Denk het niet. Daft Punk had jaren grote helmen op zonder problemenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Zou dat wolfenpak niet ontzettend heet zijn?
Typisch die blauwen en groenenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
@:Greys door het slotje. *gooit armen in de lucht*
Ja daarom. Er zaten heel erg veel rustige liedjes in die bijna allemaal doorgingen, maar dan toch vooral weer de nadruk leggen op de extravagante actsquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Portugal, Zwitserland, IJsland, Litouwen, nou wat een kermis.
Ik vond de studioversie wekenlang prachtig, maar nu doet het mij live ook te weinig....raar hoe dat werktquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef Em31 het volgende:
Griekenland voelde ik nog steeds niet veel bij, zo raar. Snap het niet want vind dat soort nummers normaal toch best wel mooi.
Ik vond dat eerlijk gezegd toch wat beter overkomen dan Nederland. Ook al heb ik weinig met het liedje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef Em31 het volgende:
Griekenland voelde ik nog steeds niet veel bij, zo raar. Snap het niet want vind dat soort nummers normaal toch best wel mooi.
Ja het is heel erg net niet. Goed liedje, best goed gezongen, maar toch nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef Em31 het volgende:
Mooi is datquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:09 schreef Evenstar het volgende:
Toch knap dat je constant je act vol blijft houden
Ik heb het juist andersomquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:09 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vond de studioversie wekenlang prachtig, maar nu doet het mij live ook te weinig....raar hoe dat werkt
Stefania had ook een matig liedje eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is heel erg net niet. Goed liedje, best goed gezongen, maar toch nee.
Het kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
@:Greys door het slotje. *gooit armen in de lucht*
Niet helemaal, want ik kan niet door slotjes posten.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Hartjes zijn terug, ik kan weer rustig ademhalen.
Die zou gewoon 20 ballads achter elkaar willenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tania Kross moet maar zelf meedoen als ze zoveel beter weet
Oh zeker maar de act is voor mij niet meer bijzonder, die ken ik wel na het in februari voor het eerst gezien te hebben. Nummer is goed geproduceerd en zo, daar twijfel ik niet aan. Sowieso dat het hoog gaat eindigen en daar ben ik prima tevreden mee!quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het lied is wel een BOP hoor vergis je nietBlijft lekker hangen ook. Daft Punk style met die maskers
Dat zou echt heel heel lam zijn. Je gaat niet je meest unieke act laten openen toch.quote:
Waarschijnlijk toegankelijker, zelf heb ik er gewoon niet zoveel mee maar kan me voorstellen anderen welquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond dat eerlijk gezegd toch wat beter overkomen dan Nederland. Ook al heb ik weinig met het liedje.
Dat is bij Daft toch hetzelfde? Toch 20 jaar succesvol ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh zeker maar de act is voor mij niet meer bijzonder, die ken ik wel na het in februari voor het eerst gezien te hebben. Nummer is goed geproduceerd en zo, daar twijfel ik niet aan. Sowieso dat het hoog gaat eindigen en daar ben ik prima tevreden mee!
Ja klopt, en dit gaat het ook gewoon goed doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is bij Daft toch hetzelfde? Toch 20 jaar succesvol ofzo.
Sterker nog ik denk dat Subwoolfer internationaal een succes gaat wordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja klopt, en dit gaat het ook gewoon goed doen.
Goed punt. Maar van ijsbeer en Moira waren we het wel gewend.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik kan niet door slotjes posten.
Met al die strandstoelen op het podiumquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:14 schreef Redefine het volgende:
Verrassend dat ze Griekenland wel weer heel erg goed vinden. Terwijl het best een cliché is binnen het genre.
Nou, dit dus. Niks speciaals aan. Snap het ook niet zo. Dat heb ook bijvoorbeeld met Polen. Allemaal lovend over, maar het is echt niet bijzonder. België valt dan weer buiten de boot, terwijl het ook niet slecht is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:14 schreef Redefine het volgende:
Verrassend dat ze Griekenland wel weer heel erg goed vinden. Terwijl het best een cliché is binnen het genre.
Halve stoelen. Geld was op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met al die strandstoelen op het podium
Belgie heeft een nummer dat zeker in de finale hoort. Goede zanger ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Niks speciaals aan. Snap het ook niet zo. Dat heb ook bijvoorbeeld met Polen. Allemaal lovend over, maar het is echt niet bijzonder. België valt dan weer buiten de boot, terwijl het ook niet slecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |