Hey GGquote:
Dotteke.quote:
Als kiespijn zekerquote:
Zeker niet.quote:
quote:
Dat geeft niks. Kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik had even pauze genomen. Was er even klaar mee
Ja lekker hoor thnxquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Kan ik me wel voorstellen.
Gelukkig ben je er weer. Koffie?
Soms is dat best wel goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik had even pauze genomen. Was er even klaar mee
Ja toch,quote:
Dotjequote:
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dotjeik vind het ook wel leuk dat je er weer bent
Ik heb er ook helemaal geen verstand vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net teruggeluisterd, met koptelefoon op en gewoon op de pc. Het klonk nu eigenlijk beter dan dat het gisteren was. Ik herzie mijn mening. Het was eigenlijk helemaal niet slecht.
Ze moet in de eerste helft zaterdag. Pffff hoop niet dat ze haar niet tussen de eerste 5 plaatsen. Ergens aan het einde van de eerste helft zou mooi zijn.
jaaaquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen verstand van
Ik vond vooral de eerste minuut beetje raar klinken maar ach, finale
Ik vind het nummer niet zo veel aan. Versta er de helft niet van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen verstand van
Ik vond vooral de eerste minuut beetje raar klinken maar ach, finale
quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet zo veel aan. Versta er de helft niet van.
Maar fijn voor haar dat ze door is naar de finale.
Heb gisteren wel wat leuke nummers gehoord weet alleen niet meer van welk land dat was
DOe je goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Toen ik inschakelde was ze net geweest en toen ik de punten wou kijken was het al afgelopen.
Help je daar mee als mod?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe je goed![]()
Ik heb de punten niet gezien, wel de hele voorrond. Voor het eerst want keek het nooit maar als je meehelpt op ESF moet je wel meekijken.
Oh ben je daar ook al modquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe je goed![]()
Ik heb de punten niet gezien, wel de hele voorrond. Voor het eerst want keek het nooit maar als je meehelpt op ESF moet je wel meekijken.
Ja, met vele anderenquote:
Nee hoor gewoon alleen tijdens deze drukte met meerdere modsquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ben je daar ook al mod
Ik kijk als ik tijd heb. Ook geen ramp om het te missen.
Hey Sunsyquote:
Heel goed. Hou dat ESF-volk maar in het gareelquote:
O, waarom nietquote:
* Dotteke schuift dequote:Op woensdag 11 mei 2022 09:50 schreef Domnivoor het volgende:
Koffie ☕️
En schuif die van Marc ook maar deze kant op ☕️
Cafeïne kan hartritmestoornissen gevenquote:
O ja is ook zo, ik drink cafeïne vrij dan kan het geen kwaadquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cafeïne kan hartritmestoornissen geven
Net als chocolade en alcohol.
Kan he, het hoeft niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, ik drink cafeïne vrij dan kan het geen kwaad
alcohol drink ik niet van chocolade wist ik niet
Alcohol heb ik helemaal laten staan. Heb zo aanval er niet voor over. Chocolade eet ik wel gelukkig niet gemerkt dat die triggert.quote:
Goed dan tochquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alcohol heb ik helemaal laten staan. Heb zo aanval er niet voor over. Chocolade eet ik wel gelukkig niet gemerkt dat die triggert.
Heey Dotteke!quote:
Oh! Chocolade was door mijn cardioloog niet genoemd. Koffie drink al nooit en alcohol maar eens in het jaar een keer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cafeïne kan hartritmestoornissen geven
Net als chocolade en alcohol.
Gewoon 2 doenquote:
Vanavond even kampioen wordenquote:
Hoe is de stand van de huldiging?quote:
Zelfde volgens mijquote:
Gewoon bij de Arena vieren, komt goedquote:
Welke Engerds?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
En die engerds komen ook weer op tv vanaf maandag
Derksen lees ik elders.quote:
Had het ook nog nooit gehoord van chocolade en ik wil het eigenlijk ook niet horen 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Heey Dotteke!
[..]
Oh! Chocolade was door mijn cardioloog niet genoemd. Koffie drink al nooit en alcohol maar eens in het jaar een keer.
Beter dan 2 uur Meilandjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
En die engerds komen ook weer op tv vanaf maandag
S10 🤣quote:
Aha hij durft het weer aanquote:
Hadden we eigenlijk kunnen weten.quote:
Zolang de cardioloog het niet heeft gezegd, vind ik dat ik het gewoon mag.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het ook nog nooit gehoord van chocolade en ik wil het eigenlijk ook niet horen 🤣🤣🤣🤣
Die sigaren zullen toch betaald moeten kunnen wordenquote:
Helemaal mee eens. En anders om kopen met een lekkker bonbonnetje 😉quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zolang de cardioloog het niet heeft gezegd, vind ik dat ik het gewoon mag.
Denk ruzie met de vrouw nu hij hele dagen thuis is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Die sigaren zullen toch betaald moeten kunnen worden
Oh jeequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
op weekend is wat vresselijkes
gebeurd
En daar gaan ze zich aan houden denk je? Of het wordt een veldslag om toch het centrum in te mogen?quote:
Vertel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
op weekend is wat vresselijkes
gebeurd
Wat vreselijk.Was ze zo vervelend?quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
onze ex-kicker van bleiburg
vrouw gemordet
Dat ze per ongeluk het traphekje open laat staanquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ruzie met de vrouw nu hij hele dagen thuis is.
Ze sloeg terugquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vreselijk.Was ze zo vervelend?
Naar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
onze ex-kicker van bleiburg
vrouw gemordet
Traphekjequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze per ongeluk het traphekje open laat staan
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze per ongeluk het traphekje open laat staan
Ook een gedichtquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Traphekje
Traphekje
Als je springt
en struikelt
lijk je net
een
gekje.
@maily weet mij te triggeren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook een gedicht, dat van Dees was net wat soepeler
Dit zijn mooie woorden om een Hansje Teeuwen te doen @FreshFruitquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook een gedicht, dat van Dees was net wat soepeler
Een man als jou heb ik nog nooit gekend,quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gedicht,gedicht wat heb ik je gemist
Ik zou willen dat ik van niks wist
Pijnboompitquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een man als jou heb ik nog nooit gekend,
Sterker nog;ik zou niet weten wie je bent.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.quote:
Wie daaglijks knaagt op een pijnboompitquote:
Het gaat beter als je zitquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Ik vind dat ook wel de beste houdingquote:
Een haiku is 5quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het moet toch vier zinnen zijn
Een rijm of limrick
Een limerick is weer ander qua opzetquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een rijm of limrick
Zijn er voor een rijm ook regels?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een rijm of limrick
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een rijm of limrick
Zijn wel rijmschema`squote:Op woensdag 11 mei 2022 14:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij minimaal vier zinnen
Een Zeeuw uit Terneuzenquote:
Dat is vrij slechtquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Er was eens een BDS met kippen
Nu heeft hij duiven
en lekker snuiven
Alles liep op de klippen
Ik ben er niet echt goed in.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef pullup het volgende:
Een Haiku is gaaf
Volgens een zeker stramien
Dat past dan altijd
Pullup de roeiiege roeierquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef pullup het volgende:
Een Haiku is gaaf
Dat past dan altijd
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Pullup de roeiiege roeier
Met zijn neus vol met poeier
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef pullup het volgende:
Een Haiku is gaaf
Dat past dan altijd
LIT / Haiku ketting deel 12 - kom erbij!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
Ik ga daar niet heenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
LIT / Haiku ketting deel 12 - kom erbij!!!
Ik ben daar te slecht voorquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
LIT / Haiku ketting deel 12 - kom erbij!!!
Hahaha !!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
Soury de Muis die woont in een huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Soury het volgende:
Zo mijn oven is ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin, ben benieuwd....Wat moet dat doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet dat doen dan?De boel gaat weer ontploffen in huize SourySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
ja dat is weer wat escalerendquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vuil klote kind ik heb daar zon hekel aan
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:05 schreef pullup het volgende:
Nog steeds wel benieuwd naar die ammonia van Soury
We moeten maar afwachtenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:05 schreef pullup het volgende:
Nog steeds wel benieuwd naar die ammonia van Soury
Waarom heeft Zeeland eigenlijk geen betaald voetbalquote:
Ons ben zunig in Zeeland.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom heeft Zeeland eigenlijk geen betaald voetbal
Er zijn veel clubs en ook wel talent Vlissingen was een pro club in de jaren 90 ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom heeft Zeeland eigenlijk geen betaald voetbal
Naja wel veel mooie vrouwen daar, ook wat waardquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zeeuwse belofte was ook ooit een idee maar daar is niet veel van terecht gekomen
Ik zie genoeg mooie dames hier rondlopen dus daar klaag ik niet overquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja wel veel mooie vrouwen daar, ook wat waard
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Soury het volgende:
Zo mijn oven is ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin, ben benieuwd....bij mij werkte dat voor geen meter..en die ammonia was niet fijn om in te ademen ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet dat doen dan?Ik had het met wat brute kracht de dop er half af. En zo een schaaltje gevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zijn dus ook doppen die je moet knijpen en dan draaien ipv indrukken en draaien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee dat was idd even een dingetjequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
bij mij werkte dat voor geen meter..en die ammonia was niet fijn om in te ademen ook nog
Yep kinderslotje van het irritante soortquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het met wat brute kracht de dop er half af. En zo een schaaltje gevuld.Maar er zijn dus ook doppen die je moet knijpen en dan draaien ipv indrukken en draaien.
Ja echt ik werd er wat agressief vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep kinderslotje van het irritante soort
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
Waarom? Nou ja ik heb een natuurlijke ventilator. Mijn balkon hangt in een steeg dat is een beetje een windvanger.quote:
Echt niet! Mijn bonbonnetje!quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En anders om kopen met een lekkker bonbonnetje 😉
Hij staat op auto ... en is al tijden rustig... Maar op de hometrainer is een briesje wel lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Nou ja ik heb een natuurlijke ventilator. Mijn balkon hangt in een steeg dat is een beetje een windvanger.
Hier in huis werd het ook altijd super warm,maar vorig jaar een overkapping gemaakt aan het huis en dat is zoveel beter.quote:
Hier wordt het flatgebouw warm.. Ik heb bijna geen directe zon in mn ramen ...quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:46 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hier in huis werd het ook altijd super warm,maar vorig jaar een overkapping gemaakt aan het huis en dat is zoveel beter.
Heb jij HBO?quote:
Uh whut?quote:
HBO MAX.quote:
Oh nee ik heb wel Ziggo die heeft wel HBO. Ik heb Netfilx, Videoland en Prime Video.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:17 schreef mario390 het volgende:
18 00 spelt bleiburg
maar werd komische vel zijn
Our flags mean deadthquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee ik heb wel Ziggo die heeft wel HBO. Ik heb Netfilx, Videoland en Prime Video.
Ah ok.. ga je kijken?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
weg de mord ,de mann heeft
10 jaren bij onz gespelt
Vanwaar deze switch?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een rijm op jullie gericht
Daartoe voel ik mij verplicht
En waar kan ik dat zien dan IMDB kent het ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Our flags mean deadth
Echt geniaal.
Absoluut !!quote:
Als je BDS een beetje kent,quote:
Ik ga ook schilderenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je BDS een beetje kent,
weet je dat is een groot
talent.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar kan ik dat zien dan IMDB kent het ook niet
Oh nee he?quote:
Our Flag Means Death (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDbquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar kan ik dat zien dan IMDB kent het ook niet
Kan je ook zingen?quote:
EENS !!!!!quote:
Multi talent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer viool lessen gehad
Ah gevonden en ook op mijn achteraf piraten site gevonden. Drie delen alvast in de downloadquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Our Flag Means Death (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
Je zou ook nog MOD kunnen worden.quote:
Dan moet het wel gaan lukkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah gevonden en ook op mijn achteraf piraten site gevonden. Drie delen alvast in de download
Dat kan ik niet, ik ben nog meer verrot danquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms ff een middag dutje
Zijn wel leuke reviews op IMDB iigquote:
Ik check moviemeter vaak, maar soms zijn de reviews slecht en vind ik de film/serie wel leukquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik ben nog meer verrot dan
Nou enquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik check moviemeter vaak, maar soms zijn de reviews slecht en vind ik de film/serie wel leuk
Obviously Our Flag Means Death isn't historically accurate and that's because IT'S NOT SUPPOSED TO BE. It's a comedy for Christ sakes, people writing reviews really need to lighten up.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik check moviemeter vaak, maar soms zijn de reviews slecht en vind ik de film/serie wel leuk
Kniepert 🤣quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:43 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Echt niet! Mijn bonbonnetje!Hij mag een marshmallow.
Heb zelf geen hbo max, dus kan t niet kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Obviously Our Flag Means Death isn't historically accurate and that's because IT'S NOT SUPPOSED TO BE. It's a comedy for Christ sakes, people writing reviews really need to lighten up.
Nu ben ik nog meer nieuwsgierig
Lekkerrr ik word dan altijd verrotter dan rot wakker 🤣quote:
Oh dan wordt het wel heel lastig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier wordt het flatgebouw warm.. Ik heb bijna geen directe zon in mn ramen ...
quote:
Ik ook, ook al is soms wel lekker of een dutje te doen.. tot dat je wakker wordtquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkerrr ik word dan altijd verrotter dan rot wakker 🤣
Ik ging iets te lang door vannacht met Songfestival filmpjes kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkerrr ik word dan altijd verrotter dan rot wakker 🤣
Ik probeer het nooit te doen maar soms zo moe dan denk je even liggen, maar oo wat je zegt als je dan wakker wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, ook al is soms wel lekker of een dutje te doen.. tot dat je wakker wordt
Klopt heb ook niet heel gauw, soms in de middag of na avond eten..quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik probeer het nooit te doen maar soms zo moe dan denk je even liggen, maar oo wat je zegt als je dan wakker wordt.
Oeps. Had je de uitzending gemist?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ging iets te lang door vannacht met Songfestival filmpjes kijken
Oh ja, die gaan dat vast wel merken dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooralsnog is het te doen .. Ik zit op het NO.. ZW kant zal wel bloedje heet worden
Hoe gaat die dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden van het liedje van s10 ook al een mama appelsap versie
Dat was gelijk al nadat ze het uitbracht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden van het liedje van s10 ook al een mama appelsap versie
Ik heb een bloedhekel aan warm weerquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooralsnog is het te doen .. Ik zit op het NO.. ZW kant zal wel bloedje heet worden
Oh ik hoorde het gisteren voor t eerstquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was gelijk al nadat ze het uitbracht.
Dat is wat rigoureus, wil je me weg hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
De zon moet weg uit ons zonnestelsel
Neequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat rigoureus, wil je me weg hebben
Nee hoorquote:
Waar ik me mee bemoeienwilbemoeial 👻quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar kom jij je weer mee bemoeien hier
Het is idd een ster. Maar uiteindelijk wordt de aarde opgeslokt over miljoenen jaren. Maar dan is deze planeet al geen reet meer waardquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij is de zon een geimplodeerde ster ofzo en dat blijft nog wel ff branden
De aarde is plat toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is idd een ster. Maar uiteindelijk wordt de aarde opgeslokt over miljoenen jaren. Maar dan is deze planeet al geen reet meer waard
O dat kijk ik nooit. Jij bent een echte sf fan dusquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoorDat gaat hier niet snel gebeuren
Maar er was ook nog een persco van alle landen die door waren (met de loting 1e of 2e helft finale) en nog wat backstage filmpjes en interviews
De zon IS er een sterquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij is de zon een geimplodeerde ster ofzo en dat blijft nog wel ff branden
Ik denk wel dat wij (jij en ik) qua generatie het beste hebben gehad qua leven. Wat een enorme tering zooi is het geworden in ongeveer 80 jaar. Als je een liniaal legt op hoe oud de aarde is en hoe lang er mensen zijn is het. 0,04 mm.quote:
Maak er maar een paar miljard jaar vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is idd een ster. Maar uiteindelijk wordt de aarde opgeslokt over miljoenen jaren. Maar dan is deze planeet al geen reet meer waard
Kan ook maar mensen zijn er al lang niet meer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maak er maar een paar miljard jaar van
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheidquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ook maar mensen zijn er al lang niet meer.
Dat geloof ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheid
Hoe verpest je iets.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
Het is al feest op het Leidseplein![]()
[ twitter ]
Grootste vijand van de mens lijkt toch een virus te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheid
Helaas was corona niet dodelijk genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja en nee de mens zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste vijand van de mens lijkt toch een virus te zijn.
Ik geloof nog steeds dat corona een menselijke fout was. Dus niet een overdraagbaar virus via een opgegeten vleermuis. We doen het allemaal zelf met die experimenten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas was corona niet dodelijk genoeg.
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelfquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste vijand van de mens lijkt toch een virus te zijn.
Je had een voorproefjequote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat corona een menselijke fout was. Dus niet een overdraagbaar virus via een opgegeten vleermuis. We doen het allemaal zelf met die experimenten.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelf
Ja kan, maar dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat corona een menselijke fout was. Dus niet een overdraagbaar virus via een opgegeten vleermuis. We doen het allemaal zelf met die experimenten.
En eerlijk er moeten ook wel dingen gedaan worden om ziektes en weet ik veel te bestrijden. Maar hier ging iets mis.quote:
Dat denk ik ook,de vrijheid die we hadden op meerdere gebieden is nu wel anders.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij (jij en ik) qua generatie het beste hebben gehad qua leven. Wat een enorme tering zooi is het geworden in ongeveer 80 jaar. Als je een liniaal legt op hoe oud de aarde is en hoe lang er mensen zijn is het. 0,04 mm.
Of Putinquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Of een forse komeetinslag, of een supervulkaan
Steeds meer mensen, dus ook steeds meer kans op dodelijke virussen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelf
Ja wel mee eens hoor. Ben niet zo van dat complot dat China dat bewust de wereld in heeft gestuurd maar dan helpt het niet dat ze die onderzoeken zo tegenwerken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En eerlijk er moeten ook wel dingen gedaan worden om ziektes en weet ik veel te bestrijden. Maar hier ging iets mis.
Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
Of dinosaurussen die weer tot leven gewekt worden. Een soort Jurassic Park.
Ik volg allesquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit. Jij bent een echte sf fan dus
Ben je nu uitgewerkt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Of een forse komeetinslag, of een supervulkaan
Nou neequote:
Uh ze hebben hier wel gewoond.quote:
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en jankenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
Of dinosaurussen die weer tot leven gewekt worden. Een soort Jurassic Park.
Ja ook gezien. Waarom ik zou me ook de tering schrikken. Ze kwamen ook redelijk agressief binnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en janken
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en janken
Ik zag laatst een programma...die ouders hadden een kinderfeestje voor hun dochter van 5. Ze waren 5000 euro kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet zo'n slim ideequote:Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook gezien. Waarom ik zou me ook de tering schrikken. Ze kwamen ook redelijk agressief binnen.
Maar wel hilarisch om te zienquote:
Droogte en honger daar zien we nu al de beginsellen vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor één van de dochters van Bas Smit en |Nicolette van Dam zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag laatst een programma...die ouders hadden een kinderfeestje voor hun dochter van 5. Ze waren 5000 euro kwijt
Ik ben als kleine uk ooit eens in Disneyland me het lazarus geschrokken van een vent in een Goofy pak die ineens op me afkwam nadat is heel lang doodstil had gestaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet zo'n slim idee
[..]
Maar wel hilarisch om te zien
Trauma for lifequote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben als kleine uk ooit eens in Disneyland me het lazarus geschrokken van een vent in een Goofy pak die ineens op me afkwam nadat is heel lang doodstil had gestaan.
Nooit meer vergeten
Die zou ik een knietje in het kruis hebben gegeven en keihard wegrennenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben als kleine uk ooit eens in Disneyland me het lazarus geschrokken van een vent in een Goofy pak die ineens op me afkwam nadat is heel lang doodstil had gestaan.
Nooit meer vergeten
Tegenwoordig was dat vast gefilmd, gelukkig had toen nog niet iedereen een Phone klaar in aanslagquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trauma for life
Dat is zeker niet gefilmd?
En dan bij Bob Saget in zijn programmaquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Tegenwoordig was dat vast gefilmd, gelukkig had toen nog niet iedereen een Phone klaar in aanslag
Geen idee meer hoe en wat. Ze lieten het verschil zien tussen rijke en 'arme' gezinnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor één van de dochters van Bas Smit en |Nicolette van Dam zeker?
Of op Dumpert of zoquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan bij Bob Saget in zijn programma
Ik snap dat wel, voor kinderen hoeft al die heisa niet, die willen vooral gezelligheid.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe en wat. Ze lieten het verschil zien tussen rijke en 'arme' gezinnen.
Die kinderen van de arme gezinnen waren eigenlijk nog veel meer tevreden...
Dan kan je wel zeggen dat je een echte fan bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik volg allesVoorrondes, rehearsals (hoofden), interviews, pesco's
![]()
Dit jaar alleen iets minder met de rehearsals bezig geweest omdat ik ook de voorrondes niet zo gevolgd had
Man3 wat een etterquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik zat ooit in de nacht op mijn werk. Het was wat stress enzo (ik zat in een afgesloten ruimte, bijna niemand kwam erin)
Ik hoorde een blieb dat iemand naar binnen kwam en toen stond ik oog in oog met een paashaas. Ik heb die haas een lel gegeven. Geintje van een collega, ik moest bijna aan het zuurstof.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik zat ooit in de nacht op mijn werk. Het was wat stress enzo (ik zat in een afgesloten ruimte, bijna niemand kwam erin)
Ik hoorde een blieb dat iemand naar binnen kwam en toen stond ik oog in oog met een paashaas. Ik heb die haas een lel gegeven. Geintje van een collega, ik moest bijna aan het zuurstof.
Die waren tevreden met een ijsje en een dagje speeltuin iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, voor kinderen hoeft al die heisa niet, die willen vooral gezelligheid.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor één van de dochters van Bas Smit en |Nicolette van Dam zeker?
Dat zijn geen geintjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Ouders die elkaar de loef afsteken met de meest fancy kinderfeestjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Die waren tevreden met een ijsje en een dagje speeltuin idd![]()
Overdreven gedoe altijd
Leuk zo'n collegaquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Hahaha ik heb daar ook de pest aan. Ooit op een kerst gedoe dat een clown naast me kwam staan. Ik denk dat mijn blik dodelijk wasquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Clowns en maffe lui in kostuums moeten niet bij mij in de buurt komen
Ja echtquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ouders die elkaar de loef afsteken met de meest fancy kinderfeestjes
Volgende keer gewoon in zijn strot bijtenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |