abonnement Unibet Coolblue
pi_204700967

De vorige (volle) topics in deze reeks over de Nederlandse inzending 2022 vind je door hierboven bij het paginanummer 1 op de pijl naar links te klikken. Dan ga je naar het vorige deel.

Hierrrrrr staat het hele verslag van onze zoom meet met S10: KLIKKERDEKLIK



twitter



Procentenpolonaise gifjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 12-05-2022 15:55:13 ]
pi_204701195
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_204701308
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:49 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
Ahh dat publiek O+
pi_204701432
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:29 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ahh dat publiek O+
Dit wordt een moment zaterdag. O+
Ik lees veel dat we slecht geloot hebben met de eerste helft omdat er veel favorieten in zitten, maar diezelfde favorieten zijn ook niet blij met ons in diezelfde helft, denk ik. KIJK EN HOOR dat publiek dan. Da’s toch een wow momentje? O+ O+
pi_204701485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Dit wordt een moment zaterdag. O+
Ik lees veel dat we slecht geloot hebben met de eerste helft omdat er veel favorieten in zitten, maar diezelfde favorieten zijn ook niet blij met ons in diezelfde helft, denk ik. KIJK EN HOOR dat publiek dan. Da’s toch een wow momentje? O+ O+
Denk dat er nu misschien nog een kansje is dat we wel ergens na Itali๋ worden geplaatst, maar dan moet Zweden wel echt de tweede helft loten :P
pi_204701491
Heel benieuwd naar de eerste Spotify statistieken na deze semi.

https://esctracker.com/

Hier staat ze bovenaan, maar goed ITunes zegt niet zoveel meer geloof ik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 08:42:12 #8
163650 Greys
pi_204701708
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204701743
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Heel benieuwd naar de eerste Spotify statistieken na deze semi.

https://esctracker.com/

Hier staat ze bovenaan, maar goed ITunes zegt niet zoveel meer geloof ik.
iTunes zegt inderdaad niet zo heel veel, maar alsnog wel iets. Als in: het wordt blijkbaar wel opgepikt :?
pi_204701746
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:42 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Vonden jij en @Cee de cameravoering gisteravond beter?

[ Bericht 7% gewijzigd door GeorgeM op 11-05-2022 08:58:05 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204701772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:47 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
iTunes zegt inderdaad niet zo heel veel, maar alsnog wel iets. Als in: het wordt blijkbaar wel opgepikt :?
Yup en Griekenland is bijvoorbeeld helemaal nergens te zien. Als de jury's Oekra๏ne hebben gedownplayed kan het best zijn dat NL deze halve finale gewonnen heeft. :Y

Net optreden op TV teruggekeken, wat mooi O+. Ik hoop dat ze tussen 11 en 13 terecht komt, in ieder geval na Italie.Ik denk dat de productie Oekraine misschien wel de show laat openen nu.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204701801
Ik ben zo trots, het was zo mooi O+ ik was te gestresst om mee te tikken hier maar lees alles terug *O*
pi_204701820
S10 zodadelijk bij Bart *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204701824
Dat emotionele moet ook echt in de finale aan het eind hoor O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:00:35 #15
423121 Fretwork
Acte d'้loquence
pi_204701836
Dit had best een goed liedje kunnen zijn zonder de Oehoe-Ahaa's en lalalalalala's.

Nou zal dat gelukkig minder storend zijn als je de tekst toch al niet begrijpt :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_204701852
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup en Griekenland is bijvoorbeeld helemaal nergens te zien. Als de jury's Oekra๏ne hebben gedownplayed kan het best zijn dat NL deze halve finale gewonnen heeft. :Y

Net optreden op TV teruggekeken, wat mooi O+. Ik hoop dat ze tussen 11 en 13 terecht komt, in ieder geval na Italie.Ik denk dat de productie Oekraine misschien wel de show laat openen nu.
Vorig jaar werden de winnaars van de televoting in de semi’s uit de tiende envelop getrokken 8-)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204701918
Ik had behoorlijke brividi gisteren aan het einde van het optreden.

Ben misschien wat bevooroordeeld maar wel echt ้้n van de standouts.
pi_204701995
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Heel benieuwd naar de eerste Spotify statistieken na deze semi.

https://esctracker.com/

Hier staat ze bovenaan, maar goed ITunes zegt niet zoveel meer geloof ik.
In streaming-landen als Nederland en Scandinavi๋ gebruikt echt niemand meer Itunes, dus daar kun je bij wijze van spreken met 3 downloads al bovenin staan. Maar het zegt wel iets, namelijk dat het wel impact heeft. Ik bedoel, Amanda Tenfjord doet het zo slecht dat ik gisteren dacht dat haar nummer niet eens op Itunes stond. Inmiddels verschijnt ze in de charts in 2 landen (het valt te raden welke).

Het was ook gewoon een goed optreden van S10, heel emotioneel geladen. En bij Amanda Tenfjord voelde ik helemaal niks, ik weet niet waarom de pers daar zo lyrisch over was de afgelopen tijd.
pi_204702024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
In streaming-landen als Nederland en Scandinavi๋ gebruikt echt niemand meer Itunes, dus daar kun je bij wijze van spreken met 3 downloads al bovenin staan. Maar het zegt wel iets, namelijk dat het wel impact heeft. Ik bedoel, Amanda Tenfjord doet het zo slecht dat ik gisteren dacht dat haar nummer niet eens op Itunes stond. Inmiddels verschijnt ze in de charts in 2 landen (het valt te raden welke).

Het was ook gewoon een goed optreden van S10, heel emotioneel geladen. En bij Amanda Tenfjord voelde ik helemaal niks, ik weet niet waarom de pers daar zo lyrisch over was de afgelopen tijd.
Dat heb ik dus ook, maar ergens zou het me ook weer niet verbazen als ze alsnog boven een aantal nummers eindigt die het buiten het ESF beter gaan doen. Maar weet eigenlijk ook niet waarom ik dat denk :+ misschien door de positieve reacties inderdaad van de pers? Er wordt automatisch eigenlijk vanuit gegaan dat ze de semi gewonnen heeft of tweede na Oekra๏ne.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 09:29:00 #20
163650 Greys
pi_204702032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:00 schreef Fretwork het volgende:
Dit had best een goed liedje kunnen zijn zonder de Oehoe-Ahaa's en lalalalalala's.

Nou zal dat gelukkig minder storend zijn als je de tekst toch al niet begrijpt :P
Sterker nog, bijna elke buitenlandse reactievideo jubelde juist dat dat hun favoriete stukjes zijn omdat je het dan toch kunt meezingen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204702046
S10 heeft geschiedenis geschreven door met een Nederlands lied naar de finale door te stoten, maar is ook verantwoordelijk voor dit mooie feitje ^O^
twitter

Samen met Litouwen, Oekra๏ne, Moldavi๋, Portugal, en IJsland.

[ Bericht 0% gewijzigd door koffieleuk op 11-05-2022 09:37:39 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 09:32:25 #22
163650 Greys
pi_204702061
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Vonden jij en @:Cee de cameravoering gisteravond beter?
Ik was nogal betoverd door het emotioneel beladen einde en lette echt alleen maar op haar ogen en stem dus ik heb er eigenlijk niet op gelet maar ga nu alles rustig nog eens kijken. Maar volgens mij was er niks met de camera deze keer.

Dat einde, die ontlading, dat was wel betoverend hoor. Oef. Daar gebeurde echt iets. Daar rukte ze nog wat extra harten van kijkers en stemmers open.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204702089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat heb ik dus ook, maar ergens zou het me ook weer niet verbazen als ze alsnog boven een aantal nummers eindigt die het buiten het ESF beter gaan doen. Maar weet eigenlijk ook niet waarom ik dat denk :+ misschien door de positieve reacties inderdaad van de pers? Er wordt automatisch eigenlijk vanuit gegaan dat ze de semi gewonnen heeft of tweede na Oekra๏ne.
Amanda zal veel jurypunten hebben binnengeharkt, maar in de televote is S10 denk ik wel boven haar ge๋indigd hoor. En dat terwijl ik De Diepte er gisteravond ook wel erg vond uitzien als een jurynummer. Maar wat S10 dus deed, en dan maakt de staging eigenlijk niet eens meer zoveel uit, is oprechte emotie overbrengen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 09:38:01 #24
163650 Greys
pi_204702101
Tom van die goede reactievideo's die S10 als een van zijn favorieten heeft ook al verstaat hij er geen hol van. Mooi dit. :D

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204702120
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik was nogal betoverd door het emotioneel beladen einde en lette echt alleen maar op haar ogen en stem dus ik heb er eigenlijk niet op gelet maar ga nu alles rustig nog eens kijken. Maar volgens mij was er niks met de camera deze keer.

Dat einde, die ontlading, dat was wel betoverend hoor. Oef. Daar gebeurde echt iets. Daar rukte ze nog wat extra harten van kijkers en stemmers open.
Ja dat was echt prachtig O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 09:44:04 #26
163650 Greys
pi_204702149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Amanda zal veel jurypunten hebben binnengeharkt, maar in de televote is S10 denk ik wel boven haar ge๋indigd hoor. En dat terwijl ik De Diepte er gisteravond ook wel erg vond uitzien als een jurynummer. Maar wat S10 dus deed, en dan maakt de staging eigenlijk niet eens meer zoveel uit, is oprechte emotie overbrengen.
Ja. En daarom vonden wij de close ups in de rehearsals al eigenlijk veel belangrijker dan die hele staging. Daar pakt ze je. En dat was moeilijk uit te leggen. M้้r had alleen maar afgeleid van haar.

Er gebeurt iets met je als ze de camera in kijkt en zich kwetsbaar toont.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 09:46:46 #27
163650 Greys
pi_204702170
Er was ook zo'n momentje in de Juryshow dat je hart greep. Dat moment dat ze ineens zichtbaar besefte IK KAN DIT!! en haar schouders iets ontspande en er brak een kleine lach door en dat was echt ook magisch en dat zullen juryleden ook gezien hebben.

Ze is de enige eigenlijk van die avond die daadwerkelijk iets met je gevoel en hart doet. Sprak zij door een oranje bril, toegegeven, maar bij de rest had ik dat niet. Zelfs niet bij Portugal dat een van m'n mooiste liedjes is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 09:49:24 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204702190
Ik weet niet hoe up to date dit is maar ze wordt prima beluisterd https://esctracker.com/
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 11 mei 2022 @ 09:50:09 #29
269689 crew  Viv
pi_204702202
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:46 schreef Greys het volgende:
Er was ook zo'n momentje in de Juryshow dat je hart greep. Dat moment dat ze ineens zichtbaar besefte IK KAN DIT!! en haar schouders iets ontspande en er brak een kleine lach door en dat was echt ook magisch en dat zullen juryleden ook gezien hebben.
O+
quote:
Ze is de enige eigenlijk van die avond die daadwerkelijk iets met je gevoel en hart doet. Sprak zij door een oranje bril, toegegeven, maar bij de rest had ik dat niet. Zelfs niet bij Portugal dat een van m'n mooiste liedjes is.
Ik vond Portugal heel oppervlakkig inderdaad, raakte me echt niet. Ook dat klappen wat ze deden, dat kwam heel geforceerd en ongemakkelijk over. Alsof het door iemand anders bedacht was om de boel minder statisch te maken.
pi_204702240
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:44 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja. En daarom vonden wij de close ups in de rehearsals al eigenlijk veel belangrijker dan die hele staging. Daar pakt ze je. En dat was moeilijk uit te leggen. M้้r had alleen maar afgeleid van haar.

Er gebeurt iets met je als ze de camera in kijkt en zich kwetsbaar toont.
Jullie hadden wel gelijk dat je het in z'n geheel moet zien, dat stuk wat we afgelopen week te zien kregen is het gedeelte waarin de zon als het ware doorbreekt en dat is gewoon niet zo mooi. Ligt meer aan het rommelige podium dan aan het Nederlandse team overigens. Maar ik had dat er lekker uit gelaten en meer gewerkt met de smoky plinth. Die doet na de 1e minuut eigenlijk niks, behalve als verhoging dienen.
pi_204702262
Voor de liefhebbers zijn hier veel statistieken te vinden (dit is nu nog wel deels ongefilterde data, dus er volgt nog een update):

https://tellystats.com/Eurovision2022/Stats/TwitterLive

Twitter sentiment tijdens de show (hoeveel mensen reageerden positief op een optreden):

1. Oekra๏ne
2. Portugal
3. Moldavi๋
4. Noorwegen
5. Nederland
6. Griekenland
7. Litouwen
8. Denemarken
9. Armeni๋
10. Kroati๋

(Tussen 3 en 6 zit overigens heel weinig verschil. )

Instagram likes voorbije 4 uur:

1. Oekra๏ne
2. Albani๋
3. Portugal
4. Noorwegen
5. Moldavi๋
6. Nederland
7. Griekenland
8. Litouwen
9. Armeni๋
10. Oostenrijk

YouTube views voorbije 4 uur:

1. Oekra๏ne
2. Albani๋
3. Griekenland
4. Moldavi๋
5. Nederland
6. Portugal
7. Noorwegen
8. Kroati๋
9. Litouwen
10. Armeni๋

Likes op Facebook in de voorbije 4 uur:

1. Oekra๏ne
2. Moldavi๋
3. Litouwen
4. Albani๋
5. Noorwegen
6. Portugal
7. Nederland
8. Armeni๋
9. Griekenland
10. Oostenrijk
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 10:04:54 #32
163650 Greys
pi_204702328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Jullie hadden wel gelijk dat je het in z'n geheel moet zien, dat stuk wat we afgelopen week te zien kregen is het gedeelte waarin de zon als het ware doorbreekt en dat is gewoon niet zo mooi. Ligt meer aan het rommelige podium dan aan het Nederlandse team overigens. Maar ik had dat er lekker uit gelaten en meer gewerkt met de smoky plinth. Die doet na de 1e minuut eigenlijk niks, behalve als verhoging dienen.
Op zich wel eens hoor maar denk dat er eenmaal daar door alle technische toestanden daar ook weinig meer veranderd kon worden en ze alsnog heel tevreden waren met hoe het geheel eruit zag ondanks het rommelige podium inderdaad. S10 was z๓ gelukkig na rep1 dat ze waarschijnlijk ook meteen hebben gedacht 'laat haar in deze opgeluchte flow, ze is zo blij en het is alsnog gewoon heel mooi en ze moet het toch van haar stem, lied en close-ups hebben. Als ze dingen gingen omgooien met de smokey dinges had haar dat misschien ook extra spanning gegeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204702375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:57 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier veel statistieken te vinden (dit is nu nog wel deels ongefilterde data, dus er volgt nog een update):

https://tellystats.com/Eurovision2022/Stats/TwitterLive

...
De Diepte is denk ik niet een nummer wat mensen massaal gaan delen of gaan liken ofzo. Ik ben meer benieuwd naar de Spotify stats. Wel opvallend dat Portugal het hier zo goed doet, daarvoor geldt eigenlijk hetzelfde.
pi_204702661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De Diepte is denk ik niet een nummer wat mensen massaal gaan delen of gaan liken ofzo. Ik ben meer benieuwd naar de Spotify stats. Wel opvallend dat Portugal het hier zo goed doet, daarvoor geldt eigenlijk hetzelfde.
Het is voor de startvolgorde wel wenselijk dat Portugal onder ons gebleven is bij de televoting.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204702706
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:57 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier veel statistieken te vinden (dit is nu nog wel deels ongefilterde data, dus er volgt nog een update):

https://tellystats.com/Eurovision2022/Stats/TwitterLive

Twitter sentiment tijdens de show (hoeveel mensen reageerden positief op een optreden):

1. Oekra๏ne
2. Portugal
3. Moldavi๋
4. Noorwegen
5. Nederland
6. Griekenland
7. Litouwen
8. Denemarken
9. Armeni๋
10. Kroati๋

(Tussen 3 en 6 zit overigens heel weinig verschil. )

Instagram likes voorbije 4 uur:

1. Oekra๏ne
2. Albani๋
3. Portugal
4. Noorwegen
5. Moldavi๋
6. Nederland
7. Griekenland
8. Litouwen
9. Armeni๋
10. Oostenrijk

YouTube views voorbije 4 uur:

1. Oekra๏ne
2. Albani๋
3. Griekenland
4. Moldavi๋
5. Nederland
6. Portugal
7. Noorwegen
8. Kroati๋
9. Litouwen
10. Armeni๋

Likes op Facebook in de voorbije 4 uur:

1. Oekra๏ne
2. Moldavi๋
3. Litouwen
4. Albani๋
5. Noorwegen
6. Portugal
7. Nederland
8. Armeni๋
9. Griekenland
10. Oostenrijk
Er zijn dus liedjes door naar de finale die in geen 1 van deze lijstjes staan :D
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_204702731
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:38 schreef Greys het volgende:
Tom van die goede reactievideo's die S10 als een van zijn favorieten heeft ook al verstaat hij er geen hol van. Mooi dit. :D

[ twitter ]
_O- O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204702749
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik was nogal betoverd door het emotioneel beladen einde en lette echt alleen maar op haar ogen en stem dus ik heb er eigenlijk niet op gelet maar ga nu alles rustig nog eens kijken. Maar volgens mij was er niks met de camera deze keer.

Dat einde, die ontlading, dat was wel betoverend hoor. Oef. Daar gebeurde echt iets. Daar rukte ze nog wat extra harten van kijkers en stemmers open.
Ik zag wel 2 zijshots. Zal wel zo bedoeld zijn, maar die vond ik zelf iets minder.
Maar voor de rest _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 mei 2022 @ 10:55:30 #38
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204702814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:43 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]
Er zijn dus liedjes door naar de finale die in geen 1 van deze lijstjes staan :D
Ja, zo te zien zijn IJsland en Zwitserland door, puur op juryvote.
pi_204702834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:00 schreef Fretwork het volgende:
Dit had best een goed liedje kunnen zijn zonder de Oehoe-Ahaa's en lalalalalala's.

Nou zal dat gelukkig minder storend zijn als je de tekst toch al niet begrijpt :P
Voor mij zijn de oohoohs, ahaahs en lalala's juist de dingen die het lied zo goed maakt. Want... hoor de zaal eens meezingen 😊
pi_204702952
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:49 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
dit soort video's O+ prachtig wanneer je de mensen hoort mee zingen
~The present is all there is~
  woensdag 11 mei 2022 @ 11:12:30 #42
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204702975
S10 is nu bij NPO Radio 2 voor de liefhebber!
pi_204703012
Heel veel ballads gekozen deze halve finale, gezongen door vrouwen. Maar ik heb toch het gevoel dat S10's emotionele vertolking ervoor zorgt dat zij straks in haar eigen vijvertje vist naar stemmen en weinig last heeft van de anderen die ook naar stemmen vissen.
pi_204703017
Ze geeft aan dat ze gister heel veel spanning had en zichzelf wel heeft verpakt, ze ging erin of het de finale was om er extra van te genieten!
pi_204703099
quote:
getsie....dit soort filmpjes :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_204703168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:57 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Voor mij zijn de oohoohs, ahaahs en lalala's juist de dingen die het lied zo goed maakt. Want... hoor de zaal eens meezingen 😊
Precies, een catchy refrein maakt echt wel dat een liedje blijft hangen. Heel eerlijk zijn naast Nederland alleen de liedjes van Moldavie, Noorwegen en Oekraine bij mij blijven hangen. Rest vond ik een beetje middle of the road.

Ik snap bijvoorbeeld de hype over Denemarken niet, vond het echt waardeloos.
pi_204703174
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik was nogal betoverd door het emotioneel beladen einde en lette echt alleen maar op haar ogen en stem dus ik heb er eigenlijk niet op gelet maar ga nu alles rustig nog eens kijken. Maar volgens mij was er niks met de camera deze keer.

Dat einde, die ontlading, dat was wel betoverend hoor. Oef. Daar gebeurde echt iets. Daar rukte ze nog wat extra harten van kijkers en stemmers open.
Ja, dit.

Wat heeft ze het geweldig gedaan. O+
En voor alles wat er in Itali๋ tegenvalt aan het podium en belichting viel dit gelukkig nog mee gister. Maar doordat ze het zo kwetsbaar brengt, ben ik ook compleet afgeleid, wat alleen maar geweldig is.

Wat ik jammer vind, hoe enthousiast gister men was over nagenoeg elk hoempapa liedje. Als dit een algehele mening in alle landen zo is, dan zie ik ons de top 10 niet meer halen. En dat zou ik toch wel zuur vinden.
Maar misschien is Fok! een slag apart. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 11:34:11 #48
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204703190
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:31 schreef totebel het volgende:

[..]
Precies, een catchy refrein maakt echt wel dat een liedje blijft hangen. Heel eerlijk zijn naast Nederland alleen de liedjes van Moldavie, Noorwegen en Oekraine bij mij blijven hangen. Rest vond ik een beetje middle of the road.

Ik snap bijvoorbeeld de hype over Denemarken niet, vond het echt waardeloos.
Maar Denemarken is helemaal niet door en het werd nooit verwacht dat ze door zouden gaan.
pi_204703208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar Denemarken is helemaal niet door en het werd nooit verwacht dat ze door zouden gaan.
En terecht, maar er zijn toch nog heel veel mensen die Denemarken echt fantastisch vinden... en dat snap ik dus niet :)
Net als ik de kansen van Zweden, Italie en Spanje niet snap. Geen van allen slecht, maar ook geen van allen outstanding.. .terwijl S10... right in the feels... die kwam echt binnen.
pi_204703327
quote:
Ik denk vooral 'arme Cornald' als ik dit filmpje zie :)
pi_204703337
quote:
O+ O+ O+
Die spanning steeds bij haar, net voordat er een land genoemd wordt en net voor dat Nederland genoemd wordt nog even nee schudden :D _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204703352
Ik had het gevoel dat alle nummers een eeuwigheid duurden en dat ik wilde dat het voorbij was.
Behalve bij Nederland, maar dat komt misschien door m'n oranje bril :@ w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204703488
Mijn vriend (Italiaan) heeft het gisteren via RAI1 gekeken, en volgens hem waren de commentatoren daar heel lovend over S10, haar liedje en over de staging.
pi_204703722
iTunes zegt natuurlijk niet zo veel meer, maar toch leuk om te weten:

twitter
pi_204704054
Denk persoonlijk wel dat het goed is dat Stien nu even 2 dagen rust heeft, even bijkomen van alle spanning en rustig toeleven naar zaterdag.
pi_204704058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:25 schreef Funhouse het volgende:
iTunes zegt natuurlijk niet zo veel meer, maar toch leuk om te weten:

[ twitter ]
iTunes misschien niet, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Apple Music, de streaming, wel vergelijkbare cijfers heeft.
pi_204704209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:51 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
iTunes misschien niet, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Apple Music, de streaming, wel vergelijkbare cijfers heeft.
Enigszins vergelijkbaar ja. Kalush doet het daar wel veel beter, maar dat was voor gisteravond volgens mij ook al zo.

https://esctracker.com/apple
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:20:31 #58
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204704450
De Diepte staat op nummer 12 in de IJslandse Spotify Top 50 O+
pi_204704587
Los van het mooie liedje staat er eindelijk ook eens een keer een mooie vrouw namens Nederland te zingen
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:32:51 #60
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204704605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Los van het mooie liedje staat er eindelijk ook eens een keer een mooie vrouw namens Nederland te zingen
T'is niet dat de Og3ne-meisjes lelijk zijn (en zo lang is dat ook weer niet geleden).

Je moet alleen van het type houden.
  PR en moderator woensdag 11 mei 2022 @ 13:33:18 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204704614
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk vooral 'arme Cornald' als ik dit filmpje zie :)
Ik dacht ook "aaaah ze gaat Cornald knuffelen" _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204704622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]
T'is niet dat de Og3ne-meisjes lelijk zijn (en zo lang is dat ook weer niet geleden).

Je moet alleen van het type houden.
Klopt, sorry, die was ik vergeten, die waren inderdaad ook best mooi
pi_204704647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:33 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik dacht ook "aaaah ze gaat Cornald knuffelen" _O-
Ze rent recht op Froukje af. Zou ik ook doen :)
pi_204704927
Ik denk dat S10 in de top 5 is ge๋indigd. De views op het youtube kanaal gaan ook lekker. Verschil met Griekenland wordt kleiner. Ook op de streaming/downloaddiensten doet ze het goed, en ja het zegt lang niet alles, maar mensen doen blijkbaar welmoeite om het nummer op te zoeken. We gaan de top 10 echt wel halen zaterdag. :Y
~The present is all there is~
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:03:24 #67
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204704981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:58 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat S10 in de top 5 is ge๋indigd. De views op het youtube kanaal gaan ook lekker. Verschil met Griekenland wordt kleiner. Ook op de streaming/downloaddiensten doet ze het goed, en ja het zegt lang niet alles, maar mensen doen blijkbaar welmoeite om het nummer op te zoeken. We gaan de top 10 echt wel halen zaterdag. :Y
Vierde in de semi garandeert helaas geen top 10 in de finale, zeker omdat de BIG 5 het dit jaar zo goed gaan doen waarschijnlijk. Het ligt ook zo aan de positie straks. Voor televotepunten moet ze echt wel een goede plek krijgen denk ik
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 14:05:31 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204705003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:03 schreef lashatumbai het volgende:

[..]
Vierde in de semi garandeert helaas geen top 10 in de finale, zeker omdat de BIG 5 het dit jaar zo goed gaan doen waarschijnlijk. Het ligt ook zo aan de positie straks. Voor televotepunten moet ze echt wel een goede plek krijgen denk ik
Ja en de tweede semi vind ik wel sterker over het algemeen. Al geloof ik nog steeds wel in een top 10 positie voor ons. Denk zelf dat we gisteren ook nog wel derde zijn geworden na Oekra๏ne en Griekenland. We hebben een nummer dat beide op jury en televote goed scoort.
pi_204705051
Denk zelfs dat we tweede geworden zijn. :)

Eerst maar eens kijken of de Big 5 de hype waar kan maken. Ik zie het nog gebeuren dat er iets flopt.
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:14:01 #70
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204705089
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:42 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
las ff uhhh.... Michael Jackson??
... en huiver mee
pi_204705179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja en de tweede semi vind ik wel sterker over het algemeen. Al geloof ik nog steeds wel in een top 10 positie voor ons. Denk zelf dat we gisteren ook nog wel derde zijn geworden na Oekra๏ne en Griekenland. We hebben een nummer dat beide op jury en televote goed scoort.
Het nummer van Amanda kwam echt niet over, die is zwaar overschat door de pers. Maar de jury is daar wellicht in meegegaan. Bij de televote heeft S10 beter gescoord, daar ben ik bijna zeker van. Dus uiteindelijk denk ik dat het tussen Griekenland en Nederland vrij close was.
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:28:12 #72
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204705233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het nummer van Amanda kwam echt niet over, die is zwaar overschat door de pers. Maar de jury is daar wellicht in meegegaan. Bij de televote heeft S10 beter gescoord, daar ben ik bijna zeker van. Dus uiteindelijk denk ik dat het tussen Griekenland en Nederland vrij close was.
had van Griekenland ook meer impact verwacht - het einde kwam ze los, maar ervoor mwoah.. weet het niet
S10 imponeerde meer (al is het qua muziek niet mijn ding) - maar het raakte itt Griekenland, was te gelikt op e.o.a. manier
... en huiver mee
pi_204705548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:28 schreef Giggio het volgende:

[..]
had van Griekenland ook meer impact verwacht - het einde kwam ze los, maar ervoor mwoah.. weet het niet
S10 imponeerde meer (al is het qua muziek niet mijn ding) - maar het raakte itt Griekenland, was te gelikt op e.o.a. manier
Griekenland is best een aardig lied en moet het hebben van het grote gebaar, flinke uithalen in de stem, dramatische blikken en poses. En daar is zeker publiek voor. Zeker de wat meer traditionele ESFkijker/stemmer.
S10 trekt de liefhebbers van echte muziek en echte emotie aan. En dat is ook een grote groep kijkers. Kijk maar naar de stemmers op TCL en Salvador Sobral, Duncan.
Ik heb het idee dat er in de andere semi en bij de Big 5 meer concurrentie voor Griekenland zit, dan voor S10.
pi_204705554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:01 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Griekenland is best een aardig lied en moet het hebben van het grote gebaar, flinke uithalen in de stem, dramatische blikken en poses. En daar is zeker publiek voor. Zeker de wat meer traditionele ESFkijker/stemmer.
S10 trekt de liefhebbers van echte muziek en echte emotie aan. En dat is ook een grote groep kijkers. Kijk maar naar de stemmers op TCL en Salvador Sobral, Duncan.
Ik heb het idee dat er in de andere semi en bij de Big 5 meer concurrentie voor Griekenland zit, dan voor S10.
Ben het volledig eens met dat laatste :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_204705673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:01 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Griekenland is best een aardig lied en moet het hebben van het grote gebaar, flinke uithalen in de stem, dramatische blikken en poses. En daar is zeker publiek voor. Zeker de wat meer traditionele ESFkijker/stemmer.
S10 trekt de liefhebbers van echte muziek en echte emotie aan. En dat is ook een grote groep kijkers. Kijk maar naar de stemmers op TCL en Salvador Sobral, Duncan.
Ik heb het idee dat er in de andere semi en bij de Big 5 meer concurrentie voor Griekenland zit, dan voor S10.
Het rare is dat de oorspronkelijke versie van het nummer het daar juist helemaal niet van moet hebben. Die uithaal is later toegevoegd, waarschijnlijk om het meer Eurovisie-proof te maken, maar daar is het nummer echt niet beter van geworden. Maar goed, bijna iedereen maakt een knieval naar Eurovisie-bombast, in het nummer van S10 is dat toch ook wel te horen.
pi_204705759
Eigenlijk zouden ze het geluid van het publiek zaterdag nog een beetje harder moeten zetten :D O+
twitter
pi_204705809
maar dat bedoel ik dus ook, dat oehooee en ahaa is heel effectief. Lees ook op o.a. twitter dat mensen sinds gisteren het NLse lied in hun hoofd hebben zitten. Daarom maak ik me ook geen zorgen om die 1e helft. De diepte springt er zaterdag toch wel uit, daar blijf ik bij. En als ze idd, zoals ik denk, dat ze top 5 heeft gescoord gisteren, dan krijgt ze ook wel een goede startplek. En tegelijkertijd kan dit ook de prullebak in want een goed lied is niet afhankelijk van een startplek ;) Kom maar op met startplek 2 :X :+ :P
~The present is all there is~
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:38:28 #78
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204705940
bij MIJ op de oddschecker.com nu naar #8.
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:48:30 #79
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204706030
S10 kreeg paniekaanval voor optreden

https://www.nu.nl/292988/(...)de-iedereen-weg.html
:o)
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:02:30 #80
436222 Japepk
Padvinder
pi_204706223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:38 schreef TDHS het volgende:
bij MIJ op de oddschecker.com nu naar #8.
Het zou alsnog een van de betere resultaten van de afgelopen 10 jaar zijn, maar ik merk toch dat ik gewoon wil winnen of niet, nu. Bij Jeangu maakte het (twee keer) niet uit. We stonden toch in de finale en de fun van gastland zijn maakte dat het resultaat minder telde. Dat wil ik eigenlijk gewoon weer, of toch gewoon eens ้cht meemaken!

Het positieve is wel dat er nu hoog gescoord wordt met een nieuwe selectiecommissie en z๓nder Pannecoucke. Dat wil zeggen dat de delegatie an sich een goede flow te pakken heeft en het niet per se aan individuen ligt. Zoals ze nu bijvoorbeeld, ietwat gedurfd, voor het Nederlands zijn gegaan, wat goed uitpakt. Dat zou de winst zomaar snel nog eens kunnen brengen.
't Echte en 't ware!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2022 @ 16:58:26 #81
163650 Greys
pi_204706841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:48 schreef Dave het volgende:
S10 kreeg paniekaanval voor optreden

https://www.nu.nl/292988/(...)de-iedereen-weg.html
Die kop is toch wel weer een beetje clickbait hoor. :D Het klinkt juist heel goed zoals ze ermee omging en ik denk dat het bijna elke artiest daarvoor wel even naar de strot zal vliegen vlak voor het optreden. Enorm knap hoe ze dat heeft aangepakt. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204707651
twitter
twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:24:33 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204707755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het rare is dat de oorspronkelijke versie van het nummer het daar juist helemaal niet van moet hebben. Die uithaal is later toegevoegd, waarschijnlijk om het meer Eurovisie-proof te maken, maar daar is het nummer echt niet beter van geworden. Maar goed, bijna iedereen maakt een knieval naar Eurovisie-bombast, in het nummer van S10 is dat toch ook wel te horen.
Die bombast, met sterk aanwezige reverb over de (niet zelden al geautotunede en vaak wat lijzige of mompelende) stemmen, is gewoon het standaard popgeluid van nu.

Voor mezelf klinkt dat type muziek doorgaans wat plastic, ook als de autotune niet te opvallend aanwezig is. Maar het werkt.
pi_204707957
Oh god waarom wordt die dikke pad van een shirma altijd als expert in programma’s gehaald te oordelen.
Ze heeft niet eens gekeken lol.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:42:17 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204707966
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef RipCity het volgende:
Oh god waarom wordt die dikke pad van een shirma altijd als expert in programma’s gehaald te oordelen.
Ze heeft niet eens gekeken lol.

Omdat ze op het Songfestival van 2013 achter Anouk gestaan heeft.
pi_204708111
Zonet voor de tweede keer het optreden gekeken (via YouTube) en ik snap er nu niks meer van: ik was gisteren niet overtuigd, vond het te onzeker, blabla.....

En het leek wel of het geluid via Youtube wat beter was of zo (gisteren via mijn toch niet vekeerde installatie op luid volume). Maar nu pakte het me enorm zoals ze dat altijd doet.

Heel bijzonder dit. Wat zou het een stunt zijn als ze gaat winnen. En wat is ze toch leuk.
pi_204708179
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef RipCity het volgende:
Oh god waarom wordt die dikke pad van een shirma altijd als expert in programma’s gehaald te oordelen.
Ze heeft niet eens gekeken lol.

Echt de zoveelste keer dat de haar vragen en ze vervolgens niet gekeken heeft _O-
pi_204708207
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
Echt de zoveelste keer dat de haar vragen en ze vervolgens niet gekeken heeft _O-
Ze krijgen daarvoor betaald he. Dus dan ben je betaalde tafelgast om te praten over iets wat je niet hebt gezien. Zo respectloos, zo dom, zo asociaal. Shirma Rouse, de extreem succesvolle artiest, heeft het natuurlijk veel te druk om even 2 uur naar het songfestival te kijken.
pi_204708271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ze krijgen daarvoor betaald he. Dus dan ben je betaalde tafelgast om te praten over iets wat je niet hebt gezien. Zo respectloos, zo dom, zo asociaal. Shirma Rouse, de extreem succesvolle artiest, heeft het natuurlijk veel te druk om even 2 uur naar het songfestival te kijken.
Desnoods kijk je alle optredens erna via YouTube als minimum maar daar gaan staan en dan niet gekeken hebben is gewoon respectloos
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204708374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:10 schreef RipCity het volgende:

[..]
Desnoods kijk je alle optredens erna via YouTube als minimum maar daar gaan staan en dan niet gekeken hebben is gewoon respectloos
Wel grappig dat jij ook het woord respectloos gebruikt, gezien je 'analyses' van de optredens van S10...
pi_204708442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ze krijgen daarvoor betaald he. Dus dan ben je betaalde tafelgast om te praten over iets wat je niet hebt gezien. Zo respectloos, zo dom, zo asociaal. Shirma Rouse, de extreem succesvolle artiest, heeft het natuurlijk veel te druk om even 2 uur naar het songfestival te kijken.
Ze had S10 even snel ik de auto gekeken en vond Noorwegen heel grappig. Dat was het.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 19:46:09 #92
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204708813
pi_204708899
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
Echt de zoveelste keer dat de haar vragen en ze vervolgens niet gekeken heeft _O-
Stefania kon ook niks anders in een top 3 bij Boulevard geven dan NL, goh, Griekenland, goh, en Oekra๏ne. Je verwacht het niet. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 20:11:45 #94
375570 crew  Cyan9
pi_204709370
quote:
9s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ze had S10 even snel ik de auto gekeken en vond Noorwegen heel grappig. Dat was het.
Zo ver de kwaliteitsbijdrage van Shirma.
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
pi_204709417
Niet 100% zeker of ik het goed heb, maar De Diepte kreeg er in een dag ongeveer 360.000 streams bij, 224.000 daarvan uit NL.
pi_204709662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wel grappig dat jij ook het woord respectloos gebruikt, gezien je 'analyses' van de optredens van S10...
Ja Er zal eens iemand kritiek hebben op je lieveling.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204709875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja Er zal eens iemand kritiek hebben op je lieveling.
Dit heeft niks met lievelingen te maken, maar gewoon met onbeschoft gedrag. En dat weet je best.
pi_204710973
quote:
De Diepte

iTunes:
#1 Netherlands
#2 Belgium
#11 Sweden
#23 Norway
#25 Denmark
#26 Ukraine
#32 Italy
#39 Switzerland
#62 Austria

Spotify:
#1 Netherlands
#12 Iceland
#55 Lithuania
#82 Belgium
#170 Finland

YouTube:
#2 Netherlands

Apple Music:
#1 Netherlands
#8 Lithuania
#48 Estonia
#54 Belgium
#65 Malta
#69 Slovenia
#70 Finland
#74 Sweden
#87 Norway
#88 Latvia

Shazam:
#6 Netherlands
#132 Norway
#196 Belgium

Deezer:
#1 Lithuania
#2 Netherlands
#14 Estonia
quote:
saudade, saudade

iTunes:
#2 Portugal
#8 Norway
#12 Switzerland
#31 Austria
#31 Italy
#41 New Zealand
#51 Belgium
#58 Netherlands
#85 Spain

Spotify:
#31 Portugal
#40 Iceland
#45 Lithuania

Apple Music:
#4 Lithuania
#10 Portugal
#75 Cyprus
#97 Latvia

Shazam:
#15 Portugal
#98 Italy
#197 Netherlands

Deezer:
#18 Portugal
quote:
Die Together

iTunes:
#1 Greece
#7 Norway
#71 Belgium
#79 Netherlands

Spotify:
#28 Iceland
#81 Greece
#130 Norway
#174 Lithuania

Apple Music:
#17 Greece
#20 Cyprus
#32 Lithuania
#48 Norway
#108 Malta

Shazam:
#76 Greece
~The present is all there is~
pi_204710990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Zonet voor de tweede keer het optreden gekeken (via YouTube) en ik snap er nu niks meer van: ik was gisteren niet overtuigd, vond het te onzeker, blabla.....

En het leek wel of het geluid via Youtube wat beter was of zo (gisteren via mijn toch niet vekeerde installatie op luid volume). Maar nu pakte het me enorm zoals ze dat altijd doet.

Heel bijzonder dit. Wat zou het een stunt zijn als ze gaat winnen. En wat is ze toch leuk.
*O* _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204711156
twitter
~The present is all there is~
pi_204712341
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:24 schreef grazz het volgende:
[ twitter ]
Damn _O-
pi_204712414
twitter

twitter


224.000 Nederlandse streams.
138.000 buitenlandse streams. Damn. _O_
pi_204713092
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

224.000 Nederlandse streams.
138.000 buitenlandse streams. Damn. _O_
Ja, en let wel: dat zijn de streams van gisteren. Vandaag zijn het er normaal gesproken meer.
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:54:16 #104
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_204713390
BREKEND NIEUWS!!

De sproeten zijn nep, wat ik al vermoedde.

https://www.ad.nl/show/ne(...)ake-uphype~a1944d45/
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_204713510
Ze heeft trouwens een visagist bij die zo ongeveer elk kwartier in die 2 uur van de liveshow haar haar zit te kammen O+ _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204713534
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

224.000 Nederlandse streams.
138.000 buitenlandse streams. Damn. _O_
Ze heeft gisteren denk ik gewoon de televote gewonnen :o
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204713551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze heeft gisteren denk ik gewoon de televote gewonnen :o
Ik denk het ook. w/
pi_204713601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, en let wel: dat zijn de streams van gisteren. Vandaag zijn het er normaal gesproken meer.
Heel benieuwd naar morgen, inderdaad. :)
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 23:12:31 #109
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204713615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze heeft gisteren denk ik gewoon de televote gewonnen :o
Volgens Aran Bade ook de juryvote :o

Dus heeft ze beide gewonnen volgens de geruchten
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_204713626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:54 schreef Gerard-Joling het volgende:
BREKEND NIEUWS!!

De sproeten zijn nep, wat ik al vermoedde.

https://www.ad.nl/show/ne(...)ake-uphype~a1944d45/
😊 Wat maakt het uit, Staat haar mooier dan nep wimpers😊
pi_204713640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Volgens Aran Bade ook de juryvote :o

Dus heeft ze beide gewonnen volgens de geruchten
Aran kan dat helemaal niet weten, maar Avrotros kan voorzichtig zenuwachtig worden als het wel zo is :P

Al verwacht ik dat Zweden, UK en Italie er nog wel overheen gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204713672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Aran kan dat helemaal niet weten, maar Avrotros kan voorzichtig zenuwachtig worden als het wel zo is :P

Al verwacht ik dat Zweden, UK en Italie er nog wel overheen gaan
Ons Cor heeft het niet helemaal dit ESF, en ik moet nog maar zien of iedereen massaal voor het VK of Italie gaat. We gaan het zien. We doen in ieder geval mee. Mooi man. w/
pi_204713704
Hoe kan Aran dat ooit weten |:)
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 23:21:11 #114
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204713719
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:20 schreef Em31 het volgende:
Hoe kan Aran dat ooit weten |:)
Gewoon niet. Waarschijnlijk een gerucht via Jantje naar Pietje naar Klaasje
pi_204713730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Gewoon niet. Waarschijnlijk een gerucht via Jantje naar Pietje naar Klaasje
Russische hackers, obviously.
pi_204713741
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:20 schreef Em31 het volgende:
Hoe kan Aran dat ooit weten |:)
Aran wordt elk jaar een beetje vervelender, gaat iets teveel in zichzelf als ESF-orakel geloven en zit er op feiten al zo vaak naast, laat staan bij dit soort geneuzel.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 23:24:01 #117
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204713749
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:22 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Russische hackers, obviously.
Ohja 10 verschillende kloppende uitslagen van hackende Russen.

Ik heb gehoord dat Stien gisteren 100 miljoen miljard punten heeft gehaald echt

pi_204713776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Ohja 10 verschillende kloppende uitslagen van hackende Russen.

Ik heb gehoord dat Stien gisteren 100 miljoen miljard punten heeft gehaald echt

Laten we dat afronden op 100Stien miljoen miljard.
pi_204713787
Ik wil de geruchten graag geloven, maar zou ze dan ook niet iets hoger moeten staan in de YouTube views :P
pi_204713834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Aran wordt elk jaar een beetje vervelender, gaat iets teveel in zichzelf als ESF-orakel geloven en zit er op feiten al zo vaak naast, laat staan bij dit soort geneuzel.
Inderdaad, was altijd juist ้้n van de beteren en ook echt op de hoogte, maar wat hij de laatste tijd toch allemaal roept. :D
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:00:15 #122
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204715782
S10 zodadelijk bij Bart w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204716105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik wil de geruchten graag geloven, maar zou ze dan ook niet iets hoger moeten staan in de YouTube views :P
De televote winnen met Oekra๏ne erbij kan ik me heel moeilijk voorstellen. Het enige wat nog zou kunnen is dat ze de semi gewonnen heeft omdat Oekra๏ne bijvoorbeeld tegenviel bij de jury en Griekenland bij de televote.

Maar goed, lijkt me h้้l sterk dat Aran dat weet.
pi_204716145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
De televote winnen met Oekra๏ne erbij kan ik me heel moeilijk voorstellen. Het enige wat nog zou kunnen is dat ze de semi gewonnen heeft omdat Oekra๏ne bijvoorbeeld tegenviel bij de jury en Griekenland bij de televote.

Maar goed, lijkt me h้้l sterk dat Aran dat weet.
Als je kijkt hoe goed De Diepte het op verschillende streamingplatformen doet, en hoeveel meer streams ze erbij gekregen heeft op Spotify bijvoorbeeld, dan zou je denken dat ze het in ieder geval heel goed gedaan heeft in de televote. Denk ik.
pi_204716358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:40 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Als je kijkt hoe goed De Diepte het op verschillende streamingplatformen doet, en hoeveel meer streams ze erbij gekregen heeft op Spotify bijvoorbeeld, dan zou je denken dat ze het in ieder geval heel goed gedaan heeft in de televote. Denk ik.
Sinds ik weet hoe makkelijk het is om streams te kopen en weet dat S10 een link met platenmaatschappij TopNotch heeft, neem ik die streams met een mega korrel zout.

Al hoop ik enorm dat ze kloppen want dat gun ik haar zeker. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_204716382
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sinds ik weet hoe makkelijk het is om streams te kopen en weet dat S10 een link met platenmaatschappij TopNotch heeft, neem ik die streams met een mega korrel zout.

Al hoop ik enorm dat ze kloppen want dat gun ik haar enorm. :)
Die heeft echt geen 138.000 buitenlandse streams gekocht. Geloof ik helemaal niets van. :)
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:45:43 #128
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_204716634
quote:
Mooi zeg hoe ze bij de semi haar wat langer in beeld laten op het einde, zo zag je haar emotie tenminste
pi_204716784
De diepte doet het in vergelijking met Portugal en Griekenland stukken beter op de online streaming/download diensten

quote:
De Diepte

iTunes:
#1 Netherlands
#2 Belgium
#24 Sweden
#40 Ukraine
#43 Italy
#46 Switzerland
#48 Ireland
#55 Denmark
#76 Germany
#93 Austria

Spotify:
#1 Netherlands
#12 Iceland
#55 Lithuania
#82 Belgium
#170 Finland

YouTube:
#1 Netherlands

Apple Music:
#1 Netherlands
#9 Lithuania
#43 Belgium
#43 Estonia
#56 Sweden
#57 Slovenia
#59 Malta
#60 Finland
#63 Norway
#73 Latvia
#74 Cyprus

Shazam:
#6 Netherlands
#132 Norway
#196 Belgium

Deezer:
#1 Estonia
#1 Netherlands
#2 Lithuania
#4 Latvia
#33 Norway
#41 Ukraine
#42 Czech Republic
#56 Singapore
#56 Slovenia
#62 Sweden
#74 Croatia
#86 Serbia
#89 Romania
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_204716828
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sinds ik weet hoe makkelijk het is om streams te kopen en weet dat S10 een link met platenmaatschappij TopNotch heeft, neem ik die streams met een mega korrel zout.

Al hoop ik enorm dat ze kloppen want dat gun ik haar zeker. :)
S10 komt niet uit Malta of Azerbeidzjan, die een matig nummer kunstmatig glans willen geven. 😊
pi_204716888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:07 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
S10 komt niet uit Malta of Azerbeidzjan, die een matig nummer kunstmatig glans willen geven. 😊
Ahja want corruptie etc vind hier niet plaats, lol de naiviteit :')
pi_204716900
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ahja want corruptie etc vind hier niet plaats, lol de naiviteit :')
Niet in het kader van dit festival, naar mijn idee.
pi_204716904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:13 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Niet in het kader van dit festival, naar mijn idee.
Geen idee. Weten we niet, dus zou zomaar kunnen of zomaar van niet.
pi_204716912
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geen idee. Weten we niet, dus zou zomaar kunnen of zomaar van niet.
Music first.
pi_204717179
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geen idee. Weten we niet, dus zou zomaar kunnen of zomaar van niet.
Geloof er niks van hoor.
Nederland heeft dit helemaal niet nodig.
:)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 12:59:29 #136
163650 Greys
pi_204717271
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geen idee. Weten we niet, dus zou zomaar kunnen of zomaar van niet.
Daarom zei hij ook 'naar mijn idee' vermoed ik. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 13:01:42 #137
163650 Greys
pi_204717285
Hoop dat ze zich zaterdag minder bang voelt vlak vooraf want ze weet nu hoe het voelt voor zo veel kijkers. Dat zal vast schelen.

Aan de andere kant hoop ik wel weer op net zo'n emotionele uitvoering. :@ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204717365
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:01 schreef Greys het volgende:
Hoop dat ze zich zaterdag minder bang voelt vlak vooraf want ze weet nu hoe het voelt voor zo veel kijkers. Dat zal vast schelen.

Aan de andere kant hoop ik wel weer op net zo'n emotionele uitvoering. :@ O+
Ik kan me zo voorstellen dat voor een artiest de halve finale zo mogelijk nog spannender is dan de finale. Dan heb je ook meer te verliezen. Bij de finale is het toch meer: de dood of de gladiolen. 😊
pi_204717515
Er zijn beelden van artiesten (en oa dus S10) net na hun performance. Waar kan ik die vinden?

(Hopelijk niet op Tiktok :') )
pi_204717545
Ze stonden in de instastory van Eurovisie, ik heb een tweet van die van S10, maar de anderen niet bewaard..
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:34:15 #141
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_204717548
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:31 schreef Meridiaan het volgende:
Er zijn beelden van artiesten (en oa dus S10) net na hun performance. Waar kan ik die vinden?

(Hopelijk niet op Tiktok :') )


Die?
pi_204717552
twitter
pi_204717558
twitter
  PR en moderator donderdag 12 mei 2022 @ 13:37:17 #144
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204717578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:04 schreef grazz het volgende:
De diepte doet het in vergelijking met Portugal en Griekenland stukken beter op de online streaming/download diensten
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Deezer en waarom luisteren ze zo veel naar Estland _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204717589
Heb het liedje eindelijk gehoord... niet eens zo slecht, behoorlijk apart gezongen (al bewaar ik kwalificaties als "apart" meestal voor jurken die niet echt staan), MAAR die dadadadadadadadadadada en oe-oe aa-aa streken me echt tegen mijn (weinige) haren in... dat had gewoon tekst moeten (en kunnen!) zijn en heeft alle kans op een mooie plaats totaal verneukt. (Punt. Einde review. Heb ook geen enkele behoefte het nog een keer te horen. Echt, d๓๓dzonde.)
pi_204717591
Ik loop dus gewoon nietsvermoedend door Turijn als ik in mijn ooghoek S10 zie zitten te eten. AAAAAAAH. Nu als een stel stalkers erom te draaien wachten tot ze klaar is voor een foto. :')
  PR en moderator donderdag 12 mei 2022 @ 13:40:00 #147
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204717604
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:38 schreef brokjespoes het volgende:
Heb het liedje eindelijk gehoord... niet eens zo slecht, behoorlijk apart gezongen (al bewaar ik kwalificaties als "apart" meestal voor jurken die niet echt staan), MAAR die dadadadadadadadadadada en oe-oe aa-aa streken me echt tegen mijn (weinige) haren in... dat had gewoon tekst moeten (en kunnen!) zijn en heeft alle kans op een mooie plaats totaal verneukt. (Punt. Einde review.)
Ik snap wel waarom dat mensen tegen de haren instrijkt, maar denk juist dat het op het ESF wel werkt omdat de oehs en ahs en dadada’s juist de enige stukjes zijn die niet-Nederlanders makkelijk mee kunnen zingen en blijven hangen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204717625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:38 schreef brokjespoes het volgende:
Heb het liedje eindelijk gehoord... niet eens zo slecht, behoorlijk apart gezongen (al bewaar ik kwalificaties als "apart" meestal voor jurken die niet echt staan), MAAR die dadadadadadadadadadada en oe-oe aa-aa streken me echt tegen mijn (weinige) haren in... dat had gewoon tekst moeten (en kunnen!) zijn en heeft alle kans op een mooie plaats totaal verneukt. (Punt. Einde review. Heb ook geen enkele behoefte het nog een keer te horen. Echt, d๓๓dzonde.)
Heb je niet gehoord hoe blij de zaal was met al die dadada's ooohoohs en ahaarhs? Dat kun je ook smart schrijven noemen.
pi_204717629
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:40 schreef Moira het volgende:
Ik snap wel waarom dat mensen tegen de haren instrijkt, maar denk juist dat het op het ESF wel werkt omdat de oehs en ahs en dadada’s juist de enige stukjes zijn die niet-Nederlanders makkelijk mee kunnen zingen en blijven hangen :D
Het had ook geen supertekst hoeven te zijn, een beetje gemummel was volgens mij al voldoende geweest. Maar geen dadadadadadadadadadadada die men m.i. echt niet gaat meezingen.
pi_204717635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:38 schreef Miloutchi het volgende:
Ik loop dus gewoon nietsvermoedend door Turijn als ik in mijn ooghoek S10 zie zitten te eten. AAAAAAAH. Nu als een stel stalkers erom te draaien wachten tot ze klaar is voor een foto. :')
Vet!! Wens haar succes namens het forum als het kan!!
pi_204717636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:43 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Het had ook geen supertekst hoeven te zijn, een beetje gemummel was volgens mij al voldoende geweest. Maar geen dadadadadadadadadadadada die men m.i. echt niet gaat meezingen.
Ja hoor. Luister maar naar de zaal.
pi_204717647
700.000 views inmiddels voor de Semi Final uitvoering van S10 op YouTube.
pi_204717649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:42 schreef Aadrianus het volgende:
Heb je niet gehoord hoe blij de zaal was met al die dadada's ooohoohs en ahaarhs? Dat kun je ook smart schrijven noemen.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:44 schreef Aadrianus het volgende:
Ja hoor. Luister maar naar de zaal.
Het is straks niet dแt publiek dat de winnaar bepaalt. Ik vermoed reakties als "bij de derde keer kwam die dadadadadadada toch echt mijn neus uit." :P

(Klein detail: ik zat tot voorkort in "het vak" en weet inmiddels hoe dingen plotseling kunnen gaan irriteren)
  PR en moderator donderdag 12 mei 2022 @ 13:46:34 #154
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204717654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:38 schreef Miloutchi het volgende:
Ik loop dus gewoon nietsvermoedend door Turijn als ik in mijn ooghoek S10 zie zitten te eten. AAAAAAAH. Nu als een stel stalkers erom te draaien wachten tot ze klaar is voor een foto. :')
_O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 13:48:05 #155
163650 Greys
pi_204717660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:43 schreef brokjespoes het volgende:

Maar geen dadadadadadadadadadadada die men m.i. echt niet gaat meezingen.
Hieronder een kleine compilatie van de eerste paar buitenlandse reactievideo's destijds, die zongen toen al mee toen ze het voor het eerst hoorden. :D (En de hele zaal zong mee maandagavond en dinsdagavond in Turijn.) Dus jij mag het uiteraard niks vinden, maar het werkt uitstekend. Zie:

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204717673
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:37 schreef Moira het volgende:

[..]
Wat is Deezer en waarom luisteren ze zo veel naar Estland _O-
Nee dat lijstje zegt dat Nederland in Estland op 1 staat

Blijkbaar een soort Spotify ook, weet niet of het veel gebruikt wordt daar
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 mei 2022 @ 13:51:46 #157
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympi๋r:
pi_204717696
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:45 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
[..]
Het is straks niet dแt publiek dat de winnaar bepaalt. Ik vermoed reakties als "bij de derde keer kwam die dadadadadadada toch echt mijn neus uit." :P

(Klein detail: ik zat tot voorkort in "het vak" en weet inmiddels hoe dingen plotseling kunnen gaan irriteren)
Ja dat soort fillers (net als willekeurige oooeeeeehooeeee's en aaaahaaaaa's) is ook niet echt 'mijn ding', maar het slaat competitief gezien wel aan, hebben we toch wel kunnen merken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympi๋r in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  PR en moderator donderdag 12 mei 2022 @ 13:52:04 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204717698
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee dat lijstje zegt dat Nederland in Estland op 1 staat

Blijkbaar een soort Spotify ook, weet niet of het veel gebruikt wordt daar
oh zo _O- denk dat de Esten ook de enigen zijn die zo veel naar de Estlandse inzending luisteren ja :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:56:28 #159
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204717728
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:45 schreef brokjespoes het volgende:
(Klein detail: ik zat tot voorkort in "het vak"
Oke gefeliciteerd, joe.
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:59:48 #160
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204717758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:45 schreef brokjespoes het volgende:
Het is straks niet dแt publiek dat de winnaar bepaalt. Ik vermoed reakties als "bij de derde keer kwam die dadadadadadada toch echt mijn neus uit."
Gelukkig maar dat de meeste mensen het maar 2 keer horen dan.
:o)
pi_204717764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Oke gefeliciteerd, joe.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:01:32 #162
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204717772
3 keer horen zou mooi zijn, dan heeft ze gewonnen, maar als het dan de mensen pas uit de strot komt maakt het niet meer uit.

Dadadadadadadalfsen 2023! Lekker dichtbij.
:o)
pi_204717781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:38 schreef Miloutchi het volgende:
Ik loop dus gewoon nietsvermoedend door Turijn als ik in mijn ooghoek S10 zie zitten te eten. AAAAAAAH. Nu als een stel stalkers erom te draaien wachten tot ze klaar is voor een foto. :')
Wat leuk! :)

Ik had wel tamelijk meer mensen van FOK! in Turijn verwacht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_204717784
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:45 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
[..]
Het is straks niet dแt publiek dat de winnaar bepaalt. Ik vermoed reakties als "bij de derde keer kwam die dadadadadadada toch echt mijn neus uit." :P

(Klein detail: ik zat tot voorkort in "het vak" en weet inmiddels hoe dingen plotseling kunnen gaan irriteren)
Ik heb dit met mensen. _O-

Ik vermoed overigens reacties als: “ik versta er geen reet van maar die dadada’s zing ik na een derde keer mee”. :)
pi_204717785
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:01 schreef Dave het volgende:
3 keer horen zou mooi zijn, dan heeft ze gewonnen, maar als het dan de mensen pas uit de strot komt maakt het niet meer uit.

Dadadadadadadalfsen 2023! Lekker dichtbij.
Op naar de provincie. (Of het Oosten @DKUp :7 )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:03:28 #166
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204717787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat leuk! :)

Ik had wel tamelijk meer mensen van FOK! in Turijn verwacht.
Je hebt luxe paarden en werkpaarden.
:o)
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:04:16 #167
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_204717795
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:01 schreef Dave het volgende:
3 keer horen zou mooi zijn, dan heeft ze gewonnen, maar als het dan de mensen pas uit de strot komt maakt het niet meer uit.

Dadadadadadadalfsen 2023! Lekker dichtbij.
Of er is iets heel erg misgegaan in haar tweede optreden, een stage invader of zo, waardoor ze nog eens mag.
Dan is het juist heel slecht als de hele wereld er meteen op afknapt omdat het de derde keer is en moeten we hopen dat niemand naar de halve finale heeft gekeken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:08:23 #168
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204717839
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Of er is iets heel erg misgegaan in haar tweede optreden, een stage invader of zo, waardoor ze nog eens mag.
Dan is het juist heel slecht als de hele wereld er meteen op afknapt omdat het de derde keer is en moeten we hopen dat niemand naar de halve finale heeft gekeken.
Word ik toch weer zenuwachtig.
:o)
pi_204717937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:03 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb dit met mensen. _O-
Wel jammer, want ik had nog een mooie passende anekdote klaarliggen. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 14:24:20 #170
163650 Greys
pi_204717988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:18 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Wel jammer, want ik had nog een mooie passende anekdote klaarliggen. :P
Had je die irritatie dan niet bij Duncan z'n ohooohohooohoooo ohoooohohooooo's in het refrein trouwens?

Er zijn wereldwijd zo veel bekende nummers die mensen niet na 3 keer zat waren met veel ohooooo ahaaaaaa of oehoeeee en/of nananana of lalalala erin, heb je het bij al die liedjes?

Gewoon uit nieuwsgierigheid he. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204718007
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag! :D :D :D :D :D :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 14:28:16 #172
163650 Greys
pi_204718018
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat leuk! :)

Ik had wel tamelijk meer mensen van FOK! in Turijn verwacht.
Dit jaar kregen veel minder mensen accreditatie daar, Matt bv met zijn hele team maar eentje, die doet alles alleen. Andy Eurovoxx ook. Miste veel repetities wegens interviews. Wij hebben nu 1 online perscentrum accreditatie. Niet ter plaatse. Oh en de 2e wave kaartverkoop kwam nogal onverwacht toen ze al hadden gezegd dat het uitverkocht was en iedereen hotels geannuleerd had. :') _O-

Maar er zijn er nog een paar onderweg. Het is natuurlijk wel veel minder makkelijk en duurder dan vorig jaar in eigen land. Dus dat graag nog eens. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 14:28:30 #173
163650 Greys
pi_204718024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag! :D :D :D :D :D :D
JE BENT GEWELDIG *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204718039
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag! :D :D :D :D :D :D
Leeeukkk O+
pi_204718070
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag! :D :D :D :D :D :D
Had ze verder nog iets gezegd?
pi_204718131
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag! :D :D :D :D :D :D
*O*
pi_204718140
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:32 schreef Thrts het volgende:

[..]
Had ze verder nog iets gezegd?
Niet heel veel, want ze was een ijsje aan het eten. Maar ze vonden het lief dat we haar succes wensten! En ik zei dat er verderop nog mensen stonden die haar succes wilden wensen, maar dat die niet naar haar toe durfden te komen en toen zwaaide ze daar nog heen. :P Ze was echt heel vriendelijk en verder was ik gewoon bezig met uit mijn woorden te komen hahaha.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 15:04:56 #178
163650 Greys
pi_204718336
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:42 schreef Miloutchi het volgende:

[..]
Niet heel veel, want ze was een ijsje aan het eten. Maar ze vonden het lief dat we haar succes wensten! En ik zei dat er verderop nog mensen stonden die haar succes wilden wensen, maar dat die niet naar haar toe durfden te komen en toen zwaaide ze daar nog heen. :P Ze was echt heel vriendelijk en verder was ik gewoon bezig met uit mijn woorden te komen hahaha.
Ben heel blij voor je dat je je foto hebt. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204718341
Ken je dat gevoel dat.... dat je drol niet uitkomt :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 15:11:52 #180
163650 Greys
pi_204718396
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ken je dat gevoel dat.... dat je drol niet uitkomt :@
Nog steeds ja?
Dan zou ik wel ff langs de dokter gaan Poep.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204718414
Plekje gewisseld met Noorwegen !!! Whoopwhoop
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:13:48 #182
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_204718423
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ken je dat gevoel dat.... dat je drol niet uitkomt :@
Jij. Met jouw nick.

Aaahaaa!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_204718425
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Jij. Met jouw nick.

Aaahaaa!
Is een mama appelsapjeeeeeee
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:15:11 #184
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_204718435
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Is een mama appelsapjeeeeeee
Weet ik :P
Maar moest toch weer lachen, vanwege jouw nick :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_204718441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:15 schreef Arizona het volgende:

[..]
Weet ik :P
Maar moest toch weer lachen, vanwege jouw nick :)
Deze nick 100 x beter dan de nicks die je als jongen van 12 hanteerde: Pussydemonslayer69 etc etc MOOIE TIJDEN
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:18:28 #186
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204718463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:13 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Plekje gewisseld met Noorwegen !!! Whoopwhoop


*O* *O* *O*
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:27:27 #187
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_204718537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:18 schreef TDHS het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:33:11 #188
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204718588
puntenpolonaise - wie gooit hem er in??

al gedaan ^O^
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 15:37:28 #189
163650 Greys
pi_204718631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:18 schreef TDHS het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204718712
Ik raak steeds meer overtuigd van de top 5
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204718724
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik raak steeds meer overtuigd van de top 5
Dat zou echt geweldig zijn. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_204718783
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het staat achter de favorieten dicht bij elkaar nu. Als iemand de dringende behoefte voelt om 39 pond stuk te slaan op Betfair halen we Griekenland ook in.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 15:53:52 #193
163650 Greys
pi_204718809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het staat achter de favorieten dicht bij elkaar nu. Als iemand de dringende behoefte voelt om 39 pond stuk te slaan op Betfair halen we Griekenland ook in.
Ik zag het! Echt niet normaal zo dicht bij elkaar, al die 1 procentjes. Wel kut dat we vanuit NL niet meer online mogen wedden. (Toch? :@)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 15:54:34 #194
163650 Greys
pi_204718818
Ik gooi de Stien ProcentenPolonaise gif (dus met de kleine S10tjes erin) ook even onderaan de OP onder de spoiler. Dan hebben we ze daar compleet voor als hij hopelijk snel w้้r nodig is. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204718837
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik zag het! Echt niet normaal zo dicht bij elkaar, al die 1 procentjes. Wel kut dat we vanuit NL niet meer online mogen wedden. (Toch? :@)
Niet bij de bookmakers met goede quoteringen en waar je in en uit kan handelen in elk geval.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204718902
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik gooi de Stien ProcentenPolonaise gif (dus met de kleine S10tjes erin) ook even onderaan de OP onder de spoiler. Dan hebben we ze daar compleet voor als hij hopelijk snel w้้r nodig is. :+
Belachelijk dat Oekraine zoveel procenten heeft. Volgens mij meer dan Rybak of Euphoria :') Dat kan niet.
pi_204718908
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik zag het! Echt niet normaal zo dicht bij elkaar, al die 1 procentjes. Wel kut dat we vanuit NL niet meer online mogen wedden. (Toch? :@)
We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_204718930
Ik zie Oekra๏ne echt niet winnen, en die verneuken zo'n groot deel van de markt dat verschuivingen lastig zijn.

Ik zie Zweden, Italie en de UK nog wel als grootste kanshebbers, maar NL is een dikke darkhorse, omdat ze net als deze 3 zowel jury's als televoters weet te pakken. Ik denk dat het enorm close gaat worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:12:07 #199
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204718960


-O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 16:15:57 #200
163650 Greys
pi_204718984
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:04 schreef hole1988 het volgende:

[..]
We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.
Oh ja zoiets was het. Wist in elk geval dat het niet meer kon op het Songfestival. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 16:16:31 #201
163650 Greys
pi_204718988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:12 schreef TDHS het volgende:
[ afbeelding ]

-O-
JA JESASSSSSSS _O-
Net die tweet gedaan. Nou ik laat hem staan hoor, iemand moet maar ff wat inzetten op Stien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:27:21 #202
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_204719088
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]
JA JESASSSSSSS _O-
Net die tweet gedaan. Nou ik laat hem staan hoor, iemand moet maar ff wat inzetten op Stien.
Ja en ik vind het ook nog niet nodig om de polonaise achteruit te posten! :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:33:51 #203
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204719129
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:27 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja en ik vind het ook nog niet nodig om de polonaise achteruit te posten! :(
bij mij nog steeds op #8 - of weer #8 *O* *O*
... en huiver mee
pi_204719180
Zijn wij het enige land dat niet geld in kan zetten of is het sowieso een lijst waar vooral de Britten gokken en de rest niet echt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 16:49:11 #205
163650 Greys
pi_204719275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:33 schreef Giggio het volgende:

[..]
bij mij nog steeds op #8 - of weer #8 *O* *O*
Hier zijn ze weer teruggewisseld. :D

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:50:37 #206
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204719291
bij mij niet :{

Aanvulling: op oddchecker.com nu wel omdat Griekenland achter NOR en NED aanslentert. Waarmee inderdaad duidelijk is dat in de odds de nummers 7, 8 en 9 heel dicht op elkaar zitten.

[ Bericht 24% gewijzigd door TDHS op 12-05-2022 17:09:18 ]
pi_204719299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef Em31 het volgende:
Zijn wij het enige land dat niet geld in kan zetten of is het sowieso een lijst waar vooral de Britten gokken en de rest niet echt?
Het is duidelijk gericht op de Britten. Bet365 heeft een NL Vergunning.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_204719544
quote:
Geen vader/moeder te bekennen in de video. Tijd voor het Familiediner -O-
pi_204719591
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geen vader/moeder te bekennen in de video. Tijd voor het Familiediner -O-
Waarom? Haar vader is al vanaf haar jeugd niet meer in haar leven. Haar oma en opa zijn tijdens de finale in Turijn. En misschien is haar familie niet zo gek op publiciteit en wensen ze haar liever persoonlijk heel veel geluk!

[ Bericht 3% gewijzigd door summer52 op 12-05-2022 19:08:17 ]
pi_204719889
quote:
Geniaal. Geef haar een reisshow.
  PR en moderator donderdag 12 mei 2022 @ 17:59:02 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204719918
quote:
Goedkope Italiaanse wijn trashen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:00:07 #214
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204719939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:59 schreef Moira het volgende:

[..]
Goedkope Italiaanse wijn trashen _O-
AvroTros moet ook op het budget letten _O-
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:05:05 #215
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204720001
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]
Hieronder een kleine compilatie van de eerste paar buitenlandse reactievideo's destijds, die zongen toen al mee toen ze het voor het eerst hoorden. :D (En de hele zaal zong mee maandagavond en dinsdagavond in Turijn.) Dus jij mag het uiteraard niks vinden, maar het werkt uitstekend. Zie:

[ twitter ]
Kippenvel O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:06:33 #216
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204720021
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag! :D :D :D :D :D :D
Oh wauw *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204720660
Ongeveer 630.000 streams erbij gisteren
pi_204720965
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:00 schreef Em31 het volgende:
Ongeveer 630.000 streams erbij gisteren
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?

Off topic; wat verdient een artiest per stream?
pi_204720992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef drxanax het volgende:

[..]
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?

Off topic; wat verdient een artiest per stream?
Het voelt wel als veel _O- maar even dat lijstje van alle nummers afwachten. En er is nog geen update van de top 50 van NL dus weet niet hoeveel uit het buitenland
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:37:41 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204720993
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:04 schreef hole1988 het volgende:

[..]
We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.
Jammer, want ik durf behoorlijk wat geld op Oekra๏ne te zetten
Laffe huichelaar
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:41:36 #221
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204721036
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_204721142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Jammer, want ik durf behoorlijk wat geld op Oekra๏ne te zetten
Geen nut, krijg je niet veel voor terug nu😉
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:52:42 #223
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204721202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:49 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
Geen nut, krijg je niet veel voor terug nu😉
1.4 op een zekerheidje is toch gratis geld
Laffe huichelaar
pi_204721900
twitter

w/
pi_204723204
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
w/
Hoppa. w/
pi_204724152
Weer op 8!!

  donderdag 12 mei 2022 @ 21:37:11 #227
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204724204
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef summer52 het volgende:
Weer op 8!!

[ afbeelding ]
*O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/
En nu niet meer terug naar 9! *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:38:07 #228
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204724239
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]
JA JESASSSSSSS _O-
Net die tweet gedaan. Nou ik laat hem staan hoor, iemand moet maar ff wat inzetten op Stien.
Goed dat je hem hebt laten staan :D w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:32:58 #229
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204728398
Weer naar 9 :wtf:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2022 @ 23:59:00 #230
163650 Greys
pi_204728833
Voor de liefhebbers: we rijden morgenavond weer naar elkaar toe om de Juryshow finale te live streamen als jullie dat leuk vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204729214
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers: we rijden morgenavond weer naar elkaar toe om de Juryshow finale te live streamen als jullie dat leuk vinden.
Ja! *O*
pi_204729612
Die televote ben ik zo benieuwd naar zaterdag O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204729782
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servi๋?
pi_204729821
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef Thrts het volgende:
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servi๋?
Ik gok er wel op :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204729826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
w/
Moet ik zenuwachtig beginnen te worden? 😱
pi_204729831
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef Thrts het volgende:
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servi๋?
Net als Servi๋?
pi_204729836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:08 schreef drxanax het volgende:

[..]
Net als Servi๋?
Men denkt dat NL en Servie 2e zijn geworden en als 10e door waren. Net als zweden en oekraine als 8e door en 1e geworden
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:12:25 #238
375570 crew  Cyan9
pi_204729857
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:09 schreef Thrts het volgende:

[..]
Men denkt dat NL en Servie 2e zijn geworden en als 10e door waren. Net als zweden en oekraine als 8e door en 1e geworden
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat gelijk trekken in de bekendmaking.
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:13:55 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204729868
quote:
89s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:12 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat gelijk trekken in de bekendmaking.
Was vorig jaar wel zo met Finland en Oekraine als televote winnaar als 10de :Y
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:17:21 #240
375570 crew  Cyan9
pi_204729895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Was vorig jaar wel zo met Finland en Oekraine als televote winnaar als 10de :Y
Ja ok, maar waren er verder ook matches? Ik bedoelde meer dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat in geheel gelijk trekken. :s)
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:18:53 #241
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204729914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:17 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ja ok, maar waren er verder ook matches? Ik bedoelde meer dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat in geheel gelijk trekken. :s)
Nee geheel gelijk trekken zullen ze niet doen, maar een paar van dit soort dingen is wel leuk, volgens mij waren de nummer 1 van de bekendmaking ook de nummer 10 van de ranking dacht ik :P.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:20:16 #242
375570 crew  Cyan9
pi_204729924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee geheel gelijk trekken zullen ze niet doen, maar een paar van dit soort dingen is wel leuk, volgens mij waren de nummer 1 van de bekendmaking ook de nummer 10 van de ranking dacht ik :P.
Ik kan dat niet aan hoor, dan moet ik straks overal wat in gaan zien. :P
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:20:44 #243
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204729928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik kan dat niet aan hoor, dan moet ik straks overal wat in gaan zien. :P
BNW versie van ESF
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 01:22:39 #244
375570 crew  Cyan9
pi_204729947
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:20 schreef Momo het volgende:

[..]
BNW versie van ESF
BENSFW.
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
  PR en moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 03:30:47 #245
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204730377
Ik weet niet of deze al gepost was maar supervet om te zien :o


Wel grappig dat ze gewoon een figuurtje hebben gekozen met een sportbidon in de hand :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:46:40 #246
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204730665
bij mij op oddschecker.com gaat iets vreselijk mis met NL op 17de plaats. Klopt nooit natuurlijk en er staan uitgeschakelde landen bij, maar je schrikt heh. Je schrikt gewoon.

[edit: het is de tiende plek blijkt nu]

[ Bericht 7% gewijzigd door TDHS op 13-05-2022 08:32:14 ]
pi_204730668
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef drxanax het volgende:

[..]
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?

Off topic; wat verdient een artiest per stream?
Dat is veel, en het zijn ca. 300.000 streams uit het buitenland. Buiten het eigen land scoort Oekra๏ne wel veel beter dan Nederland. Maar ook Subwoolfer doet dat. Wel een kleine kanttekening dus.
pi_204730676
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
BENSFW.
Dan trek je met dat NSFW wel een ander publiek dan beoogd
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:11:57 #249
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204731113
Servi๋ heeft ons ingehaald :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204731129
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:46 schreef TDHS het volgende:
bij mij op oddschecker.com gaat iets vreselijk mis met NL op 17de plaats. Klopt nooit natuurlijk en er staan uitgeschakelde landen bij, maar je schrikt heh. Je schrikt gewoon.

[edit: het is de tiende plek blijkt nu]
Je kan nu beter niet meer naar de winstmarkt kijken. Nederland staat daar nu 10e op 300-1 oftewel 0,33% kans. Het zegt natuurlijk niet zo veel als dat verandert naar 0,30% of 0,36% ofzo.

In de markt voor kans op een Top 10 plek is Nederland nu 8e.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:22:05 #251
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204731595
Ik denk toch weer dat we een gevalletje "veel jurypunten" (100+), "weinig televote" te pakken hebben, zoals de Nederlandse selectiecommissie zo goed kan :P
pi_204731669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk toch weer dat we een gevalletje "veel jurypunten" (100+), "weinig televote" te pakken hebben, zoals de Nederlandse selectiecommissie zo goed kan :P
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:31:46 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204731679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.
Maar zijn dat niet vooral Nederlandse streams? :@ Zag dat ze weer dik bovenaan stond in de Nederlandse Spotify Top 50.
pi_204731686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:31 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Maar zijn dat niet vooral Nederlandse streams? :@ Zag dat ze weer dik bovenaan stond in de Nederlandse Spotify Top 50.
Nee hoor, die streams komen overal vandaan
pi_204731720
Toch mooi 1,6 miljoen kijkers gisteren voor het ESF.
Dinsdag 2,2 miljoen.
pi_204731742
En 900.000 views voor de eerste semi clip van De Diepte inmiddels gepasseerd op YouTube.
pi_204732768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.
Maar Kalush en Subwoolfer worden buiten het eigen land meer gestreamd dan S10. Ze zal vermoedelijk achter hen zijn ge๋indigd in de televote.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2022 @ 13:12:07 #258
163650 Greys
pi_204733042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar Kalush en Subwoolfer worden buiten het eigen land meer gestreamd dan S10. Ze zal vermoedelijk achter hen zijn ge๋indigd in de televote.
Dat denk ik inderdaad ook. :Y
Maar denk niet dat ze laag is ge๋indigd in de televote. (Dat zeg jij ook niet hoor!) Gewoon een mooie uitslag denk ik. Ben echt benieuwd na de finale als we alles mogen weten qua scoren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:17:28 #259
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204733098
Er is een sporttoernooi gaande achter ons huis en de Diepte is te horen O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204733826
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat denk ik inderdaad ook. :Y
Maar denk niet dat ze laag is ge๋indigd in de televote. (Dat zeg jij ook niet hoor!) Gewoon een mooie uitslag denk ik. Ben echt benieuwd na de finale als we alles mogen weten qua scoren!
Als ik moet gokken, denk ik 3e of 4e in de televote en ook zoiets bij de jury. In de finale zal dat dan 7e of 8e ofzo zijn.
pi_204733912
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2022 @ 14:36:03 #262
163650 Greys
pi_204733918
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2022 @ 14:38:51 #263
163650 Greys
pi_204733941
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204733970
Gedurfd om in het Nederlands te zingen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:16:25 #265
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204734599
hoppa gooi er maar een polonaise in: weer #2 in de MegaTop100 *O* *O*
... en huiver mee
pi_204735309
twitter


Ik ben er steeds meer van overtuigd dat we het heel goed gedaan hebben bij de televote. w/
  vrijdag 13 mei 2022 @ 17:31:33 #267
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204735335
In veel voorspelling lijstjes zie je dat de meeste mensen S10 niet hoog inschatten wat betreft televote. Ze zou nog best eens kunnen gaan verrassen denk ik. Ze doet het echt wel beter dan vele anderen bij de streamingdiensten, dat moet wat zeggen!
pi_204735484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:31 schreef lashatumbai het volgende:
In veel voorspelling lijstjes zie je dat de meeste mensen S10 niet hoog inschatten wat betreft televote. Ze zou nog best eens kunnen gaan verrassen denk ik. Ze doet het echt wel beter dan vele anderen bij de streamingdiensten, dat moet wat zeggen!
Ik denk dat ook hoor, die televotes zitten wel goed. De emoties spatter van haar af. Daar zijn kijkers gevoelig voor.
pi_204735751
Oke, nu we alle nummers hebben gehoord en gezien wat is jullie definitieve voorspelling? Hoe hoog gaat S10 eindigen?

Ik trap af;

Ik denk dat Europa het nummer, de authenticiteit, emotie, thema kunnen waarderen. Zowel de jury's als televotes. Ik voorspel positie nummer 6!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:30:30 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204735782
Tussen Spanje en Oekra๏ne.
Is dat gunstig voor ONZE S10?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204735824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef drxanax het volgende:
Oke, nu we alle nummers hebben gehoord en gezien wat is jullie definitieve voorspelling? Hoe hoog gaat S10 eindigen?

Ik trap af;

Ik denk dat Europa het nummer, de authenticiteit, emotie, thema kunnen waarderen. Zowel de jury's als televotes. Ik voorspel positie nummer 6!
Plek 6 is helemaal goed voorstelbaar, misschien zelfs wel een plekje 5
pi_204735826
We gaan voor niets minder dan plek 1 nu Cyprus er niet meer is.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204735882
twitter

WE doen het goed bij de (internationale) streams.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204735883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef drxanax het volgende:
Oke, nu we alle nummers hebben gehoord en gezien wat is jullie definitieve voorspelling? Hoe hoog gaat S10 eindigen?

Ik trap af;

Ik denk dat Europa het nummer, de authenticiteit, emotie, thema kunnen waarderen. Zowel de jury's als televotes. Ik voorspel positie nummer 6!
Lastig lastig, maar ik ga voor een 9e plek dan. NL is kampioen 9e plaatsen op het songfestival. We werden al 6 keer 9e geloof ik? Dus die voorsprong mogen we best een beetje uitbouwen :P En ik denk dat het realistisch is qua uitslag, al hoop ik natuurlijk meer op een plek richting top 5
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2022 @ 18:46:25 #275
163650 Greys
pi_204735888
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:30 schreef superniger het volgende:
Tussen Spanje en Oekra๏ne.
Is dat gunstig voor ONZE S10?
Gezien de landen die in die eerste helft hebben geloot had ze denk ik bijna geen betere plek kunnen hebben. En ook aan het eind van de eerste helft.

(Ik denk dat niemand hier trouwens denkt dat ze wint, maar Salvador Sobral won vanaf dezelfde 11e startplaats O-))
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204736016
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
WE doen het goed bij de (internationale) streams.
Lijkt me sterk dat mensen massaal gaan luisteren naar een nummer dat ze waardeloos vinden, dus dan zie je wel dat er best veel mensen zijn die het nummer van Oekra๏ne ook gewoon leuk vinden. Dat vergeten we ook weleens :P
pi_204736181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat mensen massaal gaan luisteren naar een nummer dat ze waardeloos vinden, dus dan zie je wel dat er best veel mensen zijn die het nummer van Oekra๏ne ook gewoon leuk vinden. Dat vergeten we ook weleens :P
Allemaal polletiek dat ESF. :(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 19:22:41 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204736222
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat mensen massaal gaan luisteren naar een nummer dat ze waardeloos vinden, dus dan zie je wel dat er best veel mensen zijn die het nummer van Oekra๏ne ook gewoon leuk vinden. Dat vergeten we ook weleens :P
Nee het is een stom nummer want Gerda op feesboek is nu al boos dat Oekraine gaat winnen op het oostblok feestje wat het songfestival is :(
pi_204736283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Allemaal polletiek dat ESF. :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee het is een stom nummer want Gerda op feesboek is nu al boos dat Oekraine gaat winnen op het oostblok feestje wat het songfestival is :(
Het worden zware dagen een zwaar jaar
pi_204736535
Marnix Kaart zei trouwens bij Boulevard dat hij wat wide shots had toegevoegd om het ook wat 'Songfestivallerig' te maken.

pi_204736697
Ik weet dat jullie zelf ook kunnen kijken, maar



lekker hoor w/
~The present is all there is~
pi_204736717
Gokje: Hoeveel 12 punten krijgen we morgen van de jury?
pi_204736739
Hier staan we weer 7e ipv 10e!!! Toetertjes!!! Polonaises!!! w/ *O*

https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
pi_204736756
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:13 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hier staan we weer 7e ipv 10e!!! Toetertjes!!! Polonaises!!! w/ *O*

https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
6e inmiddels?
pi_204736776
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:15 schreef Thrts het volgende:

[..]
6e inmiddels?
Als het zo hard door blijft gaan, dan staan we over een kwartiertje in de top 5! *O*
pi_204736807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:09 schreef grazz het volgende:
Ik weet dat jullie zelf ook kunnen kijken, maar

[ afbeelding ]

lekker hoor w/
Ben toch zo benieuwd hoe we gaan scoren. Echt geen idee meer, maar dat een Nederlands nummer het al zo goed doet met streams etc. is al geweldig.
pi_204736873
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ben toch zo benieuwd hoe we gaan scoren. Echt geen idee meer, maar dat een Nederlands nummer het al zo goed doet met streams etc. is al geweldig.
Ik ook, met name in de televoting. Ik vind het z๓ moeilijk voor te stellen dat we goed gaan scoren :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:25:08 #288
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204736875
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:54 schreef Em31 het volgende:
Marnix Kaart zei trouwens bij Boulevard dat hij wat wide shots had toegevoegd om het ook wat 'Songfestivallerig' te maken.

[ afbeelding ]
Niet nu nog extra toegevoegd. Hij bedoelde de shots die je al ziet, dat ze dus expres voor wide shots hebben gekozen
pi_204736876
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:09 schreef grazz het volgende:
Ik weet dat jullie zelf ook kunnen kijken, maar

[ afbeelding ]

lekker hoor w/
Ik ben benieuwd wie Esctracker denkt dat er 1e staat in de Nederlandse Spotify chart... dat is namelijk gewoon S10 :)

Wat ik ook wel grappig vind is dat Euphoria nog altijd zo goed scoort in iTunes, en Arcade scoort op Spotify... duidelijk twee verschillende tijdperken.
pi_204736914
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:25 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ik ook, met name in de televoting. Ik vind het z๓ moeilijk voor te stellen dat we goed gaan scoren :P
Ik denk dat het ook wel een beetje tegen kan vallen. Bedenk dat Keiino won van Duncan in de televote. Het is meer een nummer waarvan mensen denken: hm, dat was eigenlijk toch wel mooi, en het dan nog eens gaan luisteren. Terwijl ze hebben gestemd op een clown in een hamsterwiel (of op een wolf met een banaan).
pi_204736954
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ben toch zo benieuwd hoe we gaan scoren. Echt geen idee meer, maar dat een Nederlands nummer het al zo goed doet met streams etc. is al geweldig.
Ik denk dat S10 zomaar een TCL’tje kan doen. Dat trok heel veel stemmen aan van mensen die niet van veel bombarie houden maar blij waren dat er ‘echte muziek’ te horen was. Zo’n groep mensen zal er deze keer ook wel weer zijn. En nu S10 zo’n rustpunt is tussen Spanje en Oekra๏ne valt ze als rustig emotioneel kwaliteits nummer enorm op, meer dan Portugal bijvoorbeeld die minder een contrasterende plek heeft. Ik weet dat er veel andere favorieten zijn, maar behalve Oekra๏ne is er toch niet een die daar vanzelfsprekend de winnaar is.
pi_204736956
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:25 schreef lashatumbai het volgende:

[..]
Niet nu nog extra toegevoegd. Hij bedoelde de shots die je al ziet, dat ze dus expres voor wide shots hebben gekozen
Ja ik bedoelde dat hij zei dat het bij het Songfestival hoort :D terwijl het soms beter niet kan

Al valt het gelukkig wel wat mee bij S10
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 20:34:59 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204736988
twitter


Ik denk Albani๋!
Maar goed het stream en de views gaan echt goed ^O^ Volgens die neplek zouden we 39 televote punten hebben gehad in de semi, dat zullen er zeker meer zijn geweest.
pi_204737885
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:15 schreef Thrts het volgende:

[..]
6e inmiddels?
Misschien een domme vraag maar ik zie dat we hier nog 10e staan:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Welke site wordt normaal gesproken gebruikt om de bookmakers in de gaten te houden? En wat is het verschil tussen deze en oddschecker waar we 6e staan?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:04:59 #295
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204738067
Ik denk dat de een meer wedkantoren meeneemt dan de ander. Als er dan een wedkantoor bijzit met een hogere quote (meer voorgespiegelde winst per inzet) of een andere volgorde dan kan dat verschillen opleveren. Ik zie dat beide sites even vaak worden geraadpleegd als bron?
Als dit verschil zo blijft weten we morgen waar de eurovisiontracker de info haalt.
pi_204738446
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]
Gezien de landen die in die eerste helft hebben geloot had ze denk ik bijna geen betere plek kunnen hebben. En ook aan het eind van de eerste helft.

(Ik denk dat niemand hier trouwens denkt dat ze wint, maar Salvador Sobral won vanaf dezelfde 11e startplaats O-))
DIT KAN NIET MEER MIS GAAN!!!!! :P Maar moet wel zeggen wat kunnen we weer trots zijn op onze inzending van dit jaar niet?
pi_204738559
Nog een dag de meeste streams
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 mei 2022 @ 22:48:30 #298
862 Arcee
Look closer
pi_204738646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:50 schreef Soof123 het volgende:

[..]
Misschien een domme vraag maar ik zie dat we hier nog 10e staan:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Dit idd. Na w้kenlang onafgebroken op 9 gestaan te hebben vandaag dan toch gezakt naar (S)10.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:57:03 #299
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_204738725
en nu ook bij oddschecker.com weer op 10
pi_204739042
Hoe was de jury performance?
pi_204739951
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:28 schreef Thrts het volgende:
Hoe was de jury performance?
Prima! Ietsje minder emotioneel aan het einde dan bij de halve finale, maar vocaal wel wat zekerder. Het publiek zong prachtig mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')