ligt er aan wat ik moet doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je moet werken kun je niet meer fokken ?
quote:
ik neem ook vaak fok breaks hoor..quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Dan wordt je hier wel gemist hoor
Hier nog niet gemerkt ( in ViV)quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik neem ook vaak fok breaks hoor..
trek bepaalde figuren heel slechtdan zie je me soms paar dagen/weken niet
Dat begrijp ik dan weer heel erg goedquote:
Dat meen je!quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik trek vooral chronisch klagen en zwelgen (& mensen die het probleem bij een ander leggen) niet.
En dat zie je vooral op Fok.
een fonteintje met een bewegingssensor..quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
De roeken eten me het vissenvoer uit de vijver .. daar toch maar eens wat op vinden.
Klinkt als een optiequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een fonteintje met een bewegingssensor..
Die dan ff straaltje water uit je vijver schiet zodra beweging gedetecteerd is.
Doet de truc bij de koi's van mn pa
https://www.tuinadvies.nl(...)ster-animal-repellerquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt als een optie
Hier ook een koivijver
Je bent een topper!quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.tuinadvies.nl(...)ster-animal-repeller
tja een goed filter vooral.. m'n pa heeft een meerkamer filter + een plantenfilter.. Soms een algen aanval en dan gooit ie er een of ander poeder in. En dan is t wel weer kraakhelderquote:
Hebben hier ook een 8 kamer filter en een plantenfilter . Laatst algenpoedertjequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja een goed filter vooral.. m'n pa heeft een meerkamer filter + een plantenfilter.. Soms een algen aanval en dan gooit ie er een of ander poeder in. En dan is t wel weer kraakhelder
Hey ToTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |