Iedere Ferrari coureur is succesvol, anders was hij geen Ferrari coureur gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt niet dat `Leclerc succes gaat hebben bij Ferrari?
wat vond je van afgelopen zondag?
Dat zeggen ze bij de Jostiband ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere Ferrari coureur is succesvol, anders was hij geen Ferrari coureur geworden![]()
Ik ben jou in het op-plaatje vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt nog wel. @:DerRabbit wil er ook nog 10 jaar over doen
Zo vaak post ik hier helaas niet, maar denk jequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jou in het op-plaatje vergeten.
Ik vind dit wel een beetje jammer weer, beetje die mensen zo down halenquote:
Ik vind dat je er ook bijhoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak post ik hier helaas niet, maar denk je
Harry Snotter...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
hier staat Harry Potter op
maar zit een partij in te kakken
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
hier staat Harry Potter op
maar zit een partij in te kakken
De eerste 2 films vond ik weinig aan, toen begon het wat beter te worden ook al bleef het met een vrij kinderlijke ondertoon natuurlijk, op een gegeven moment begon ik het oprecht leuk te vinden, maar op het laatst voelde het weer allemaal zo uitgerekt en juist overdreven duister aan. Er zitten ook veel te veel wazige momenten in waarin logica ver te zoeken was.quote:
Ik had het over het songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste 2 films vond ik weinig aan, toen begon het wat beter te worden ook al bleef het met een vrij kinderlijke ondertoon natuurlijk, op een gegeven moment begon ik het oprecht leuk te vinden, maar op het laatst voelde het weer allemaal zo uitgerekt en juist overdreven duister aan. Er zitten ook veel te veel wazige momenten in waarin logica ver te zoeken was.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had het over het songfestival
Het is een Europees zangfestijn waarin niet-Europese landen in mee mogen doen, en je mag geen politiek in je liedje verwerken, tenzij je daarmee het verleden omschrijft en de toekomst mee kunt voorspellen:quote:
Ik snap het concept wel, maar doelde meer dat ik niet snap waarom mensen ernaar kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een Europees zangfestijn waarin niet-Europese landen in mee mogen doen, en je mag geen politiek in je liedje verwerken, tenzij je daarmee het verleden omschrijft en de toekomst mee kunt voorspellen:
I know.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het concept wel, maar doelde meer dat ik niet snap waarom mensen ernaar kijken
Fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar dat nichtenfestijn in mijn kelder tijdens mijn über geile spitze nichten feest joh
Ban(anen) zijn krom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik wilde juist nog meer laten zien hoe krom het allemaal is.
Al zijn er meer bananen recht te lullen dan menig banquote:
Maar als bananen recht zouden worden dan passen ze niet in hun schil.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al zijn er meer bananen recht te lullen dan menig ban
Hier doen we niet aan spoilers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef devzero het volgende:
Of moet dat tegenwoordig achter een spoiler
Had het wederom over het songfestival, waar ben ik terecht gekomen....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Fruit is goed voor je. In meerdere opzichten
In een fruitkraam op de markt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had het wederom over het songfestival, waar ben ik terecht gekomen....
@FreshFruit kan dat onderschrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Fruit is goed voor je. In meerdere opzichten
of nog nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn banaantje trilt al jaren niet meer
Die heb je toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh, ik prefereer dan toch liever een vleugel om me heen
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of nog niet
neem aan dat ie geen parkinson heeft
Zitten jullie mijn broeder belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofd
Nee, we zijn juist bezorgd om de behoeftes van @Soulquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten jullie mijn broeder belachelijk te maken? [ afbeelding ]
GMTAquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofd
Die kan altijd nog een banaan pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, we zijn juist bezorgd om de behoeftes van @:soul
Noem jij mijn broeder nu incompetent om aan haar behoeftes te voldoen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een banaan pakken.
Ga terug onder mijn vleugeltje, ik heb de ballen verstand van esf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou ben benieuwd welke tien er naar de finale gaat, ik vrees voor Nederland....
Goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga terug onder mijn vleugeltje, ik heb de ballen verstand van esf.
Beticht jij onze broeder van het hebben van onvers fruitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een banaan pakken.
Hij zoekt het maar uit met haar, het is btw mijn broeder.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beticht jij onze broeder van het hebben van onvers fruit
Hoe waren je waardes??quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
ESF doe ik niet aan en die s10 met haar drol die maar niet komt....
Beter, je waardes zijn zowiezo hoger als je net gegeten hebt. Tot 2 uur meen ik.quote:
Fruitsuiker ben je vrij snel kwijt, maar je hebt ook trage suikers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, je waardes zijn zowiezo hoger als je net gegeten hebt. Tot 2 uur meen ik.
Ik weet, gelukkig heb je, zo te zien, daar hulp bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fruitsuiker ben je vrij snel kwijt, maar je hebt ook trage suikers.
Brood bijvoorbeeld is een bron van trage suiker. Maar daar mag ik dan voor het slapen wel een sneetje van zodat ik niet in een hypo kom.
S10 klinkt als een wazig schoonmaakproduct van Telshop.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
s10 in die roze jurk op 't nieuws was wel eng
Was wel een ekte Victor& Rolf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
s10 in die roze jurk op 't nieuws was wel eng
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
S10 klinkt als een wazig schoonmaakproduct van Telshop.
Heb je weer je zeepje laten vallen?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je weer je zeepje laten vallen?
Het riool moet af en toe ook goed doorgesmeerd wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je weer je zeepje laten vallen?
Ja, denk dat ik als ik alles optel wel richting de 20 uur hulp per week ga nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet, gelukkig heb je, zo te zien, daar hulp bij.
Die hulp heb je gewoonweg nodig. Ik ben blij voor je dat je het hebt want jij bent een toffe gast.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik als ik alles optel wel richting de 20 uur hulp per week ga nu.
En dan heb ik de "handicap" van een IQ van pak em beet 140.
Ik weet ondertussen meer dan sommig hulpverleners.
En ik Google daarom ook niks meer. Die hebben opleiding.
En ik wil het allemaal niet weten ook ram me maar vol met pillen en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ruften terwijl het eigenlijk een natte ruft is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knuffie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hulp heb je gewoonweg nodig. Ik ben blij voor je dat je het hebt want jij bent een toffe gast.
Dat is er één waarmee ik niet in bad hoef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Is dat Muis??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, muis ruft nog harder dan datquote:
Alleen puur water voor onze SBEquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is er één waarmee ik niet in bad hoef.
Ga er zelf eens staan.....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
Het zou toch leuk zijn als dat S10 eruit ligt na vanavond.
Waardeloos nummer, waardeloze zangeres.
Het is gewoon een walgelijk festijn. afschaffen die onzin!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga er zelf eens staan.....
*mensen die áltijd kritiek hebben*
Voetbal is ook een walgelijk festijn, maar dat word ook nog steeds niet afgeschaftquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is gewoon een walgelijk festijn. afschaffen die onzin!
Ze zouden jou eens moeten afschaffen met al dat gezeik van je elke keer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan je van voetbal ook zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Voetbal is nog nuttig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal is ook een walgelijk festijn, maar dat word ook nog steeds niet afgeschaft
Laat het voor de mensen die het wel waarderen het gewoon leuk vinden....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is sex.quote:
Leg eens uit wat er precies word verbeterd door voetbal?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Voetbal is nog nuttig.
Dit zangfestijn met allemaal van die homootjes die denken te kunnen zingen niet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat het voor de mensen die het wel waarderen het gewoon leuk vinden....
Sex levert nog kindertjes opquote:
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn. Stel je eens voor dat ze Paul heten.quote:
Ik weet niet eens wat het het is.quote:
Je bent de enige niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn. Stel je eens voor dat ze Paul heten.
Weet ik veel.quote:
Whaahaaa.quote:
Het is over het algemeen een vrij bekend iets dat mensen die het songfestival kijken en de top 2000 maar weinig muzieksmaak hebben.quote:
Over smaak valt te twisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een vrij bekend iets dat mensen die het songfestival kijken en de top 2000 maar weinig muzieksmaak hebben.
Roze tutu aan en jij kan winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een vrij bekend iets dat mensen die het songfestival kijken en de top 2000 maar weinig muzieksmaak hebben.
Behalve over smaak in autosport teamsquote:
Dat laat ik geheel aan jou over.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve over smaak in autosport teams
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze nou weer Nederland als laatste genoemd?
Lig je een beetje stil?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nu wel tijd voor een slaapmandje, wie komt er tegen me aankruipen??
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stomme vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je hebt toch wel beetje deo onder je vleugels gespoten mag ik hopen.quote:
Jep en ook onder mijn zak.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt toch wel beetje deo onder je vleugels gespoten mag ik hopen.
Je pielemuis behoort immers fris en fruit gewassen te zijn als je met droom prinsesjes te maken hebt!quote:
Je hebt het tegen een badeend, waar denk je dat mijn pielemuis in hangt normaal gesproken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je pielemuis behoort immers fris en fruit gewassen te zijn als je met droom prinsesjes te maken hebt!
Toch wel in een proper badje met lekker geurende bad zouten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een badeend, waar denk je dat mijn pielemuis in hangt normaal gesproken?
Jeetje wat blijft die lucht hangen van jou zegquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb het hier ook behoorlijk stil gekregen met mijn liefdes wolkjes
Hoi vriendjequote:
Als je moet werken kun je niet meer fokken ?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
week of 4dan 1 week werk/1 week vrij/1week werk/4 weken vrij
ligt er aan wat ik moet doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je moet werken kun je niet meer fokken ?
ik neem ook vaak fok breaks hoor..quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Dan wordt je hier wel gemist hoor
Hier nog niet gemerkt ( in ViV)quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik neem ook vaak fok breaks hoor..
trek bepaalde figuren heel slechtdan zie je me soms paar dagen/weken niet
Dat meen je!quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik trek vooral chronisch klagen en zwelgen (& mensen die het probleem bij een ander leggen) niet.
En dat zie je vooral op Fok.
een fonteintje met een bewegingssensor..quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
De roeken eten me het vissenvoer uit de vijver .. daar toch maar eens wat op vinden.
Klinkt als een optiequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een fonteintje met een bewegingssensor..
Die dan ff straaltje water uit je vijver schiet zodra beweging gedetecteerd is.
Doet de truc bij de koi's van mn pa
https://www.tuinadvies.nl(...)ster-animal-repellerquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt als een optie
Hier ook een koivijver
Je bent een topper!quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.tuinadvies.nl(...)ster-animal-repeller
tja een goed filter vooral.. m'n pa heeft een meerkamer filter + een plantenfilter.. Soms een algen aanval en dan gooit ie er een of ander poeder in. En dan is t wel weer kraakhelderquote:
Hebben hier ook een 8 kamer filter en een plantenfilter . Laatst algenpoedertjequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja een goed filter vooral.. m'n pa heeft een meerkamer filter + een plantenfilter.. Soms een algen aanval en dan gooit ie er een of ander poeder in. En dan is t wel weer kraakhelder
Hey ToTquote:
Mooi zo, Hier ff wat minder heb een zenuw klem zitten in mijn schouder dat straalt helemaal door mijn hele arm mooi kudtquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]Heej! Jawel hoor!
En daar?
[..]Ploatjesmeneer!
Hey Haagsquote:
Ook naar je nek?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, Hier ff wat minder heb een zenuw klem zitten in mijn schouder dat straalt helemaal door mijn hele arm mooi kudt
Wacht. Wat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
Wow.
Ze hebben in de provincie een school in aanbouw. Ligt de fundering 180 graden gedraaid
Daar heb ik jaren op getraindquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeetje wat blijft die lucht hangen van jou zeg
man3 iedereen post even en rent dan gillend weg hierquote:
Dan hebben jullie nog geluk dat muis hier niet komt ruftenquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3 iedereen post even en rent dan gillend weg hier
aaah doe eensquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hebben jullie nog geluk dat muis hier niet komt ruften
Dat doe ik maar niet, volgens het verdrag van Versaille mogen dodelijke gas aanvallen niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah doe eens
dan kunnen we vergelijken
ah johquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik maar niet, volgens het verdrag van Versaille mogen dodelijke gas aanvallen niet meer
Ja, nek schouder, schouderkop arm tot net over de elleboog. Ik loop soms te joddelen door het huis 😢quote:
In de afgelopen 3 jaar hebben we al 4 ontruimingen van de wijk gehad omdat muis lag te ruften in haar slaap en er een methaan lek gemeld wasquote:
* greysbones gaat even googlen op methaan lekquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de afgelopen 3 jaar hebben we al 4 ontruimingen van de wijk gehad omdat muis lag te ruften in haar slaap en er een methaan lek gemeld was
kurk in duwenquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat even googlen op methaan lek
op zoek dus naar een mega kurk voor Rabbitquote:
even zo'n drakenbuttplug aan @IJsdraakje vragenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
op zoek dus naar een mega kurk voor Rabbit
quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even zo'n drakenbuttplug aan @:ijsdraakje vragen
Ik heb geen draak, ik heb een tentakel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die schiet Muis dwars door de muur.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok, zo'n ding van die site die je laatst linktequote:Op woensdag 11 mei 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen draak, ik heb een tentakel.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schiet Muis dwars door de muur.
Ja, ze hebben wel draken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok, zo'n ding van die site die je laatst linkte
Ik heb het al een uur op joh.quote:
Niet alleen door de muur heenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schiet Muis dwars door de muur.
Die 'blessure' komt niet door muisquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vond al dat je een beetje moeilijk liep. last van je konijnenholletje?
Van haags mag ik er niet zo diep op in gaan als hijzelf heeft gedaanquote:
Ha papa van Paul. 🤭quote:
Kind is gewoon aan komen waaieren 🤣quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel via een reageerbuis toch? haags is alleen van (konijnen)holletjes
Hij staat niet voor niets te boek als 'Holletjes Bolletjes Haagsjes' in bepaalde kringenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel via een reageerbuis toch? haags is alleen van (konijnen)holletjes
Die houdt het bij een bescheiden formaatje?quote:
sismuisquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die houdt het bij een bescheiden formaatje?
quote:
Nee, ik doelde meer op pegmuis.quote:
Maakt voor nijn wel degelijk uit, als ontvanger.quote:
Dat weet jij wel bijzonder goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt voor nijn wel degelijk uit, als ontvanger.
ik ga zo voor een post lunch hapjequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb alweer een uurtje lunchgenot gehad, maar ik heb nog steeds zin in kebab met velen knofloken
Dinsdag 27 graden genotjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vast een God beledigd ofzo. De hele dag zon die mijn huis gaar zit te branden, tot het moment dat ie zo goed als weg is richting de andere kant van het gebouw, dan wordt het behoorlijk bewolkt
Maar in de winter minder stoken is het het voorlopig nog wel waard
Wij eten strakjes ook gebakken visdicksquote:
Oeeeehquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij eten strakjes ook gebakken visdicks![]()
derKanyequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ik ga voor sliptongetjes trouwens. Zo ff naar de haven fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar ik zou wel een extra pak fishsticks meenemen, want ik denk dat we anders niet genoeg hebbenquote:
Ook lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga voor sliptongetjes trouwens. Zo ff naar de haven fietsen
Ja nee, visdick toch??quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar ik zou wel een extra pak fishsticks meenemen, want ik denk dat we anders niet genoeg hebben
Cindarella is toch geen gay fishquote:
Dan moet je die meenemenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus een visdick hè
Kom maar bij mij mee-eten.quote:
Waar heb je zin in?quote:
Denk dat dat wel lekker smaakt, zelf nooit gegeten trouwensquote:
Ook nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat dat wel lekker smaakt, zelf nooit gegeten trouwens
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat dat wel lekker smaakt, zelf nooit gegeten trouwens
Jullie mogen mij wel eens komen proeven.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen mij wel eens komen proeven.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Pas maar op, straks smaak je ook nog eens heel lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook wel een inkoppertje.quote:
Ben dan altijd bang, dat iets krijgt wat dan toch niet lekker is of tegenvaltquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:50 schreef ToT het volgende:
Laatst trouwens in onze favoriete restaurant een verrassings 2-gangenmenu genomen.
Voorgerecht was gerookte zalm met guacamole en salade. Ongelooflijk goede kwaliteit zalm!
Hoofdgerecht was eendenborst, en dat was eigenlijk behoorlijk saai.
Ik kan ook wel lekker voor jullie koken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op, straks smaak je ook nog eens heel lekker
Yup, maar mijn vrouw wilde het al langer uitproberen, zo'n verrassingsmenu daar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben dan altijd bang, dat iets krijgt wat dan toch niet lekker is of tegenvalt
Zoals de eendborst die jij op je bord kreeg
Doe dat dan maar.. gezellig muziekje op de achtergrond.. kaarsjes aan..quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel lekker voor jullie koken.
Zeker ook nog een wijntje erbij.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat dan maar.. gezellig muziekje op de achtergrond.. kaarsjes aan..
Ah nja nu weet je dat, en bestel dat dus niet weer..quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar mijn vrouw wilde het al langer uitproberen, zo'n verrassingsmenu daar.
Het eten is daar echt altijd super goed, vandaar dat we ook steeds terug komen.
We hebben wel vaker eend gegeten (sorry SBE) maar meestal is het vrij gewoontjes.
We zagen dit ook wel op het menu staan als apart gerecht, maar gezien de prijs van het 2-gangenmenu gingen we er niet van uit dat dit het zou worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |