En eerlijk er moeten ook wel dingen gedaan worden om ziektes en weet ik veel te bestrijden. Maar hier ging iets mis.quote:
Dat denk ik ook,de vrijheid die we hadden op meerdere gebieden is nu wel anders.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij (jij en ik) qua generatie het beste hebben gehad qua leven. Wat een enorme tering zooi is het geworden in ongeveer 80 jaar. Als je een liniaal legt op hoe oud de aarde is en hoe lang er mensen zijn is het. 0,04 mm.
Of Putinquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Of een forse komeetinslag, of een supervulkaan
Steeds meer mensen, dus ook steeds meer kans op dodelijke virussen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelf
Ja wel mee eens hoor. Ben niet zo van dat complot dat China dat bewust de wereld in heeft gestuurd maar dan helpt het niet dat ze die onderzoeken zo tegenwerken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En eerlijk er moeten ook wel dingen gedaan worden om ziektes en weet ik veel te bestrijden. Maar hier ging iets mis.
Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
Of dinosaurussen die weer tot leven gewekt worden. Een soort Jurassic Park.
Ik volg allesquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit. Jij bent een echte sf fan dus
Ben je nu uitgewerkt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Of een forse komeetinslag, of een supervulkaan
Nou neequote:
Uh ze hebben hier wel gewoond.quote:
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en jankenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
Of dinosaurussen die weer tot leven gewekt worden. Een soort Jurassic Park.
Ja ook gezien. Waarom ik zou me ook de tering schrikken. Ze kwamen ook redelijk agressief binnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en janken
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en janken
Ik zag laatst een programma...die ouders hadden een kinderfeestje voor hun dochter van 5. Ze waren 5000 euro kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet zo'n slim ideequote:Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook gezien. Waarom ik zou me ook de tering schrikken. Ze kwamen ook redelijk agressief binnen.
Maar wel hilarisch om te zienquote:
Droogte en honger daar zien we nu al de beginsellen vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Er komt geheid nog een paar keer een gebeurtenis waarbij het grootste deel van het leven op aarde uitsterft, eerstkomende keer wellicht veroorzaakt door de mensheid
Voor één van de dochters van Bas Smit en |Nicolette van Dam zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag laatst een programma...die ouders hadden een kinderfeestje voor hun dochter van 5. Ze waren 5000 euro kwijt
Ik ben als kleine uk ooit eens in Disneyland me het lazarus geschrokken van een vent in een Goofy pak die ineens op me afkwam nadat is heel lang doodstil had gestaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet zo'n slim idee
[..]
Maar wel hilarisch om te zien
Trauma for lifequote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben als kleine uk ooit eens in Disneyland me het lazarus geschrokken van een vent in een Goofy pak die ineens op me afkwam nadat is heel lang doodstil had gestaan.
Nooit meer vergeten
Die zou ik een knietje in het kruis hebben gegeven en keihard wegrennenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben als kleine uk ooit eens in Disneyland me het lazarus geschrokken van een vent in een Goofy pak die ineens op me afkwam nadat is heel lang doodstil had gestaan.
Nooit meer vergeten
Tegenwoordig was dat vast gefilmd, gelukkig had toen nog niet iedereen een Phone klaar in aanslagquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trauma for life
Dat is zeker niet gefilmd?
En dan bij Bob Saget in zijn programmaquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Tegenwoordig was dat vast gefilmd, gelukkig had toen nog niet iedereen een Phone klaar in aanslag
Geen idee meer hoe en wat. Ze lieten het verschil zien tussen rijke en 'arme' gezinnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor één van de dochters van Bas Smit en |Nicolette van Dam zeker?
Of op Dumpert of zoquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan bij Bob Saget in zijn programma
Ik snap dat wel, voor kinderen hoeft al die heisa niet, die willen vooral gezelligheid.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe en wat. Ze lieten het verschil zien tussen rijke en 'arme' gezinnen.
Die kinderen van de arme gezinnen waren eigenlijk nog veel meer tevreden...
Dan kan je wel zeggen dat je een echte fan bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik volg allesVoorrondes, rehearsals (hoofden), interviews, pesco's
![]()
Dit jaar alleen iets minder met de rehearsals bezig geweest omdat ik ook de voorrondes niet zo gevolgd had
Man3 wat een etterquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik zat ooit in de nacht op mijn werk. Het was wat stress enzo (ik zat in een afgesloten ruimte, bijna niemand kwam erin)
Ik hoorde een blieb dat iemand naar binnen kwam en toen stond ik oog in oog met een paashaas. Ik heb die haas een lel gegeven. Geintje van een collega, ik moest bijna aan het zuurstof.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik zat ooit in de nacht op mijn werk. Het was wat stress enzo (ik zat in een afgesloten ruimte, bijna niemand kwam erin)
Ik hoorde een blieb dat iemand naar binnen kwam en toen stond ik oog in oog met een paashaas. Ik heb die haas een lel gegeven. Geintje van een collega, ik moest bijna aan het zuurstof.
Die waren tevreden met een ijsje en een dagje speeltuin iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, voor kinderen hoeft al die heisa niet, die willen vooral gezelligheid.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor één van de dochters van Bas Smit en |Nicolette van Dam zeker?
Dat zijn geen geintjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Ouders die elkaar de loef afsteken met de meest fancy kinderfeestjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Die waren tevreden met een ijsje en een dagje speeltuin idd![]()
Overdreven gedoe altijd
Leuk zo'n collegaquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
Hahaha ik heb daar ook de pest aan. Ooit op een kerst gedoe dat een clown naast me kwam staan. Ik denk dat mijn blik dodelijk wasquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Clowns en maffe lui in kostuums moeten niet bij mij in de buurt komen
Ja echtquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ouders die elkaar de loef afsteken met de meest fancy kinderfeestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |