Iedere Ferrari coureur is succesvol, anders was hij geen Ferrari coureur gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt niet dat `Leclerc succes gaat hebben bij Ferrari?
wat vond je van afgelopen zondag?
Dat zeggen ze bij de Jostiband ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere Ferrari coureur is succesvol, anders was hij geen Ferrari coureur geworden![]()
Ik ben jou in het op-plaatje vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt nog wel. @:DerRabbit wil er ook nog 10 jaar over doen
Zo vaak post ik hier helaas niet, maar denk jequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jou in het op-plaatje vergeten.
Ik vind dit wel een beetje jammer weer, beetje die mensen zo down halenquote:
Ik vind dat je er ook bijhoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak post ik hier helaas niet, maar denk je
Harry Snotter...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
hier staat Harry Potter op
maar zit een partij in te kakken
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
hier staat Harry Potter op
maar zit een partij in te kakken
De eerste 2 films vond ik weinig aan, toen begon het wat beter te worden ook al bleef het met een vrij kinderlijke ondertoon natuurlijk, op een gegeven moment begon ik het oprecht leuk te vinden, maar op het laatst voelde het weer allemaal zo uitgerekt en juist overdreven duister aan. Er zitten ook veel te veel wazige momenten in waarin logica ver te zoeken was.quote:
Ik had het over het songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste 2 films vond ik weinig aan, toen begon het wat beter te worden ook al bleef het met een vrij kinderlijke ondertoon natuurlijk, op een gegeven moment begon ik het oprecht leuk te vinden, maar op het laatst voelde het weer allemaal zo uitgerekt en juist overdreven duister aan. Er zitten ook veel te veel wazige momenten in waarin logica ver te zoeken was.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had het over het songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |