt is dat sinds er links bovenin een klokje begon af te tellen (met nog 35 minuten te gaan, ofzo) er niet 1 keer is vermeld in welke daadwerkelijke ronde we zaten. En aangezien we nog tussen de 50 en de 75% van de afstand zaten toen dat klokje verscheen (en de ronde verdween), is dat best cruciale informatie voor de puntentelling. In ronde 59 melden dat we nu racen voor de volledige punten was voldoende geweest.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 mei 2022 @ 09:59:01 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204912060
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:53 schreef TagForce het volgende:

[..]
Wat hij bedoelt is dat sinds er links bovenin een klokje begon af te tellen (met nog 35 minuten te gaan, ofzo) er niet 1 keer is vermeld in welke daadwerkelijke ronde we zaten. En aangezien we nog tussen de 50 en de 75% van de afstand zaten toen dat klokje verscheen (en de ronde verdween), is dat best cruciale informatie voor de puntentelling. In ronde 59 melden dat we nu racen voor de volledige punten was voldoende geweest.
Dat werd dan ook gedaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 30 mei 2022 @ 09:59:52 #84
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204912070
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat werd dan ook gedaan.
Inderdaad. En ook na de herstart werd al 'berekend' dat we de volle punten gingen halen.
  maandag 30 mei 2022 @ 10:22:56 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204912256
ze moeten eens een prijsvraag verzinnen.
  maandag 30 mei 2022 @ 10:28:11 #86
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204912294
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:53 schreef TagForce het volgende:

[..]
Wat hij bedoelt is dat sinds er links bovenin een klokje begon af te tellen (met nog 35 minuten te gaan, ofzo) er niet 1 keer is vermeld in welke daadwerkelijke ronde we zaten. En aangezien we nog tussen de 50 en de 75% van de afstand zaten toen dat klokje verscheen (en de ronde verdween), is dat best cruciale informatie voor de puntentelling. In ronde 59 melden dat we nu racen voor de volledige punten was voldoende geweest.
Zoals anderen ook al terecht aangeven is dit aan de orde geweest. Meermaals. Dus dat zou dan voldoende moeten zijn. Ik kan mij voorstellen dat je dat toevallig mist maar dat is dan niet te wijten aan het commentaar
pi_204912489
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:22 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten eens een prijsvraag verzinnen.
Date met Amber als hoofdprijs?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 30 mei 2022 @ 11:25:04 #88
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204912691
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]


Zo was gisteren bijvoorbeeld het op een begeven moment wel van belang in welke ronde we zaten vanwege de punten en wij als kijker zagen geen rondes meer alleen die klok, hebben ze dus 0x benoemt na de herstart.
.
Ze hebben wel benoemd wanneer rondje 58 werd aangetikt en de volle punten gegeven worden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_204913532
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat werd dan ook gedaan.
Die heb ik dan gemist... Excuus.
  maandag 30 mei 2022 @ 13:40:04 #90
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204913841
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Date met Amber als hoofdprijs?
moet ook een man bij.
pi_204913911
twitter
  maandag 30 mei 2022 @ 13:54:58 #92
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204913936
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
dat heb je het gemaakt, als je Kassa haalt. :D :D
pi_204913986
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
twitter
pi_204914495
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dennis schopt stennis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204914565
Ik kijk via chromecast en gisteren was het behoorlijk ruk terwijl de telefoon niet gebruikt werd. Een aantal keer dat het scherm pauzeert, het beeld vervaagt en drie keer opnieuw kunnen opstarten....

Wellicht ligt het aan de chromecast of internet alleen bij een netflix (geen idee of dat een referentiepunt kan zijn) geen enkel probleem. Ik was er gisteren goed klaar mee
pi_204915223
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ twitter ]
Mooi. Laat Viaplay maar doodbloeden!
  maandag 30 mei 2022 @ 16:53:24 #97
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204915261
Dat is een tweet van 18 maart hè. Het eerste weekend.
  maandag 30 mei 2022 @ 22:28:36 #98
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_204918803
Gisteren voor het eerst problemen met de stream gehad (chromecast). Veel buffering.
pi_204918937
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Date met Amber als hoofdprijs?
Dat lijkt me nou echt een muurbloem. Even een half uurtje over het weer en politiek praten onder het genot van een glaasje thee en je zit weer thuis.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204919486
Voor de Viaplay kijkers: bij Kassa (BNN-Vara) werden vanavond de klachten over Viaplay onder de aandacht gebracht. En ze zijn naar het bedrijf zelf gegaan, om te proberen om uitleg te vragen en/of de klachten neer te kunnen leggen.

Is vast nog online terug te kijken (of te lezen).

Sterkte...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')