Zijn wel rijmschema`squote:Op woensdag 11 mei 2022 14:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij minimaal vier zinnen
Een Zeeuw uit Terneuzenquote:
Dat is vrij slechtquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Er was eens een BDS met kippen
Nu heeft hij duiven
en lekker snuiven
Alles liep op de klippen
Ik ben er niet echt goed in.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef pullup het volgende:
Een Haiku is gaaf
Volgens een zeker stramien
Dat past dan altijd
Pullup de roeiiege roeierquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef pullup het volgende:
Een Haiku is gaaf
Dat past dan altijd
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Pullup de roeiiege roeier
Met zijn neus vol met poeier
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:29 schreef pullup het volgende:
Een Haiku is gaaf
Dat past dan altijd
LIT / Haiku ketting deel 12 - kom erbij!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
Ik ga daar niet heenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
LIT / Haiku ketting deel 12 - kom erbij!!!
Ik ben daar te slecht voorquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
LIT / Haiku ketting deel 12 - kom erbij!!!
Hahaha !!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
Soury de Muis die woont in een huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Soury het volgende:
Zo mijn oven is ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin, ben benieuwd....Wat moet dat doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet dat doen dan?De boel gaat weer ontploffen in huize SourySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
ja dat is weer wat escalerendquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vuil klote kind ik heb daar zon hekel aan
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:05 schreef pullup het volgende:
Nog steeds wel benieuwd naar die ammonia van Soury
We moeten maar afwachtenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:05 schreef pullup het volgende:
Nog steeds wel benieuwd naar die ammonia van Soury
Waarom heeft Zeeland eigenlijk geen betaald voetbalquote:
Ons ben zunig in Zeeland.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom heeft Zeeland eigenlijk geen betaald voetbal
Er zijn veel clubs en ook wel talent Vlissingen was een pro club in de jaren 90 ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom heeft Zeeland eigenlijk geen betaald voetbal
Naja wel veel mooie vrouwen daar, ook wat waardquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zeeuwse belofte was ook ooit een idee maar daar is niet veel van terecht gekomen
Ik zie genoeg mooie dames hier rondlopen dus daar klaag ik niet overquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja wel veel mooie vrouwen daar, ook wat waard
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Soury het volgende:
Zo mijn oven is ingesmeerd met groene zeep en een bakje ammonia erin, ben benieuwd....bij mij werkte dat voor geen meter..en die ammonia was niet fijn om in te ademen ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moet dat doen dan?Ik had het met wat brute kracht de dop er half af. En zo een schaaltje gevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zijn dus ook doppen die je moet knijpen en dan draaien ipv indrukken en draaien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee dat was idd even een dingetjequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
bij mij werkte dat voor geen meter..en die ammonia was niet fijn om in te ademen ook nog
Yep kinderslotje van het irritante soortquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het met wat brute kracht de dop er half af. En zo een schaaltje gevuld.Maar er zijn dus ook doppen die je moet knijpen en dan draaien ipv indrukken en draaien.
Ja echt ik werd er wat agressief vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep kinderslotje van het irritante soort
[..]
Was hier ooit mod
Maar nu van het complot
Waarom? Nou ja ik heb een natuurlijke ventilator. Mijn balkon hangt in een steeg dat is een beetje een windvanger.quote:
Echt niet! Mijn bonbonnetje!quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En anders om kopen met een lekkker bonbonnetje 😉
Hij staat op auto ... en is al tijden rustig... Maar op de hometrainer is een briesje wel lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Nou ja ik heb een natuurlijke ventilator. Mijn balkon hangt in een steeg dat is een beetje een windvanger.
Hier in huis werd het ook altijd super warm,maar vorig jaar een overkapping gemaakt aan het huis en dat is zoveel beter.quote:
Hier wordt het flatgebouw warm.. Ik heb bijna geen directe zon in mn ramen ...quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:46 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hier in huis werd het ook altijd super warm,maar vorig jaar een overkapping gemaakt aan het huis en dat is zoveel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |