abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204707398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
@:Lospedrosa Over je eerdere opmerking over GPS, er zijn 2 GPS systemen actief, er is een civiel systeem waar iedereen toegang toe heeft en er is een militair systeem waarvoor alleen toegang is voor bepaalde landen. Het militaire systeem is veel accurater en werkt ook bij hogere snelheden.

Er zijn ook drie verschillende GPS systemen, het Amerikaanse, GLONASS wat Russisch is en Galileo van de EU, alle drie hebben zowel civiele als militaire toepassingen/
Volgens mij hebben de Chinezen ook een met GPS vergelijkbaar systeem.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:54:19 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_204707419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar zou ik niet van uitgaan, desertie is in landen als Rusland toch best wel dodelijk.
Ze schieten maar op me, ik zit in een tank. En als ik moest kiezen tussen Russische of Oekrainse artillerie...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204707515
De brug naast de tanks is ook kaduuk

woensdag 11 mei 2022 @ 18:09:33 #154
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204707607
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk gewoon als geintje of speeltje een Garmin ophangen.
Denk nog eerder dat degene die de foto gemaakt heeft dat ding erin gehangen heeft zo van kijk eens hoe slecht ze het voorelkaar hebben...
pi_204707674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

En als jij je verteld dat aan het eind van WO2 er daadwerkelijk "onderhandeld" werd met duitsland, ipv dat ze at gun point gewoon moesten tekenen bij het stippellijntje, dan klopt je stelling, dat oorlogen daar altijd mee eindigen. Ik zelf zie dat meer als: de verliezer mag gewoon gaan doen wat de winnaar zegt.
Er was wel een soort onderhandeling, natuurlijk. Want Duitsland bleef bestaan, en beide partijen hebben onderhandeld met in gedachten om een vrede te maken die eeuwig zou duren (natuurlijk niet, maar zo werd er toen gedacht).

Wat jij hier schrijft is wel wat er na WOI gebeurde. Duitsland was de duimschroeven aangedraaid en moest alles betalen. Maar het resultaat daarvan was dat ze economisch naar z'n mallemoer gingen, Hitler zijn kans kreeg, en het volk ontvankelijk was voor zijn haatpraatjes jegens de geallieerden van WOI. En we weten allemaal hoe dat afgelopen was. 50 miljoen doden later was Duitsland opnieuw verslagen. Maar men had geleerd van de grote fout van WOI, en deed het dit keer beter.

Je KAN de verliezer gaan dicteren, natuurlijk, je bent de overwinnaar. Maar je praat niet over een klein groepje mensen maar over een miljoenenvolk. Die kan jou heel veel schade berokkenen (WOII heeft dat aangetoond).

Je hebt dan de keus: ze voor eeuwig onderdrukken of een compromis maken. Met onderdrukking ben je imo alleen maar bezig om de volgende oorlog voor je uit te blijven schuiven. Met een compromis maak je imo een echte vrede.

Voor een echte langdurig vrede moet er naast boete ook vergeving zijn. Zo lang er geen vergeving is, zal de haat blijven bestaan. En dan ben je de volgende oorlog alleen maar voor je uit aan het schuiven, en kom je op een dag opnieuw in de hele ellende terecht. Dan zullen er weer duizenden onschuldige doden vallen omdat de haat er nog steeds is.

Vergis je niet, de ellende in Oekrane komt voor een groot deel OOK omdat er veel haat voor de Russen bij de Oekraeners is. Andersom denk ik dat er minder haat is, maar er is bij Poetin wel heel veel frustratie door al die haat, dat is ook wel duidelijk. En Poetin heeft zijn frustratie in agressie omgezet.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:16:54 #156
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204707686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
Denk nog eerder dat degene die de foto gemaakt heeft dat ding erin gehangen heeft zo van kijk eens hoe slecht ze het voorelkaar hebben...
Dat denk ik niet hoor. :)
Onderstaand plaatje is al uit 2015:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204707698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:15 schreef RetepV het volgende:

[..]
Er was wel een soort onderhandeling, natuurlijk. Want Duitsland bleef bestaan, en beide partijen hebben onderhandeld met in gedachten om een vrede te maken die eeuwig zou duren (natuurlijk niet, maar zo werd er toen gedacht).

Wat jij hier schrijft is wel wat er na WOI gebeurde. Duitsland was de duimschroeven aangedraaid en moest alles betalen. Maar het resultaat daarvan was dat ze economisch naar z'n mallemoer gingen, Hitler zijn kans kreeg, en het volk ontvankelijk was voor zijn haatpraatjes jegens de geallieerden van WOI. En we weten allemaal hoe dat afgelopen was. 50 miljoen doden later was Duitsland opnieuw verslagen. Maar men had geleerd van de grote fout van WOI, en deed het dit keer beter.

Je KAN de verliezer gaan dicteren, natuurlijk, je bent de overwinnaar. Maar je praat niet over een klein groepje mensen maar over een miljoenenvolk. Die kan jou heel veel schade berokkenen (WOII heeft dat aangetoond).

Je hebt dan de keus: ze voor eeuwig onderdrukken of een compromis maken. Met onderdrukking ben je imo alleen maar bezig om de volgende oorlog voor je uit te blijven schuiven. Met een compromis maak je imo een echte vrede.

Voor een echte langdurig vrede moet er naast boete ook vergeving zijn. Zo lang er geen vergeving is, zal de haat blijven bestaan. En dan ben je de volgende oorlog alleen maar voor je uit aan het schuiven, en kom je op een dag opnieuw in de hele ellende terecht. Dan zullen er weer duizenden onschuldige doden vallen omdat de haat er nog steeds is.

Vergis je niet, de ellende in Oekrane komt voor een groot deel OOK omdat er veel haat voor de Russen bij de Oekraeners is. Andersom denk ik dat er minder haat is, maar er is bij Poetin wel heel veel frustratie door al die haat, dat is ook wel duidelijk. En Poetin heeft zijn frustratie in agressie omgezet.
Zou er heeeeeel misschien niet eens een reden voor kunnen zijn waarom de Oekraners een hekel aan de Russen hebben?
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:19:04 #158
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204707705
Zie ook:
Russian pilots use US-made GPS receivers during combat missions in Syria
https://defence-blog.com/(...)t-missions-in-syria/
pi_204707707
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Onderstaand plaatje is al uit 2015:[ twitter ]
Onzin natuurlijk.
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:20:48 #160
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204707721
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk.
Wat is onzin?
pi_204707722
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou zie jij wel de financile consequenties in Europa maar ga je dan weer veel te negatief en depri achtig naar een absoluut dieptepunt met he denkwijze.
Als er niets verandert en mensen zo op hun ramkoers blijven zitten, denk ik niet dat ik te negatief ben. Maar we zullen zien. Liever teleurgesteld doordat ik te negatief was dan teleurgesteld omdat ik te positief was. :) Ik laat me niet door mijn negativiteit tegenhouden in mijn leven. Ik leef nu. En als er iets niet goed loopt in de toekomst, zal ik wel weer iets improviseren. Ik heb niet voor niets zoveel skills in mijn leven zitten leren.
pi_204707724
quote:

[..]
Mooie houten houder ook in mekaar geflanst. :|W
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204707726
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
Zie ook:
Russian pilots use US-made GPS receivers during combat missions in Syria
https://defence-blog.com/(...)t-missions-in-syria/
Ja als 2e systeem.
quote:
Apparently, the Russian military used an American GPS receiver to duplicate their onboard navigation systems, which reportedly often malfunctioned in real combat conditions.

Garmin says that with its high-sensitivity, WAAS-enabled GPS receiver, eTrex Legend locates position quickly and precisely and maintains its GPS location even in heavy cover and deep canyons.
Vakman pur sang
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:21:25 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204707727
quote:
Dat is iig een SU-24 (dus al een oud beestje)... Maar goed, ik vind het verder niet heel bijzonder om heel eerlijk te zijn.
pi_204707733
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:23 schreef RetepV het volgende:

Intussen liggen wij nog veel verder in puin dan Rusland, en ik zie het als onvermijdelijk dat we weer onderling zullen gaan vechten. Er zal iets gebeuren waardoor iemand de schuld bij iemand anders legt, en de lont is aangestoken. Want wij kunnen alleen onszelf de schuld geven omdat we eigenhandig met onze sancties de economie van Europa naar zijn grootje hebben geholpen.
100% eens.
Als ik iets heb geleerd van de corona crisis, en de invasie in Oekrane, is het dat mensen nood hebben aan vijanden, aan haat en angst, en zich uiteindelijk zullen bevinden in de eigen gecreerde oorlog in hun hoofd, in een land in puin.
Mensen die zich bijna niets meer kunnen veroorloven, elkaar haten en de hersens inslaan, plus dreiging van over de grens. Het totale failliet van Europa dat zijn wij, en we verdienen het.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:23:28 #166
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204707742
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef Za het volgende:

[..]
100% eens.
Als ik iets heb geleerd van de corona crisis, en de invasie in Oekrane, is het dat mensen nood hebben aan vijanden, aan haat en angst, en zich uiteindelijk zullen bevinden in de eigen gecreerde oorlog in hun hoofd, in een land in puin.
Mensen die zich bijna niets meer kunnen veroorloven, elkaar haten en de hersens inslaan, plus dreiging van over de grens. Het totale failliet van Europa dat zijn wij, en we verdienen het.
Heerleyk, die zelfhaat _O-
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:24:40 #167
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204707757
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja als 2e systeem.
Doen de Amerikanen ook in de U-2:

quote:
Why are U-2 jet pilots wearing Garmin satellite navigation smartwatches?

They're useful flight- and pilot-monitoring tools, says the Air Force.

Earlier this month, US Air Force General James M. "Mike" Holmes acknowledged what many in the defense community and defense media already knew. Pilots of the venerable and iconic Lockheed U-2 Dragon Lady high altitude reconnaissance jet wear GPS-enabled Garmin smartwatches for navigation backup
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:25:48 #168
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204707769
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Zou er heeeeeel misschien niet eens een reden voor kunnen zijn waarom de Oekraners een hekel aan de Russen hebben?
Het begint met ‘Holo’ en eindigt op ‘domor’
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:26:14 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204707776
quote:

[..]
100% eens.
Loop je dit te verkondigen terwijl je jezelf met een zweep geselt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204707792
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:23 schreef xpompompomx het volgende:

Heerleyk, die zelfhaat _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:26 schreef kanovinnie het volgende:

Loop je dit te verkondigen terwijl je jezelf met een zweep geselt?
Ik refereer hiermee aan bv hier ter plekke zo'n 75% van de users.
pi_204707825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Ik refereer hiermee aan bv hier ter plekke zo'n 75% van de users.
Ow, zou jij in dat scenario een speciale uitkering van de Russen krijgen omdat je je in 2022 een trouwe bondgenoot hebt getoond? Want anders wordt je toch net zo hard genaaid als alle andere Nederlanders.
pi_204707887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Doen de Amerikanen ook in de U-2:
[..]

De U-2 iets mooiers dat kan vliegen bestaat er niet.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:39:24 #174
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204707926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
Jawel. :P de SR-71.
pi_204707935
quote:

[..]
100% eens.
Ik ben het met je eens. Behalve met dat "we verdienen het".

We veroorzaken het zelf, dat wel.

Maar "verdienen" is weer zo'n uiting van haat, van onderbuikgevoelens. Nergens voor nodig. Dingen gebeuren, je maakt keuzes. Als je de verkeerde keuze maakt, draag je de gevolgen, maak je je fout goed, en ga je weer verder. Er zullen nieuwe dingen gebeuren, je maakt nieuwe keuzes. Enzovoorts enzovoorts. Dat is leven.
pi_204707943
twitter

Koekoek. Lekker man!
Zonder wrijving geen glans
pi_204707962
quote:

[..]

er wordt heel erg neer gekeken op Oekraners hIj noemt ze een volk, en tegelijk ontkent hij dus het bestaan en de identiteit van de oekraners. Plus worden ze gezien als 3e ranks Slaven, en niet als volwaardig.
pi_204707964
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ow, zou jij in dat scenario een speciale uitkering van de Russen krijgen omdat je je in 2022 een trouwe bondgenoot hebt getoond? Want anders wordt je toch net zo hard genaaid als alle andere Nederlanders.
Maar jij hoopt wel dat je een speciale uitkering van de EU zal krijgen omdat je je in 2022 een trouwe bondgenoot hebt getoond? We worden allemaal genaaid. Geen reden om elkaar aan te vallen.
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:46:16 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204708011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef RetepV het volgende:
Geen reden om elkaar aan te vallen.
Maak dat Putin wijs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204708026
quote:

[..]
Maar jij hoopt wel dat je een speciale uitkering van de EU zal krijgen omdat je je in 2022 een trouwe bondgenoot hebt getoond? We worden allemaal genaaid. Geen reden om elkaar aan te vallen.
Voor zover we al genaaid worden is dat een consequentie van de keuzes van Poetin, niet van iets dat wij hier doen. De inflatie zal er echt niet minder op worden als we Poetin maar gewoon Oekrane met een grote strik erom cadeau doen.
pi_204708057
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jawel. :P de SR-71.
Hmmm, in combinatie met de vormgeving is die U-2 mijn grootste favoriet ooit en mogelijk vanwege de tijd en ontwikkeling zal die SR-71 wel een vooruitgang zijn maar het ziet er niet uit. :)
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:51:56 #182
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204708067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:50 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hmmm, in combinatie met de vormgeving is die U-2 mijn grootste favoriet ooit en mogelijk vanwege de tijd en ontwikkeling zal die SR-71 wel een vooruitgang zijn maar het ziet er niet uit. :)
o|O o|O
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:52:37 #183
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204708072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:40 schreef polderturk het volgende:
Russische tanks worden weer massaal kapotgeschoten.

[ twitter ]
Het ziet er uit alsof die tanks aan het picknicken waren langs de rivier. :')
Als je een beetje verstand/ervaring hebt ga je toch niet zo bij elkaar staan?
Als de foto echt is. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:53:56 #184
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204708081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:50 schreef Cherni het volgende:
En is op de grond zo lek als een mandje...Was overigens wel de bedoeling maar toch...
pi_204708108
quote:

[..]
Iedereen baalt ervan, niemand wil dit. Wij als klootjesvolk hebben de spelletjes die op hogerhand worden gespeeld sowieso niet in de hand, we moeten het uitzitten. En ja, dat kan nog wel eens heel zuur worden.
Neemt niet weg dat Poetin een rotkerel is die aangepakt moet worden. Tijd zal leren of de keuzes die nu gemaakt worden verantwoord zijn geweest.
pi_204708115
twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:59:03 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204708122
De U2 is een elegante zomerjurk en de Blackbird is een Lambo Countach. Allebei prima voor waar ze voor waren gemaakt.

En nu terug OT! . oO/
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204708164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
:{w

O+
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 19:02:49 #189
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204708171
En ooit was er ook nog dit nogal offtopic bazenapparaat:

Mg, terug naar Oekrane. (8> :7
  woensdag 11 mei 2022 @ 19:11:59 #190
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204708290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
En is op de grond zo lek als een mandje...Was overigens wel de bedoeling maar toch...
Totaal off-topic.Maar wel klassieker. Lekkend vliegtuig @ 31:15

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brian Shul on piloting the SR-71

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 11-05-2022 19:34:20 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204708297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef RetepV het volgende:

Ik ben het met je eens. Behalve met dat "we verdienen het".

We veroorzaken het zelf, dat wel.

Maar "verdienen" is weer zo'n uiting van haat, van onderbuikgevoelens. Nergens voor nodig. Dingen gebeuren, je maakt keuzes. Als je de verkeerde keuze maakt, draag je de gevolgen, maak je je fout goed, en ga je weer verder. Er zullen nieuwe dingen gebeuren, je maakt nieuwe keuzes. Enzovoorts enzovoorts. Dat is leven.
Het is niet bedoelt als uiting van haat, ik zie het meer als onnozelheid/lichtzinnigheid.
pi_204708299
Na honderden kills, heeft nu een traktor het onderspit gedelfd.

twitter
pi_204708337
quote:

[..]
100% eens.
Het leven in Rusland is niet makkelijk, dat begrijpen we.
  woensdag 11 mei 2022 @ 19:16:40 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204708351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef polderturk het volgende:
Na honderden kills, heeft nu een traktor het onderspit gedelfd.

[ twitter ]
Werkende burgers aanvallen. Wat een honden zijn het toch ook :( :( :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204708433
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk.
Haha gast :') :') :') x100
  woensdag 11 mei 2022 @ 19:22:44 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204708439
quote:

[..]
100% eens.
Als ik iets heb geleerd van de corona crisis, en de speciale militaire operatie in Oekrane, is het dat mensen nood hebben aan vijanden, aan haat en angst, en zich uiteindelijk zullen bevinden in de eigen gecreerde oorlog in hun hoofd, in een land in puin.
Mensen die zich bijna niets meer kunnen veroorloven, elkaar haten en de hersens inslaan, plus dreiging van over de grens. Het totale failliet van Rusland dat zijn wij, en we verdienen het.
Fixed.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204708466
quote:

[..]

Je zou toch denken dat het westen, door gas en olie af te nemen, door uitgebreid handel te drijven met Putin-Rusland haar goede wil heeft getoond. Dat is misschien geen vergeving, maar het komt behoorlijk in de buurt. Het wordt nu onder andere Duitsland verweten zoveel miljarden in de economie van Rusland gepompt te hebben. Merkel en co hadden, denk ik, de illusie dat ze zodoende Rusland zouden opstoten in de vaart der volkeren. Meer welvaart, meer beschaving voor de Russen. Meer samenwerking ipv wapengekletter. Ze hebben zich echter vergist in hoe dominant de imperialistische ideologie van de autocraat Poetin en zijn inner circle is.
Rusland had de kans welvarend te worden. Maar in plaats van de positie van haar bevolking betekenisvol te verbeteren is veel geld verdwenen in de handen van weinigen, in superjachten en in wapentuig.
Rusland had die kans, en heeft die versjacherd vanuit een imperialistisch motief. Een volstrekt onzinnige invasie, uitgevoerd zonder enig respect voor, of compassie met, zowel de eigen manschappen als de burgerbevolking. De meest elementaire opvattingen over humaniteit worden vertrapt.
Nu mogen ze het zelf voelen, Putin en zijn corrupte kliek. Daarvoor wil ik wel op een houtje bijten, in de kou zitten, en als het echt niet anders kan, zelfs een nuke koppen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204708485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Ze schieten maar op me, ik zit in een tank. En als ik moest kiezen tussen Russische of Oekrainse artillerie...
Ehhh...dat ze schieten maar op me....mischien niet zo'n goed idee gegeven de tank verliezen in Oekraine :D
pi_204708511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef Shotty het volgende:

Het leven in Rusland is niet makkelijk, dat begrijpen we .
Gevalletje MPS?
pi_204708522
quote:
84s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Starhopper het volgende:

Ik ben bevangen door angst en haat, en verkloot andermans posts.
Fixed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')