Lekkerrr ik word dan altijd verrotter dan rot wakker 🤣quote:
Oh dan wordt het wel heel lastig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier wordt het flatgebouw warm.. Ik heb bijna geen directe zon in mn ramen ...
quote:
Ik ook, ook al is soms wel lekker of een dutje te doen.. tot dat je wakker wordtquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkerrr ik word dan altijd verrotter dan rot wakker 🤣
Ik ging iets te lang door vannacht met Songfestival filmpjes kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkerrr ik word dan altijd verrotter dan rot wakker 🤣
Ik probeer het nooit te doen maar soms zo moe dan denk je even liggen, maar oo wat je zegt als je dan wakker wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, ook al is soms wel lekker of een dutje te doen.. tot dat je wakker wordt
Klopt heb ook niet heel gauw, soms in de middag of na avond eten..quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik probeer het nooit te doen maar soms zo moe dan denk je even liggen, maar oo wat je zegt als je dan wakker wordt.
Oeps. Had je de uitzending gemist?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ging iets te lang door vannacht met Songfestival filmpjes kijken
Oh ja, die gaan dat vast wel merken dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooralsnog is het te doen .. Ik zit op het NO.. ZW kant zal wel bloedje heet worden
Hoe gaat die dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden van het liedje van s10 ook al een mama appelsap versie
Dat was gelijk al nadat ze het uitbracht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden van het liedje van s10 ook al een mama appelsap versie
Ik heb een bloedhekel aan warm weerquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooralsnog is het te doen .. Ik zit op het NO.. ZW kant zal wel bloedje heet worden
Oh ik hoorde het gisteren voor t eerstquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was gelijk al nadat ze het uitbracht.
Dat is wat rigoureus, wil je me weg hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
De zon moet weg uit ons zonnestelsel
Neequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wat rigoureus, wil je me weg hebben
Nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |