En eerlijk er moeten ook wel dingen gedaan worden om ziektes en weet ik veel te bestrijden. Maar hier ging iets mis.quote:
Dat denk ik ook,de vrijheid die we hadden op meerdere gebieden is nu wel anders.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij (jij en ik) qua generatie het beste hebben gehad qua leven. Wat een enorme tering zooi is het geworden in ongeveer 80 jaar. Als je een liniaal legt op hoe oud de aarde is en hoe lang er mensen zijn is het. 0,04 mm.
Of Putinquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Of een forse komeetinslag, of een supervulkaan
Steeds meer mensen, dus ook steeds meer kans op dodelijke virussen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste vijand voor de planeet en dus de mens is de mens zelf
Ja wel mee eens hoor. Ben niet zo van dat complot dat China dat bewust de wereld in heeft gestuurd maar dan helpt het niet dat ze die onderzoeken zo tegenwerken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En eerlijk er moeten ook wel dingen gedaan worden om ziektes en weet ik veel te bestrijden. Maar hier ging iets mis.
Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
Of dinosaurussen die weer tot leven gewekt worden. Een soort Jurassic Park.
Ik volg allesquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit. Jij bent een echte sf fan dus
Ben je nu uitgewerkt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef Koen66 het volgende:
Of een forse komeetinslag, of een supervulkaan
Nou neequote:
Uh ze hebben hier wel gewoond.quote:
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en jankenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
Of dinosaurussen die weer tot leven gewekt worden. Een soort Jurassic Park.
Ja ook gezien. Waarom ik zou me ook de tering schrikken. Ze kwamen ook redelijk agressief binnen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en janken
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag van de week een filmpje van een kinderfeestje waarop ouders "voor de lol" een dinosaurus hadden geregeld. Al die kinderen in paniek en janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |