Waar ik me mee bemoeienwilbemoeial 👻quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar kom jij je weer mee bemoeien hier
Het is idd een ster. Maar uiteindelijk wordt de aarde opgeslokt over miljoenen jaren. Maar dan is deze planeet al geen reet meer waardquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij is de zon een geimplodeerde ster ofzo en dat blijft nog wel ff branden
De aarde is plat toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is idd een ster. Maar uiteindelijk wordt de aarde opgeslokt over miljoenen jaren. Maar dan is deze planeet al geen reet meer waard
O dat kijk ik nooit. Jij bent een echte sf fan dusquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoorDat gaat hier niet snel gebeuren
Maar er was ook nog een persco van alle landen die door waren (met de loting 1e of 2e helft finale) en nog wat backstage filmpjes en interviews
De zon IS er een sterquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij is de zon een geimplodeerde ster ofzo en dat blijft nog wel ff branden
Ik denk wel dat wij (jij en ik) qua generatie het beste hebben gehad qua leven. Wat een enorme tering zooi is het geworden in ongeveer 80 jaar. Als je een liniaal legt op hoe oud de aarde is en hoe lang er mensen zijn is het. 0,04 mm.quote:
Maak er maar een paar miljard jaar vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is idd een ster. Maar uiteindelijk wordt de aarde opgeslokt over miljoenen jaren. Maar dan is deze planeet al geen reet meer waard
Kan ook maar mensen zijn er al lang niet meer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maak er maar een paar miljard jaar van
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheidquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ook maar mensen zijn er al lang niet meer.
Dat geloof ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheid
Hoe verpest je iets.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
Het is al feest op het Leidseplein![]()
[ twitter ]
Grootste vijand van de mens lijkt toch een virus te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheid
Helaas was corona niet dodelijk genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja en nee de mens zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste vijand van de mens lijkt toch een virus te zijn.
Ik geloof nog steeds dat corona een menselijke fout was. Dus niet een overdraagbaar virus via een opgegeten vleermuis. We doen het allemaal zelf met die experimenten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Helaas was corona niet dodelijk genoeg.
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelfquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Grootste vijand van de mens lijkt toch een virus te zijn.
Je had een voorproefjequote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat corona een menselijke fout was. Dus niet een overdraagbaar virus via een opgegeten vleermuis. We doen het allemaal zelf met die experimenten.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelf
Ja kan, maar dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat corona een menselijke fout was. Dus niet een overdraagbaar virus via een opgegeten vleermuis. We doen het allemaal zelf met die experimenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |