En Viaplay heeft nu bewust ervoor gekozen om het zo te doen, dus dan mag je daar kritiek op hebben. Wat er nu op tv is, is gewoon een stuk minder dan vorig jaar, en de hele backstory is dan niet interessant.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, was een opmerking met een knipoogbedoeling. Men gaat iets te makkelijk voorbij aan de invloed die ervaring heeft en ook de chemie van een groep die zorgt voor een bepaald resultaat, sfeer.
En dat heb ik weer echt totaal niet. Bij 538 kun je kaarten winnen, waarbij ze een fragment lieten horen van Olav tijdens afgelopen raceweekend: de beleving en bezieling die die man heeft, zijn echt ongekend. En dat hebben Melroy en ... (geen idee hoe die andere knakker heet) to-taal niet. Het enige wat zij doen, is opnoemen wat de kijker ook allemaal zelf kan zienquote:Op maandag 23 mei 2022 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren even twee ronden Olav Mol aan gehad, en dan merk je toch wel dat het 'Olav Mol is goed'-gebeuren vooral een kwestie van gewenning was. Na drie bochten was ik, als jarenlang Olav Mol-liefhebber, eigenlijk wel weer klaar met die immense "Ik weet álles en zoals ik het zeg ís het honderd procent zeker zo"-houding waar bijna elke zin mee doordrenkt is. Ik had niet heel erg gedacht dat ik zijn commentaar zou missen, omdat hij niet vervangen ging worden door een mij onbekende commentator maar door iemand waar ik al jaren prettig naar luister, maar nu weet ik het wel zeker
Over Kamphues? Geheid, en vaak genoeg terecht waarschijnlijk, maar ongezien blijkbaar voor die mensen zorgt zijn bewust of onbewuste onnozelheid/opmerkingen voor een sfeer en opzetjes waar de anderen dan weer op kunnen reageren. Vaak moest hij ook wel doen alsof hij het niet snapte zodat dingen voor de kijker die nog niet zo lang F1 volgt duidelijk worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waar tot en met eind vorig jaar jarenlang over gezeken werd.
met een vrouw heb je sowieso wat meer afstand, ik vond het bij ziggo tenenkrommend dat ouwe jongens krentebrood gedoe, die Amber is weer net iets te koud voor het goeie maar heb dit toch lieverquote:Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, was een opmerking met een knipoogbedoeling. Men gaat iets te makkelijk voorbij aan de invloed die ervaring heeft en ook de chemie van een groep die zorgt voor een bepaald resultaat, sfeer.
Ja dat bedoel ik met bro's onder elkaar. Tenzij ze die Amber prive ook veel zien of jarenlang intens met haar samenwerken, gaat dat er ook niet zo snel komen.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een vrouw heb je sowieso wat meer afstand, ik vond het bij ziggo tenenkrommend dat ouwe jongens krentebrood gedoe, die Amber is weer net iets te koud voor het goeie maar heb dit toch liever
Wat natuurlijk niet per se dezelfde mensen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waar tot en met eind vorig jaar jarenlang over gezeken werd.
dat weekend dat ze ziek was ging het wel beter, dat moet haar toch wel aan het denken zetten maar begrijp wel dat ze juist een vrouw daar neer zetten om het wat inclusiever te makenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met bro's onder elkaar. Tenzij ze die Amber prive ook veel zien of jarenlang intens met haar samenwerken, gaat dat er ook niet zo snel komen.
Tja, dat beleeft iedereen anders dus. Ik vond het overdreven geschreeuw en grammaticaal vaak totaal bizarre taalgebruik ("Maar móet hij nog naar binnen, vraagteken, dubbele puntkomma, uitroepteken, punt!") van Olav ooit ook wel lachen, maar de laatste jaren werd het steeds meer overdreven allemaal, dus ging ik me er aan storen. Genoeg mensen zullen dat overdrevene ook juist leuk gevonden hebben natuurlijk, hoewel het uiteraard niet per se gelijk staat aan meer beleving.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:05 schreef DjVero het volgende:
[..]
En dat heb ik weer echt totaal niet. Bij 538 kun je kaarten winnen, waarbij ze een fragment lieten horen van Olav tijdens afgelopen raceweekend: de beleving en bezieling die die man heeft, zijn echt ongekend. En dat hebben Melroy en ... (geen idee hoe die andere knakker heet) to-taal niet. Het enige wat zij doen, is opnoemen wat de kijker ook allemaal zelf kan zien
Heb liever dat ze er iemand neerzetten met verstand van zaken en een prettige babbel.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weekend dat ze ziek was ging het wel beter, dat moet haar toch wel aan het denken zetten maar begrijp wel dat ze juist een vrouw daar neer zetten om het wat inclusiever te maken
"Hallo Kaag, u ging wel een beetje buiten de baan he, net. Had u nog geen pitstop gemaakt omdat u zo bleef glijden?"quote:Op maandag 23 mei 2022 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb liever dat ze er iemand neerzetten met verstand van zaken en een prettige babbel.
Amber past beter bij het politieke veld. Misschien kan ze gaan solliciteren als politiek verslaggever bij de NOS?
kaag en glijden, moeilijke combinatiequote:Op maandag 23 mei 2022 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hallo Kaag, u ging wel een beetje buiten de baan he, net. Had u nog geen pitstop gemaakt omdat u zo bleef glijden?"
De waarheid een beetje rekken.quote:
Kamphues was met Jack met afstand de grootste irritatiefactor bij Ziggo.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand die af en toe het nieuws oplas vergelijken met Kampgod die veel ervaring had en tevens zich kan gedragen als 'bro's onder elkaar' is ook niet helemaal eerlijk.
Dat vind ik ook, ik heb geen problemen met viaplay en het commentaar tijdens de race maar de gezelligheid na de race mis ik toch wel een beetje. Dat stijve gedoe mag van mij wel wat losser.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje sfeerloze bende bij VP in die studio. Ik krijg niet meteen heel veel zin om de race te krijgen van die voorbeschouwing.
Rob was daar wel ster in, maar ook de hele sfeer eromheen was altijd top.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:53 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik heb geen problemen met viaplay en het commentaar tijdens de race maar de gezelligheid na de race mis ik toch wel een beetje. Dat stijve gedoe mag van mij wel wat losser.
Die gaan Amber meteen uitfluitenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef RipCity het volgende:
Misschien moet viaplay publiek erbij zetten?
Die ging daar veel te ver in met zijn schijtlollige gedoe en het continu onderbreken van anderen. Dan vind ik de voor- en nabeschouwing bij Viaplay toch aangenamer om te kijken.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rob was daar wel ster in, maar ook de hele sfeer eromheen was altijd top.
Best wel een goed idee. Maakt het wat minder steriel.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef RipCity het volgende:
Alsjeblieft niet. Klapvee was wel het minst prettige bij Ziggo.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:25 schreef RipCity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |