of nog nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn banaantje trilt al jaren niet meer
Die heb je toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh, ik prefereer dan toch liever een vleugel om me heen
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of nog niet
neem aan dat ie geen parkinson heeft
Zitten jullie mijn broeder belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofd
Nee, we zijn juist bezorgd om de behoeftes van @Soulquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zitten jullie mijn broeder belachelijk te maken? [ afbeelding ]
GMTAquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijke opmerking in mijn hoofd
Die kan altijd nog een banaan pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, we zijn juist bezorgd om de behoeftes van @:soul
Noem jij mijn broeder nu incompetent om aan haar behoeftes te voldoen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een banaan pakken.
Ga terug onder mijn vleugeltje, ik heb de ballen verstand van esf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou ben benieuwd welke tien er naar de finale gaat, ik vrees voor Nederland....
Goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga terug onder mijn vleugeltje, ik heb de ballen verstand van esf.
Beticht jij onze broeder van het hebben van onvers fruitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een banaan pakken.
Hij zoekt het maar uit met haar, het is btw mijn broeder.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beticht jij onze broeder van het hebben van onvers fruit
Hoe waren je waardes??quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
ESF doe ik niet aan en die s10 met haar drol die maar niet komt....
Beter, je waardes zijn zowiezo hoger als je net gegeten hebt. Tot 2 uur meen ik.quote:
Fruitsuiker ben je vrij snel kwijt, maar je hebt ook trage suikers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, je waardes zijn zowiezo hoger als je net gegeten hebt. Tot 2 uur meen ik.
Ik weet, gelukkig heb je, zo te zien, daar hulp bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fruitsuiker ben je vrij snel kwijt, maar je hebt ook trage suikers.
Brood bijvoorbeeld is een bron van trage suiker. Maar daar mag ik dan voor het slapen wel een sneetje van zodat ik niet in een hypo kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |