abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:29:27 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204705844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:52 schreef pvdplanet het volgende:
Blijkbaar heeft deze koepel een nieuw record gebroken: 8 seconden airtime

[ afbeelding ]
Zou dit dezelfde zijn?
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204705875
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Niet correct
[..]

Wel correct, het gasveld in Groningen bevat nog genoeg gas voor ongeveer 10 jaar Nederlandse consumptie momenteel. Dat leegpompen heeft echter wel gevolgen voor het gebied.
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:32:16 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204705877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Zelenskyy zal niet de enige zijn die daar niet mee akkoord gaat, hij is in zijn eentje de regering niet. De rest van de Oekraense regering zal het er ook niet mee eens zijn. En de Oekraense bevolking kan ook het bloed van de Russen wel drinken.
[ twitter ]
Waarom zouden ze daarmee akkoord gaan? Als ze dat doen, dan kunnen ze de rest van Oekraine ook wel aan de Russen geven :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204705883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Bron daarvoor?
Nu is er al veel gaande, opgang naar de diepste crisis sinds decennia?
https://www.volkskrant.nl(...)glequicksearchbox%2F
Vakman pur sang
  Forum Admin woensdag 11 mei 2022 @ 15:32:58 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204705886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel correct, het gasveld in Groningen bevat nog genoeg gas voor ongeveer 10 jaar Nederlandse consumptie momenteel. Dat leegpompen heeft echter wel gevolgen voor het gebied.
Is dat wel met inachtneming van onze contracten? Want we leveren ook aan het buitenland.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204705889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Europese solidariteitspact, maw nl moet het gas inleveren aan Duitsland.
Vakman pur sang
pi_204705900
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
We kunnen naar nu kijken.
[..]
En de huidige sancties zijn veel heftiger dan die van 2014. En nu mag je naar de toekomst kijken.
De sancties van nu hebben ook als doel om de hele economie en zo de hele oorlogsindustrie plat te leggen. Toen waren het puur bepaalde technologien die niet gexporteerd mochten worden zo als bepaalde chips enzovoort. Die ze gebruiken in moderne wapens. Je leest en hoort ook constant dat hun precisie wapens aan het op raken zijn dat zal best daar door komen als je ze al 8 jaar met moeite kan produceren en er heel wat in Syri gebruikt hebt.
pi_204705902
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Europese solidariteitspact, maw nl moet het gas inleveren aan Duitsland.
Pas als Duitsland alle andere opties heeft uitgeput, staat nota bene in de tekst die je zelf als bron aanlevert.
pi_204705927
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:34 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Pas als Duitsland alle andere opties heeft uitgeput, staat nota bene in de tekst die je zelf als bron aanlevert.
Ja wat denk je dat er gebeurt als Russisch gas stokt. Dan hebben landen recht op de bestaande voorraden die aangevuld worden door NL.
Dat staat ook in de tekst.

Dat na alle opties is het uitschakelen van industrie.
Het verdelen en de solidariteits contracten houden in dat we Groningsgas niet voor NL kunnen gebruiken.
Vakman pur sang
pi_204705939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hadden ze dat niet een beetje aan zichzelf te danken dan?
Zij zien dat natuurlijk anders.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204705959
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Is dat wel met inachtneming van onze contracten? Want we leveren ook aan het buitenland.
Ik dacht van wel, iemand met meer verstand van de materie is recentelijk nog door die data heengegaan in dit topic.
pi_204706000
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 05:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik denk ook dat Poetin veel minder weerstand had verwacht.
Beetje zoals de neocons dachten dat ze een warm welkom zouden krijgen in Irak.
Dat viel ook enigszins tegen.

Als je naar het begin van de invasie kijkt, dat was allemaal best kleinschalig, men trok gewoon het land in richting Kyiv en liet de bevolking ongemoeid.
Dat bleek een misrekening, en daarna begon het echt richting een klassieke Russische oorlog te gaan,met massale bombardementen op burgerdoelen, plunderen van dorpen, etc.
Ik weet niet of dit twitterdraadje ooit gepost is van Kamil Galeev.
https://threadreaderapp.com/thread/1511528319656755205.html
Maar bij punt 3 gaat die er op in waarom de invasie zo moeilijk verloopt voor de Russen. Het blijkt dat ze het oude plan van de Sovjet-Unie gebruiken die in 1968 werd gebruikt tijdens de Praagse lente in toen nog Tsjechoslowakije. Wat op neer komt een snelle aanval op de hoofdstad om de regering om te gooien en de media in handen te krijgen en de winst uit te roepen. Daardoor hoop je dat veel verzet gebroken wordt en het land een chaos wordt wat makkelijk in te nemen is. Maar dat plan is totaal mislukt.
twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:50:58 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204706062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:45 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit twitterdraadje ooit gepost is van Kamil Galeev.
https://threadreaderapp.com/thread/1511528319656755205.html
Maar bij punt 3 gaat die er op in waarom de invasie zo moeilijk verloopt voor de Russen. Het blijkt dat ze het oude plan van de Sovjet-Unie gebruiken die in 1968 werd gebruikt tijdens de Praagse lente in toen nog Tsjechoslowakije. Wat op neer komt een snelle aanval op de hoofdstad om de regering om te gooien en de media in handen te krijgen en de winst uit te roepen. Daardoor hoop je dat veel verzet gebroken wordt en het land een chaos wordt wat makkelijk in te nemen is. Maar dat plan is totaal mislukt.
Daar komt dus ook het weghalen van de bewegwijzering vandaan? :D
quote:
Het station riep het volk op tot verzet, onder andere door op de muren te schrijven dat de Russen naar huis moesten, en door alle bewegwijzering te verwijderen. Deze laatste oproep was zo succesvol dat op een bepaald moment nog enkel de wegwijzers richting Moskou overbleven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Praagse_Lente
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204706173
quote:
84s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daar komt dus ook het weghalen van de bewegwijzering vandaan? :D
[..]

Geen idee het zou kunnen. Maar gisteren had @Tijger_m een post dat in een moderne tank gewoon een Garmin gevonden was en op Twitter zijn er al foto's van stok oude kaarten voorbij gekomen die de Russen gebruiken is het best een effectief middel.
pi_204706227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:58 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Geen idee het zou kunnen. Maar gisteren had @:Tijger_m een post dat in een moderne tank gewoon een Garmin gevonden was en op Twitter zijn er al foto's van stok oude kaarten voorbij gekomen die de Russen gebruiken is het best een effectief middel.
Nee, dat was in een modern jachtvliegtuig en die maken meestal geen gebruik van wegwijzers ;)
pi_204706247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat was in een modern jachtvliegtuig en die maken meestal geen gebruik van wegwijzers ;)
Die hebben ook niet zo veel aan de instructie "sla linksaf richting Sumy bij de volgende kruising" :D.
pi_204706253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Denk dat omslag punt al geweest is, of zeer nabij in ieder geval, waarom zou Zelensky in godesnaam dan gaan onderhandelen.
Omdat, als het werkelijk niet goed dreigt te gaan met Rusland en ze gezichtsverlies dreigen te leiden, ze hun inspanningen zullen vergroten om dat gezichtsverlies te voorkomen. En dat zal veel Oekraense burgers het leven gaan kosten. Je kan aan Mariupol zien waar de Russen toe in staat zijn wanneer ze werkelijk met de rug tegen de muur staan en een succes moeten hebben.

Ik zie sowieso niet in waarom je niet zou onderhandelen. Je kan altijd nog: "Nee, fuck you asshole" zeggen, nadat je geluisterd hebt en er niks werd gezegd waar jij en je burgers mee kunnen leven. De kosten zijn meer dode soldaten en burgers, de opbrengsten zullen afhankelijk zijn van het resultaat van de eropvolgende gevechten.

Maar stel je voor dat je niet onderhandelde terwijl je vijand een voorstel had waar jij en je burgers wel mee zouden kunnen leven. Als je dan niet naar de onderhandelingstafel gaat, dan offer je dus soldaten en burgers op omdat je geen zin had om te luisteren. Zinloze doden dus.

En sowieso, als Zelensky op "winst" staat, kan hij zelf zijn voorwaarden voorleggen. En wie weet of Putin ze zal accepteren? Misschien is er wel winst te halen voor Zelensky. Maar dat weet hij alleen wanneer hij gaat onderhandelen.

Uiteindelijk zal elke oorlog altijd eindigen aan de onderhandelingstafel. Dus waarom zou je niet onderhandelen? Je wil de oorlog toch beindigen?

Eigenlijk zijn er nooit redenen om niet te onderhandelen. Tenzij je een vernietigingsoorlog voert, want dan stop je niet totdat er niemand meer over is om mee te onderhandelen, hoe veel van je eigen mensenlevens het ook zal kosten.
pi_204706265
quote:

[..]
Dat snap ik. Maar die hebben over het algemeen toch ook wel ander spul dan dit soort dingen lijkt me.
pi_204706274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:05 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar die hebben over het algemeen toch ook wel ander spul dan dit soort dingen lijkt me.
Ja, en dat was het frappante aan die vondst. Moderne gevechtsvliegtuigen hebben GPS geintegreeerd in het toestel zitten wat de vraag oproept waarom ze een consumenten GPS meenemen.
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:09:16 #120
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204706302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:04 schreef RetepV het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn er nooit redenen om niet te onderhandelen. Tenzij je een vernietigingsoorlog voert, want dan stop je niet totdat er niemand meer over is om mee te onderhandelen, hoe veel van je eigen mensenlevens het ook zal kosten.
Hoeveel zin heeft het met een onbetrouwbare tegenstander te onderhandelen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204706314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Geen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_204706355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, en dat was het frappante aan die vondst. Moderne gevechtsvliegtuigen hebben GPS geintegreeerd in het toestel zitten wat de vraag oproept waarom ze een consumenten GPS meenemen.
Geen idee vanaf wanneer die vliegtuigen gemaakt worden maar misschien te maken met de sancties van 2014. Dat ze GPS voor vliegtuigen niet meer kunnen kopen maar een consumenten ding wel. Of door de corruptie dat dat veel goedkoper is. Het pas wel in de typische denkwijzen van de Russen dan dat er maar op.
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:21:21 #123
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204706435
quote:

[..]
Zeer belangrijk, want als je het niet doet dan weet je niet wat zijn volgende zet is!
pi_204706448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:13 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Geen idee vanaf wanneer die vliegtuigen gemaakt worden maar misschien te maken met de sancties van 2014. Dat ze GPS voor vliegtuigen niet meer kunnen kopen maar een consumenten ding wel. Of door de corruptie dat dat veel goedkoper is. Het pas wel in de typische denkwijzen van de Russen dan dat er maar op.
Ehhhh...Rusland heeft zijn eigen GPS netwerk, GLONASS. Als ze niet in staat zijn ontvangers daarvoor te maken die betrouwbaar zijn (een GPS ontvanger stelt echt heel weinig voor) dan is het toch echt wel dramatisch daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 16:22:50 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 mei 2022 @ 16:22:26 #125
284411 crew  heywoodu
pi_204706450
quote:

[..]
Nee, want de boer op de trekker kent de weg wel :+
pi_204706471
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nu is er al veel gaande, opgang naar de diepste crisis sinds decennia?
https://www.volkskrant.nl(...)glequicksearchbox%2F
Quote van dat bericht:

"Een nieuwe schuldencrisis zou de Russische president Poetin in de kaart spelen, omdat daarmee de eensgezinde eurozone uiteen kan worden gedreven."

Enige weken geleden was er ook al een zekere bekende 56-jarige Russische man die exact deze zelfde waarschuwing uitte.

https://newsrnd.com/news/(...)11ec9f7a1ce0dd594c80

Maar dat bericht van de volkskrant vergeet te noemen dat ook de Russische economie mee ten gronde zal gaan. Dat zal natuurlijk het einde van Putin zijn. Maar er zal een nieuwe leider daar komen. En wat zal die leider aandragen als oorzaak van het kapot gaan van de Russische economie? Juist ja: de EU. Met een beetje haat jegens de EU kan hij het volk makkelijk achter zich krijgen.

Intussen liggen wij nog veel verder in puin dan Rusland, en ik zie het als onvermijdelijk dat we weer onderling zullen gaan vechten. Er zal iets gebeuren waardoor iemand de schuld bij iemand anders legt, en de lont is aangestoken. Want wij kunnen alleen onszelf de schuld geven omdat we eigenhandig met onze sancties de economie van Europa naar zijn grootje hebben geholpen.

Ik hoop het niet, maar ik zie het een beetje somber in. Ursula Von Der Leyen blijkt het schoothondje van Biden te zijn, en Biden blijkt een nog grotere eilandmentaliteit te hebben dan ik had gedacht.

[ Bericht 3% gewijzigd door RetepV op 11-05-2022 16:37:25 ]
pi_204706491
quote:

[..]
Omdat, als het werkelijk niet goed dreigt te gaan met Rusland en ze gezichtsverlies dreigen te leiden, ze hun inspanningen zullen vergroten om dat gezichtsverlies te voorkomen. En dat zal veel Oekraense burgers het leven gaan kosten. Je kan aan Mariupol zien waar de Russen toe in staat zijn wanneer ze werkelijk met de rug tegen de muur staan en een succes moeten hebben.

Ik zie sowieso niet in waarom je niet zou onderhandelen. Je kan altijd nog: "Nee, fuck you asshole" zeggen, nadat je geluisterd hebt en er niks werd gezegd waar jij en je burgers mee kunnen leven. De kosten zijn meer dode soldaten en burgers, de opbrengsten zullen afhankelijk zijn van het resultaat van de eropvolgende gevechten.

Maar stel je voor dat je niet onderhandelde terwijl je vijand een voorstel had waar jij en je burgers wel mee zouden kunnen leven. Als je dan niet naar de onderhandelingstafel gaat, dan offer je dus soldaten en burgers op omdat je geen zin had om te luisteren. Zinloze doden dus.

En sowieso, als Zelensky op "winst" staat, kan hij zelf zijn voorwaarden voorleggen. En wie weet of Putin ze zal accepteren? Misschien is er wel winst te halen voor Zelensky. Maar dat weet hij alleen wanneer hij gaat onderhandelen.

Uiteindelijk zal elke oorlog altijd eindigen aan de onderhandelingstafel. Dus waarom zou je niet onderhandelen? Je wil de oorlog toch beindigen?

Maar zo'n voorstel is er dus niet. De Russen komen al vanaf het begin met dezelfde volslagen onrealistische eisen en totdat voor hen pijnlijk duidelijk wordt gemaakt dat ze die doelen niet met militaire middelen kunnen behalen gaat daar ook geen verandering in komen.
pi_204706492
quote:

[..]

Hoeveel tijd verlies je door met hem te onderhandelen?
pi_204706497
@Lospedrosa Over je eerdere opmerking over GPS, er zijn 2 GPS systemen actief, er is een civiel systeem waar iedereen toegang toe heeft en er is een militair systeem waarvoor alleen toegang is voor bepaalde landen. Het militaire systeem is veel accurater en werkt ook bij hogere snelheden.

Er zijn ook drie verschillende GPS systemen, het Amerikaanse, GLONASS wat Russisch is en Galileo van de EU, alle drie hebben zowel civiele als militaire toepassingen/

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 16:27:01 ]
pi_204706549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:25 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Maar zo'n voorstel is er dus niet. De Russen komen al vanaf het begin met dezelfde volslagen onrealistische eisen en totdat voor hen pijnlijk duidelijk wordt gemaakt dat ze die doelen niet met militaire middelen kunnen behalen gaat daar ook geen verandering in komen.
In voorgaande onderhandelingen waren ze niet van gedachten veranderd. Maar elke dag veranderen er dingen. Je kan dus nooit voorspellen wat er bij de volgende onderhandelingen zal gebeuren. Dat zul je alleen te weten komen als je het gaat doen.

Wat als het voor hen al pijnlijk duidelijk is dat ze het niet kunnen winnen, maar je het niet vraagt en gewoon blijft doorvechten terwijl je al gewonnen hebt? Dat zou nogal zinloos zijn. :)
pi_204706706
quote:

[..]

Tuurlijk de schone schijn ophouden is altijd verstandig. Dat bedoelde ik eigenlijk ook: blijf maar gewoon babbelen, maar Volodymyr zegt aan het eind gewoon Njet.

De kans dat putin akkoord gaat als hij qua bezette gebieden minder heeft dan grenzen vann 2014 is niet zo groot, en stel nou als je als Oekrane in die situatie zit, dat je terrein terug hebt verovert tov 2014, waarom zou je dan gaan onderhandelen, ipv gewoon doorgaan met terrein terug veroveren? Dat is weinig logisch.

En als jij je verteld dat aan het eind van WO2 er daadwerkelijk "onderhandeld" werd met duitsland, ipv dat ze at gun point gewoon moesten tekenen bij het stippellijntje, dan klopt je stelling, dat oorlogen daar altijd mee eindigen. Ik zelf zie dat meer als: de verliezer mag gewoon gaan doen wat de winnaar zegt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_204706797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:23 schreef RetepV het volgende:

[..]
Quote van dat bericht:

"Een nieuwe schuldencrisis zou de Russische president Poetin in de kaart spelen, omdat daarmee de eensgezinde eurozone uiteen kan worden gedreven."

Enige weken geleden was er ook al een zekere bekende 56-jarige Russische man die exact deze zelfde waarschuwing uitte.

Maar dat bericht van de volkskrant vergeet te noemen dat ook de Russische economie mee ten gronde zal gaan. Dat zal natuurlijk het einde van Putin zijn. Maar er zal een nieuwe leider daar komen. En wat zal die leider aandragen als oorzaak van het kapot gaan van de Russische economie? Juist ja: de EU. Met een beetje haat jegens de EU kan hij het volk makkelijk achter zich krijgen.

Intussen liggen wij nog veel verder in puin dan Rusland, en ik zie het als onvermijdelijk dat we weer onderling zullen gaan vechten. Er zal iets gebeuren waardoor iemand de schuld bij iemand anders legt, en de lont is aangestoken. Want wij kunnen alleen onszelf de schuld geven omdat we eigenhandig met onze sancties de economie van Europa naar zijn grootje hebben geholpen.

Ik hoop het niet, maar ik zie het een beetje somber in. Ursula Von Der Leyen blijkt het schoothondje van Biden te zijn, en Biden blijkt een nog grotere eilandmentaliteit te hebben dan ik had gedacht.
Ik wil ook graag solliciteren als Russische trol. Het lijkt mij heel erg uitdagend om recht te lullen wat krom is. Bijvoorbeeld dat sancties tegen een economie zo groot als die van Itali de EU meer treffen dan dat land. We zien dagelijks beelden van door Russische soldaten gestolen wasmachines en toch de volhardendheid kunnen hebben om vol te houden dat dat arme land sterker uit de crisis gaat komen dan wij. Ik vind het knap en wil mij hier volledig voor inzetten als ik ook een leuk salaris krijg.

Mvg Glazenmaker
pi_204706800
Shit was geen DM
pi_204706862
quote:
Tja, industrieele processen verstoren is geen goed idee.
pi_204706920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik wil ook graag solliciteren als Russische trol. Het lijkt mij heel erg uitdagend om recht te lullen wat krom is. Bijvoorbeeld dat sancties tegen een economie zo groot als die van Itali de EU meer treffen dan dat land. We zien dagelijks beelden van door Russische soldaten gestolen wasmachines en toch de volhardendheid kunnen hebben om vol te houden dat dat arme land sterker uit de crisis gaat komen dan wij. Ik vind het knap en wil mij hier volledig voor inzetten als ik ook een leuk salaris krijg.

Mvg Glazenmaker
Goed begin is het halve werk, dus, bij deze:

This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_204707122
twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:30:08 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_204707140
Als ik een Russische tankchauffeur was, had ik omgedraaid en heel hard Rusland ingereden, volgens mij heb je dan veel meer kans om te overleven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:32:03 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204707164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:28 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Heh, veel geschutskoepels liggen verspreid in de wijde omgeving.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204707183
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
@:Lospedrosa Over je eerdere opmerking over GPS, er zijn 2 GPS systemen actief, er is een civiel systeem waar iedereen toegang toe heeft en er is een militair systeem waarvoor alleen toegang is voor bepaalde landen. Het militaire systeem is veel accurater en werkt ook bij hogere snelheden.

Er zijn ook drie verschillende GPS systemen, het Amerikaanse, GLONASS wat Russisch is en Galileo van de EU, alle drie hebben zowel civiele als militaire toepassingen/
Aha dank voor de toevoeging. Dus kun je er toch vanuit gaan dat Glonass gewoon werkt voor de Russen en de Garmin slechts onnauwkeurig speelgoed is wat werkt op civiel GPS?
Vakman pur sang
pi_204707187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:30 schreef speknek het volgende:
Als ik een Russische tankchauffeur was, had ik omgedraaid en heel hard Rusland ingereden, volgens mij heb je dan veel meer kans om te overleven.
Daar zou ik niet van uitgaan, desertie is in landen als Rusland toch best wel dodelijk.
pi_204707192
quote:
84s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De wereld haat de bevolking van Rusland niet. Ze haten het regime.

Als Poetin en al zijn ratten opgerot zijn en er fatsoenlijk bestuur komt, dan zie ik het wel positief in. In een paar jaar tijd moet de economie wel weer redelijk op gang te krijgen zijn.
Voordat dat vertrouwen in de Russen hersteld is zijn we wel een paar decennia verder. Tot nu toe heben ze nl. niet echt een goed track record wanneer het op "democratisch landsbestuur" aankomt...

Haat is overigens misschien wat t, maar de bloeddorst, oorlogszucht en perversiteit van de Russen maken dat ik (en waarschijnlijk velen met mij) niet echt positief tegenover het Russisch volk sta. Het feit dat zelfs veel in het westen wonende Russen fanatieke Poetinaanhangers zijn zegt wat mij betreft wel iets over hun...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204707208
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Aha dank voor de toevoeging. Dus kun je er toch vanuit gaan dat Glonass gewoon werkt voor de Russen en de Garmin slechts onnauwkeurig speelgoed is wat werkt op civiel GPS?
Dat zou je denken, ja, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Het waarom is interessanter hier, natuurlijk.
pi_204707230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat zou je denken, ja, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Het waarom is interessanter hier, natuurlijk.
Denk gewoon als geintje of speeltje een Garmin ophangen.
Vakman pur sang
pi_204707243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:23 schreef RetepV het volgende:

[..]
Quote van dat bericht:

Nou zie jij wel de financile consequenties in Europa maar ga je dan weer veel te negatief en depri achtig naar een absoluut dieptepunt met he denkwijze.
Vakman pur sang
pi_204707267
Russische tanks worden weer massaal kapotgeschoten.

twitter
pi_204707276
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Denk gewoon als geintje of speeltje een Garmin ophangen.
Nogal onwaarschijnlijk, denk je niet?
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:42:38 #148
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_204707284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar zou ik niet van uitgaan, desertie is in landen als Rusland toch best wel dodelijk.
Tja daarom misschien tank achterlaten, te voet in normale kleding verder Oekrane in en richting het westen
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_204707314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nogal onwaarschijnlijk, denk je niet?
Onwaarschijnlijker om deze echt te gebruiken. Een Garmin komt niet eens door de carrosserie van een tank of vliegtuig qua GPS signaal, de kaarten heb je niks aan. Nee die worden gebruikt als leuk dingetje of geintje.
Vakman pur sang
pi_204707350
quote:

[..]
Jachtbommenwerper. ;)

Volgens mij was dat trouwens een Garmin etrex en ik vraag me af wat je daar berhaupt mee kunt in een supersonisch militair toestel. Ik heb zelf een vergelijkbaar handheld GPS apparaatje en alleen al het over de kaart pannen is een "pain in the ass", zelfs wanneer je gewoon aan het wandelen bent. Daarbij hebben die goedkope Garmin's echt een priegelig schermpje.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')