Iedere Ferrari coureur is succesvol, anders was hij geen Ferrari coureur gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt niet dat `Leclerc succes gaat hebben bij Ferrari?
wat vond je van afgelopen zondag?
Dat zeggen ze bij de Jostiband ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere Ferrari coureur is succesvol, anders was hij geen Ferrari coureur geworden![]()
Ik ben jou in het op-plaatje vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt nog wel. @:DerRabbit wil er ook nog 10 jaar over doen
Zo vaak post ik hier helaas niet, maar denk jequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jou in het op-plaatje vergeten.
Ik vind dit wel een beetje jammer weer, beetje die mensen zo down halenquote:
Ik vind dat je er ook bijhoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak post ik hier helaas niet, maar denk je
Harry Snotter...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
hier staat Harry Potter op
maar zit een partij in te kakken
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
hier staat Harry Potter op
maar zit een partij in te kakken
De eerste 2 films vond ik weinig aan, toen begon het wat beter te worden ook al bleef het met een vrij kinderlijke ondertoon natuurlijk, op een gegeven moment begon ik het oprecht leuk te vinden, maar op het laatst voelde het weer allemaal zo uitgerekt en juist overdreven duister aan. Er zitten ook veel te veel wazige momenten in waarin logica ver te zoeken was.quote:
Ik had het over het songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste 2 films vond ik weinig aan, toen begon het wat beter te worden ook al bleef het met een vrij kinderlijke ondertoon natuurlijk, op een gegeven moment begon ik het oprecht leuk te vinden, maar op het laatst voelde het weer allemaal zo uitgerekt en juist overdreven duister aan. Er zitten ook veel te veel wazige momenten in waarin logica ver te zoeken was.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had het over het songfestival
Het is een Europees zangfestijn waarin niet-Europese landen in mee mogen doen, en je mag geen politiek in je liedje verwerken, tenzij je daarmee het verleden omschrijft en de toekomst mee kunt voorspellen:quote:
Ik snap het concept wel, maar doelde meer dat ik niet snap waarom mensen ernaar kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een Europees zangfestijn waarin niet-Europese landen in mee mogen doen, en je mag geen politiek in je liedje verwerken, tenzij je daarmee het verleden omschrijft en de toekomst mee kunt voorspellen:
I know.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het concept wel, maar doelde meer dat ik niet snap waarom mensen ernaar kijken
Fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar dat nichtenfestijn in mijn kelder tijdens mijn über geile spitze nichten feest joh
Ban(anen) zijn krom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik wilde juist nog meer laten zien hoe krom het allemaal is.
Al zijn er meer bananen recht te lullen dan menig banquote:
Maar als bananen recht zouden worden dan passen ze niet in hun schil.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al zijn er meer bananen recht te lullen dan menig ban
Hier doen we niet aan spoilers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef devzero het volgende:
Of moet dat tegenwoordig achter een spoiler
Had het wederom over het songfestival, waar ben ik terecht gekomen....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Fruit is goed voor je. In meerdere opzichten
In een fruitkraam op de markt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had het wederom over het songfestival, waar ben ik terecht gekomen....
@FreshFruit kan dat onderschrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Fruit is goed voor je. In meerdere opzichten
of nog nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn banaantje trilt al jaren niet meer
Die heb je toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh, ik prefereer dan toch liever een vleugel om me heen
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of nog niet
neem aan dat ie geen parkinson heeft
Zitten jullie mijn broeder belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofd
Nee, we zijn juist bezorgd om de behoeftes van @Soulquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten jullie mijn broeder belachelijk te maken? [ afbeelding ]
GMTAquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofd
Die kan altijd nog een banaan pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, we zijn juist bezorgd om de behoeftes van @:soul
Noem jij mijn broeder nu incompetent om aan haar behoeftes te voldoen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een banaan pakken.
Ga terug onder mijn vleugeltje, ik heb de ballen verstand van esf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou ben benieuwd welke tien er naar de finale gaat, ik vrees voor Nederland....
Goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga terug onder mijn vleugeltje, ik heb de ballen verstand van esf.
Beticht jij onze broeder van het hebben van onvers fruitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een banaan pakken.
Hij zoekt het maar uit met haar, het is btw mijn broeder.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beticht jij onze broeder van het hebben van onvers fruit
Hoe waren je waardes??quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
ESF doe ik niet aan en die s10 met haar drol die maar niet komt....
Beter, je waardes zijn zowiezo hoger als je net gegeten hebt. Tot 2 uur meen ik.quote:
Fruitsuiker ben je vrij snel kwijt, maar je hebt ook trage suikers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, je waardes zijn zowiezo hoger als je net gegeten hebt. Tot 2 uur meen ik.
Ik weet, gelukkig heb je, zo te zien, daar hulp bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fruitsuiker ben je vrij snel kwijt, maar je hebt ook trage suikers.
Brood bijvoorbeeld is een bron van trage suiker. Maar daar mag ik dan voor het slapen wel een sneetje van zodat ik niet in een hypo kom.
S10 klinkt als een wazig schoonmaakproduct van Telshop.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
s10 in die roze jurk op 't nieuws was wel eng
Was wel een ekte Victor& Rolf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
s10 in die roze jurk op 't nieuws was wel eng
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
S10 klinkt als een wazig schoonmaakproduct van Telshop.
Heb je weer je zeepje laten vallen?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je weer je zeepje laten vallen?
Het riool moet af en toe ook goed doorgesmeerd wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je weer je zeepje laten vallen?
Ja, denk dat ik als ik alles optel wel richting de 20 uur hulp per week ga nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet, gelukkig heb je, zo te zien, daar hulp bij.
Die hulp heb je gewoonweg nodig. Ik ben blij voor je dat je het hebt want jij bent een toffe gast.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik als ik alles optel wel richting de 20 uur hulp per week ga nu.
En dan heb ik de "handicap" van een IQ van pak em beet 140.
Ik weet ondertussen meer dan sommig hulpverleners.
En ik Google daarom ook niks meer. Die hebben opleiding.
En ik wil het allemaal niet weten ook ram me maar vol met pillen en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ruften terwijl het eigenlijk een natte ruft is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knuffie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hulp heb je gewoonweg nodig. Ik ben blij voor je dat je het hebt want jij bent een toffe gast.
Dat is er één waarmee ik niet in bad hoef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Is dat Muis??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, muis ruft nog harder dan datquote:
Alleen puur water voor onze SBEquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is er één waarmee ik niet in bad hoef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |