Vanavond even kampioen wordenquote:
Hoe is de stand van de huldiging?quote:
Zelfde volgens mijquote:
Jij haat Amsterdam hequote:
Gewoon bij de Arena vieren, komt goedquote:
Welke Engerds?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
En die engerds komen ook weer op tv vanaf maandag
Derksen lees ik elders.quote:
Had het ook nog nooit gehoord van chocolade en ik wil het eigenlijk ook niet horen 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Heey Dotteke!
[..]
Oh! Chocolade was door mijn cardioloog niet genoemd. Koffie drink al nooit en alcohol maar eens in het jaar een keer.
Beter dan 2 uur Meilandjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
En die engerds komen ook weer op tv vanaf maandag
S10 🤣quote:
Aha hij durft het weer aanquote:
Hadden we eigenlijk kunnen weten.quote:
Zolang de cardioloog het niet heeft gezegd, vind ik dat ik het gewoon mag.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het ook nog nooit gehoord van chocolade en ik wil het eigenlijk ook niet horen 🤣🤣🤣🤣
Die sigaren zullen toch betaald moeten kunnen wordenquote:
Helemaal mee eens. En anders om kopen met een lekkker bonbonnetje 😉quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zolang de cardioloog het niet heeft gezegd, vind ik dat ik het gewoon mag.
Denk ruzie met de vrouw nu hij hele dagen thuis is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Die sigaren zullen toch betaald moeten kunnen worden
Oh jeequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
op weekend is wat vresselijkes
gebeurd
En daar gaan ze zich aan houden denk je? Of het wordt een veldslag om toch het centrum in te mogen?quote:
quote:
quote:
Vertel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
op weekend is wat vresselijkes
gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |